Page 86 of 86 FirstFirst ... 3676848586
Results 851 to 859 of 859

Thread: s4 Diplomatia

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Hellr4z0r View Post
    Voi kuuleppas. miten voit taas puhua rivimiestesi suulla? en ole nähnyt yhtään kommenttia, aiheeseen liittyen tulevan heiltä?

Ja tuo , että sinulla ei ole nyt , eikä koskaan ole ollut mitään salattavaa.. Erikoista, että en vieläkään sinulta ole saanut vastausta erään s4:sen tapahtumiin yli kaksi vuotta sitten esitettyyn kysymykseen.

Vai ihan Trolli, pääsiäinenhän meni jo, vai kuuluiko ne peikot edes ko. juhlaan? Kunhan joskus kotikoneelle jaksan mennä (ehkä viikon päästä) tältä lomailultani niin voin tarjota kasan logeja lisää. Ensin toivon vaikka sinulta yv:nä vastauksen tuohon parin vuoden takaiseen asiaan. Eikä siihen riitä tällainen ylenpalttinen , muiden suihin laitettujen sanojen tarjonta kuten yrität tässäkin asiassa päästä kuin koira luikahtamaan. vai sanoitko sinä itse tällaista rumuudeksi?
    Eipä jaksa tänne näköjään moni kirjotella, mutta ne rivimiehet joiden kanssa olen asiasta irkissä jutellu, on ollu sitä mieltä. Siten voin puhua heidän suullaan.

Kysy se kysymys ni voin vastata siihen. Vahvasti kyllä epäilen että asiaan oon jo vastannu mut herra vaan ei oo vastaukseen ollu tyytyväinen.

Pääsiäiseen kuuluu trullit.

Älkää nyt jätkät itteänne häpäiskö täällä roskalla. Laskee rispektit tommosista kaiveluista

Kirvessoturi

Mallari, mie mielelläni vastaan nimenomaan julkisesti tohon kysymykseen. Oon tarpeeks kauan saanu kuulla valheita tosta asiasta.

Joo trullit tosiaan, trollithan liittyivätkin tähän roskaan

No sittenhän sinä voit siihen vastata, kun kerta tiedät jo kysymyksen. ja ihme olis jos et tietäis Toivoin sitä Yksityisviestinä, mutta voithan sen tännekin kirjoitella.

" Oon tarpeeks kauan saanu kuulla valheita tosta asiasta. "

Tarkoitus mullakaan ei ole vanhoja kaivella, mutta kun minusta tuntuu, että sinulla on joku pätemisen tarve tullut täällä foorumilla. niin et anna muuta vaihtoehtoa kun pikkuisen kopautella silloin tällöin kapulaa rattaan väliin, että rauhoittuisit
    Kerro toki jos olen taas aivan väärässä!
    Keskitekosta ei saa näyttää hulluille, eikä herroille, eikä tyhymille talonpojille.

Kirvessoturi

En edelleenkään tiedä kysymystä mut vahva fiilis on siitä, mihin se liittyy. En voi vastata jos en tiedä mitä kysyt.

No voi hyvää päivää ihmiset. Onko tää oikee paikka keskustella jostaki jonnin joutavasta? Jos jotaki kahen välistä on, käykää se keskenänne, turha sitä levittää tänne kaikkien nähtäville.
    Ei puolesta eikä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
    - L

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Lodizodi View Post
    No voi hyvää päivää ihmiset. Onko tää oikee paikka keskustella jostaki jonnin joutavasta? Jos jotaki kahen välistä on, käykää se keskenänne, turha sitä levittää tänne kaikkien nähtäville.
    No keskusteluhan loppu jo kun ei kysymystä kuulunutkaan

Juu, jos nää ois kahdenkeskisiä ni niinhän se pitäski hoitaa, mutta kun miun mustamaalausta keksityin perustein on jatkettu jo sellasen tovin ajan, että mie mielelläni käsittelisin tän nimenomaan julkisesti. Ainaki on sit (ehkä)puolueettomia todistajia asialla.

Paras paikka ois toki irc. Jos ebo vielä on jotain epäselvää, ni sano vaan missä ja millo ni tuun vastaa kysymyksees.

Teutateksen Salama

On taas vaihteeksi harvinaisen paljon paskaa molemmilta puolilta

Tarvittaessa voin toimittaa logeja kumman puolen puolesta tahansa ja miten jotkut vanhat tapahtumat tähän liittyy??

Kirvessoturi

Wooggi et voi koska kyse taitaa olla s5 2010-2011 tapahtumista. Tai jos voit, ni hienoa, itelläni ei paljoo sieltä oo juttuja tallessa.

Page 86 of 86 FirstFirst ... 3676848586