PDA

View Full Version : s.2 Diplomatia

Pages : [1] 2

Pugistara
12-15-2011, 02:03 AM
Suojat paukkuu ja hulabaloo alkakoon...

Kuka vie ja kuka vikisee? Kuka saa ensimmäisenä minkäkin ilmansuunnan haltuun? Kuka sumuilee? Kuka massaa?

JA SE TÄRKEIN KYSYMYS:

Kuka vie servun?

Moni tietää varmaan jo asioista ja servun tilanteesta näin kahden päivän pelaamisen ja keitaiden putsauksen jälkeen hyvinkin paljon....

Antakaa palaa...

-Pugi

:cool:

anzabanza
12-15-2011, 01:44 PM
Vähä spämmiks menee tässä vaiheessa vielä jutteleminen. Eikä noi kunnon liittoumatkaa oo viel noussu pystyyn ;P Mutta joo nutejen ajelu on alkanu...

Pugistara
12-15-2011, 02:36 PM
Vähä spämmiks menee tässä vaiheessa vielä jutteleminen. Eikä noi kunnon liittoumatkaa oo viel noussu pystyyn ;P Mutta joo nutejen ajelu on alkanu...

No mut hei... Roskahan on roska... Ja kyllähän tuolla näkyy jo vaikka minkä verran spekuloitavaa esim koillisessa on kaks listoilla vahvasti jyräävää liittoo...

Kumpi vie ekat kultamitskut? U.F.T. vai Rain X???

Sen verran täytyy kotiinpäin tuulettaa että me kyllä napataan raideissa ja offeissa ekat mitskut...

-Pugi

anzabanza
12-15-2011, 04:46 PM
no tää Rain X on kyllä yhtä kuraa jos näitten johtajien taitojen perusteella liittouman voi arvioida

Pugistara
12-15-2011, 05:19 PM
no tää Rain X on kyllä yhtä kuraa jos näitten johtajien taitojen perusteella liittouman voi arvioida

Heh... No sähän sen varmaan tiedät...

Kiinnostavaa olis vaan kuulla vähän perustelujakin.

:D

anzabanza
12-15-2011, 09:25 PM
taistelusimulaattoria eivät osaa edes käyttää... seinäilevät nuteja mukavasti (=
mutta katsotaan sitten viikon päästä mikä on tilanne

Pugistara
12-16-2011, 02:08 AM
seinäilevät nuteja mukavasti (=
mutta katsotaan sitten viikon päästä mikä on tilanne

Hmm... Empäs nyt muistakaan seinänneeni nuteja... Oonkohan mä nyt missannut jotain kun en ees omista nuteja ja oon gallipelaaja...

Tai ehkä mä sit oon vähä newari kun en osaa galleilla tehä nuijii sen enempää kun hyökkiäkkään niillä taitelusimulaattorinkaan avulla...

-Pugi

:eek:

Mizty
12-16-2011, 04:55 AM
Pugistara, falat kuolee jo pelkästä pelosta, ku menevät oman muurinsa toiselle puolelle :DD Ja travianin tuo kokoontumispiste simulaattori on h*m*oille. :D

-M

anzabanza
12-16-2011, 12:02 PM
no ehkä en puhu juuri sinusta, mutta eräs pelaaja hyökkäsi kylääni jossa oli pakkeja ja seinäsi nuijia mutta näki paljon minulla on niitä pakkeja kylässä. Seuraavaksi sieltä tulee uusi höökki mutta siinä oli vaan pari nuijjaa enemmän kun edellisessä hyökkäyksessä ja sinne meni nekin nuijat ja tarinalle onnelline loppu: en kärsinyt tappioita

Lattte-
12-16-2011, 12:54 PM
no ehkä en puhu juuri sinusta, mutta eräs pelaaja hyökkäsi kylääni jossa oli pakkeja ja seinäsi nuijia mutta näki paljon minulla on niitä pakkeja kylässä. Seuraavaksi sieltä tulee uusi höökki mutta siinä oli vaan pari nuijjaa enemmän kun edellisessä hyökkäyksessä ja sinne meni nekin nuijat ja tarinalle onnelline loppu: en kärsinyt tappioita

ei vittu mikä tarina, ihanks oikeesti? oot sä velho, tähän ne rainin pelit sit varmasti kaatu =s
paska servu vissii taas tulossa, s1 ja fix vie näköjään pelaajat aikalailla ja taso sen mukanen.

anzabanza
12-16-2011, 01:41 PM
joo oli hieno tarina... en mä oo nii väittäny mut tos on vaa se et mitä järkee seinätä noita joukkoja tollee?

