PDA

View Full Version : Karttaan lisäominaisuus (koska viimeksi hyökätty)

Silkki
03-13-2007, 06:24 AM
Tervehdystä hyvät travianilaiset, adminit sekä suurkiitos pelintekijälle/kehittäjälle mainiosta pelistä.

Eli tuosta karttaruudusta kun kurkkasee, näkee tällä hetkellä tiedot "Kuka, Liitto, Asukkaat", olisi mukava jos tähän voisi jotenkin saada lisätyksi että koska sinne on itse viimeksi hyökännyt, tai koska joku liittolainen on sinne hyökännyt.

Ja jos mahtuu niin mitä sieltä sai, mutta kellonaika ja pvm olisi jo riittävät. Tämä olisi vain muutama rivi soodia lisää ja apuja tästä olisi valtavasti, ajallisesti :)

polliainen
03-13-2007, 06:35 AM
siitähän näkee millon oma liittolainen on sinne viimeks hyökänny tai millon itte oot hyökänny...

Jago
03-13-2007, 08:09 AM
Ei näe siitä karttaruudusta. Luetaan ensin kunnolla ja sitten vastataan.

polliainen
03-13-2007, 08:21 AM
klicksutat sitä kerran niin näät. ei voi olla liika vaikeeta eli ihan turha idea

MPaajanen
03-13-2007, 09:38 AM
Kyse ei varmaankaan ole siitä mikä on vaikeata ja mikä ei, vaan siitä että tällainen toiminto olisi vain käyttäjäystävällinen lisä, eikä mitään pois keneltäkään.

Ideoiden tyrmääminen sillä perusteella, että itse ei tarvitse muutosta on hieman hassua, jos se ei toteutettaessa kuitenkaan vaikuttaisi omaan peliin. :)

kolliman
03-13-2007, 10:01 AM
Kyse ei varmaankaan ole siitä mikä on vaikeata ja mikä ei, vaan siitä että tällainen toiminto olisi vain käyttäjäystävällinen lisä, eikä mitään pois keneltäkään.

Ideoiden tyrmääminen sillä perusteella, että itse ei tarvitse muutosta on hieman hassua, jos se ei toteutettaessa kuitenkaan vaikuttaisi omaan peliin. :)
Totta :lol: