Page 82 of 113 FirstFirst ... 3272808182838492 ... LastLast
Results 811 to 820 of 1125

Thread: Fi4 servu alkanut!

Nuijamies Aiu's Avatar

Se o SuMu vs Aiu&K-Ä, kannattaa varoo jyrätää kaikki. Ja osa jo tietää keitten tilit on ekoina kohteina Ja Jimb00 kiitti ku tiedustelit mut
    Ja muistakaa et servun voittaa se kellä on kovimmat pakit ohjeessa!!!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
    mimmi♥ muru♥minni!♥vilhou♥Wooggi♥Milsii♥ Qummi♥Pörri♥ moe♥ Lantti♥
    Irc @Aiu Liiga

Nuijamies Milsi's Avatar

Luotettavien lähteiden mukaan Juna olisi ajanut täysin viattomien luontokappaleiden yli. Kolme hirveä sai viimeyönä surmansa. Jokainen voi miettiä nyt hetken, että ansaitsiko hirvet kyseisen kohtalon. Juna selvästi janoaa verta ja ongelmia. NS tuomitsee kyseisen ajon jyrkästi ja kannustamme muita tekemään samoin.

Juna ei vahingoittunut hyökkäyksessä.
    S1.ee/1 Finland [HL], S2.ee/1 Milsi [100%fun], S1.fi/3 Milsi [RR], S4.fi/2 Milsi [Saksi], S1.fi/4 MilGo Leader of [Utopia], S8.com Spora [Wraith], s6.fi Naali Leader of [Lataamo], S3.fi 176-167 [LegoS], TS4.fi Miri - NS

Nuijamies Aiu's Avatar

Lintubongarit ovat saaneet korviinsa puhetta että junan ihQ Jimb00 ja Nöyrien sivistynein ovat viikonaikana pahoinpidelleet lintulajia, jonka luultiin kuolleen jo kokonaan sukupuuttoon. Näinkö sitten toimitaan? Tuhotkaa vaa kauniit luonnonkappaleet!!!! Miten tässä mäy? Hyväksyykö luonnonsuojelijat tätä vihaa vai ryhtyvätkö toimenpiteisiin?
    Irc @Aiu Liiga

Jos et Aiu keksi siellä NS liitossa parempaa provoa, niin ole hiljaa - Kiitos.
    Mennään niillä mitä on - HellTech

Turhuuksien kehtohan tämä onkin?Kai se jotain sai kun vastattavakin oli

Nuijamies Aiu's Avatar

Quote Originally Posted by HellTech View Post
    Jos et Aiu keksi siellä NS liitossa parempaa provoa, niin ole hiljaa - Kiitos.
    Kuulen peppukipeyden kaiun iha sisälle asti. Kai se jotenki onnistu provous ku alko itkettää noin pahasti (mutta kuka sano ettäolisi eres ollu provoa, tosin mistä sä tietäisit servu menoist ku tililläski oot kerra viikos jos sitäkää) Ja entä jos keksinkin UTB:ssa vie paskempaa provoo? eli kannattas olla hiljempaa oi aktiivisuuden esikuva
    Irc @Aiu Liiga

Kaikkien kannattaa mennä nyt servun etusivulle! Eli sivu 1. Eka posti. Siellä lukee että #johto on serverin virallinen kannu. Ei näköjään koska tällä hetkellä juna määrää siellä ketkä sanoo mitä, ketkä siellä on. Ei pitäs kutsua servun viralliseksi kanavaksi jos ollaa diktaattoreita :O. Juna käyttää taitavasti propagandaa, älkää uskoko mitä ne sanoo, ne haluu teiltä jotain .

Ps. En oo peppukipee, mut toi tyttö tos mun vieres taitaa olla ku sil oli se aika kuukaudest :O.

E: Men vaffö pratar jag om min smärta i rumpan för Tåget lyssnar ju aldrig. De tänker att ja hatar alla som spelar i Tåget och allt vad ja säger på #Johto är på allvar . Cmon Tåget ni kan göra bättre.

E2: Translator ei toimi koska tost suurin osa on lyhenteit.

E3: postaus oli tarkotettu metsamiehelle (Mettänherra roskalla)
    Last edited by Jazi; 02-17-2015 at 06:52 PM. Reason: Svenska

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Jazi View Post
    Kaikkien kannattaa mennä nyt servun etusivulle! Eli sivu 1. Eka posti. Siellä lukee että #johto on serverin virallinen kannu. Ei näköjään koska tällä hetkellä juna määrää siellä ketkä sanoo mitä, ketkä siellä on. Ei pitäs kutsua servun viralliseksi kanavaksi jos ollaa diktaattoreita :O. Juna käyttää taitavasti propagandaa, älkää uskoko mitä ne sanoo, ne haluu teiltä jotain .

Ps. En oo peppukipee, mut toi tyttö tos mun vieres taitaa olla ku sil oli se aika kuukaudest :O.

E: Men vaffö pratar jag om min smärta i rumpan för Tåget lyssnar ju aldrig. De tänker att ja hatar alla som spelar i Tåget och allt vad ja säger på #Johto är på allvar . Cmon Tåget ni kan göra bättre.

E2: Translator ei toimi koska tost suurin osa on lyhenteit.
    Kuten olen useaan otteeseen ilmaissut kannulla (kerta sen olen tehnyt ja +n flagin hallitsija), että minkä tahansa liiton johdosta voi kuka tahansa ottaa muhun yhteyttä pelinsisäisellä viestillä ja pyytää oikeuksia kanavalle niin ne sinne myös järjestyy.
    Jolloin siellä on muitakin, kun junalaisia oppien hallitsijana.

Ja välttyäksemme turhalta perseilyltä ei tämä tarjous koske alle 10 tilin liittoja.
    Last edited by WooGGi; 02-19-2015 at 05:23 PM.

Kirvessoturi

Ei se siitä tee sen vähemmän virallista jos sie itelles kickit hommaat. Jos sanot "mua ei voi kikata", kerjäät sitä. Ei liity serverin diplomatiaan tms millään tavalla eli ei oo sensuuria edes.

Totta hitossa myö käytetään taitavasti propagandaa, onhan meillä propagandaministerinä MINÄ.

Äläs ny jauha kakkaa.

Ouveni eikö publan idea ole just se että provosoidaan vihuja? Että ehkä kerjäsin mutta se oli provosointia mihin metsis uppos ja tuli ilmeisesti aika vihasekski vielä. En puhunukkaa servun diplomatiasta vaan PUHUIN KAANUSTA JOKA ON KAIKILLE. Ja eikö snpasi kerjää bänneijä joka yö? No ette te sille antanu mut mulle annoitte. Ehkä johtuu meijän taustasta? Emmä tiiä miks ketää pitäs bänniä servun publalta?

Btw en oo peppukipee vaan nautin. Teijä kaa on kiva tanssii . Wooggi` vastaile sulle ircissä. En tiiä mistää flägeistä mitää kuha toin oma mielipiteeni esii.

Ouveni mä diggaan susta . (No Homo) Sunkaa voi väitellä tällee kivasti toisin ku eräitte kaa.. (V*l*o*) kunnioitus on suuri.

Page 82 of 113 FirstFirst ... 3272808182838492 ... LastLast