Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 26 of 26

Thread: JUNA:n kiitokset

No pitihän se ny itekki rekata tänne ja kirjottaa jotain hienoa ja syvälistä(xD..). Äkkiähän se rundi sit meni ku vauhtiin pääs. Viime vuoden huhti- toukuuun vaihteesta asti oltiin idlen kelkassa mukana, ja täytyy sanoa, että hetkekään en kadu (vaikka jotkut väitti mitä väitti.. mielipiteistä ei sovi kiistellä.. no tottakaisopii, jos jaksaa :P no anyway, etiäppäin.) Varsinkin ircki oli uusi ja ihmeellinen asia. Alussa sitä vähän ihmetytti ja siksi pysyttiinkin kiltisti taka-alalla. No, kait sen aika moni huomas, että ku vauhtiin pääs ni loppua ei näkyny (ellei joku sit pistäny niin sanotusti jäähylle.. ).

Jos vaikka jotain sit itte pelistä. Tulihan sitä opittua uutta vaikka kuinka paljon rundin aikana. Jotkut asiat opittii kantapään kautta, ja jotkut taas oli ihan omaa tyhmyyttä.. niistä sitte sen enempää xD.

Näin yleisesti kiitokset koko porukalle hienosta rundista! Ja siten kiitokset tietysti mun feiverit liiduille kadolle, tsimboulle ja latelle <3. Monet kerrat se kado pelasti pulasta. Ei tarvinu ku läväyttää tehtävät ruutuun ni johan alko vastauksii tulee nopeemmi ku kerkes derivointi sanoa.. xDD. Töörmsiä täytyy kans muistaa! Monet illat, yöt päivät ja mitkä lie tuli jauhettua kaikenmoista liittymätöntä kannulla ja töörmsihän se oli aina juonessa mukana Saattopa sitä siinä samalla jopa oppiakkin jotain . Ja eebbinen.. xD mitä kaikkea sitä tulikaan tehtyä, ja yleensä epi oli asiassa mukana, tavalla tai toisella . Sitten koitti päivä ku kaksikko epi&tiki hyppäski JUNAn kelkkaan. Jäin ihan yksin kolmen liidun hirmuvallan alle . Henkinen niskalenkki ja painostus oli kovaa, mutta eihän ne mulle pärjänny ees kolmistaan xDD. Ja tiki tietysti. Aina se jakso vituilla mut ei se koskaa pahaa tehny D (no kerran tai kaks.. kuka niitä nyt laskee.) Ja sitte tietysti koko bublan porukka joka jakso ircata koko vuoden

kiitoksista tuli pitempi ku muusta yhteensä.. no ei se mitää. Joku kuitenki unohtu mainita.

virheitä varmaa enemmä ku meres on mutaa, mut kuka niitä kattoo..

"Eihä tästä tuu lasta eikä paskaa" Reaper kiittää ja kuittaa!

Equites Caesaris Von Gjylp's Avatar

Default Idlen & minun kiitokset

Teillä on nyt luettavananne wall of text, jonka sisällöstä iso osa on vain verbaalisten tarpeideni tyydyttämistä. Serveristä on erittäin paljon kerrottavaa niin omalta osalta kuin luotsaamani liittouman näkökulmasta, mutta yritin silti pitäytyä pääpointeissa - joita niitäkään en kaikkia edes muistanut tarpeeksi hyvin kehdatakseni kirjoittaa niistä. Pahoittelen loppupuheeni viivästymistä, mutta olen viime aikoina ollut koulutöiden työllistämä lähes vuorokauden ympäri eikä tällaisille ”ylimääräisille projekteille” ole juuri jäänyt aikaa.

Speedin kierros numero 11 oli juuri päättynyt hieman ennen tämän nelosserverin alkua. En ollut aikoihin ollut normiserverien ystävä (enkä ole vieläkään), vaikka muutama vuosi sitten pelasinkin yksinomaan hitaita. Siitä huolimatta pelattavan serverin puute sai minut rekisteröitymään neloselle monen muun speediltä tutun toverin kanssa. Serveriltä löytyi yllättäen myös tuttuja, joiden luulin jo lopettaneen pelaamisen: kun satuimme Asdasin ja Hewelin kanssa löytämään toisemme, päätimme perustaa yhdessä liittouman, jonka tarkoitus ei todellakaan ollut pysyä pystyssä edes ensimmäistä kuukautta. Aikanaan jonkun minulle tyypillisen, epäonnistuneen johtamisyrityksen olin luvannut, etten enää ikinä enkä missään tapauksessa nousisi kapellimestarin korokkeelle - eihän minusta selvästi ollut siihen. Tästä huolimatta nimesin liittoumamme jo silloin Idleksi ja perustin serverin ”viralliseksi” irkkikanavaksi muotoutuneen #idle.s4:n.

Liittoumamme keräsi alussa huomiota lähinnä Hewelin kiihkeätahtisen raidaamisen vuoksi. Idlen ensimmäiset rekrytoinnit kasattiin minulle entuudestaan tutuista pelaajista, joiden kaikkien tiesin katoavan omien suunnitelmieni tapaan heti seuraavan speed-kierroksen alkaessa. Ulkopuolisten hakiessa liittoumaamme heille painotettiin, ettei Idlellä todennäköisesti ole tulevaisuutta, mutta monia hakijoita se ei häirinnyt ja jotkut silloin riveihin päätyneet tilit jatkoivat porukassamme loppuun asti.

Jossain vaiheessa mietimme ”johdon” kesken, mitä Idlellä oikein pitäisi tehdä sitten, kun minä häipyisin kuvioista. Päätimme ruotia liittouman rivit kuntoon eli karsia sijainniltaan epäedulliset tai muuten liittouman edun kannalta turhat pelaajat pois. Tässä vaiheessa aloin itse tajuta, että olin jo uponnut suonsilmäkkeeseen, mutta en antanut asian juurikaan häiritä - olihan alkuaikojen hommailu vielä enemmän Asdasin kuin minun käsissäni. Rekrytoimme jäseniä pääasiassa kaakon seudulta ja Mumsmums-liiton sulauttamisen jälkeen saimme Cassusta yhden lisämiehen pyörittämään sirkusta.

Kaakon herruudesta käytiin pientä kinaa Fixtoolin & kumppanien johtaman PP:n kanssa, mutta se taisto oli nopeasti taputeltu, kun ensimmäisessä kunnon operaatiossamme puskimme läpi johtotili Phenomin capista ja murensimme tällä tavalla sen porukan peli-ilon. PP:stä saatiin lisää täytettä riveihin ja kaakon hallinta oli jotakuinkin varmistettu, jos myöhempiä pikkukonflikteja esimerkiksi Eclipsen ja PADAN/sen variaatioiden kanssa ei oteta huomioon.

Jossain vaiheessa kevättä ennen artefaktien saapumista 1337-liittouman luotsi lasssse otti minuun yhteyttä, joten aloitimme neuvottelut yhteistyöasioista. Faktinhakujen yhteydessä liittolaisuus julkistettiin, ja vaikka alkuun oli tarkoitus pysyä vain liittolaisuuden tasolla, tuli tarve varsinaiselle fuusiolle vastaan siinä vaiheessa, kun HH vilkutteli 1337:n suuntaan eikä ketään heidän vastuuhenkilöistään ollut paikalla hoitamassa asioita. Kaikkia asia ei miellyttänyt, mutta sehän olisi ollut jo liikaa vaadittu.

Artefaktien hakujen aikaan en ollut paikalla, joten minulla ei ole juurikaan omakohtaista sanottavaa niiden onnistumisista tai epäonnistumisista. Muutama uniikki artefakti sai hyvän kodin pelaajiltamme eikä muussakaan faktisaaliissa ollut valittamista. Pieniä haukkoja meille kertyi jostain syystä kosolti, mutta etenkin Latexi95:n pikkuhaukasta oli suunnaton apu urkintatoiminnassa, kun Late lähetteli tunnustelijoitaan laatimieni listojen mukaan juoksemaan pitkin karttaa. Alkukesä oli vielä melko leppoista aikaa pelaamisen suhteen, mutta kun kesätyöni alkoivat heinäkuussa konttorihommissa, kaksinkertaistui päivittäinen näyttöruudun ääressä vietettyjen tuntien määrä. Se näkyi aktiivisen operoinnin aloittamisena: työpäivien aikana oli helppo suunnitella ja toteuttaa operaatioita jatkuvalla tahdilla, ja vaikka emme muistaakseni juuri mitään buustien ampumista kummempaa tuolloin harjoittaneet, oli silläkin kiusalla omat vaikutuksensa. Pääasiallinen opsujemme kohde HH ei juuri vastannut tulitukseemme, eikä sen puoleen Aurumkaan, jonka pelaajia ammuttiin harvakseltaan mutta sitäkin tehokkaammin (deletöidyistä tileistä päätellen).

