Results 1 to 6 of 6

Thread: Ignore forumeille

Kirvessoturi

Default Ignore forumeille

Ehdottaisin, että tänne sais toimivan ignore-ominaisuuden. Sillei ettei kyseisen käyttäjän forum-postailuja näkyisi ollenkaan.

Jotenkin turhauttavaa kahtoa forumeita 'katos tuol on kirjotettu jotain'. Sitten ku threadin aukasee niin sama nimeltämainitsematon kakara on taas pakkopostannut jotain jokaiseen aiheeseen. Yleensä ei ole vielä edes lukenut mistä ollaan puhuttu. Postannut vaan postaamisen ilosta. Eipähän tarttis turhaan kahlailla näitä forumeita läpi.

Kuitenkin ihan mielenkiinnosta näitä forumeita lukee jos jollain olisi vaikka jotain sanottavaakin. Fiksua sanottavaa siis, eikä mitään älytöntä spammia.

Terveiset exulle. Oisit ensimmäinen ignore-listallani.

Eläköitynyt CM

Se menisi sitten siihen, että samaa asiaa jankattaisiin kahteenkymmeneen kertaan, kun juuri ne, jotka siitä jo ehtivät mainita, sattuvatkin olemaan seuraavan postaajan ignorelistalla. En kannata.

Kuinka mahdollinen se muuten olisi? Siis kuinka paljon adminit pystyy vaikuttamaan foorumin toimintoihin?

Teutateksen Salama

Tämä serveri kun toimii saksan puolella niin en usko että he antavat sieltä sourcea niin vapaisiin käsiin että päästään tälläistä lisäosaa tänne lisäämään.

Olen saanut sellaisen kuvan että sorsaan ei ole asiaa.

Mutta sen verran voin lohduttaa ettei täälläkään päässä kauan jakseta exun juttuja katsella
    <@Delgrim> Tuleepas ihania yv:tä, "ootko hullu ku toi sun kuvas on niin hirvee"

Nuijamies

Noh. Tässätapauksessahan kun foorumi on sidonnainen asiaan jonka tapahtumien kulkuun jokainen pelaaja voi vaikuttaa...

* cut the crap *

...eli spämmääjän kylä vaan maan tasalle pelissä. Kun kaikki pitemmälläkin asuvat uhraisivat hieman voimiaan, niin yhdessä kyllä tulisi sen verran säpinää, että saattaisi pelihalut loppua kun kylästä rakennukset lähtisivät. Ja tuskimpa kukaan jaksaa kovin aktiivisesti spämmiä sellaisen pelin foorumille, mitä ei pelaa.

Perustetaankos diplomatia osastolle Anti-spam koalitio?
    Itse ainakin olisin ilolla mukana.
    "Suski tulee ja syö kylänne"

Targuil
    Guest

Quote Originally Posted by Läski-Suski
    Noh. Tässätapauksessahan kun foorumi on sidonnainen asiaan jonka tapahtumien kulkuun jokainen pelaaja voi vaikuttaa...

* cut the crap *

...eli spämmääjän kylä vaan maan tasalle pelissä. Kun kaikki pitemmälläkin asuvat uhraisivat hieman voimiaan, niin yhdessä kyllä tulisi sen verran säpinää, että saattaisi pelihalut loppua kun kylästä rakennukset lähtisivät. Ja tuskimpa kukaan jaksaa kovin aktiivisesti spämmiä sellaisen pelin foorumille, mitä ei pelaa.

Perustetaankos diplomatia osastolle Anti-spam koalitio?
    Itse ainakin olisin ilolla mukana.
    Ongelmana on se, että kaikki spämmääjät ei edes pelaa koko peliä, vaan ovat löytäneet kyseiset foorumit ja alkavat spämmätä.

Nuijamies

Quote Originally Posted by Targuil
    Ongelmana on se, että kaikki spämmääjät ei edes pelaa koko peliä, vaan ovat löytäneet kyseiset foorumit ja alkavat spämmätä.
    Kyllä ainakin kaikki spämmerit mitä minä olen täällä nähnyt, löytyvät samalla nickillä pelistä. Poislukien botit.
    "Suski tulee ja syö kylänne"