Page 5 of 11 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 101

Thread: S3 Diplomatia

Jaahas sumu näköjään jo kadonnut kartalta menihän siihen noin 80pv että yli 100 tilin massan saa rikki pitänee kyllä hattua nostaa sumulle ja thongille teidän räpeltämisestä jatkakaa samaan malliin niin hyvä tulloo Sumusta pelaajat meni thongiin ja samalla otti uuden liiton taakse eli DTM... Tämähän thongille ei riitä niin eiköhän toi AN liitto ole vielä teidän kanssa kimpassa vai kuinka? ootte kyllä niin hyvin keskittyny kartalle että annan siitäkin propsit D go nisse go ��

Mitenkä servun diplokuvioiden laita on, joko servun muiden porukoiden suuri pelote, itse S.U.M.U, on saanut homman toimimaan entiseen malliin? Vai onko koko hajoaminen vain sumulaisen eliitin yhteen lyötyjen viisauden päiden punoma katala juoni, jolla pyritään antamaan muille käsitys serverin mahtivoiman kaatumisesta? Olemme pyrkineet analysoimaan tilannetta pelonsekaisen kunnioituksen saattelemana ja lopulta ymmärsimme, että vika saattoikin olla joka osa-alueella ylivertaisen vihollisliittoumamme johdossa. Mitä, jos pelaajat eivät pitäneet johdon tavasta nostattaa pelaajiston aktiivisuutta loistavalla taitamuksella tehtyjen opsujen lähettämiseen? Olemme pohtineet, saattaisiko muuanmuassa tälläinen ally, jonka sanoma on suunnilleen ''Täs kaikille lista niistä s**tanan h*moista jotka v*ttuili itse liiton JOHDOLLE eli mulle väittämäl ettei muka pygeis muokkaa irliinsä mun tekemän opsun mukaan ku käytin sentäs sen tekoon ainaki 10min S**tana toivon ettei tälläsille r*nkkareille kukaan ikin tuu antaa *illuu tai pakkii äksdeedee'' vaikuttaa pelaajien motivaatioon pelata loppuservu tämän johtajan alaisuudessa. Ally herätti minussa voimakasta epäilystä liiton kestävyydestä, sillä edellinen näkemäni samankaltainen johtohenkilön ally ei tuottanut liittoumalleen kummoista etua. Tämä viesti vertailun vuoksi alla:

''Haistakaa kaikki pitkä p*ska näin juhannuksen kunniaks, kettu on käyny kolossa jo ainaki kymmene kertaa, mut (toisen liiduhenkilön nick) jäi ilman, koska alaikänen, so sad. hommaatko muijan sit ku on 18v.

#pienetsille #hommaamuijaa #lopettakaataapaska''

Asian pohdiskelusta huolimatta emme valitettavasti kyenneet ratkaisemaan tätä pulmaa. Täten päätimme kysyä apua serverin muilta pelaajilta, teiltä, hyvät kanssapelaajamme. Toivomme mielipiteitä siihen, kuinka tämän mahtavan voiman hajoaminen viikkoja ennen fakteja oli edes mahdollista.

Mikäli S.U.M.U:n kaatumisen onkin vain vain teatteria ja kuuluu täten scenen historian nerokkaimpia pelistategisia liikkeisiin, kykenen antamaan Valhalla sumuhakuiselle liidulle, itse harryhille, mielestäni loistavan neuvon. Mitä, jos yhdistäisit voimasi tämän edellä käsitellyn liittouman kanssa ja ajaisitte loput servusta niinsanotusti ''v*tun p*skaksi''? Voisitte nostaa torninne tasolle 100 lihamassan hurraamana ja kaivertaa ihmeen uljaimpaan kohtaan nimesi.

Itse otimme riskin ja kokeilemme, josko teistä olisi enemmän apua farmeina kuin lihamuurina maksimiin kehitettyjen lvl 20 lähetystöjemme edessä. Mikäli itse kokoaisin liittoumaa, tuskin viitsisin vaivautua vastaamaan alle 10k simssiä omaaville pelaajille. Mutta minun pelitottumukseni ovatkin hieman vääristyneet ja turhan sumuvastaiset, enkä koskaan ole saanut mitään merkittävää aikaan, kuten lantti ja vilho ovatkin niin monisti todenneet rintaa röyhistellen, sillä kunnioitusta herättävällä tavalla.

Lantista puheenollen, olen pohtinut pelihistoriaasi yhdistettynä tämän serverin tapahtumiin ja koen erittäin todennäköiseksi, että olet perinyt Kiiran johtajuuden itsellesi. Täten olen esittänyt liittoumamme johdolle mahdollisuutta pulttia liittonne ennen fakteja, jonka he ovat kuitenkin torjuneet. Pahoin pelkään, että se on menoa taas..

AA liittoa tuskin tarvitsee pitää minään uhkana, sillä olen kuullut t1k1:n ryyppyputken vasta alkaneen. Ennustan tämän johtavan liittouman nopeaan tuhoon, johon ei todennäköisesti tarvita edes ulkopuolista apua.

Quote Originally Posted by Mac Ankka View Post
    Mutta minun pelitottumukseni ovatkin hieman vääristyneet ja turhan sumuvastaiset, enkä koskaan ole saanut mitään merkittävää aikaan, kuten lantti ja vilho ovatkin niin monisti todenneet rintaa röyhistellen, sillä kunnioitusta herättävällä tavalla.

Lantista puheenollen, olen pohtinut pelihistoriaasi yhdistettynä tämän serverin tapahtumiin ja koen erittäin todennäköiseksi, että olet perinyt Kiiran johtajuuden itsellesi. Täten olen esittänyt liittoumamme johdolle mahdollisuutta pulttia liittonne ennen fakteja, jonka he ovat kuitenkin torjuneet. Pahoin pelkään, että se on menoa taas..
    Nyt kyl ihmettelen katkeruuttasi aika paljon. Mielestäni en ole koskaan sanonut ettet olisi mtn merkittävää saanut aikaan? En kuitenkaan ole tainnut koskaan kanssasi pelata, tai sinua vastaan, niin on paha lähteä sen tarkemmin arvostelemaan tekojasi, ainoastaan kuullut mitä olet tehnyt/jättänyt tekemättä. Toisinsanoen, minulla ei ole omakohtaista kokemusta johon voisin moisia väitteitä esittää, jonka mut tuntevat tietää tarpeelliseksi.

Ihmettelen myöskin, miksi olet minut ottanut tässä nyt jalustalle. Mikäli yrität vihjailla, että olin Kiirassa liidu, niin en ollut. Mikäli yrität vihjailla, että pelaisin runilla, olet siinäkin väärässä.

Tiedän kyl, et monella on hauskaa puhuu minust paskaa, mut haluaisin tälle(kin) argumentoinnille jtn pohjaa, tai edes sen verta, että viestistäsi voisi käsittää, mitä pyrit hakemaan takaa.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Quote Originally Posted by Ilkeä tohtori View Post
    Nyt kyl ihmettelen katkeruuttasi aika paljon. Mielestäni en ole koskaan sanonut ettet olisi mtn merkittävää saanut aikaan? En kuitenkaan ole tainnut koskaan kanssasi pelata, tai sinua vastaan, niin on paha lähteä sen tarkemmin arvostelemaan tekojasi, ainoastaan kuullut mitä olet tehnyt/jättänyt tekemättä. Toisinsanoen, minulla ei ole omakohtaista kokemusta johon voisin moisia väitteitä esittää, jonka mut tuntevat tietää tarpeelliseksi.

Ihmettelen myöskin, miksi olet minut ottanut tässä nyt jalustalle. Mikäli yrität vihjailla, että olin Kiirassa liidu, niin en ollut. Mikäli yrität vihjailla, että pelaisin runilla, olet siinäkin väärässä.

Tiedän kyl, et monella on hauskaa puhuu minust paskaa, mut haluaisin tälle(kin) argumentoinnille jtn pohjaa, tai edes sen verta, että viestistäsi voisi käsittää, mitä pyrit hakemaan takaa.
    Meinasinkin kirjoittaa näin:
    ''Mutta minun pelitottumukseni ovatkin hieman vääristyneet ja turhan sumuvastaiset, enkä koskaan ole saanut mitään merkittävää aikaan, kuten lantti ja vilho ovatkin niin monisti todenneet rintaa röyhistellen, sillä kunnioitusta herättävällä tavalla. Täydellisen nöyryytyksen varmistamiseksi tapana on myös päästää ilmoille voitokas toteamus ''Taisi mennä tunteisiin'' ''

Kuitenkin päätin jättää sen välistä, koska tarkoitus ei tällä kertaa ollut teitä suuremmin provosoida. Nyt voidaan kuitenkin kysyä sama, taisi mennä tunteisiin?

