PDA

View Full Version : Intiaanit

Zulgar
03-27-2007, 07:38 PM
Olen vahvasti sitä mieltä, että Travianiin tarvittaisiin uusi heimo, jotta peli saisi uutta näköä. Koska viikinkejä ei voi vielä oikein lisätä Travianiin, ajattelinkin jotakin muuta heimoa, nimittäin Intiaanit (paremman nimen voi keksiä, mutta käytän nyt tätä nimitystä).

Intiaaneilla voisi olla vaikka seuraavia ominaisuuksia:
* Taisteleminen luontoa vastaan muita heimoja parempi (tämä siksi, koska he elivät paljon eläinten ja luonnon kanssa ja tunsivat eläimet hyvin).
* Pelin parhaimmat hevosjoukot, mutta jalkaväki heikko.
* Intiaanien sankarit olisivat muiden heimojen sankareita parempia (vaikka jalkaväet ovatkin heikkoja ideani mukaan).
* Muuri olisi samaa tasoa kuin galleilla, ehkä pikkuisen huonompi.
* Kauppiaat kantaisivat esimerkiksi 650 resurrsia (nopeus 14 ruutua/tunti).
* Viljan tuotanto olisi muita heimoja parempi, kumminkin raudan tuotannon kustannuksella.

Tässä oli muutama esimerkki. Jos keksitte lisää kertokaa ihmeessä. Mutta nyt, ottakaa kantaa 8) !

Hellsing
03-27-2007, 07:52 PM
tuosta muuri jutusta olen kyllä erimieltä.
mielestäni intiaaneille ei kuuluisi laittaa muuria lainkaan.

Burna-
03-27-2007, 07:55 PM
mielestäni loistava idea.. piristäisi todellakin peliä jos lisäittäisiin tuon tyyppinen heimo.. :)

Zulgar
03-27-2007, 07:55 PM
mielestäni intiaaneille ei kuuluisi laittaa muuria lainkaan.kai niillä nyt jokin puolustus pitää olla. vaikkapa sitten lehmännahasta tehty. :lol:

mayhem
03-27-2007, 07:57 PM
eihän niillä oikeestikkaan mitään muureja ollu

Burna-
03-27-2007, 07:59 PM
Tai ei.. hyvähän se olisi jos jollain heimolla ei
olisi muuria lainkaan, mutta se korvattaisiin
joillakin muulla ominaisuudella. :)

Ozcar
03-27-2007, 08:24 PM
Ei muuria, mutta osa sotilaista selviää aina vaikka muuten olisi turma tullut [(hyviä piiloutumaan puskien sekaan ;) ) sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa, eli puolustuksessa vaikka vihollinen ownaisi muuten -> kaikki puolustavat yksiköt eivät voi kuolla, ja hyökkäyksessä osa selviää vaikka uhrilla olisi ollut millainen tappopuolustus]

Kheissi
03-27-2007, 08:41 PM
Periaatteessa ihan käypä idea, mutta jokin meidän kaikkien sisällä pistää vähän vastaan kun sotketaan Amerikan alkuperäiskansoja Euroopan ennen ajanlaskun alkua tapahtuneisiin mittelöihin. Vai? Toki tämä on pelkkä mielipide, mutta miettikää...

[WLB] ThaElf
03-27-2007, 08:59 PM
Mitäs tähän nyt sanoisin. Ei sinänsä kovin kummoinen idea, mutta kuten sanottu hiomista kaipaisi.

Lehmän nahka-aita
Eikös ne biisoneja jahdanneet :roll:
Mutta kuka niin tarkkaan ajattelee.
Sinänsä ei tarvitsisi kuin arvot joukoille kehittää.

Jalkaväki olisi huono
Itse asiassa eikös intiaaneilla ollut huippu puolustajia ja hyökkääjiä sekä jalan, että hevosilla
(Niitähän niillä riitti ja ne olivat tärkeitä ja arvokkaitakin)
Mutta jokaisella oikeus mielipiteeseensä.