Valitettavasti tämä ilotulitus loppui minun kesätöitteni myötä. Elättelin elokuun alkupuolella toiveita aktiivisen operoinnin jatkamisesta myös koulutyön lomassa, mutta olin melko väsynyt koko hommaan niihin aikoihin. Kävin myös pyörällä koulussa (26km/pv), mikä kävi omalta osaltaan fyysisen kunnon päälle, ja ilta-aktiviteetteihini ei kouluasioiden lisäksi juuri kuulunut muuta. Tämä harmittaa minua näin jälkikäteen, sillä jos olisimme pystyneet jatkamaan operointia molempiin suuntiin yhtä pienin tappioin, sillä olisi saattanut olla käänteentekevä vaikutus serverin myöhempään kulkuun. Turhaa jossittelua yhtä kaikki.

Maailmanihmevalloitusten käydessä ajankohtaisiksi tein täyttä päivää koulussa ja olin muutenkin aika ryytynyt niin pelaamiseen kuin myös kaikkeen muuhun, mitä ”elämässäni” tapahtui. Noihin aikoihin elin uudestaan sen vaiheen, jonka kärsin jo kerran kokonaisuudessaan pari vuotta sitten aloiteltuani aktiivisemman pelaamisen. Lukion ensimmäisen vuoden aikana tutuiksi käyneet ihmiset kysyivät mukaan milloin mihinkin toimintaan, mutta eihän minusta ollut ikinä lähtijäksi - minulla oli kotona liittouma hoidettavanani. Ei se nyt juuri ihmissuhteisiini vaikuttanut, mutta päänsisäiselle terveydelleni vaihtoehto ei ollut paras mahdollinen.

Kun se ihme vihdoin vallattiin, meitä oli Idlen johtoremmissä vielä neljä. Serverin loppua kohden minä olin siitä porukasta ainoa, joka oli jäljellä: Asdasi hävisi lopullisesti diskopallojen välkkeeseen ja humalanhuuruisiin kuppiloihin, lasssse ryösti morsiamen häistä ja pakeni länsirajan taakse ja Cassu vain perin pohjin kyllästyi koko systeemiin. Kun porukka hiljalleen katoili kuka mistäkin syystä, jouduin värväämään ensin ww-vahdeiksi ja siinä samalla johtoportaan jäseniksi aktiivisia ja luotettavia pelaajia. Näin ujutin Jimb0n ja Latexi95:n salakavalasti talven aikana valvomaan, itkemään, nauramaan, vinkumaan ja huutamaan kanssani asiasta kuin asiasta.

Syyskuussa alkoi se kaikista puuduttavin ja motivaatiota syövin vaihe. Se olin minä, joka porukastamme karsi yöunistaan kannibalismin välttämiseksi. Menin iltaisin (öisin) viimeisenä nukkumaan ja heräsin aamulla ensimmäisenä riippumatta siitä, vaatiko kouluunlähtö heräämistä vai ei. Viikonloput ne vastakivoja olivatkin, kun puhelin tärisytti minut hereille kaikista sikeimmistä unistani aamukuuden maissa. Vaikka koulun vaatima työmäärä oli helpottanut syksyisestä, olin silti lopen uupunut eikä operaatioiden aktiivisesta suunnittelusta ollut tietoakaan. Joitakin isompia projekteja sain sentään vedettyä kunnialla loppuun asti (mm. Antnin offun valtaus), vaikka niidenkin yksinkertainen suunnittelutyö vei päiväkausia vetämättömyyteni vuoksi.

Kun WW:mme lopulta lähti JUNAn päälliköiden matkaan, olin samaan aikaan pettynyt ja helpottunut. Olin pettynyt Idlen puolesta, en omastani, mutta asialle ei ollut mitään tehtävissä. Helpotuksen tunne oli kuitenkin paljon pettymystä voimakkaampi ja koin pitkästä aikaa olevani vapaa tekemään mitä huvittaa sen sijaan, että sitoisin itseni konetuoliin ja tapittaisin viljasiiloa silmä kovana. Moni varmasti huomasi ja joillekin sen suoraan myönsin, että minun pelailut loppuivat oikeastaan siihen - koin tehneeni niin paljon työtä tämän yli vuoden kestäneen projektin eteen, etten oikeasti tuntenut oloani velvolliseksi jatkaa enää jäljellä olevia viikkoja. Melko selkärangatonta, mutta en voinut vastustaa kiusausta kohdentaa energiaani johonkin muuhun. Onneksi Jimb0 saattoi liittouman turvallisesti serverin loppuun asti ja hoiti kaiken, mikä hoitamista vaati, eikä Idlen loistava porukka jäänyt tyystin tuuliajolle vähentämiseni jälkeen.

Olen joka tapauksessa tyytyväinen siihen, mitä Idle sai liittoumana serverillä aikaan, vaikkei voittoa tullutkaan. Tutuksi tulleet pelaajat ja mahtavat tiimihengen ylläpitäjät tulen muistamaan varmasti lämmöllä. Kaikkiin Idlen pelaajiin en saanut juuri kontaktia vastapuolen hiljaisen mukanaolon vuoksi, mutta jokaisella serverin varrella Idleen kuuluneella tilillä oli merkitystä. Nyt haisee vahva itsekehu, mutta oli minulle hyvin itsetuntoa kohottavaa tuntea toimeni ja tekemäni päätökset hyväksytyiksi ja kokea rivipelaajien keskuudessa se leikkimielinen innostus, joka jokaisessa peliporukassa kuuluisi olla viihtyvyyden takaamiseksi. Aktiivisen rivistön ansiosta minulla oli mahdollisuus toteuttaa itseäni tavoilla, joihin en ennen kuvitellut pystyväni - liittouman johtaminen serverin alusta loppuun ja toimivien operaatioiden suunnittelu oli pitemmän päälle terapeuttista peruskoulun jäljiltä melko murentuneelle itsetunnolle. Pelillisesti tämä kulunut vuosi on satavarmasti ollut henkisesti kasvattavin ja tähän on mitä parhain lopettaa oma peliura.

Kiitos siis jokaiselle Idlen jäsenelle mukanaolosta, tuesta, palautteesta ja kaikesta, mitä serveri toi tullessaan. Ette arvaakaan, kuinka hienoa kanssanne oli toimia, vaikka Idlen meno oli välillä yhtä vuoristorataa minun kyynisen tunne-elämäni kanssa. Myös te teitte uskomattoman paljon työtä sen eteen, että liittoumamme olisi toimiva kokonaisuus - eikä se olisi sitä ollut ilman teidän panostanne.

Henkilökohtainen kiitoslistani:

Asdasi, lasssse & Castor75: Jos satutte tämän lukemaan, tahdon kiittää kaikkia kolmea siitä, että olitte mukana tässä yhteisessä projektissa. Ilman teitä ei olisi ollut Idleä, sillä olisin sortunut taakkani alle paljon aikaisemmin.

Jimb0 & Latexi95: Tulitte paikkaamaan aukkoja, joita katoamistemppuja harrastavat kollegani jättivät. Olitte tukemassa päätöksenteossa, auttamassa kun apua tarvittiin ja mitä parhaimpia terapeutteja itse pelillisen toiminnan ohella. Toivottavasti voitte joskus antaa anteeksi sairaat 4chan-linkkini.

antm & Juhis2: Liittouman todellinen tehodual, aina splittailemassa ja osallistumassa toimintaan riippumatta ajankohdasta. Kanssanne oli mukavaa asioida ja hoiditte homman kunnialla kotiin, kohtasitte vaikeuksia tai ette.

akuZi & _V_: Toinen tarmokas kaksikko, joka uskalsi antaa myös palautetta johdon toiminnasta ja ohjaili toimintamalleja oikeille urille, jos niiltä uhattiin lipsua. Harmi, ettei lanaanne päästy ajamaan torniin kokonaisena, mutta minkäs teet.

Sanner91 & Finaxis: Aina valmiina sotimaan, vaikka välillä tuli turpaan ja huolella. Olitte alusta asti aktiivisesti mukana liiton toiminnassa. Ei tarvinnut kahdesti käskeä, kun offut jo lähtivät matkaan.

Doniz & Silverhand: Kahden tilin tiimi, joka valitettavasti kärsi pienestä hyytymisestä loppua kohden. Donizin unebuutsien nopeuttamat ukot juoksivat pitkin karttaa sen kuin ehtivät ja uskalsitte järjestää myös omaa toimintaa Aurumin ja TeamParan selustassa.

Turms: Pidä nyt hyvä mies se korkki kiinni, niin ei tarvitse huolestua tilisi puolesta! Idlen oma Lapin mies, lahjoinaan syntymähumala ja roppakaupalla elämänkokemusta. Kanssasi on ollut hauska pelata!

Team Punakone: Itsekeskeisyyden pilke silmäkulmassa jaksoitte painaa duunia myös yhteisen hyvän eteen. Itse Punakoneelle plussaa sarjakuvista, jotka ovat hyvässä säilössä tietokoneelleni tallennettuina.

