Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 45

Thread: S3 Diplomatia

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

Quote Originally Posted by Hellr4z0r View Post
    Toivottavasti saksan päästä saadaan kunnon ohjeet, ennen kuin on liian myöhäistä tehdä sotasuunnitelmiin muutoksia.
    Jotkut ketkä tietää näistä uudistuksista jo (aivan.. en syytä ketään mutta, hunut tietää ja osa heidän kavereista on saaneet nämä jo tietoonsa) saavat todennäköisesti liian hyvän etulyönti aseman ennen aikojaan serverillä ja näin ollen saadaan vain pitkitettyä serverin pituutta, voitto ratkeaa jo hyvissä ajoin ennen kierroksen loppua

Peukut pystyyn ettei näin käy, vaan kaikki samalla viivalle, asap!
    http://blog.travian.com/

sieltä vaan lukemaan
    |Fix10@Fun Factory|Fix11@Welho|Fix12@Sivustakatsoja/Mäyräkoira|Fix13@Repomies
    Fix14@Green Day|Fix15@Heisenberg/turbounekrou|Fix16@Social Suicide |Fix17@Motörhead|Fix18@RosvoSektori|TS4/4@Chamillionaire|Com x2 PTR/Oliver Queen|TS4/5@Verokarhu

En minä capone tätä hakenut kirjoituksellani.
    tiedän kyllä itse mitä pitää tehdä, mutta kiertävän kaartava kritiikki oli / on osoitettu suomi admineille, joiden tehtävä olisi ohjeet kääntää suomen kielelle ja näin saada virallinen käännös eu serverin säännöistä.
    Sitten ihmetellään, kun uudet pelaajat eivät pelin parissa viihdy ja servereiden tasot laskee. kaikki tällainen vaikuttaa ko. asiaan.

meni ehkä väärälle sivulle, mutta täytyi ymmärrettävästä syystä selkeyttää viestini tarkoitusta.
    Keskitekosta ei saa näyttää hulluille, eikä herroille, eikä tyhymille talonpojille.

Serverin ensimmäinen paniikki-SUMU on syntynyt.

Nähtäväksi jää onko massaylivoima tavoittelemisen arvoinen taktiikka tällä serverillä, vai pelaajamateriaaliin panostaminen.

Onhan näitä muitakin sumuja ollut, eivät vain yhtä kovia. Näyttää kyllä todella mielenkiintoiselta miten liitot vielä mukautuvat lähiaikoina.

Ken voittaa ja kuka vikisee ?

[21:21] <Levollinen> inb4: nettimato: EI VITTU EBIN :dDDDDD SPURDOSPÄRDE SUMU :----------d"

- Cassidian
    Last edited by Nettimato; 09-22-2014 at 06:22 PM.

Olen huolestunut irc-liittouman sisäisestä toiminnasta. Pelaaja nimeltä nettimato demonisoi väkeä irc-kanavalla. Hän myös lähettää pelin sisäisesti pippelin kuvia toisille pelaajille. Nettimato myös lähettää muita alastonkuvia itsestään iso räppikattila päässä kuunnellen vadelmavenettä ja syöden puolukoita. Olen myös kuullut, että irc-liittouman todellinen johtaja olisi nettimato ja liiton todellinen ideologia olisi päriseminen yleisellä paikalla aiheuttaen muille normaaleille ihmisille pahennusta.

Serverin tilanne on kutkuttava, thong on todella vahvoilla ja vadelmavene. Ihmettelen toki siipi-liittouman viime viikkoista toimintaa hiekkalaatikolla, josta löytyi ihmiskakkaa. Nettimato otti asian tutkittavaksi, sillä onhan hän kakkaekspertti. Ihmettelen myös, että miksi siipi-liittouman johto varasti kaikilta muilta lapsilta siniset lapiot ja ämpärit. Miten me nyt tehään hiekkakakkuja?

Legioonalainen

Tuollaisten kuvien lähettäminen ei kyllä ole mitenkään hyväksyttävissä.....minä kun en pidä puolukoista.

Toine SUMU on nyt muodostunut serverille. IRC + ITA + THONG + THONG-ni + TBA + NA

Sumun ilmeinen johtaja olen siis minä, Demonikeisari.

Miksei mulle ole tullut pippelinkuvaa?

Tilin nimeä prkele

Ja ettei iha aiheen ohi nii peli on jo GG ez

Quote Originally Posted by Nettimato View Post
    Onhan näitä muitakin sumuja ollut, eivät vain yhtä kovia. Näyttää kyllä todella mielenkiintoiselta miten liitot vielä mukautuvat lähiaikoina.

Ken voittaa ja kuka vikisee ?

[21:21] <Levollinen> inb4: nettimato: EI VITTU EBIN :dDDDDD SPURDOSPÄRDE SUMU :----------d"

- Cassidian

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast