PDA

View Full Version : Saman nimiset kylät

Esmus
03-29-2007, 06:54 AM
Toivon todella että kylien saman nimisyydelle tehtäisiin jotain...

Elikkä... olen huomannut eräitä kylän nimiä aika monella... "hylätty laakso"

oikeen kiva ku tulee semmosesta hyökkäys niin et voi tietää ennen raporttia kuka se niistä oikeesti oli...

Joten idea tulee tässä: ei pystyisi laittamaan samaa kylän nimeä mikä on jo käytetty... (sama vois pätee liittoumissa myös)

tämän hetkiset saman nimiset kylät vois muuttaa tyyliin "kylä1" "kylä2" "kylä3"

tekisi pelaamisesta enemmän järkevää

Ozcar
03-29-2007, 07:51 AM
Agreed

Ja enemmän järkevää on muuten suomeksi järkevämpää

The Pake
03-29-2007, 10:48 AM
Siis tarkotit niitä kyliä missä on niitä eläimiä?? Ne ei oo kenenkää, ellei niitä valloteta (tietääkseni sieltä ei voi edes hyökätä)

Jonez
03-29-2007, 11:20 AM
Siis tarkotit niitä kyliä missä on niitä eläimiä??

Ei tarkoittanut. Hän tarkoitti ihmispelaajia jotka ovat nimenneet kylänsä hylätyksi laaksoksi. Niitä on AIKA monta tässä pelissä.

Itse olisin ennemminkin sen kannalla että puolustaessa(siis odottaessa tulevaa hyökkäystä) näkyisi hyökkäävän kylän nimen LISÄKSI pelaajan nimi. Tällöin kylien kaksoisnimet eivät haittaisi niin paljoa.

offtopic
Jos pelaaja perustaa toisen kylän itselleen, voiko sille antaa saman nimen kuin pääkaupungin kylälleen?
/offtopic

hekoheko
03-29-2007, 12:00 PM
ku joku hyökkää ni jos painaa sitä punasta miekan kuvaa sielä yläkulmassa ni eikös sieltä nää sen pelaajanki nimi sen kylän lisäks
tai ainaki jos painaa sen kylän nimee ni näkee pelaajan nimen
mutta olishan se hyvä että sen nimen näkis suoraan

Ozcar
03-29-2007, 12:06 PM
Ei aina, ainakin minulla joskus nimi vain... katoaa, pelkkä valkoinen kohta jota ei voi klikata. Hankala kostaa...

Murmeli
04-09-2007, 09:54 AM
niin, on se kyllä ärsyttävää ku lähettää jonnekkin vaikka resoi tai joku lähettää resoi ni siin lukee aika usein: "kylä avusti kylää kylä".

ÄRSYTTÄVÄÄ!

Tarquillentte
04-09-2007, 11:47 AM
Esmus, mikä sun äikän numero on?