Santru: Ei vittu! Ensikertalaiseksi suoriuduit vallan mainiosti, vaikka olitkin usein ihan pihalla maailman menosta ja etenkin matematiikasta. Lopeta se mökkeily ja ala pelata, niin pääset kirkkaimpaan kärkeen.

hrimmi & Avenged: Vahvistukset Aurumista. Aluksi en uskaltanut luottaa teihin täysin ”taustanne” vuoksi, mutta lopulta osoittauduitte kumpikin luottamuksen arvoisiksi ja pelinäkemykselliset keskustelut kanssanne avarsivat näkemyksiä.

(Reaper & eeppinen): Menkää nyt sinne privaan ja jättäkää mun internet rauhaan.
    Jokainen Idlen jäsen ansaitsisi oman henkilökohtaisen kiitoksen, mutta siihen ei nyt tässä ole tilaa.

(Borsi): Kiitos tärkeistä yösittauksista ja tuesta!

Moni hiljainen pakkipelaaja (kuten wolmeri ja Tumppi 25) ei ole saanut erityismainintaa missään yhteydessä, vaikka olisi sen ansainnut. Kiitos siis vielä kerran koko Idlelle - te annoitte pelaamiselleni merkityksen.

Vihollisleireistä kiitosta ansaitsevat:

Nepsu: Puolituttu jo speed-servereiltä, mutta tällä kierroksella tuli juteltua enemmän milloin mistäkin. Harmi, että katosit kuvioista jossain vaiheessa. Olit suoraan sanottuna paljon luotettavampi keskustelukumppani kuin muut liittoumasi edustajat.

Ebonator, Yartza & Luckie: Teidän kanssanne tuli jauhettua sekä asiasta että sen vierestä. Kunpa olisitte pystyneet hyödyntämään liittoumienne potentiaalin parhaalla mahdollisella tavalla - tämä server olisi ollut hyvin erilainen niin.

WooGGi’: Nimesi ei lue oikeasti tässä, mutta harituksen takia luulet niin.

Tähän yhteyteen minun on nostettava myös yksi minua aikanaan hämmentänyt pointti, jonka minulle alun perin tarjosi JUNAn irc-kanavalla vaikuttanut stats-botti. Lueskellessani satunnaisia quoteja törmäilin mitä ihmeellisimpiin lausuntoihin itsestäni, persoonastani ja luonteenpiirteistäni. Eniten huvittivat ne kommentit, joiden lausujan kanssa en (ainakaan tietääkseni) ole ollut missään tekemisissä tällä servulla enkä aiemminkaan. Ihmetyttää kaikkien noiden yleensä negatiivissävytteisten juttujen sisältö, mutta niiden kommenttien pohjalta itsestäni luoma kuva vaihtelee älyttömän kusipäisestä nihilististä mammanpoikaan, jolle selainpeli on elämä. Hassua.

Olen aivan varma siitä, että unohdin kiitoslistasta merkittäviä henkilöitä tai serverin tapahtumista jotain olennaista, mutta muokkailen myöhemmin paremmalla ajalla ja vireydellä. Olen sanonut tämän erinäisissä loppupuheissa jo useaan otteeseen, mutta nyt sanon sen toivottavasti ja ehkä jopa todennäköisesti viimeisen kerran: tähän on hyvä lopettaa. Vetäytyminen pois tietokoneen äärestä on jo alkanut, mutta minut saa silti IRCistä kiinni ainakin iltaisin. Jos on oikein tärkeää asiaa, vastailen privaan tulleisiin viesteihin jahka ehdin.

Kiitos, kuittaus, kumarrus ja anteeksi.

Kadonnut

Ps. Viimeisenä, muttei vähäisimpänä: Onnittelut voittajille!
    Last edited by Von Gjylp; 04-03-2013 at 08:35 PM.
    You know what's worse than useless? Useless and oblivious.

