Page 17 of 37 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 161 to 170 of 367

Thread: S2 Diplomatia [Alkanut 10.2.2014]

Quote Originally Posted by harryh View Post
    ootko edes kysynyt esim irkissä keneltäkään, missä hän pelaa? vai pitäiskö jokaisen pelaajan nyt ilmoittautua roskalle kertomaan oma pelinikkinsä, että jokainen varmasti tietäisi kuka pelaa missäkin. oot sä vaan ihme peelo perkule
    turha sun on sielä kettuilla vai haluutko että kerron missä pelaatte ja millä tilillä.. idiootti.. ei kannata ärsyttää enempää

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by kettuilu View Post
    turha sun on sielä kettuilla vai haluutko että kerron missä pelaatte ja millä tilillä.. idiootti.. ei kannata ärsyttää enempää
    kauheestihan siitä mulle haittaa tulee, jos porukka tietää missä pelaan. ja mehän ollaan roskalla, joten sun tietoonkin tulee suhtautua pienellä varauksella

Moderaattori Kadonnut's Avatar

Muistattehan yleiset käytöstavat myös täällä internetin villissä maailmassa.

minä pelaan tällä hetkellä 4 eri liitossa... mun tilit on kaikki top 10:ssä! repikää siitä nyypät

Kirvessoturi Bemarimies's Avatar

Onkos arvon kettuilijalla nyt jäänyt rintaruokinta saamatta syntymän jälkeen vai mistä moinen negatiivisuus...

Pistäs nyt jotain hyödyllistä tai edes viihteellistä provoa...

Eihän tommosta "angstaamista" uskalla kommentoida kun kaikki rupiaa pelkäämään että korvessa lymyilevä servun ykkös SIMSSAAJA tulee ja pulttaa kartalta ketkä vaan "uskaltaa" kuuluttaa täällä roskalla tilinsä, IRC-nickinsä, kengännumeronsa, tilinumeronsa, facebook-tilinsä(ym. muut tilinsä sosiaalisessa mediassa) ja kaiken tarpeellisen/tarpeettoman ja ennenkaikkea paikkansapitävän tiedon itsestään...

Hei c´moon oikeesti...

Last edited by Bemarimies; 04-27-2014 at 08:29 PM.

Kirvessoturi

tähän väliin sopisi Bemarimiehen viiltävä syväanalyysi serveristä, jotta saatais vähän faktojakin kehiin. jatketaan vaikka irkissä tuota keskustelua kuka pelaa milläkin tilillä, jotta ylläpito ei joudu turvautumaan kovempiin keinoihin

tähän sanotein pelaat I:llä alkavassa liittoumassa ja taitaa myös lady olla I:ssä alkavassa liittoumassa.

Kettu on siis kujalla, ei hätää

Kirvessoturi

tähän sanotein pelaat I:llä alkavassa liittoumassa ja taitaa myös lady olla I:ssä alkavassa liittoumassa.
    heh heh. löin jo vetoakin siitä, ettet tiedä missä pelaan, joten vedon hävinneelle sit ilmoitusta, et tiedät mihin toimitat voittamani koskenkorvapullon . mutta koska olen hyvällä tuulella, niin saat vielä arvata toisen kerran

Quote Originally Posted by harryh View Post
    heh heh. löin jo vetoakin siitä, ettet tiedä missä pelaan, joten vedon hävinneelle sit ilmoitusta, et tiedät mihin toimitat voittamani koskenkorvapullon . mutta koska olen hyvällä tuulella, niin saat vielä arvata toisen kerran
    ei tarvitse arvaa ku menee jo liian lähelle tilin nimi taitaa olla A jotain.. jokainen arvaa mitä arvaa. minä katoan hei,

Page 17 of 37 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast