Page 4 of 29 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast
Results 31 to 40 of 285

Thread: s.2 Diplomatia

Bannattu

Quote Originally Posted by Mizty View Post
    Jos liittoumien raidilistaa katsoo, niin ABC liitolla vain 5 tiliä liitossa, kun taas U.F.T, Rain X ja Rain Y liitoumalla on kaikille se +35 tiliä, mutta siltikään ei olla jääty paljoa raideista top3 raidiliitoista. Onko tässä jo vähän todistetta serverin pask*sta tasosta?

-M
    Mistäs sä ton UFT:n tohon repäisit... Ainiin... Tosiaan nekin vetää teitä paremmin... Ja noin BTW Ihan tiedoks vaan että Rain ja UFT ei ole minkäänlaisessa yhteistyössä keskenään kun sitähän tässä sä varmaan seuraavaks rupeet väittämään.

Ja sitten varmaan tulee jotai katkelmia jostain "sisäpiirin keskusteluista", mutta ihan tiedoksi vaan että sulla sattuu oleen vanhaa tietoa...

Totta kyllä on että UFT:n menestys on laskenut kun kissan häntä mutta ette kyllä näy oikeen niillekään pärjäävän...xD

-Pugi

ps. Ainiin mut tehän oottekin se ultimate Hardcore jengi missä on ehottomasti koko servun paraat pelaajat ja muut on täyttä shaissee... Sorry että nyt tässä provoon mutta jollakin taitaa nyt olla pikkuisen liian isot luulot itestään ja ton raidipippelin koon merkityksestä servulla.
    Last edited by Pugistara; 12-21-2011 at 02:33 PM.

Quote Originally Posted by Pugistara View Post
    Siinä oot kyllä tasan oikeessa...

Kova uho ilman kunnon tuloksia... Yks tili raidaa puolet liiton resuista... Ja hyökeissä muu liitto vetää vieläkin surkeemmin... Melkoisen naurettavaa kieltämättä jos noin niinkun liiton toimintaa kattoo...

-Pugi

Mitäs tässä nyt on keretty uhoamaan?

Onko toi teidän yks kaveri raidaa kolmasosan resoista sitten hirveesti parempi? Jos väkeäkin sen 4 kertaa enemmän per siipi. Ehkä myös teutonien määrällä liitossa on jotain tekemistä noiden tulosten kannalta tällä hetkellä.

Se mikä mua tässä naurattaa on se, että kovasti uskot noiden tulosten jotenkin johtuvan siitä että ootte tehny kaiken tuplasti paremmin kun muut ja sen takia ootte joka listan kärjessä reilusti. Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.

Jos nyt servusta jotain vielä sanois niin aika heikolta tasolta kyllä näyttää mutta päästäämpähän helpommalla. Ei varmaan montaa sataa potentiaalista tiliä mukana pysy ja vahva veikkaus että niistäkin se 75% vielä samalle puolelle saadaan. Onneksi tosta Rainin ja UFT:n yhdistymisestä ei tullut mitään niin voidaan nähdä jopa jokunen hyvä sotakin, vai toivonko vaan?

Bannattu

Quote Originally Posted by samakaiseo View Post
    Mitäs tässä nyt on keretty uhoamaan?

Onko toi teidän yks kaveri raidaa kolmasosan resoista sitten hirveesti parempi? Jos väkeäkin sen 4 kertaa enemmän per siipi. Ehkä myös teutonien määrällä liitossa on jotain tekemistä noiden tulosten kannalta tällä hetkellä.

Se mikä mua tässä naurattaa on se, että kovasti uskot noiden tulosten jotenkin johtuvan siitä että ootte tehny kaiken tuplasti paremmin kun muut ja sen takia ootte joka listan kärjessä reilusti. Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.

Jos nyt servusta jotain vielä sanois niin aika heikolta tasolta kyllä näyttää mutta päästäämpähän helpommalla. Ei varmaan montaa sataa potentiaalista tiliä mukana pysy ja vahva veikkaus että niistäkin se 75% vielä samalle puolelle saadaan. Onneksi tosta Rainin ja UFT:n yhdistymisestä ei tullut mitään niin voidaan nähdä jopa jokunen hyvä sotakin, vai toivonko vaan?
    Hetkinen...

Missäs kohdassa olen väittänyt että me ollaan tehty kaikki tuplasti paremmin kun muut Ja en myöskään oo väittänyt että kun Y-siiven yksi tili raidaa kolmasosan sen siiven tuloista olis yhtään sen parempi tulos...

Täällä vaan näkee aika ylimielistä asennetta erään liiton edustajilta muihin nähden ketä servulla pelaa...

Se mitä mä sen sijaan olen tehnyt ja tulen tekemään jatkossakin on että jauhan sitä samaa mitä muutkin täällä jauhaa eli 95% paskaa jotta saadaan täällä edes jotain eloa pidettyä vaikka tää nykyinen s2 ei juuri tasollansa vakuuta niinkuin Latttekin tuossa jo jossain vaiheessa totesi...

Loppuun silti katsotaan kun on leikkiin lähdetty oli taso sitten mikä oli...

Oppia ikä kaikki vai miten se meni.

-Pugi

Last edited by Pugistara; 12-21-2011 at 04:15 PM.

Hetkinen...

Missäs kohdassa olen väittänyt että me ollaan tehty kaikki tuplasti paremmin kun muut Ja en myöskään oo väittänyt että kun Y-siiven yksi tili raidaa kolmasosan sen siiven tuloista olis yhtään sen parempi tulos...
    No kyllä näistä parista kommentista semmonen käsitys jäi että teillä aikapaljon paremmin asiat siellä on.

Ei liene epäselvyyttä kuka vie ja kuka vikisee tällähetkellä.
    Kova uho ilman kunnon tuloksia... Yks tili raidaa puolet liiton resuista... Ja hyökeissä muu liitto vetää vieläkin surkeemmin... Melkoisen naurettavaa kieltämättä jos noin niinkun liiton toimintaa kattoo...
    Jos nyt missasin pointin ja noi olikin jonkun sortin provoks tarkotettu niin selvä homma, mutta ehkä sitä koomikon uraa suosittelisin enemmän

Bannattu

No kyllä näistä parista kommentista semmonen käsitys jäi että teillä aikapaljon paremmin asiat siellä on.

Jos nyt missasin pointin ja noi olikin jonkun sortin provoks tarkotettu niin selvä homma, mutta ehkä sitä koomikon uraa suosittelisin enemmän

Syytön mä siihen oon jos saat eri käsityksen kuin mun pointtini joka on vastata provoon provolla.

Ja mitä koomikon uraan tulee niin mitä voit oottaa entisen lehtimyyjän suusta kun läppää mikä paskuudessaankin on jo niin hyvää että et voi muuta kun itkee tai nauraa...

Näistä suosittelen jälkimmäistä koska nauru pidentää ikää.

-Pugi

Asukas

Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.
    Joo odotellaan toki pari viikkoo, niin mekin saadaan nuo loppu tilit raidaamaan Tällä hetkellä mitä kattelin niin vain kourallinen meidän pelaajista raidaa "aktiivisemmin", kun taas nää loput ei juurikaan minkäänsortin raidausta saa aikaiseksi

Aivan turhaan täällä vielä mitään hehkutusta liittoumista, on peräti jo toinen viikko serveriä käynnissä. Paljon muutoksia tapahtuu!
    Elämä on niitä varten, jotka eivät pärjää netti peleissä.

No. Pelaaja Resurssit
    1. Apina 448414
    2. Over Powered 438111
    3. NNR 290111
    4. crusher 251306
    5. Kuppaaja 228020
    6. NOKIA 213927
    7. ali 192439
    8. Diipa 190124
    9. koiruli 186853
    10. Hämmentäjä 183427

Raidi:
    Sijoitus Liittouma Resurssit
    1. Rain Y 1264682
    2. Rain X 1003958
    3. U.F.T. 847058
    4. ABC 815486
    5. ODM 629177
    6. W 0 D ™ 382799
    7. OF 286799
    8. NA 264562
    9. -HT- 200957
    10. F.T.W 196416

Ei liene epäselvyyttä kuka vie ja kuka vikisee tällähetkellä.

-Pugi

Rainissakin yks hemmo raidannut 1/3 koko liiton raideista. Heikkoa myös siellä suunnalla.

Sitäpaitsi, sulla Pugi ei oo mitään sanottavaa tähän raidiasiaan, ku ite oo tehny mitään. Ilman Apinaa ootte täys 0, niinkun ABC olisi ilman meitä.

Lisäyksenä vielä se, että meitä on 5, teitä päälle 35. Teijän tuskin kannattaa leijua raidilla, jos 7 kertaa vähemmällä pelaajamäärällä päästään melkeen samaan.

Kuppaaja on tulevaisuuden lupaus. huhujen mukaan löysi tilille toisen pelaajan ja raidi alkoi pyöriin 24/7.. saa nähdä miten käy..

Bannattu

Quote Originally Posted by Tönssi View Post
    Rainissakin yks hemmo raidannut 1/3 koko liiton raideista. Heikkoa myös siellä suunnalla.

Sitäpaitsi, sulla Pugi ei oo mitään sanottavaa tähän raidiasiaan, ku ite oo tehny mitään. Ilman Apinaa ootte täys 0, niinkun ABC olisi ilman meitä.

Lisäyksenä vielä se, että meitä on 5, teitä päälle 35. Teijän tuskin kannattaa leijua raidilla, jos 7 kertaa vähemmällä pelaajamäärällä päästään melkeen samaan.
    Hei tsori vaan kun en taaskaan allekirjoita tota sun leijamaista provoos...

Mä en ole kehunutkaan raideillani eikä mulla oo tarvetta ruveta egoilemaan täällä kunhan provoon piruuttani jotta sun kaltasilla egoilijoilla olis vähän aivosoluille muutakin käyttöä kun kliksutella sitä raidilistan paria kohtaa sen miljoona kertaa päivässä. Ja ootko muuten sattunut huomaamaan että tili apina kuuluu Rainin Y-siipeen ja sitten on vielä X-Siipi(joka sekin on muuten teidän eellä).

Mut hei teidän tilihän rakentaa yksinään maailmanihmeenkin sitten varmaan vähintään tasolle 95 kun aika koittaa ne neljä muuta tiliä voi sponssaa loput eiks niin??? Ja sitä ootellessa voitte hakee jokaiselle teidän liiton tilille unefaktit ja pari pientä siihen päälle ihan vaan huvikseen kun ootte niin "yyberkovii" ettei kellään muulla koko servulla oo mitään jakoo teidän kanssa..

-Pugi

ps. Ja ainiin... BTW... Pikaisen laskutoimituksen jälkeen havaitsin et ilman apinan raidejakin Y on teidän eellä.

Last edited by Pugistara; 12-21-2011 at 11:51 PM.

Bannattu

Quote Originally Posted by Tönssi View Post
    Ja tähän vielä kommentoidakseni ihan vaan piruuttani että tää on todistetusti paskapuhetta koska mä itse henkilökohtaisesti olen raidannut 22 resua ja just aion hakee toisen mokoman naapuri kylästä eli äläpäs käy vittuileen yhtään kun et tiedä faktoja...

-Pugi

Page 4 of 29 FirstFirst ... 2345614 ... LastLast