PDA

View Full Version : markettiin olisi kiva saada "haku rajaus"

koma76
04-05-2007, 08:28 AM
Eli vähän paremmin selitettynä:
Kiva jos voisi rajoittaa mitä siinä näytetään
esim minua voisi kiinostaa rauta joten valitsisin tiputusvalikosta rauda tarjoaa kohdalla ja se näytäisi pelkästään raudan tarjoajat. Sama myös tuohon Hakee kohtaan eli jos minulla olisi viljaa tarjolla, niin voisin rjata haun kaikkiin jotka hakevat viljaa.
Mahdollisesti myös maksimimäärät voisivat olla mahdolliset antaa hakuihin. Esim itsellä 500 ylimääräistä viljaa niin voisi rajoittaa hakua niihin jotka etsivät enimmillään 500 viljaa.

Jarppe
04-05-2007, 08:36 AM
Eli vähän paremmin selitettynä:
Kiva jos voisi rajoittaa mitä siinä näytetään
esim minua voisi kiinostaa rauta joten valitsisin tiputusvalikosta rauda tarjoaa kohdalla ja se näytäisi pelkästään raudan tarjoajat. Sama myös tuohon Hakee kohtaan eli jos minulla olisi viljaa tarjolla, niin voisin rjata haun kaikkiin jotka hakevat viljaa.
Mahdollisesti myös maksimimäärät voisivat olla mahdolliset antaa hakuihin. Esim itsellä 500 ylimääräistä viljaa niin voisi rajoittaa hakua niihin jotka etsivät enimmillään 500 viljaa.
Kyseinen toiminto on jo plus-tilillä. Siis tuo eri resurssien rajaus sen mukaan mitä tarjoaa/haluaa. Myös voi määrittää haluaako nähdä ainoastaan 1:1 ja voitolliset kaupat vaikko kaikilla suhteilla olevat. Resurssien suuruutta ei pysty kylläkään rajaamaan.

Eräs asia mikä hieman ihmetyttää on se, että miksi marketin osta osiossa ei ole mahdollista rajata ostoa oman liittouman sisälle tai mahdollisesti jopa valittujen liittoumien sisälle. Marketin myynti osiosta kuitenkin löytyy "vain liittouman sisällä" myynti mahdollisuus, mutta osto puolen vajavaisuuden takia tuo toiminto on lähes turha. Ainakin se heikentää merkittävästi toiminnon potentiaalia.

koma76
04-05-2007, 08:39 AM
no enpäs ollutkaan selaillu tota plussatiliä sen tarkemmin :( ite vaan käytti kullat resurssiplussiin enkä aatelly kyllä kultaa lisää hankkia...
nooh pitää ehkä aatella, että jostainhan näittenkin pitää se elantonsa repiä, niin ehkä tuo sitten on vain plussatoiminto :(