PDA

View Full Version : Speed servu suomelle

betaversio
03-15-2007, 05:56 PM
Niin, olisiko mahdollista aloittaa toinen suomenkielinen serveri. Se olisi 3x nopeuksinen (kuten 3-enkkuservu). Tämä olisi hyvä lisä, ja toivon sitä hartaasti.

Kromi
03-15-2007, 06:02 PM
Enpä usko että on tarpeeksi viitseliäisyyttä siihen, saatika rahaa toisen serverin ylläpitoon.

Pantsa
03-15-2007, 06:21 PM
Minäkään en usko, että ollan saamassa speed servu suomen kaistalle(enkä niin välitäkkään siinä pelaaminen on liian helppoa 8) )

Kheissi
03-15-2007, 07:29 PM
tämä nykyinen on just rento vauhti

cystis
03-16-2007, 02:39 PM
Low servu vois olla hyväki. Enemmän aikaa miettiä mitä tekee :D

Targuil
03-16-2007, 02:47 PM
Tässäki vauhdissa ehtii tuleen tylsää.

eXu
03-16-2007, 04:02 PM
En halua mitään speed servua 3x, kun suurin osa haluaisi, että pidettäisiin tämä tälläisenä kuin tämä servun nopeus nyt on.

HML
03-16-2007, 04:31 PM
En halua mitään speed servua 3x, kun suurin osa haluaisi, että pidettäisiin tämä tälläisenä kuin tämä servun nopeus nyt on.

Oletko hieman pölhö vai mikä on, kun ei tämän serverin nykyistä nopeutta muuteta, vaan tehdään uusi serveri ja kaikki siellä sitten tapahtuu kolme kertaa nopeammin.

Toki saatoin käsittää väärin, mutta kirjoitit sitten ainakin epäselvästi viestisi.

Ja itse kysymykseen vastaten, niin ei tarvita 3x speedservua. Kyllähän se enkunkielinen speedservu on mielenkiintoinen, kun suomalaiset taistelevat hurjia ristiretkeläisiä sekä helvetin joukkoja vastaan.

wingel
03-17-2007, 12:01 AM
Speedservu on siitä ongelmallinen että epätasaväkisyys riippuen alotusajasta kärjistyy vielä suuremmin. Tämän vuoksi itse kyllä en pistäisi vastaan jos suomessa sellainen perustettaisiin niin alussa siihen mukaan pääsevillä olisi tasaväkinen asema ja itse tykkään speedservun vahdista.

Toisaalta suomessa vissiinkin on aika rajoittenuut tällähetkellä servujen pyörittäjien resurssit että pakko itsekin myöntää että speedservua en pysty näkemään tarpeelliseksi sillä pelin kasvun vauhdista johtuen saatetaan pian törmätä toisen normaalinopeuksisen serverin ylläpitotarpeisiin.

Silverwing
03-18-2007, 02:51 PM
jep! 3x servua olen jo pitkään halunnut kokeilla mutta kun .com ei ota lisää sakkia :(
tämä nykyinen vauhti on liian laiska... ja rahoitusta voisi helpottaa jos saitille lätkittäisiin iso läjä mainoksia ja pop-uppeja (jotka varmaan rupeis nyppimään ennenpitkään, joten tämä onkin huono idea)

Taistelumakkara
03-18-2007, 03:52 PM
jep! 3x servua olen jo pitkään halunnut kokeilla mutta kun .com ei ota lisää sakkia :(
tämä nykyinen vauhti on liian laiska... ja rahoitusta voisi helpottaa jos saitille lätkittäisiin iso läjä mainoksia ja pop-uppeja (jotka varmaan rupeis nyppimään ennenpitkään, joten tämä onkin huono idea)Jaa, itse onnistuin 3x speedille rekisteröitymään eilen ja pelaamaankin :?

V-Nator
03-19-2007, 12:49 PM
Sanonpa oman mielipiteeni.

Speed Server olisi hyvä lisä mielestäni, mutta jälleen kerran työtä olisi paljon.
Itse en kyllä silti pakosti Speediä pelaisi, mutta uskon, että monet pelaisivat. :)

aapeliz
03-19-2007, 01:46 PM
Toivoisin että saatais perustettuu toi speed servu pelaisin mielelläni sitä.

Jaska294
03-19-2007, 05:21 PM
Ihan hyvä tämä nykyinenkin.

eXu
03-22-2007, 12:26 PM

Oletko hieman pölhö vai mikä on, kun ei tämän serverin nykyistä nopeutta muuteta, vaan tehdään uusi serveri ja kaikki siellä sitten tapahtuu kolme kertaa nopeammin.

Toki saatoin käsittää väärin, mutta kirjoitit sitten ainakin epäselvästi viestisi.

Ja itse kysymykseen vastaten, niin ei tarvita 3x speedservua. Kyllähän se enkunkielinen speedservu on mielenkiintoinen, kun suomalaiset taistelevat hurjia ristiretkeläisiä sekä helvetin joukkoja vastaan.

Korjaan asian :). Kyllä minä haluaisin 3x speed servun suomelle.

Tuksu
06-10-2007, 07:32 AM
olen sitä mieltä että speed servu on parempi kuin nykyiset servut :)

Hypnotism Psycho
06-14-2007, 01:20 PM
No ei tarvii mut miksipä ei.
En kuitenkaa kävisi pelaamaan speedservus ko menee tarpeeks hyvi normissa! :?