Page 2 of 14 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 133

Thread: Älkää tehkö resonvonkaustopikkeja.

menley7
    Guest

Tyhmä kysymys, jos ei saa pyytää lainalle esim. puita, niin, voitteko kertoa miten niitä haetaan sieltä naapurista?

Jarppe
    Guest

Quote Originally Posted by menley7
    Tyhmä kysymys, jos ei saa pyytää lainalle esim. puita, niin, voitteko kertoa miten niitä haetaan sieltä naapurista?
    Käyt vain sotilaiden avulla lainaamassa resursseja ikuisella maksuajalla...

Enpä etes muista nähneeni mitään resonvonkaustopikkeja. Hmm ehkäpä olen sitten onnellisesti käynyt aina Jezebelin & Co siivouksen jälkeen.

Eläköitynyt CM

Quote Originally Posted by Jarppe
    Quote Originally Posted by menley7
    Käyt vain sotilaiden avulla lainaamassa resursseja ikuisella maksuajalla...

Enpä etes muista nähneeni mitään resonvonkaustopikkeja. Hmm ehkäpä olen sitten onnellisesti käynyt aina Jezebelin & Co siivouksen jälkeen.
    Katso viemäristä. (:

menley, älä vielä tässä vaiheessa hanki sotilaita. Käytä resot johonkin hyödyllisempään. Kätkö on päivän sana. (Sitten eivät voi naapurit hakea sinulta resoja.)

S.O.D.
    Guest

Tästä keskustelusta taas tulee mieleen keskustelu jossa osapuolet luulevat että toinen ei ole viisas tai hän on tyhmä mutta lopussa paljastuu että he puhuvat eri aioista vaikka se kuulostaa samalta. (tai joku osapuoli valittaa toisen virheistä/huomautaa ja toinen ottaa väärän äänensävyn {mikä ei taida olla mahdollista foorumeissa}mistä taas seuraa uusi riita jne.)
    jatkuu 3 muokkauksen jälkeen:tuosta ikuisesta lainausajasta mielestäni se on aika POSITIIVISESTI ajateltu laina mutta mikäs siinä ihan vaan hyvä että ajatellaan positiivisesi (multa EI sitten tulla hakemaan lainaa tai...)mutta mistä me puhuttiinkaan?

Nuijamies

siis täh miksei sais tehä tollasii keskustelui

Eläköitynyt CM

Quote Originally Posted by Tyrsä
    siis täh miksei sais tehä tollasii keskustelui
    Siksi, koska niissä ei ole mitään järkeä. Ensinnäkin niitä yhdessä vaiheessa sikisi kuin sieniä sateella, eli niitä oli joka paikka täynnä. Ne myös keräävät spämmiä, mitä meillä on muutenkin jo ihan tarpeeksi. Toiseksi kukaan luultavasti ei halua antaa resoja aloittelijalle, joka ei viitsi odottaa resojen kertymistä tai ei ymmärrä käydä itse hakemassa naapureilta. Kolmanneksi jos joku välttämättä haluaa jaella ilmaisia resoja, tehköön hän topikin siitä.

kato ne on tän takii kiellettyjä,

jeeexebheel!! laitax mul vhäz rezoI!?111elevenykstoistaoneoneone

oon vähäks niinku köyhä... pliis pliis laita r3soih!

Eläköitynyt CM

Quote Originally Posted by sekopää
    kato ne on tän takii kiellettyjä,

jeeexebheel!! laitax mul vhäz rezoI!?111elevenykstoistaoneoneone

oon vähäks niinku köyhä... pliis pliis laita r3soih!
    Täsmälleen tuon takia. Silti minulle lähetellään niitä yksityisviesteinä foorumilla ja pelissä. Se johtuu siitä, että minun virheellisesti kuvitellaan olevan multihuntteri ja että pystyisin heittelemään pelaajille ilmaisia resoja. En ole, ja ne jotka ovat, eivät sellaista tietenkään tee.

Nuijamies

ymmärsin täysin paljastan etten ees tienny ennen tätä mitä toi sana meinaa

Pax Romana
    Guest

Jollen tietäisi että olet viisas Tyrsä uskoisin vakaasti että olet tyhmä. (sorry offtopic)

Page 2 of 14 FirstFirst 123412 ... LastLast