Page 1 of 20 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 193

Thread: Pahin mokasi Travianissa?

Kirvessoturi

Default Pahin mokasi Travianissa?

En löytänyt haulla vastaavaa aihetta, sry jos tällainen on jo

Kuitenkin:

Eli mikä on pahin mokasi Travianissa?

E:Muokkasin vähän tätä aloitusviestiä.

Oma moka.
    Päätin tehdä yöhöökin yhteen pienen kylän omaavaan kaveriin siinä vieressä, ihan s3:sen alussa. Lähdin sitten nukkumaan ja ajattelin että onpahan nyt ainakin imperiaanit turvassa. Herätessäni menin Travianiin ja katsoin kyseisen rapsan. Ilmeisesti hänelläkin oli ollut yöhöökillä joukot sillä sain kiitettävästi resursseja kun kaverilla ei kylässä ollut ollenkaan joukkoja. Yllätyksekseni huomasin, että oli tullut toinenkin rapsa. Sitä katsomaan. Ensimmäiset sanat sen nähdessäni sensuroin jo tähän valmiiksi, sillä tajusin että kaveri kehen olin hyökännyt oli sittenkin "hieman isompi pelaaja". Oli muuten tullut pari kertaa 1k nuijia ja kirveitä kyläilemään ja oli siinä tullut joku viestikin että mitäs on menty tekemään.

Siinäpä se moka.
    Last edited by LiquidTrav; 08-23-2009 at 09:53 AM.
    A Hero Must Rise. Believe.

Pelannut mm. liittoumissa: viime s4: YK / UN, viime s2: Mist / numex, nyk. s5: ??? / ???

Falangi

kun aloitin ekaa kertaa travianin (speedin keskellä) hyökkäsin "mahtavalla" armeijallani yhteen top 500 kylään.. =P

Nuijamies

Default Re: Pahin mokasi Travianissa?

Quote Originally Posted by LiquidTrav
    Pistin kylävahdiksi pikkuveljeni.
    Hän ei muistanut käydä nostamassa Lähetystöä tasolle 3
    Mitäs tossa nyt oli? Olisit voinut laittaa sen myöhemmin..

pahin moka oli varmaan se että menin pulttimaan isompaa pelaajaa..

Nuijamies

Hän ei muistanut käydä nostamassa Lähetystöä tasolle 3, jotta olisin voinut perustaa liittouman.
    Kun tulin kotiin, laitoin pari resurssipeltoa isommalle tasolle. Sitten resot olivat melko lopussa.
    Sitten ajattelin: Ai niin, pikkuveli laittoi lähetystön kolmoselle, voisin nyt perustaa sen liittouman. No, minä tietenkin menin keskustaan ja painoin Lähetystöä. Siinä luki: Lähetystö taso 2.
    Ajattelin että mitä hemmettiä, resot niin paljon loppu etten voi tehdä lähetystöä tasolle 3! Ja miksei sitä ole laajennettu?!?
    Olin melko vihainen tämän jälkeen veljelleni

Eli ei tämä nyt ihan oma moka ollut, mutta moka kuitenkin
    Huoh.. Siis huh huh lähetystö ei ollut tasolla 3! Heheh kaikkea sitä. Oli varmaan maailman loppu lähellä? Aivan turha topic...

Bannattu

ittelläni varmaan se kun lähetin vahgossa viholliselle resuja

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Wrath
    Hän ei muistanut käydä nostamassa Lähetystöä tasolle 3
    Mitäs tossa nyt oli? Olisit voinut laittaa sen myöhemmin..

pahin moka oli varmaan se että menin pulttimaan isompaa pelaajaa..
    Ehkä minä sitten en ole ikinä mokannut :P

Mutta se ärsytti, joten pistinpähän vaan jotain kun en muistanut muita, sry jos siitä tuli pakkomielle
    A Hero Must Rise. Believe.

Pelannut mm. liittoumissa: viime s4: YK / UN, viime s2: Mist / numex, nyk. s5: ??? / ???

Legioonalainen dragon1997's Avatar

pahin mokani oli kun hyökkäsin"jättiarmeijalla"(noin 10 nuijamiestä)yhteen kylään siis viim speedillä...
    omistaja tietysti oli maurimyyrä...sain kunnon pulttihyökkäyksen itselleni:kasarmi tuhoutui päärakennus tuhoutui marketti tuhoutui varasto tuhoutui viljasiilo tuhoutui =)=)=)=)siis se teki mulle 10 hyökkäystä päivän aikana... myyrän mauri... KOSTO ELÄÄ.
    MWUAHAHAHAHAHAHAHA
    uskallatko klikata
    tästä tarinani ekaan osaan
    ja tästätokaan osaan

Nuijamies

JOskus kun olin vast alottamas travianii nii kattelin vähä naapurikylii. löysin mielenkiintosen napin jossa luki"lähetä kauppiaita" no minäpä menin painamaan sitä ja valitsin kaikki resursini. Sitten ihmettelin mihin mun resut katos. tajusin sen vasta kun naapurilta tuli viesti jossa se kiitti resuista

Moka?? Sanoin vähän isommalle tyypille kun se hyökkäs mun kimppuun oli viel aloittelija niin kuin: Mikä v**tu sulla on?? S*****n h**o!?! mixx hyökkäsit menetin mun mahatavat 12 leegoo ja 3 pretoo.. ja sit se pulttas mut!

Legioonalainen tampioteutoni's Avatar

tää ei oo mun moka mutta yks kaveri hyökkäs multihuntterin kylään. sai aika pahasti turpaan

Page 1 of 20 12311 ... LastLast