Myöskään en tietääkseni ole missään vaiheessa sinua maininnut Kiiran viime s4 liiduna. Mikäli perit jotain, sinulla ei ole ollut sitä ennen. Miksi siis oletat, että pitäisin sinua viime s4 Kiiran liiduna, jos totesin sinun perineen kyseisen paikan tälle servulle?

Kovasti ihmettelen, kuinka jaksoit tähänkin vastata, kun ilmeisesti et serverillä pelaa. Syitä on monia.. Varsinkin, kun jokainen varmasti ymmärtää, etten ihan tosissani epäile sinua 7 pelaajaisen liiton johtajaksi, jonka pelaajilla keskimäärin 1441 asukasta. Sinä ilmeisesti et.

Meinasinkin kirjoittaa näin:
    ''Mutta minun pelitottumukseni ovatkin hieman vääristyneet ja turhan sumuvastaiset, enkä koskaan ole saanut mitään merkittävää aikaan, kuten lantti ja vilho ovatkin niin monisti todenneet rintaa röyhistellen, sillä kunnioitusta herättävällä tavalla. Täydellisen nöyryytyksen varmistamiseksi tapana on myös päästää ilmoille voitokas toteamus ''Taisi mennä tunteisiin'' ''

Kuitenkin päätin jättää sen välistä, koska tarkoitus ei tällä kertaa ollut teitä suuremmin provosoida. Nyt voidaan kuitenkin kysyä sama, taisi mennä tunteisiin?

Myöskään en tietääkseni ole missään vaiheessa sinua maininnut Kiiran viime s4 liiduna. Mikäli perit jotain, sinulla ei ole ollut sitä ennen. Miksi siis oletat, että pitäisin sinua viime s4 Kiiran liiduna, jos totesin sinun perineen kyseisen paikan tälle servulle?

Kovasti ihmettelen, kuinka jaksoit tähänkin vastata, kun ilmeisesti et serverillä pelaa. Syitä on monia.. Varsinkin, kun jokainen varmasti ymmärtää, etten ihan tosissani epäile sinua 7 pelaajaisen liiton johtajaksi, jonka pelaajilla keskimäärin 1441 asukasta. Sinä ilmeisesti et.
    En tiiä, onko syynä se, että olen hiprakassa vai mitä, kun en oikeasti nyt taaskaan ymmärrä mitä haet viesteilläsi takaa.

Sulle on nyt jokin asia selvästi mennyt tunteisiin, eikä mua nyt oikeastaa jaksa ees sen tarkemmin kiinnostaa mikä.

Ja kuten sanoin, en ymmärtänyt mitä hait takaa, ja sen takia pyrin myös hakemaan täsmennyksiä viestiisi. En tiedä ymmärtääkö jotkut muut sitten paremmin, mut en mie ees ymmärtäny minkä liiton johtajaksi minua "epäilit."

Myös koen mielenkiintoiseksi, että kritisoit ja haukut viestissäsi harryhiä, mutta kun katoin roskalle ilmestyviä (ja tätä osiota lukevia) niin ensin tuli hulivili, sen jälkeen sinä, harryh ja saiphershot (kuka ny ikinä onkaa) käytännössä samaan aikaan tätä tutkimaan. Siitä voitaisiin päätellä, että esim irkissä olisi linkattu, josta voisi myös päätellä, että juttelette keskenänne.

En tiiä, onko jossain publalla linkattu tjsp, mutta hassun samaan aikaan kuitenkin tulitte lukemaan viestiä.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | Fix23 Puppelit @ Aapeli | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

En tiiä, onko syynä se, että olen hiprakassa vai mitä, kun en oikeasti nyt taaskaan ymmärrä mitä haet viesteilläsi takaa.

Sulle on nyt jokin asia selvästi mennyt tunteisiin, eikä mua nyt oikeastaa jaksa ees sen tarkemmin kiinnostaa mikä.

Ja kuten sanoin, en ymmärtänyt mitä hait takaa, ja sen takia pyrin myös hakemaan täsmennyksiä viestiisi. En tiedä ymmärtääkö jotkut muut sitten paremmin, mut en mie ees ymmärtäny minkä liiton johtajaksi minua "epäilit."

Myös koen mielenkiintoiseksi, että kritisoit ja haukut viestissäsi harryhiä, mutta kun katoin roskalle ilmestyviä (ja tätä osiota lukevia) niin ensin tuli hulivili, sen jälkeen sinä, harryh ja saiphershot (kuka ny ikinä onkaa) käytännössä samaan aikaan tätä tutkimaan. Siitä voitaisiin päätellä, että esim irkissä olisi linkattu, josta voisi myös päätellä, että juttelette keskenänne.