Ideoita on kiva aina keksiä, mutta kun miettii traviania
niin on siinä kehitys poppoolla ollut melkoinen miettiminen. :shock:
Eipä kuitenkaan ideaa tyrmätä, vaikka olen huomannutkin,
että lähes mitään ei mene läpi saksalaisille. :(

timdael
03-27-2007, 09:05 PM
Ihan hyvä idea sinänsä, mutta tuosa on muutama asia, jotka on pakko korjata.

* Hevosia ei ollu Amerikan mantereella ennen kuin Eurooppalaiset toivat ne sinne, joten hevosjoukkoja intiaaneilla ei voisi olla lainkaan.

* Kuten aiemmin mainittu muurejakaan ei suuremmin tunnettu intiaaneilla olleen. Eri asia on sitten pueblo kansat ja inkat, jotka olivat erittäin taitavia kiven työstäjiä.

Piiloutuminen on kuitenkin ihan hyvä idea. Kuitenkin olen sitä mieltä, että intiaanit eivät sovi tähän peliin lainkaan, koska ne elivät amerikan mantereella. Lisäksi intiaaneja oli monia eri rotuja ja heimoja, joten olisi typerää yrittää yhdistää kaikki intiaanit yhdeksi roduksi, jolla on ominaisuuksia sen mukaan mitä stereotypioita intiaaneista yleisesti on.

Uutta kansaa peli kuitenkin ehkä hiukan kaipaa ja paremmin travianin tyyliseen peliin sopisi esim. persialaiset, koska he ovat kuitenkin melko kiinteä osa vanhaa historiaa. Kovin kaukaa uutta kansaa ei kuitenkaan kannata lähteä hakemaan, koska olen ymmärtänyt, että travian pyörii rooman valtakunnan aikakauden tietämillä (noin suunnilleen, ei siis mikään tarkka määritelmä) ja kansat on valittu sen mukaan, että mitkä kansat olivat tiiviisti tekemisissä rooman valtakunnan kanssa silloin (siksi epäilenkin, että Gallit on otettu peliin Asterixin takia :wink: )

moxey
03-27-2007, 10:03 PM
Uutta kansaa peli kuitenkin ehkä hiukan kaipaa ja paremmin travianin tyyliseen peliin sopisi esim. persialaiset, koska he ovat kuitenkin melko kiinteä osa vanhaa historiaa. Kovin kaukaa uutta kansaa ei kuitenkaan kannata lähteä hakemaan, koska olen ymmärtänyt, että travian pyörii rooman valtakunnan aikakauden tietämillä (noin suunnilleen, ei siis mikään tarkka määritelmä) ja kansat on valittu sen mukaan, että mitkä kansat olivat tiiviisti tekemisissä rooman valtakunnan kanssa silloin (siksi epäilenkin, että Gallit on otettu peliin Asterixin takia :wink: )

Tuosta samaa mieltä. Melko turhaa tehdä tästä uutta civiä :) Mielummin sitten otetaan joku euroopasta tahi idästä mut ei sentään rapakon toiselta puolelta :) Oishan tuo lisäveri ihan kivaa mut ite oon kyl ihan tyytyväinen nykyiseenkin meininkiin. Suurin ongelma heimojen lisäämiseen taitaakin olla tasaisuuden ylläpito.

Dark Fade
03-27-2007, 10:30 PM
Olen aika samaa mieltä tuon edellisen epistoolan kanssa, intiaanit olisivat kaukaa haettu idea. Pikemminkin esim. juuri persialaiset, tai mahdollisesti joku arabikansa, sillä Travian ei tarvitse teutooneja tyhmempiä barmaaberita (venäjän alueen silloiset heimot).

Jos noihin intiaaneihin sanoisin, järkyttävän hyviä hyökkääjiä, panssareita ei paskaakaan, mahdollisuus perustaa purettava ja siirrettävä tilapäisleiri kartalle ja puskiin piiloutuminen. Hevosista voidaan sopia erikseen saksalaisten kanssa ;)

Valtsu
03-28-2007, 05:15 AM
Persiasta tai arabiasta hyvä idis mutta eikös Karthago olis hyvä idea norsut jyräisivät pelkällä massallaan mutta ne olisivat kömpelöitä ja karthagolla olisi tosin myös pelin parhaimmat kauppiaat

aleks1
03-28-2007, 05:35 AM
Olen sitä mieltä että INTIAANIT Peliin !! :D

petse
03-28-2007, 05:46 AM

Joo mutta tämä ei toteudu 99,999999999999% todennäköisyydellä mutta voihan tästä jutella :)

Exray
03-28-2007, 05:59 AM
Go Technòtilian!
Intiaanit peliin. Ja muurina vois toimia keppiaita. :)

jeslepp
03-28-2007, 06:24 AM
No miksei sitten heti tehdä uutta traviania?

[WLB] ThaElf
03-28-2007, 06:37 AM
No miksei sitten heti tehdä uutta traviania?

A) Se on hiton vaikeeta ilman lähde koodia

B) Sen saaminen maksaisi maltaita

C) Kuka jaksaa koodata koko systeemin?

jeslepp
03-28-2007, 07:21 AM
Mielestäni kaikki on hyvin näin.

Exray
03-28-2007, 08:06 AM
Kuka on sanonu että ei ois hyvä näin. Täällä on ideoita ei toimintasuunnitelmia. 8)

Iso-Varvas
03-28-2007, 03:31 PM
joo mut huono puoli on se et ollaan kaikki jo kirjauduttu joten ei voitais hyödyntää tota jos se vaikka tuliskin :( .Ellei huijata ja tehä toinen accountti :twisted:

Targuil
03-28-2007, 03:40 PM
joo mut huono puoli on se et ollaan kaikki jo kirjauduttu joten ei voitais hyödyntää tota jos se vaikka tuliskin :( .Ellei huijata ja tehä toinen accountti :twisted:
Jos tulisi uusi serveri? Ja ei, en kannata intiaaneja.

mutu
03-28-2007, 04:47 PM
Miten ois Alienit? Täysin ylivertainen joukko avaruudesta, kehityksessä kymmeniä tuhansia vuosia edellä. Lentäisivät aluksella, tappaisivat sotilaat ja ryöstäisivät ressut. Lähtisivät kun huvittaa. :roll:

Iso-Varvas
03-28-2007, 04:51 PM
Miten ois Alienit? Täysin ylivertainen joukko avaruudesta, kehityksessä kymmeniä tuhansia vuosia edellä. Lentäisivät aluksella, tappaisivat sotilaat ja ryöstäisivät ressut. Lähtisivät kun huvittaa. :roll:
Veikkaan ettei noin ylivertaista joukkoa hyväksyttäisi
(ikäänkuin näitä muitakaan hyvaksyttäisiin) koska silloin ei olise mitään muita heimoja jäljellä kun kaikki vaihtais alieniin.
Ja alienit varmaan louhis jotain rautaa ja hakkais puita :?

Zimppa
03-28-2007, 04:56 PM
Tulis sitte vaa pelkkä alien peli. :roll:

petse
03-28-2007, 06:40 PM
Tulis sitte vaa pelkkä alien peli. :roll:

se oli hyvä vitsi :lol:

Pitka_Masa
03-28-2007, 07:14 PM
Minkähän takia nuo sakut ovat pelissä nimellä teutonit? Eikös gootti olisi parempi nimi antiikin ajan germanille, teutonithan oli ritarijoukko joskus 1200-1300-luvuilla...

T:Pilkunviilaaja.

Silent Makkara
03-28-2007, 07:21 PM
Olivat Teutonit myös barbaari heimo

Pitka_Masa
03-28-2007, 07:30 PM
Ohhoh, eivätpä näytä eds suoranaisesti olevan saksalaisia. Siis nuo antiikin teutonit. Jos jokin heimo pitäisi travianiin saada se olisi slaavit tai vandaalit.

Ja tuossa teutoneista: http://fi.wikipedia.org/wiki/Teutonit

Itse en tuota lukenut ennen edellisen viestin kirjoittamista kun olin niin varma asiastani... Damn.

ubat
03-29-2007, 06:35 AM
Intiaanithan sotivat pääsääntöisesti toisiaan vastaan(?) Ei sopisi minun mielestä tähän peliin. :roll:

Mutazombi
03-29-2007, 09:34 AM
Intiaanithan sotivat pääsääntöisesti toisiaan vastaan(?) Ei sopisi minun mielestä tähän peliin. :roll:Niin kun sielläpäin ei muunlasita riistaa aluksi ollut :wink:

kyllä ne valkoisen miehen kimppuun kävivät kun huomasivat että niitäkin on kiva lahdata.

Ozcar
03-29-2007, 12:03 PM
kyllä ne valkoisen miehen kimppuun kävivät kun huomasivat että niitäkin on kiva lahdata.

Oliko tuo vitsi? Valkoiset ne intiaanien kimppuun hyökkäsivät luonnonvarojen toivossa. Nytkin ne viimoset intiaanit on tungettu reservialueille, joilla ei voi kasvattaa käytännössä mitään, siellä ei ole hippuakaan jalometalleja tai muita luonnonvaroja ja ainoa tapa saada elanto on turismi...

Ollimus
03-29-2007, 12:45 PM
Jalkaväki ja ratsuväki vahvaksi hyökkääjäksi, mutta huonoksi puolustajaksi. ja niitten muuri ois "Piilo" Eli sellasia kuoppia tai puskia jossa ne sit lymyis :lol:

Valdemar
03-29-2007, 01:02 PM
Jos otetaan vaikutteita esim Alexanderin ajanlaskusta niin miten olisi esim. Intialaiset tai Arabilaiset mukaan peliin?
Arabilaisilla vahvat hevosjoukout ja intialaisilla kaikenlaisia strategisia näpertelyjä :D

Ollimus
03-29-2007, 01:07 PM
Miks ei samantien dinosauruksia? :D

Exray
03-29-2007, 01:57 PM
Lentoliskot ja kaikki mukaan vaan. Arabialaiset tai/ja Turkkilaiset ois kyl mukava lisä. Turkkilaisilla pelasin aina Cossacks:issa. Ja turkkilaisia ei lasketa arabeiksi

Pax Romana
03-29-2007, 02:09 PM
Peli menisi ihan sekaisin jos tähän sekoitettaisiin vielä intiaanit mukaan.. Intiaanit elivät Amerikassa, siis mantereella jota ei oltu löydätty noihin aikoihin, ja miten intiaaneista saataisiin realistisia peliin, kun niillä ei ollut edes ratsuväkeä?? Tokkopa kukaan alkaa pelata heimolla jonka paras yksikkö on jalkaväki yksikkö. Sekin on selvä että Intiaanit eivät omistaneet muurinmurtajia tai katapultteja. Jo noihin asioihin kaatuisi Intiaanien mahdollisuus 4 kansana. Ja jos haluatte saada asianne läpi niin kirjoittakaa enkku-servujen foorumille, tai saksa- servujen foorumille. :roll:

Ollimus
03-29-2007, 05:55 PM
Peli menisi ihan sekaisin jos tähän sekoitettaisiin vielä intiaanit mukaan.. Intiaanit elivät Amerikassa, siis mantereella jota ei oltu löydätty noihin aikoihin, ja miten intiaaneista saataisiin realistisia peliin, kun niillä ei ollut edes ratsuväkeä??

Jaa, kyllä minun tietääkseen intiaanit käyttivät ratsuväkeä.

Jin Hansson
03-29-2007, 06:31 PM

Antiikin aikaan tuskin käyttivät, koska silloin ei heppoja Amerikan mantereella ollut.

Ollimus
03-29-2007, 06:36 PM

Antiikin aikaan tuskin käyttivät, koska silloin ei heppoja Amerikan mantereella ollut.

ainiin joo, antiikiin aikaan ^^

Zulgar
03-29-2007, 07:35 PM
mutta hei, jos ajateltaisiinkin Traviania koko maapallona, eikä pelkkänä Eurooppana, niin en näe mitään syytä miksi intiaanit eivät sopisi. ja jos hepat eivät sopisi intiaaneille niin käytetään vaikkapa buffaloita heppojen sijaan :lol: .

Targuil
03-29-2007, 08:22 PM
mutta hei, jos ajateltaisiinkin Traviania koko maapallona, eikä pelkkänä Eurooppana, niin en näe mitään syytä miksi intiaanit eivät sopisi. ja jos hepat eivät sopisi intiaaneille niin käytetään vaikkapa buffaloita heppojen sijaan :lol: .
Joo ja aboriginaalit (miten kirjotetaankaan) myös mukaan!!11one. Ei kiitos lisää heimoja, nämä riittävät.

Jermu
03-30-2007, 08:11 AM
Olishan se iha kiva saaha uus kylä peliin, ainaki niillä olisi hienot "talot". mutta asiaan, mun mielestä intiaanit olis aika käteviä esim: jos lähtis käymää ryöstöretkellä niin vihollinen ei välttämättä huomais niitä kun ne olis hyviä piiloutumaan kaikkialla maastossa

belze
03-30-2007, 12:01 PM
no jotkut arabit olis hyvä etuja vois olla vaikka

*kauppa bonus saa rakennukset 0.9 resoilla mitä muut tarvii eli halvempii rakennuksii

*nopeat kauppiaat 32 ruutuu/tunti
*suuri kapasiteetti voisi olla edellämainituilla
*tervan tiputus omilta muureilta=puolustusbonus muurille
-huono jalkaväki
-kameliritarit :lol: ne vois olla hyviä jalkaväkee vastaan ja heittää sapeleita tai vaan taistella niillä mut ne on kumminkin nopeita!
-jalkaväellä huono puolustus, hyökkäys keskitasoo

Mutazombi
03-30-2007, 03:23 PM

Oliko tuo vitsi? Valkoiset ne intiaanien kimppuun hyökkäsivät luonnonvarojen toivossa. Nytkin ne viimoset intiaanit on tungettu reservialueille, joilla ei voi kasvattaa käytännössä mitään, siellä ei ole hippuakaan jalometalleja tai muita luonnonvaroja ja ainoa tapa saada elanto on turismi...

Joo, ja hyökkäsivät toisinaan muuten pelkästä tappamisen ilostakin. Mutta ei punainen kansa sitä kauaa katellut ja pisti ylivoimaiselle riistäjälle ainakin kunnon vastuksen.

juzpe
03-30-2007, 09:05 PM
Niin. tuo olisi hyvä. Tai sitten jos joku on katsonut elokuvan Kuningas arthur.Siinä oli Sarmatialais ritareita jotka olivat rooman palveluksessa. :D Heillä voisi olla esim. paremmat ja nopeammat hevoset. :)

Egoist XIV
03-30-2007, 09:11 PM
Periaatteessa ihan käypä idea, mutta jokin meidän kaikkien sisällä pistää vähän vastaan kun sotketaan Amerikan alkuperäiskansoja Euroopan ennen ajanlaskun alkua tapahtuneisiin mittelöihin. Vai? Toki tämä on pelkkä mielipide, mutta miettikää...
No joo, mutta onhan travianissa jo nyt tiikereitä.

Travianpelaaja
03-31-2007, 08:05 AM
Sopisivatko hunnit travianiin? Ne ainakin hyökkäilivät Eurooppaan.

Arabit voisivatkin sopia travianiin.

Egoist XIV
03-31-2007, 10:32 AM
Sopisivatko hunnit travianiin? Ne ainakin hyökkäilivät Eurooppaan.

Arabit voisivatkin sopia travianiin.
noniin, ensimmäinen kunnon idead. Kannatetaan :!:

Troshmi
03-31-2007, 05:47 PM
/Offtopic/ juzpe pienennähän tuota avataria leveyssuunnassa jonkin verran /Offtopic end/

Joo ehkä ei mennä toiselle mantereelle, kun ajattelee että pelin alkuperäinen idea on ollut ottaa Rooman ajan kansoja taistelemaan. Tuli muuten idea siiitä että joko anglit tai saksit voisivat olla lisäkansa, vaikka se epätodennäköistä onkin. Iso-Britanniahan taisi olla Rooman hallussa tosin.

MiGu
04-01-2007, 06:10 PM
Olishan se iha kiva saaha uus kylä peliin, ainaki niillä olisi hienot "talot". mutta asiaan, mun mielestä intiaanit olis aika käteviä esim: jos lähtis käymää ryöstöretkellä niin vihollinen ei välttämättä huomais niitä kun ne olis hyviä piiloutumaan kaikkialla maastossa

Noista taloista että Intiaanithan asuivat tiipiissä siinäkin saattaisi olla melkoinen muutos pelkälle yhdelle kansalle kun muilla on rakennukset samat

MiGu
04-01-2007, 06:11 PM
Niin. tuo olisi hyvä. Tai sitten jos joku on katsonut elokuvan Kuningas arthur.Siinä oli Sarmatialais ritareita jotka olivat rooman palveluksessa. :D Heillä voisi olla esim. paremmat ja nopeammat hevoset. :)

Tuo oli mainio idea :lol: :lol:

Mutazombi
04-02-2007, 04:35 PM

Noista taloista että Intiaanithan asuivat tiipiissä siinäkin saattaisi olla melkoinen muutos pelkälle yhdelle kansalle kun muilla on rakennukset samatJotkin intiaanit kyllä kyhäsivät risumajojakin :roll:

Fonillius
04-02-2007, 08:27 PM
Barbaarit vois olla hyvä lisätä :idea:

Targuil
04-03-2007, 04:19 AM
Mitäs ne teutonit sitten on?

Ollimus
04-03-2007, 05:31 AM
Mitäs ne teutonit sitten on?

teutoneja? Mutta ettei tää viesti turhaks spämmiks mene, niin teutonit on kyllä aika lailla sama kuin barbaarit :D

Gilgamesh
04-03-2007, 06:13 AM
Mut jos ne intiaanit nyt saataisi tähän niin heillä voisi olla ne jousimiehet

Phantt
04-07-2007, 05:47 AM
Itse mietin, kuinka pitkällä pelissä mahdan silloin itse olla, ja jos hyvinkin houkutteleva heimo mukaan ilmestyy, joudun aloittamaan pelin kokonaan uudestaan :)

aleboy
04-07-2007, 06:51 AM
Kyllähän tämä tosiaan olisi hieno heimo.
Harmihan se perjaattteessa olisi jos ei tule :(

Kahan
04-08-2007, 12:14 PM
* Hevosia ei ollu Amerikan mantereella ennen kuin Eurooppalaiset toivat ne sinne, joten hevosjoukkoja intiaaneilla ei voisi olla lainkaan.

* Kuten aiemmin mainittu muurejakaan ei suuremmin tunnettu intiaaneilla olleen. Eri asia on sitten pueblo kansat ja inkat, jotka olivat erittäin taitavia kiven työstäjiä.

siis mikä historiantunti travian on. ei sillä oo välii onko tää realismia. Itse asiassa parhaissa peleissä yleensä ei oo realismia

Jaska294
04-08-2007, 12:34 PM
Intiaanien tilallahan voisi olla vaikka ne wondit tai mitkä nyt olikaan Kinkku Arthur leffasta.

Tarquillentte
04-08-2007, 12:43 PM

Tai vaikka Jeesus opetuslapsineen?

Mutta, mielestäni tuo Intiaani-heimo ei kuuluisi Travianiin.
Inkkarit asuivat tiipiissä, ei missään virka-asunnoissa tai marketeissa.

Mutta miksei voisi olla Spartalaisia?
Spartalaisten mahdollisuuksia:
- Erittäin hyvä hyökkäys, mutta huono puolustus (tämä tulisi siitä, että spartalaiset eivät käyttäneet haarniskoja, vaan punaisia viittoja, joista he loivat vihollisille kuvan että he eivät koskaan haavoitu).
- Muuri voisi olla hyvä, koska miehet ovat huonoja puolustamaan.
- Pelissä voisi myös olla helootteja, spartalaisten orjia, jotka hakkaavat puuta mainiosti, mainaavat rautaa mainiosti, tekevät savea mainiosti ja kasvattavat viljaa hyvin.
Siis tarkoitan, että jos on helootteja, niin kaikki tapahtuu nopeammin, mutta jos ei ole, kaikki menee aika verkkaisesti.

