Page 2 of 20 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 193

Thread: Pahin mokasi Travianissa?

Imperiaani Hude's Avatar

En ole pahemmin mokaillut, mutta pahin oli kun hyyökkäsin vahingossa tulevan liittoumani johtajalle ...

Asukas

Kerroin tässä käynnissä olavalla speedillä eräälle naapurilleni, että olen aloittelija ja hän alkoi farmata minua...
    ''Tietosanakirja väittää että ihmisille välttämättömän alkuaineen hapen, löysi ruotsalainen C.W. Scheele vuonna 1771. Millä ihmeellä elimme ennen sitä?''

Nuijamies

Quote Originally Posted by Aörzoft
    Moka?? Sanoin vähän isommalle tyypille kun se hyökkäs mun kimppuun oli viel aloittelija niin kuin: Mikä v**tu sulla on?? S*****n h**o!?! mixx hyökkäsit menetin mun mahatavat 12 leegoo ja 3 pretoo.. ja sit se pulttas mut!
    Joo mulla käynyt useampaan otteeseen samalla lailla... Sitten loppujen lopuksi itse joudun aina pyytelemään anteeksi Esim. Viime speedis aika lopus oli joku sen niminen tyyppiku ahterityyppi (en muista oikeaa mutta joku ahteri se oli) Kello oli jotain 1 yöllä ja se hyökkäs mun kylään ja sit mulla meni hermot ja kirjoitin sille pikku runon... Kirjoitan vain runon ekan lauseen koska en muista sitä kokonaan ja siinä oli PALJON kirosanoja. "En löytänyt ahteriisi sopivaa runoa joten täytyy oikein isän kädestä punoa" Tämmöstä tällä kertaa...

Nimbus
    Guest

Laitoin 7,6k nuijia valtaamaan kylää päällikkö mukana, ja paakkiansan ehtivät järjestää. Meni turpeenalle neki

siis Fix3 tapahtu...

pahin mokani varmaan se ku hyökkäsin ykkös speedillä vahingossa samassa liitossa olevan pelaajan kylään jolla oli aika hyviiki pelaajii kavereina ni rupes heti tulee uhkailu viestei
    moro vaan! Jos joku haluu speedille niin tosta voi tulla ja autan varmasti oon hyväki pelaaja siel sit...
    http://www.travian.fi/?uc=fix_10052

Imperiaani Marttyyri's Avatar

No näin tapahtui ekalla speedillä.

No olin hyvässä liitossa, ja liitolla oli runsaasti liittoja, ja rauhoja.
    No siinä pääsi käymään niin, että Löysin uuden farmin itselleni. Joku 1 000 pisteisen..
    No laitoin Muutaman tuhatta kirvaria, ja pultit matkaan, siltä meni kaikki sen joukot, ja kaikki viljapellot pulttasin, sekä siilon, että sillä menisi viljat kaikki, eikä voisi näin rakentaa mitään.
    No sitten kohta tuli vähän useammaltakin taholta viestiä, että mitäs vittua oot menny tekee??
    Paljastu se ketä aloin farmaa, liitossa olevan liittouman jäseneksi.
    Oli ittelläni omasta liitosta lähteminen lähellä, mutta onneksi selvisin kuitenkin.
    Fix13 - Louis / Aamuset

Kirvessoturi

rupesin tappelee keitaasta tyypin kanssa niin siinähän kävi niin et hävisin aika reilusti

Imperiaani

Pahin mokani oli speedin 2.roundilla:
    en tajunnut travianista mitään.

mun on ehkä kun huomasin että mulle oli tulossa hyökki servun parhaalta pelaajalta niin "lähetin" mun 50 miehen joukot ryöstöretkelle tai ainakin luulin lähettäneeni ne ryöstöretkelle ne jäi omaan kylään koska painoin liian aikaisin takaisin kylän keskustaan ja mun joukot kuoli ja menetin resuja ja päärakennuksen ja kasarmin

mun pahin moka oli kun oli kello joku 4 yöllä niin laitoin 600 ceessarii ja 300 eguites legatii ja 700 pulttia vahinkossa multihuntterille
    Haitinga Speedillä ja ikariamis.
    gladiatuksessa nimi mafia server ykkösellä ja seiskalla.
    -----------------------------------------------------------------
    EMMÄÄ MITÄÄ OO TEHNY

Page 2 of 20 FirstFirst 123412 ... LastLast