Joo no kai se itekki pitää tänne kirjottaa jos tuo nobo kirjotti... (reaperrin tekstiin viitaten siis)

Tosiaan itselläniki ensimmäinen servu minkä jaksoi loppuun asti painaa :P
    Eli Santrun kanssa (eri tileil siis ) tänne lähdettiin onneamme kokeilee (ilman mitää kummost kokemusta ) Noo siinä sit mahtava E liitto iskettii pystyyn (Santru iski kunnia hänelle =) )
    Homma tosin kusahti siihen, että kellään ollut kokemusta ja Jimbo oli laiska.. siitä sitten itsekkin mumsmumsii, josta fuusioituminen Idleen, jossa tutustuin uusiin hienoihin ihmisiin! =) Siinähän sitten pelailin hetken aikaa rauhassa kunnes alkoi kiviä lentelemään kyliini lähinnä EG:n toimesta. Eipä sitä sitten enää jaksanu yrittää ees (laiska kun olen )

Noo laitoin sitten tilin deleen, kun tikiltä sain kuulla, että Punatulkkulle pääsisin pelaamaan. Sinne sitten siirryttyäni tutustuin tikiin paremmin (olisin jättänyt mieluusti väliin <3 monet yöunet meni.. ) Ircistä löydettiin myös QWA <3 joka olikin meidän lisäksi varmaan ainoa ihminen kello 06.00 aamul kuka hereil oli...
    Mutta servulle takaisin :P Siellä kasattiin vähä offui vaik kado oli sanonu et siit pakkitili tulis (uhmattii kado sua, kuten aina :P ) niillä sit pommitettii kesäl varmaa joka yö jotaki (seinillekki törmäiltii "pari" hassuu kertaa) Kesän loputtua tiki päättää kadota ja jään aivan yksin tili alkaa menemään rappiolle (keskityin reaperrin kaa perseilyy), kulta loppumaan ja muuta mukavaa.. Sitten se kummiskin palasi osti pari kultaa ja simmattii rätti ja sillai

Hypätääs vähä yli ku ei taho muistaa/jaksaa kirjottaa.. =D Elikkäs siihen päivään kun servun piti loppua kunnes silveriltä löytyikin pultteja Yöllä Punakone kävi Tikin pyynnöstä ajamassa meiä pultit (4,4k niit tais sillo olla) ja loput joukot rakas dualini sit ajeli pienis eris ympäri karttaa… Mutta kuinkas kävikään torni tipahtaa tasolla ja tää paska jatkuu… Aamulla kun tulin koneelle oli liittokin kivasti vaihtunut junaan, mikä ei oikeastaan haitannut yhtään (ei millään pahalla ketään kohtaan vaan hyvällä junan kaikkia pelaajia kohtaan tasapuolisesti )

Junassa sitten pelailtiin haettii iso sotiskin naapurista. Sen kaa tehtiin vähän jonoja joilla kiusattiin naapurissa asuvia idleläisiä (ja reaperia!) Mutta sitten servu loppuikin ja kaikki tiedämme mitä siinä kävi Joten kiitos kaikille tasapuolisesti kuluneesta servusta! =)
    spesiaali kiitoksii: (ei nyt iha tasapuolisest :P )

Reaperr: Perus paskanjauhannat ja irc perseilyt + kadolle vittuilut <3

Fixtool&punis: Ei myö niit pulttei ois tarvittukkaa ja punikselle myös kiitoksii noist sarjakuvist!

Ouveni: Ku tultii liittoo pidin siuta aika mulkkuna kiitos idle propagandan ja roskan, mutta luulot meni suoraan sanottuna iha päi persettä oot kaikkee muuta! ja iha kiitettävästihä tuo liidauski suju!

Jimb0: Myyräys on paras, puolin ja toisin

Latexi95: Autoit ain ircin ja kaiken muunki koneisii liittyvän kikkailun kaa

kadonnut: Pakko myöntää et hyvi sie tota liittoo hoisit! vaik välil en toimee siu kaa tullukkaa

Speedy78: kuka sano et ikä vaikuttaa pelitaitoihi (saat alkaa pelaamaa jo lomas on loppu! )

QWA: Kehittävät yökeskustelut <3

Tiki: Oot paras <3

ja joku hymiö rajaki pitäny keksii...

Vähän tulee myöhässä mutta tulee kuitenkin...

Pahat pojat (tais joukossa olla Nepsukin) sai houkuteltua miut lähtemään tälle s4:lle kokeileen. Tarkotuksena oli nimenomaan kokeilla ekaa kertaa offia ja raidaamista servun alussa. Faktien jälkeen piti ajella sit kaikki seinille ja lopettaa. Tämän takia tavoista poiketen valitsin tilin nimeks Sobornost, enkä perinteistä Topohantaa. Eihän se sit ihan niin mennykään. Faktit tuli ja meni ja silti vielä pelasin, mutta en kyl kovinkaan aktiivisesti. Kesä/syksy meni lähinnä kannareitten parissa, kun en päässy/jaksanu käydä paikalla. Samoihin aikoihin idle vielä ajeli kyliä paskaks ja en jaksanu kaikkee aina väistää ja osan vielä splittasin nudeilla.