Ja spartalaisten joukkoja voisivat olla:
- Helootit (orjia)
- Miekkamies

Tuossa olisi ainakin kaksi...

k3b4
08-24-2007, 10:38 AM
INTIAANIT!!!! Toisivat vaihtelua travianiin

legendperse
08-24-2007, 10:45 AM

Joo mutta tämä ei toteudu 99,999999999999% todennäköisyydellä mutta voihan tästä jutella :)olen samaa mieltä :roll:

predator12
08-24-2007, 06:50 PM
eikös tämä sijotu väärälle mantereelle

F.r.m
08-24-2007, 07:13 PM
EI EI EI ja vielä kerran EI
koska nataaritki on jo tulossa :evil:

ATB
08-24-2007, 07:27 PM
Tällänen viesti toisesta aiheesta (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=1885&start=135), kun itse haluaisin Japsit peliin

sparta olis hyvä heimo :P
sparta olisi kyllä aika samanlainen kuin teutonit.. AGRESSIIVISIA!, joten ei... Kiinaliset sensijaan olisivat mielestäni hyvä valinta: esm: kiinalaiset tuotiin orjina aasiasta, tietämättä että he olivat samuraita. samurait valtasivat koko kylän ja alkoivat lisääntymään/ tää oli ny tällänen..

Kiinalaisilla vois olla myös ruutipommeja.

Oikeastaan se voisi olla Japani sillä siellä oli noita samuraita.

TonfaMiehet
Tantosotilaat
Kama-Sanit
Ninjat ( tiedustelia, mutta osaa myös taistella )
Samurai (ratsailla)
Oni [=demoni(ratsailla)]
Ruutipommi
Kanuuna
Keisari
AruTenshi (=eräs enkeli)

nää nyt oli vähän huonoi.. mutta mutta.,.

Hypnotism Psycho
08-25-2007, 05:56 AM
Joo ei ainakaan vielä koska nataaritkin tulee heti. Ja pitäisihän niille sitte tehdä taas kaikkea että ei edes ehtisi heti.

Spiritual
08-25-2007, 06:50 AM
Samaa mieltä.

Spiritual
08-25-2007, 07:01 AM
__________________________________________________ ____
Kätkö olisi huonompi, mutta ainut heimo jolla olisi ''ihmiskätkö''
__________________________________________________ ____
Mutta rodullisestihan intiaanit ovat lähinnä mongolidien haara. ->
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mongolidi

ATB
08-25-2007, 07:31 AM
Inuitit olivat alkuperäis intiaaneja (eskimot) joten voivat puolestani asua vaikka igluissa.

PoNgOoLi
08-25-2007, 03:46 PM
Pokemminkin voisi laittaa Asteekit

Sukkis
08-25-2007, 03:56 PM
Eiks intiaanit ollu siellä amerikan puolella, vai muistanko väärin?

Mikkou
08-25-2007, 04:42 PM
Uus heimo olisi kyl jees, mut ei mitkään inkkarit :D

Egyptiläiset, keltit tai persialaiset sopisivat noiden vanhojen kanssa samaan kategoriaan.

Ja intiaanit ovat todellakin amerikan puolella.

sulkuu
08-25-2007, 05:16 PM
Mutta sitten tämän travianin totuuspohja sekä viimeinenkin realistusuus särkyy kun intiaanit tappelee roomalaisia vastaan :D tähän travianin aikaan ei amerikkaa edes tunnettu!! :)

Ja muutenkin 4 heimo voi tehdä hankaluuksia tuon heimojen välisen taspainon kanssa :(

kesseli
10-09-2008, 11:53 AM

ehkä risuaita ois hyvä

ThorThunder
10-10-2008, 12:06 PM
Joo mutta tämä ei toteudu 99,999999999999% todennäköisyydellä mutta voihan tästä jutella :)
Toteutumistodennäköisyys yksi biljardista :shock:
Aika pieni...
Asiaan.
Pelkästään toimintaperiaatteiden kannalta tarkasteltuna idea on mielestäni melko hyvä.
Kuitenkin, koska Travian sijoittuu noin vuoden 100 eaa. Eurooppaan, intiaanit olisivat hieman väärässä paikassa...