En tiiä, onko jossain publalla linkattu tjsp, mutta hassun samaan aikaan kuitenkin tulitte lukemaan viestiä.
    Jopas on salaliittoteorioita.

Kannattaa tosiaan selvittää mihin on vastaamassa ennenkuin vastaa.

Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mulla kyllä mene travianin roskaprovot pahemmin tunteisiin. Muutaman kerran ehkä, mutta pidän sitä hyvinkin normaalina ja lähes unohtunut vajaassa vartissa. En siis tosiaankaan ole loukkaantunut mistään puoli vuotta vanhoista jutuista, älä huoli.

Huomasitko, käytit samaa argumenttia taas.

Jopas on salaliittoteorioita.

Kannattaa tosiaan selvittää mihin on vastaamassa ennenkuin vastaa.

Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mulla kyllä mene travianin roskaprovot pahemmin tunteisiin. Muutaman kerran ehkä, mutta pidän sitä hyvinkin normaalina ja lähes unohtunut vajaassa vartissa. En siis tosiaankaan ole loukkaantunut mistään puoli vuotta vanhoista jutuista, älä huoli.

Huomasitko, käytit samaa argumenttia taas.
    Kaikki salaliittoteoriat mitä teet, on ihan omassa päässäsi tossa yhteydessä tehty. Jätin aika hyvin auki, mitä se voi tarkoittaa, ja jokainen kykenee oman mielensä mukaan tekemään päätelmät. Toki se, että otat kantaa jo kertoo omalla tavallaan jotakin.

Ja enkös nimenomaan aiemmin pyrkinyt selvittää, mitä tarkoitat milläkin, ja spekuloin mitä saattaisit voida tarkoittaa. Eikö tällöin nimenomaan tapahtunut, niin kuin nyt pyrit jälkeenpäin neuvomaan?

Mitäs puol vuotta sit on tapahtunut, jos et niistä ole loukkaantunut?

Mä vaan tykkään ettiä elämääni sisältöä täältä foorumilta ja varmasti oon lukemassa kun uutta viestiä tulee johkin ketjuun.

Kaikki salaliittoteoriat mitä teet, on ihan omassa päässäsi tossa yhteydessä tehty. Jätin aika hyvin auki, mitä se voi tarkoittaa, ja jokainen kykenee oman mielensä mukaan tekemään päätelmät. Toki se, että otat kantaa jo kertoo omalla tavallaan jotakin.

Ja enkös nimenomaan aiemmin pyrkinyt selvittää, mitä tarkoitat milläkin, ja spekuloin mitä saattaisit voida tarkoittaa. Eikö tällöin nimenomaan tapahtunut, niin kuin nyt pyrit jälkeenpäin neuvomaan?

Mitäs puol vuotta sit on tapahtunut, jos et niistä ole loukkaantunut?
    Perus roskajauhantaa varmaan, jostainhan mulla pitää olla mennyt tunteisiin kun niin sanoit? Mistä muualta voisi olla mennyt?

Mä en tiiä mitä oot spekuloinut, mutta huomaan kyllä, että olet sitä tehnyt.

Perus roskajauhantaa varmaan, jostainhan mulla pitää olla mennyt tunteisiin kun niin sanoit? Mistä muualta voisi olla mennyt?

Mä en tiiä mitä oot spekuloinut, mutta huomaan kyllä, että olet sitä tehnyt.
    Taisit itse kyl ottaa puheeksi ton tunteisiin menemisen. Tottakai, kun noin katkeran oloisesti lähit kirjoittelemaan, niin oletuksena voidaan pitää, että jokin on mennyt tunteisiin.

Mutta mikäli ei oo "travianin roskaprovot" mennyt tunteisiin, niin on kuitenkin mielenkiintoista, kuinka olet noin katkeran kuuloinen. Toki jos haluat avata asiaa, siitä vaan.

Quote Originally Posted by harryh View Post
    Linkki tuli ja privassa juteltiin. Sumusyytökset meni vähän yli, kun sellaista en harrasta. Mut menkööt roskaprovoilun piikkiin.
    Eli mulla oli (jälleen) pointtia päätelmissäni.
    Last edited by Ilkeä tohtori; 10-16-2016 at 10:08 PM.

Page 5 of 11 FirstFirst ... 34567 ... LastLast