Sit ku lomat loppu yms. ni aattelin et teen vaan pari pientä käyttistä ja ajelen. Se toimikin ihan ok, mut sit joulukuun alussa Ouveni ilmotti, että meillä ei oo ramilapoja. No sit kasasin sellasen just sopivan kokosen ja se ajettiin ennenkun läksin joululomille. Eivät ois muuten selvinneet kannareista hengissä.

Sama rata jatku, eli piti enää vaan käyttistä pyöritellä, mut siinä sivussa kerty kyl ramejakin ihan reippaasti, mut sit kävi pienimuotoiset Antennit, ku yritin olla vähän liian ovela. Sen jälkeen päätin taas että ei mitään muuta kun käyttikset seinään ja pakkeja, mut eihän sekään taas toiminu. Vähän yli viikko idlen tornin valtaamisen jälkeen sit Ouveni taas ilmos, että ei tarpeeks isoo ramilapaa kellään joten sit piti taas kasata.... Taas parissa viikossa nippanappa sopivan kokonen ramilapa ja siihen loppu miun serveri.

Kiitokset koko Junalle ja varsinkin Ouvenille. Ei tainnu olla ihan pelkkää kepeetä pelailua. :P
    Kiitos myös Antennille, aina valmis kuuntelemaan hölömöjä ajo ehotuksia ja tais se myös muutaman itekin ehottaa.
    Kiitokset myös kaikille ahkerille opsuujille ja pahottelut, että en kovin moneen yhteisopsuun pystyny osallistumaan.
    Kiitokset myös vihollisille!!! Tais olla ensimmäinen servu, missään yksikään vastustaja ei tullu angstaamaan osuman jälkeen!! Osalle vastustajista, kuten jimbolle, pysty jopa juttelemaan järkevästi! :P

edit: melkein oikee servu...
    Last edited by Topohanta; 04-05-2013 at 09:07 AM.

Default Punakoneen loppusanat

Vähän myöhässä vielä Punakone-tilin loppusanat. En kyllä suosittele lukemaan, tuli ihan liian pitkä ihan liian tylsästä aiheesta, mutta minkäs teet.

Punakone-tilin perusti 1.4 Punakone(aka Mallari), tilistä piti tulla alunperin pakkitili. Liiton (PP xD) hajottua, tilille tuli pelaamaan myös Fixtool ja Ildis. Liitto vaihtui Idleen, jossa oltiin loppuun asti.

Koska tili oli aloitettu yli kuukausi myöhässä, piti simssin olla kovaa. Joka boosterista meiltä löytyikin tason 20 lähetystö + bilemaja. Tilin hyvän aktiivisuuden ja offuhalujen takia vaihdettiin tilin päätavoite offun tekoon.

Fakteihin mennessä oltiin saatu kasattua 9.3k+2.3k kokonen pikkunyrkki, joka sitten uhrattiin lähes kokonaan sweeppaillessa liitolle kolme faktia. Ekana artefaktina tilille haettiin pieni ware, joka on lopussa osoittautunut erittäin tärkeäksi valinnaksi loppupeliä ajatellen.
    http://i49.tinypic.com/2e0p8uh.png
    http://i50.tinypic.com/120mmif.png

Tämän jälkeen sit alotettiin lanan kasaus. Raidia vauhdittamaan oltiin sweepattu bootsit, niitten avulla raidattiin ittemme pikkuhiljaa listoille, joissa viihdyttiinkin lanan ajoon asti. Servu kului, opsuiltiin jonkinverran ja lana kasvoi. Raportteja löytyis arkistosta kyllä, suurimmassa osassa ei ole mitään nähtävää koska ikinä ei ollut paria kiloa enempää pakkia vastassa.

Jossain vaiheessa lopetettiin sit opsuilu, kun lana luokiteltiin jo ww-lanaksi Pulttien pelossa haettiin tilille myös tilihaukka. Tän takia saatiin olla hetken myös rakennusohjeen sijoituspaikkana. Miinusten saavuttaessa lukeman -200k alettiin pikkuhiljaa painiin pullan kanssa. Ensin kokeiltiin sijoittamista liittolaisille, mutta joka kerta kun yritettiin niin parissa päivässä siellä tapahtui kannarit. Näihin meni about 2.7k pulttia ja 10k saattoja. Päätettiin sit että tehään sen kokonen minkä pystytään omillaan ruokkiin. Onneksi Kadonnut pelasti tässä vaiheessa ja hommasi meille Cassun vanhan tilirunsiksen.

