Page 2 of 86 FirstFirst 12341252 ... LastLast
Results 11 to 20 of 859

Thread: s4 Diplomatia

Quote Originally Posted by JuKeBoX View Post
    Toisille linnut laulaa, toisille ei Ehkäpä vaan kuulut jälkimmäisiin...
    Toiset on perillä asioista, toiset taas pihalla kuin lumiukot. Taidat vaan kuulua jälkimmäisiin...

Jos jotain yllätti, niin minua ei. nimittäin idlen:n ja mumsmums:n fuusio. Enkä yllättyisi , jos jossain vaiheessa HH ja Idle ilmoittavat yhteistyöstä.

ps. Valtion viralliset pergamentit on loppu, jäljellä on vain kabinettisoppareihin tarkoitettuja a4 lehtiöitä
    Keskitekosta ei saa näyttää hulluille, eikä herroille, eikä tyhymille talonpojille.

Quote Originally Posted by Hellr4z0r View Post
    Jos jotain yllätti, niin minua ei. nimittäin idlen:n ja mumsmums:n fuusio.
    Minä kyllä yllätyin hieman tästä. Odotin sen toki tapahtuvan ennemmin tai myöhemmin, mikäli heidän liittolaisuutensa olisi noin yleisesti pysynyt kasassa, mutta nyt se tuli arvelemaani aiemmin. Mitkäköhän tekijät vaikuttivat eniten yhdistymispäätöksen ajankohtaan, tuskin he nyt ihan huvikseen löivät hynttyitä yhteen...?

Enkä yllättyisi , jos jossain vaiheessa HH ja Idle ilmoittavat yhteistyöstä.
    Tätä minä en henkilökohtaisesti ainakaan odota. Jos näin tapahtuu, se osoittaa todellista munattomuutta niin Idlen kuin HH:n jäseniltä. Tuohon päätökseen ei varmasti moni olisi tyytyväinen kyseisten liittoumien sisällä saati niiden ulkopuolella - minä ainakin pitäisin tuota melkoisena mielenkiinnontappajana.

Ehkä nämä liittoumaporukat alkavat hiljalleen muodostua siihen "lopulliseen" muotoonsa, elleivät jo sitä ole. Ainahan voi pitkäkestoisen serverin aikana tapahtua ties mitä eikä yksikään liittokokoonpano ole kiveen hakattu. Juuri nyt suurin mielenkiinto kohdistuu ainakin Idleen ja sen kautta myös PP:n nykyiseen yksisiipiseen muotoon. Meinaavatkohan kärhämöidä kaakossa?

Serverillä tapahtuu taas. O.T.P näyttää liittyneen Aurumiin siipenä. Tämä huikaiseva massako tulee hallitsemaan servua? Vastaus on yksinkertainen. Ei. Tämä sumuiluhakuisuusko on syynä Piisamirotan poistumiseen tästä aiemmin vahvalta näyttäneeltä liitolta? On selkeästi nähtävissä, ettei tämä liitos miellytä lähestulkoonkaan kaikkia muitakaan pelaajia, liiton pelaajat toimivatkin nykyisellään lähinnä myyrinä uskotellen johdolle operaatioissa mukana olollaan olevansa "luotettavia". Fakta on kuitenkin, että Aurum tulee tippumaan. Lujaa. Nykyisellään suurin jännitys kohdistuukin siihen, mikä on se liitto, jonka omantunnon omistavat nykyiset Aurum-pelaajat perustavat. Kullassa muumit karkaavat laaksosta, mutta karkaavatko pelaajat muumilaaksoon?
    Maailmanero - tuo Oraakkelimainen kaikentietäjä ja ihmisyyden irvikuva.

luulen että tässä on jo servun voittaja valittu selvästi. ARVELEN nyt etta idle ja hh koittavat rekryta loppukartan itsellee ja liittotua kaikkien kanssa. sen avulla voidaan haastaa aururi sitten loppuserveri luultavasti alistuu tai pakittavat jjompaakumpaa suurtaosapuolta.

vaviskaa koyrijat ja idlaajat TUHOAJAT OVAT SAAPUNEET

Taas porukka näyttää tietävän asioista vaikka todellisuudessa eivät mistään tiedä. Viitaten siis Maailmaneron viestiin. ^^
    Last edited by Anonyyymi; 04-25-2012 at 03:20 PM.

Maailman erolle sen verran kommentoin.. En pitäisi 60 pelaajan sopimusta vielä sumutteluna? vai onko unohtunut muiden aikaisempien servujen tyyli.. 160 + pelaajaa koalitiossa. se on sumu pahimmasta päästä!

Ja muumilaaksoon liittymistä pidän epätodennäköisenä. kunhan porukka tietää mitä jekkuja olet jo serverin aikaan tehnyt muille pelaajille kv toimintojen avulla jne..
    Keskitekosta ei saa näyttää hulluille, eikä herroille, eikä tyhymille talonpojille.

Asukas

Kyseisen viestin lähettäjä ei pelaa tilillä Piisamirotta.
    Quote Originally Posted by Hellr4z0r View Post
    . kunhan porukka tietää mitä jekkuja olet jo serverin aikaan tehnyt muille pelaajille kv toimintojen avulla jne..
    Mitä?
    Last edited by Smith; 04-25-2012 at 05:40 PM.

Quote Originally Posted by Smith View Post
    Kyseisen viestin lähettäjä ei pelaa tilillä Piisamirotta.
    Blaablaablaa? Ja kuka uskoo?

nyt saatii sitte kunnolla mielekiiinota palvelimille kun lapin kullat ja hh tekivat rauhan. idle viella mukaan niin auruurit ovat heikoilla. luulen etta nyt auruurin johto on niinsanotusti yllatetty housut kintuissa. mita tekee aururi lisaa siipia vastapainoksi sennaemma kohta

Page 2 of 86 FirstFirst 12341252 ... LastLast