Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 23

Thread: Hakemukset liittoumiin

Default Hakemukset liittoumiin

Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa, kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla(tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä jos kyseisen henkilön hakemus kiinnostaa.

Eli tähän alle hakemukset.

WildBlue
    Guest

Haen liittoumaa

Maxi
    Guest

haen kanssa nickin peliin ilmoitan jos löytyy liito

juice-86
    Guest

Liittoo hakemassa!
    -aloitin pelin 14.12.09
    -asukkaita 57

Laittakaa järkevämpiä hakemuksia kuin haen liittoumaa... Laittakaa hakemukseen missä päin mailmaa olette ja paljo väkiluku ja ootko farmi vai farmaatko paljon, sekä tietysti peli kokemus, ni teidät voi ottaa vakavasti.

Asukas Seta's Avatar

SIjainti luoteessa koillisen rajalla. aloitin pelaamisen n. 2 päivää sitten. asukkaita n. 50 ja nousee kovaan tahtiin. joukkoja ei muuta ko 2 falaa kuhan saan pari vikaa tehtävää tehtyä. kokemusta 3 eri serveriltä sieltä top 10 liitoista ja liittoumapeli toimii.

jos on hyviä liittoumia jotka voisi ottaa mukaan nii laittakaahan tulee viestiä

-Juppi-
    Guest

Default Liittoon haku.

Terve, travian nicci on Long Holm. olotin 28.12 pelaamaan, ja minulla on noin 2 vuoden kokemus eri servuilla ja ulkomaan servulla. asukasluku on 66 kun lähetin tämän, ja yritän päästä top nousioihin ja ihan hyvällä mallilla se on hmm... mitäs viä, sotilaita oon tehny muutaman että saan resuja sillonku ne alkaa loppumaan. että pysyn topissa. Olen 62|46 alueella, ja mielellään olisi kiva jos ei kestäisi hirveen kauaa seikkaille liittouman johtajille ja tommosta. minua ei farmata, vaan mie varmaan muita.

lähettäkää viestiä jos kiinnostaa ja haluisitte mut liittoumaan.
    Ps: liittouman ei tarvi olla top 10 minulle kelpaa kohtalaisen hyväkin liitto, en aijo taistella pelin voitosta mutta jos liiton tarokuksena on voittaa peli niin tottakai olen siinä mukana!

(tarviin myös pakkipelaajia lähi seudulta ja auttajia mitallin saamiseen, jos kiinnostaa meilaa.

Vakavasti ja innokkaasti pelaava alottelija hakee liittoumaa. Sama nicci kuin foorumilla. Aktiivisuus on korkea. Sijainti -65/66. Asukkaita 58. Muutama sotilas vasta mutta kasvamassa koko ajan.

haen liittoumaa. elikkäs pelailen nikillä musha85, gallialaiset, koords 93|-37. olen pelaillu aijemminkin

Asukas Rei's Avatar

Default Liittouma

Niih, miekii haen liittoumaa Nickini: Rei . alotin pelaamisen eilen, mutta oon pelannu aikasemmin jokusen vuoden, joten kokemusta on jonkin verran. Tällä hetkellä asukkaita on vaan 28, mutta äkkiä nousee. Sijaintini on -105|55. Gallu. oon aktviinen käyn ainakin kerran päivässä aina, ellen oikeasti pääse tulemaan,mutta siitä ilmoitan. Ja hmm, mitäs vielä pitäs kertoa noh ei tule mielee nyt ^^

Page 1 of 3 123 LastLast