PDA

View Full Version : max viestejä per vrk

kassekoo
02-03-2007, 08:58 PM
Ehdottaisin että foorumille laitettaisi rajoitus viestien kirjoittamiseen, siten että se olisi rajattu johonkin tiettyyn määrään / vrk. Sen saa säädettyä ACP:sta. Tai sitten tiukempi moderointilinjaus viestien poistamisen suhteen.

Tuntuu parilla henkilöllä olevan elämäntehtävä kirjoittaa vastaus jokaiseen asiaan ilman sen suurempaa sisältöä (jo lähemmäs sata kirjoitettua omg / lol / wtf / hymiö /rtfm - viestiä näinkin tuoreella forumilla kertoo kaiken). Viihdyttävyys aspekti edellämainituissa viesteissä 0. Vaikeuttaa ja hidastaa huomattavasti forumin lukemista ja tehokasta tiedon etsimistä.

Ei minulla muuta.

jaujau
02-03-2007, 09:10 PM
Ei tääl niin paljon tehä viestejä et menis huomattavan paljon aikaa tän foorumin läpi lukuun :roll: Mutta on tääl pari jotka postailee aika turhia

juliuscaesar
02-04-2007, 05:45 AM
en kai minä kuuluu niihin? ainakin polliainen tuntuu olevan semmoinen...

Addiktio
02-04-2007, 06:16 AM
Kassekoo, hyvin sanottu. Täysin samaa mieltä. 8)

TheAncient
02-04-2007, 08:48 AM
Mielestäni viestien päivittäistä määrää on turha rajata (ainankaan vielä).
Uudet käyttäjät saattavat tarvita apua monissa asioissa, ja saattavatpahan kirjoitella yleisiin keskusteluihin "jonnen joutavia".
Moderointi/Adminointi on vielä hivenen hidasta, koska meitä on vain täällä 3 ihmistä :P Välillä tuntuu kyllä, että yksin siivoilen tätä foorumia.
No kuhan saadaan homma pyörimään jouhevasti niin lisää populaa tulee tännekkin teitä vahtimaan ;)

Pääasiassa itse ainankin olen kyllä käyttänyt melkoisen kovaakättä postauksien poistossa, mutta löytyyhän multakin jopa elämä(OMG). Eli en minäkään 24/7 ehdi tätä foorumia vartioimaan ;)

polliainen
02-04-2007, 08:51 AM
minä voin ruveta moderaattoriksi :D

TheAncient
02-04-2007, 08:55 AM
Mielellään "palkkaan" tuttuja ihmisiä modeiksi tai jos onpi ennen tehnyt moista hommaa ja on näyttöä asiasta. Mutta tällä hetkellä ei ole kummempi modejen haku kyllä päällä.. Tietysti hakemuksia saa aina lähettää mailiin tai privaan.

kassekoo
02-04-2007, 11:26 AM
Kiitoksia vastauksesta ylläpidolle.

Jossakin säikeessä kysyttiin mahdollisuutta nähdä käyttäjälistasta status (ketkä admineita, moderaattoreita) , sen mod:in saa phpbb-sivuilta (kuten monia muita hyviä phpbulletinboard lisukkeita) ja tarvitsee editorin jotta voi muokata forumin tiedostoja. Jos on niitä ennen tehnyt, ei homma ole iso (n.5 min) mutta jos aiempaa kokemusta asiasta ei ole kannattaa harkita viitsiikö alkaa projektiin.

Usergroupit forumin admincontrolpanelissa on myös kätevä toiminto jos käyttäjäkunta kasvaa voimakkaasti.

Taisteluonnea kaikille tasapuolisesti :D .

Potkuri
02-04-2007, 11:56 AM
mä pyysin sitä ja kiitos et autat heitä mienaan muuten toiveeni toteutumiseen olisi voinut kestää kauemmin tai voi olla että sitä ei olisi tapahtunut :(

Silverwing
02-04-2007, 01:55 PM
toi spämmi kyllä nyppii muakin ja sen vois hoita siten että ei rajoiteta mutta spämmäyksestä voisi saada päivän parin bännit :?:

itseäni ei yhtään huvita lukea OMG LOL WTF viestejä

cystis
02-23-2007, 04:45 AM
Mitä se haittaa jos jotku kirjottaa vähän enemmän. Ei mitään rajoja ainakaan tarvi.

V-Nator
02-23-2007, 06:38 AM
Mitä se haittaa jos jotku kirjottaa vähän enemmän. Ei mitään rajoja ainakaan tarvi.

Ja ne jotkut kirjottaa enemmän jotain spämmiviestejä..
Ei kauhean mukavaa luettavaa..

Lede
03-25-2007, 11:08 AM
Spämmäys vähenee kummasti, kun poistaa profiilista kaikenmaailman tittelit ja viestien määrätiedot eli siis nämä:

Ritari

eXu
03-25-2007, 02:13 PM
Spämmäys vähenee kummasti, kun poistaa profiilista kaikenmaailman tittelit ja viestien määrätiedot eli siis nämä:

Ritari

Tarkoitatko sä juuri mua? No miten vaan, kun oot sellainen mammanpoika.

sampsa93
03-25-2007, 02:31 PM

Ritari

hei eXu
kaikki tietää että sä spämmäät että saisit kasvatettua viestiesi määrää ja kun sinulle siitä valitettiin niin kirjoitit Aku Ankan puhekuplia, ei hyvä.
kirjoita pidempiä ja asiallisempiä viestejä niin hyvä tulee

eXu
03-25-2007, 03:24 PM

Ritari

hei eXu
kaikki tietää että sä spämmäät että saisit kasvatettua viestiesi määrää ja kun sinulle siitä valitettiin niin kirjoitit Aku Ankan puhekuplia, ei hyvä.

Se Aku Ankka oli pitempi kuin polliaisen kirjoittama!

Targuil
03-25-2007, 03:45 PM

Ritari

hei eXu

Mutta laatu korvaa määrän, se Aku Ankkas oli karseeta luettavaa.

Lede
03-25-2007, 04:55 PM

Ei ollut tarkoitus sormella osoittaa ketään, vaan tuoda itse ideaa esiin.
Helpottaisiko sun kirjoitusvimmaa yhtään jos viestien määrällä ei olisi merkitystä, eikä kirjoitettujen viestien perusteella pääsisi "ritariksi" ?

petse
03-25-2007, 05:23 PM

Ei ollut tarkoitus sormella osoittaa ketään, vaan tuoda itse ideaa esiin.
Helpottaisiko sun kirjoitusvimmaa yhtään jos viestien määrällä ei olisi merkitystä, eikä kirjoitettujen viestien perusteella pääsisi "ritariksi" ?

niin, tai ne viestien määrät voisi piilottaa, niin mitään top 1 sijaa ei ruveta havittelemaan, ja nimillekkin voisi antaa huutia

Lede
03-25-2007, 07:04 PM
niin, tai ne viestien määrät voisi piilottaa, niin mitään top 1 sijaa ei ruveta havittelemaan, ja nimillekkin voisi antaa huutia
Nyt on petse asian ytimessä, tätä juuri tarkoitin.

Arzka
03-27-2007, 06:14 AM
Tittelit pois ja viestien määrää ei voi nähdä. Tämä foorumi ei ole mikään tittelin haku paikka vaan keskustelu ja avun haku paikka.

Hengefe
03-27-2007, 06:46 AM
Eli tuossa pari riviä ylempänä jo exun kirjoittamasta tekstistä saisi antaa bannedin. Palstalla juteltiin fiksusti ehdotuksista miten saataisiin spammaus aisoihin ja yhtäkkiä täällä oltiin puhumassa Aku Ankan puhekuplista.

Ja ohan se aivan tosi että jos tässä vaiheessa peliä on kirjoitettuna yli 1000 kommenttia niin niistä 90% on pelkkää pas****.

Minusta tuo spammaus on aika suuri ongelma se hiastaa foorumin selausta ja ennenkaikkea vaikeuttaa fiksujen topiccien lukemista. Ja nuo pitkät lainaukset kuten tuossa pari riviä ylempänä niin niitäki näkee ihan turhan paljon.

Vähän avautumiseltahan tämä vaikuttaa, mutta uskon että aika monella on samansuuntaiset mielipiteet.

- Tittelit ja postmäärä pois.
- Banneja tiukemmalla otteella.

Pax Romana
03-27-2007, 02:05 PM

Ritari

hei eXu

Ja mitä valitat jollekulle joka ottaa esille spämmi viestisi. Ja mitä väliä sillä on onko joku sun Aku Ankkas pitempi ku polliaisen viestit? Ne ei sentää oo kaikki Pelkkää Spämmi p*skaa. :roll:

Vesui
03-27-2007, 02:58 PM

Ritari

hei eXu

ja eiks se ollu viel kopiotu vaan jostain?

Exray
03-27-2007, 03:06 PM
ja eiks se ollu viel kopiotu vaan jostain?
Juu oli siis se kai oli ottanut lehden käteen ja kopioinu vaan siitä jonkin verran.

Jezebel
03-27-2007, 04:03 PM
Hirveää spämmäämistä taas... Lopettakaa, hyvät ihmiset!

petse
03-28-2007, 06:08 AM
Nyt on petse asian ytimessä, tätä juuri tarkoitin.

Joo spämmi pois ja asian ytimeen

Olisiko ylläpidolla mielipiteitä???