Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 16

Thread: Keripukit

arseholekarva
    Guest

Default Keripukit

Eiks sellaset keripukit olis hyvii joukkoja?Sillee et niil vois raidata toisen mestat.Keripukkien ominaisuuksii kuulus et ne levittää solttuihin keriä, joka lopulta listii ne.
    Minusta hyvä idea....

Mitä olette mieltä...???!!?

Juusto_Sissi
    Guest

mä tykkään enemmä joulupukist :

Kiavari
    Guest

Quote Originally Posted by m4Car0n!
    Woooaahh! Paras idea aikoihin! Kamikazeliito-orava olisi myös kiva, se tuhoaisi kaikkien muiden kylät yhdellä iskulla ja ne olisivat erittäin halpoja. Niiden ainoa huono puoli olisi se, että ne lisääntyvät vain lokakuun 23. päivä klo 21.00-21.05 ja heidän pesiinsä munitut munat menisivät erittäin helposti rikki kun mangustit hyppivät voltteja kierteellä kerien. Niin ja sitten he tekisivät maailman suurimman legoista tehdyn paaluaidan ja pääsisivät Guinnesin ennätysten kirjaan!!1!
    Tässäpä on vaan eniten ainesta.

m4Car0n!
    Guest

Quote Originally Posted by Kiavari
    Quote Originally Posted by m4Car0n!
    Woooaahh! Paras idea aikoihin! Kamikazeliito-orava olisi myös kiva, se tuhoaisi kaikkien muiden kylät yhdellä iskulla ja ne olisivat erittäin halpoja. Niiden ainoa huono puoli olisi se, että ne lisääntyvät vain lokakuun 23. päivä klo 21.00-21.05 ja heidän pesiinsä munitut munat menisivät erittäin helposti rikki kun mangustit hyppivät voltteja kierteellä kerien. Niin ja sitten he tekisivät maailman suurimman legoista tehdyn paaluaidan ja pääsisivät Guinnesin ennätysten kirjaan!!1!
    Tässäpä on vaan eniten ainesta.
    Jep, pitäisi varmaan tehdä oma topicci tuollekkin...

Kiavari
    Guest

Itse asiassa mä aivan rakastan tota sun ideaas. Tee se!

pikku-asterix
    Guest

mun mielestä jos nää tulis eli siis taudit ja nää ni pitäs tietty pistää myös sairaaloita ja lääkäri yksikköjä..... :P :P :P

Musta surma olisi parempi. Tappaisi heti 1/3 travianin pelaajista. Hiiri antaisi myös pelaajalle sähköiskuja sitä mukaan kun kylästä kuolee yksi ihminen.

Kirvessoturi

Ei. Sen sijaan taudi sais levitä random eventteinä ympäri travian maailmaa.
    The greatest pain is wrought by the sweetest revenge.

Minkälaisia vaikutuksia taudeilla sitten olisi pelaamiseen? Rakennukset rakentuu hitaammin? Joukot liikkuu hitaammin ja niiden hyökkäys sekä puolustusteho on alhaisempi?

Mitenkäs nuo joukot voisivat levittää keripukia? Meinaan keripukki on puutostauti (c-vitamiinin). Eli nuo keripukkihyökkääjät söisivät kylistä kaikki c-vitamiinipitoiset einekset?

Page 1 of 2 12 LastLast