Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23

Thread: Hakemukset liittoumiin

Default Liittouma

Toi äijä käski hakee liittoumaa ja sitä tässä ny yritetään. =)

-Aloitin viikko sitten, en ole pelannut aikaisemmin.
    -Sijainti: 110/-52
    -Asukkaita tällä hetkellä 61
    -Olen aktiivinen pelaaja.
    -Nicci on Vesku19
    -Gallialainen

Toivottavasti tässä oli ne tärkeimmät tiedot..

etsin liittoumaa läheltä minua: -129|12 tai -91|128. minulla on noin 3 vuoden kokemus, ja pakki pelaajana toimin. asukasluku on 120 ja tän viikon maanantaina aloin aloittaan, ja viikon nousiaks luultavasti päädyn mitäs viä, olen aktiivinen lähes kokoajan koneella ja kylävahtina kaveri joka kanssa käy. en käy foorumilla hirveen usein, niin mielellään viestit travianissa ja olen roomalaiset
    (löydät minut nimellä -juppi-)

-J-

Liittoumaa haeskelisin...
    Aktiivinen olen, pyörin travianissa joka ilta lähes poikkeuksetta enkä ajatellut ihan lähiaikoina tähän kyllästyä. Asukkaita minulla on just tällä hetkellä 57, koordinaattini ovat -53, 139 enkä ole pelannut kovinkaan pitkään. En nyt tähän päivämäärää muista tai mitään, mutta tuskin olen yli viikkoa pelannu... Ja tosiaan, olen gallialainen, nimimerkkini siis on Helsku ja ensimmäisen kyläni nimi on Laamalandia. Enkä hirveästi foorumilla pyöri koska.. no, olen vähän laiska foorumeiden käyttäjä, mutta jos tarve vaatii, raahaudun tännekin. ^^'
    Ja voin vannoa että olen luotettava ja valmis auttamaan omien kykyjeni ja resurssejeni mukaan. (:
    Toivottavasti löytyis joku jota kiinnostaa tällanenki.. (;

Hei!

Laittakaapa perusteltuja mielipiteitä siitä mihin liittoutumaan kannattaisi liittyä. Itselläni on kymmenkunta kylää ja liki 6000 asukasta kaakossa. Joukkoja n. 50 000 jakautuen sekä offiin, että pakkeihin. Eli mukava tili liittoumaan joka aikoo vakavissaan pelata ww:stä.

Epätietoinen

Mitä tarkoittaa kun joihinki hakemuksiin pitää laittaa että farmaatko?

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

HUOM: Tummensin sen asiallisen osan. Muu on tarpeetonta lisätietoa, joka kiinnostaa vain kaltaisiani mursulogian professoreita.

He haluavat tietää, että pelaatko farmvilleä. Toinen mahdollisuus on se, että kysymyksessä halutaan tietää omistatko mahdollisesti maatilan.

Travian-slangissa sen sijaan farmattavana (tai raidattavana) oleminen tarkoittaa sitä, että joku vie resurssisi jatkuvaa tahtia hyökkäilemällä kylääsi.

Travian-slangi on kuitenkin todettu kuolleeksi kieleksi, eikä sitä ole puhuttu enää satoihin vuosiin elävien keskuudessa. Tämä johtuu hyvin paljon siitä, että Travianin parissa ajankuluttaminen vie hyvin nopeasti ihmisen elämän. Joten se on siis hyvin epätodennäköinen vaihtoehto.

Jos kuitenkin kuulet termejä, kuten "Ei nyt kulta, lähetän offiin viljaa!", "Mulla on isompi (simsrank) kuin sul.", "OMGLOL SATA NUIJAA", tai "Nyt lähtee nyrkkiä kakkoseen!", ilmoitathan ystävällisesti KVG:lle (Kadonneiden Virastojen Galleria).
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

juu etsin liittoutumaa
    asukkaita: 363
    sijainti: 51|142
    roomalaiset
    oon aktiivinen
    nicci: vennu
    aloitin tässä servussa pelaamisen: 20.8.2010
    kyliä: 1
    ja mua farmaa yksi tyyppi
    Last edited by vennu; 11-09-2010 at 07:40 PM.

Default Hakemus / pelaajaesittely

Liittoumahan se hakusessa.

Kokemus: Noin 4 kuukautta on tullut pelailtua.
    Sijainti: (36 | 0)
    Asukasluku: 143
    Heimo: Gallialaiset
    Nick: 10k
    Aktiivisuus: Kylässä käyn joka päivä, n. 1-5 tunnin välein.
    Pelityyli: Vasta-alkaja kun olen, niin puolustusvoittoisella strategialla mennään toistaiseksi.
    Yhteys: Joko Travianin puolella tai kymppi.koo[ät]gmail.com (sähköpostilla päivystys lähes 24/7).

Jos tässä nyt jotain vaatimuksia liittoumallekin olis varaa esittää, niin mielelläni mä vähän kypsemmän porukan kanssa pelailisin sillä itsellä on jo ikää 30+. Joka tapauksessa kaikki kutsut huomioidaan joten antaa palaa.

Etsitään luotettavaa ja kokenutta + tehokasta liittoumaa.

Nimimerkki: Kriikröö
    Kokemus: Useita vuosia, nyt ollut 2v tauko
    Sijainti: 35|-53
    Asukasluku: 207
    Heimo: Gallialaiset
    Aktiivisuus: Online noin 10h päivästä tai yli.
    Pelityyli: Passiivis/aggressiivis.
    Yhteys: Travian

Eli liittoumaa...

sijainti 7|-72
    asukkaita 95 gallialaista
    Vasta aloittanut, mutta aktiivisesti olisi tarkoitus opetella ja pelailla, muutaman kerran päivässä loggaan sisään. Ja jostain kumman syystä on tässä nyt useampikin kylä alkanut suhtautua vihamielisesti...

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast