Page 1 of 342 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 10 of 3416

Thread: Etsitään dual-pelaajaa kotimaiselle serverille

Eläköitynyt CM

Default Etsitään dual-pelaajaa kotimaiselle serverille

Foorumi on alkanut hukkua noihin dual-pelaajan etsimisiin, joten tästä eteenpäin haluilmoitukset tähän ketjuun, kiitos. Kiinnostuneet laittakoot yksityisviestiä hakijalle.

Ilmoita ainakin, mille serverille haet dual-pelaajaa. Lisäksi voit kertoa myös muita tarpeellisia asioita, kuten mitä heimoa ajattelit, millainen pelityylisi on, ja mitä odotat dual-pelaajalta.

Ulkomaisille servereille voi etsiskellä dual-pelaajaa tuolla Muiden maiden serverit -osiossa. Siellä on oma aihe sitä varten.

Tänne sitten vain aiheeseen liittyviä viestejä!
    T: Osmapa

Kirvessoturi

Default Kaveriksi vitoselle

löydetty jo, mutta jos joku väkisin haluaa tunkea niin sitten laittaa todella asiallisen viestin josta selviää sekin kuinka usein ostat uudet kengät ja vaihdat sukat..

Legioonalainen

hei. Etsin dual kaveria ykkös servulle. Ikää on 14. Aika aktiivinen. Asukkaita 181. Joukkoja jalka väkee 60 ja ratsuja 8. Heimo on gallit. Kultaa on 59. Aika aktiivinen 14-20 kertaa viikossa. Kokemukset kaikilta suomen servuilta.

Toinen osapuoli. Mieluusti ikää yli 13. Auttaa jos asuu petäjävedellä tai jyväskylässä. Kokemusta joltakin servulta. Kanssa aika lähellä yhtä aktiivinen.

Tuplapostaus poistettu. -Kapinallinen
    Toinen tuplapostaus poistettu. Ensikerralla koita vaikkapa muokata tätä viestiä. -mosillan
    *Hyötylinkit ovat kiellettyjä. -Ylläpito*

Imperiaani

Etsin suomen kolmannelle Speed servulle Dual accountia. En käytä rahaa, mutta mainostan paljon ja olen yleensä hankkinut sillä noin 100 kultaa per servu. Olen pelannu kaikilla heimoilla ja minulle käy kaikki, mutta haluaisin pelata teutoneilla. Olen Aktiivinen, mutta valitettavasti käyn vielä koulua. Eli olen koulu aikoihin poissa koneelta. Muuten olen noin 2-8 tuntia päivässä. riippuu onko koe viikko. Ikäni on 16v ja pelailen saman aikaa kun rakennus tulee niin Doddia. Minulta löytyy Msg ja kokemusta kahdelta entiseltä Speedi servulta. Ukko voi kyllä olla myös enemmänkin kuin dual account. Olen pelannut kaverin kanssa dualia, mutta siinä voisi olla vielä yksi lisää eli etsin myös jos mahdollista niin triple accountia. Jos olet kiinnostunut laitatko YV:N minulle
    *Hyötylinkit ovat kiellettyjä. - Ylläpito*

martyr
    Guest

HU0H!

Default Dual pelaaja

Pitäisi ensin lukea foorumi kunnolla ennen kuin alkaa kirjoittamaan. Tällehän oli ihan oma paikka.
    Niin siis etsin dual pelaajaa alkavalle speed kierrokselle. Toivoisin että sinulla olisi kokemusta ennestään. Ja ikä voisi mielellään olla 30 vuodesta ylöspäin. Olen pelannut molemmat speedit mitä on ollut. Juuri päättyneellä kierroksella minulla oli 18 kylää ja yli 10000 asukasta. Puolustusrankingissa sijoitukseni oli suhteellisen hyvä. Jos jotakuta kiinnostaa niin voi käydä katsomassa nicciä susann.
    Jos kiinnostusta löytyy niin rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä.

Eli siis haetaan dualia tulevalle comille.

Meitä on 3 päiväpelaajaa jo kasassa, mutta yöpelaaja olisi tarpeen jotta tili saataisiin pyörimään 24/7.

Sinulta vaaditaan:

-Hyvää kielitaitoa, comille kuitenkin lähdetään niin ei suomella pärjää.

-Yli 15 vuoden henkistä ikää.

-Entistä kokemusta travianista. Jonkinmuotoinen CV tästä.

-Kokemusta teutoneiden kanssa.

-Ircin käyttöä, mese on myös plussaa.

-Pitkäjänteisyyttä markettirumban kanssa.

-Agressiivisuutta. Kaikki jotka eivät ole liitossamme 30x30 alueella ovat farmeja taktiikalla mennään.

Kullankäyttö on aina plussaa, muttei kuitenkaan pakollista kun ei meidänkään lompakot siihen veny

Lähetä jonkinmuotoinen hakemus YV:llä, meistä saat sitten informaatiota samalla.

-----------------------------------------------------

E: Yhtään ketään ei enää haeta tähän hommaan, lopetin travianin.

Nuijamies

Saatan etsiä ens speed servulle dual tai jopa 3 acount pelaajaa. Aikaisempaa kokemusta speed ykkönen alusta loppuun + 3200 asukasta 7 kylää joukkoja 25000-30000, Ja liittoumat silloin thunder2 yli puolen serverin ajan se oli aikanaan top 20 kympissä ja gx 2 muistaakseni loppu servusta. Suurin este tota parempaan menestykseen oli ajan puute ja kokemattomuus. Oon 17 vuotias ja toivon että mahdollinen ehdokas ei oo mikään 7-10 v tai no tiiätte kyllä mitä tarkotan Jos kiinnostaa niin laitakaa (yv tä)= yksityis viestii mulle. ps enkä käytä sitten sitä kultaa kovin paljon muutaman kerran ehkä viime servun aikana vain.
    free civ civilisation 2 ilmais jakelu versio sisältää tosin vain monin pelin netissä. http://sourceforge.net/project/downl....3-win32-gtk2- travianissa jo 3, serverin ajan.

Etsimme Trial pelaajaa kolmannelle Suomen speed-serverille. Tilillä on jo kaksi vuonna -92 syntynyttä Travianin pelaajaa.

Olemme kokeneita, aktiivisia, asiallisia ja toivoisimme sinunkin olevan. Emme tilaa kultaa, joten kullan tilaamis pakkoa ei sinullakaan ole.

Sinun pitäisi pystyä pelaamaan aamupäivällä ja päivällä varsinkin, koska me olemme silloin koulussa. Muuten olemmekin sitten melkeinpä koko ajan onlinessa.

Jos kiinnostaa, niin lisätietoja saa YV:llä

Falangi

Etsiskelisin dual-pelaajaa tuolle alkavalle S2.

Olen 14v, vuoden Traviania pelannut. Roomalaisilla en ole juurikaan pelannut, joten niitä olisi nyt kiva koittaa.

Page 1 of 342 1231151101 ... LastLast

Tags for this Thread