Siitä sitä sit raidailtiin ja ootettiin meidän ajovuoroa. Omat pakitkin uhrattiin Latexi95:n cäpiin niin vapautui pullaa semmonen 60k. Lopulta päätettiin että nyt on meidän vuoro ja heitettii Kadolle että kohta mennään, annatko murtajalanan eteen. Ensin ajovuoroa ei meinannut hellitä, mutta päästiin lopulta pienen kiukuttelun jälkeen ajamaan. Jossain vaiheessa JUNA sai tiekkurapon lanasta, ja heti alkoivatkin punamiekat vilkkua. Pakituksen ylläpitäminen olikin lanan kanssa aika herkkua, parhaimmillaan pidettiin yllä n.300k viljan edestä joukkoja, ajon aikana miinukset nousivat aina -375k asti. Sitten lana jysähtikin sinne JUNA:lle ja kaikki oli ohi.
    http://travian-reports.net/fi/report/202433cd7ba

Tavotteessa onnistuttiin, saatiin iso lana tehtyä (vain akuZi ja EinoG teki isommat).
    Pari rapoa vielä:
    http://travian-reports.net/fi/report...95,202766ee219 Faktisweepit
    http://travian-reports.net/fi/report/2027674ecf8
    Eino Grönlannin cäpi (Jimbon perässä)
    http://travian-reports.net/fi/report/202769ccdc7
    Jorön cäpi
    http://travian-reports.net/fi/report/20277014d47
    Iso haukka (vajaalla lanalla)
    http://travian-reports.net/fi/report/20277144d04
    Willen pultit
    http://travian-reports.net/fi/report/202774c4654
    Willen kosto
    http://travian-reports.net/fi/report/202775afc3e
    Willen cäpin tyylikäs ajo
    http://travian-reports.net/fi/report/20277660848
    Sobo haki bootsit pois

Statsit:
    Simssissä #24, parhaimmillaan #14.
    Offussa #10, 511k pisteitä.
    Def #33, 100k pisteitä.
    Hero #9, 840k pisteitä.
    10 raidiviiriä, 16 raidimitalia, yht 26 (paras tulos 35.6mil).
    2 puolustusviiriä, 2 hyökkäysviiriä, 2 hyökkimitalia.
    7 bonusmitalia.

Kiitokset:
    Punakone ja Ildis: parhaat dualit mitä voi toivoa <3 Näitten jätkien kans on kiva pelata

Kadonnut: Valtava panos liiton eteen, jaksoi kuunnella mun avautumiset

Latexi95: Niistä kaikista tiekkuiluista.

Jimbo: Oli aina valmis vahtimaan, parit opsutkin laitteli menemään.

Wolmeri: Lähin pakkipelaaja jolta löytyi pakkeja aina pyydettäessä, pelastivat monta kertaa

Reaperr Piti kannun hengissä

Kaikille nimeltä mainitsemattomille Idleläisille, oli hauskaa pelata

Vihuja en kiitä, olitte huonoja No ei vais; Kiitos kaikille vihuille hyvästä vastuksesta, ja ennenkaikkea onnittelut voittajille.

Vielä kerran kiitos kaikille, Fixtool kuittaa.

Edit: Kiitos t1k1:lle niitten pulttien ajosta xD
    Last edited by FixTool; 04-19-2013 at 06:55 PM.
    Fixtool @ QNet - Huuhaa puuhaa
    FI1/11-12 - Fixtool @ SHC | FI4/12-13 - Punakone @ Idle |FI7/12-13 - Pieni @ Kerberos
    FI1/13-14 - Karvakolmio @ N | FI1/14-15 - Godlike @ SK / Kyllästyneet | FI4/14-15 - Ned Kelly @ NS

Hellurei ja ISO kiitos kaikille.

Omasta puolestani pahoitteluni etten peliä ihan loppuun asti pelannut, taisin olla aika kypsää kauraa siinä vaiheessa kun lanat oli ajettu ja meidän (idlen) torni oli mennyt. Siihen asti kuitenkin yritin pitää kahta tiliä pystyssä ja pysyä omallani vielä raidi ykkösenä.
    Suurin kiitos ehdottomasti lähtee Von Gjylpille suuresta avusta ja omistautumisesta (samalla sait meidät muutkin jaksamaan) sekä koko idlen porukalle. Sen verta hupaisaa väkeä oli että teidän kanssa voisi vetää vaikka toisenkin kerran!

Doniz out

Page 3 of 3 FirstFirst 123