Rodi
12-16-2011, 02:13 PM
joo oli hieno tarina... en mä oo nii väittäny mut tos on vaa se et mitä järkee seinätä noita joukkoja tollee?
jotta sää vetäisit hernee nenukkaa ja tänne saatais taas neropatteja liikkelle? musta vähä tuntuu että vedät tässä pari viikkoo herneitä kunnes haet kamua pelaamaan jonnekki ulkomaille pelaa taas pariks viikkoo :)

anzabanza
12-16-2011, 03:40 PM
rodi sul on tainu jäädä toi vaihe päälle? Jos oon innonnut tollee pari vuotta sitten se ei tarkoita että pelaisin nykyään samalla lailla. Mutta joo itseasiassa toi mielipide vähä muuttunu tosta Rain X:stä että ehkä ainoa liittouma minkä voi ottaa tosissaan näitten kuvauksien perusteella. Että sori Pugistara mut toi touhu näytti kyl aluks vähä omituiselt. Ja sitten tänne tulee se "kokeneempi" porukka valittamaan että s1 ja fixillä kaikki kunnon pelaajat niin entä sitten? Annetaan sitten huonompien pelata "omaa servuaan" ja päteä mitä huvittaa...

Lattte-
12-16-2011, 04:09 PM
rodi sul on tainu jäädä toi vaihe päälle? Jos oon innonnut tollee pari vuotta sitten se ei tarkoita että pelaisin nykyään samalla lailla. Mutta joo itseasiassa toi mielipide vähä muuttunu tosta Rain X:stä että ehkä ainoa liittouma minkä voi ottaa tosissaan näitten kuvauksien perusteella. Että sori Pugistara mut toi touhu näytti kyl aluks vähä omituiselt. Ja sitten tänne tulee se "kokeneempi" porukka valittamaan että s1 ja fixillä kaikki kunnon pelaajat niin entä sitten? Annetaan sitten huonompien pelata "omaa servuaan" ja päteä mitä huvittaa...

Tässä mitään koiteta pätee. Katoppa peiliin kaveri. s1 oli tässä vaiheessa servua 4k pelaajia ja fix 5k. Oonko mä nyt sitten ihan väärässä?
Servun liitoista sitten paha sanoa vielä mitään.
Rain koaliossa mukana viime servun Mist pelaajia ja jossain muodossa nuo liitot varmasti pysyvät pystyssä. Lisäksi on mainittava ODM, joka näyttää hyvinkin potenttiaaliselta.

anzabanza
12-16-2011, 06:21 PM
nojoo siis meinasin että täällä se taso on ehkä vähän alempi mutta antaa olla? ja mä menisin vasta näist liittoumist enemmä puhuu viikonlopun jälkee...

Rodi
12-16-2011, 06:48 PM
ja mä menisin vasta näist liittoumist enemmä puhuu viikonlopun jälkee...
Jaa, miksi? Epäilet että liitot olis jotenki erilaisia pari päivän päästä?

anzabanza
12-16-2011, 08:01 PM
ei vaan epäilen että tossa viikonloppuna voi vielä syntyä uusia liittoumia

Tönssi
12-16-2011, 08:33 PM
Huhujen mukaan Over Powered näyttää tällä hetkellä vahvimmalta tililtä. Tähän ei oo anzoilla mitään vastaanväittämistä

E: Voittajaliittokin on jo syntynyt. Lisää keskustelua: #Puppelipojat ;)

Pugistara
12-16-2011, 11:32 PM
Huhujen mukaan Over Powered näyttää tällä hetkellä vahvimmalta tililtä. Tähän ei oo anzoilla mitään vastaanväittämistä

Juu... Siellä otetaan miehestä mittaa ja myyrät erotellaan hiiristä vai mite se ny meni...

Tämä jengi tulee ehottomasti viemään koko servun...

-Pugi

;):mrgreen:

Don Arto
12-17-2011, 08:17 PM
Jaahas ja taas aletaan keräileen jotain jumalatonta sumuu tänne. Way to go...

kekkonen-lll
12-17-2011, 09:44 PM
Hihi, rekkasin servulle, kenet nyt tuhoon?

Pugistara
12-18-2011, 10:48 PM

Paskapuhetta...

Maikkarikin todistaa toisin...

http://i.imgur.com/D8YwA.png

-Pugi

;)

wiliam
12-19-2011, 03:27 PM
http://i.imgur.com/D8YwA.png
Vähänkö nauroin ton lukiessani :D

Mizty
12-19-2011, 06:26 PM
Servulla taitaa olla SuMu HuHu

Hewel
12-20-2011, 05:55 PM
Servu on lähteny käyntiin ja opsuja on jo tehty. Laitetaan katsojien iloksi muutama loistava pakitus! :=)
http://travian-reports.net/fi/report/14164867ed2
http://travian-reports.net/fi/report/141647e4b39

Pugistara
12-20-2011, 07:26 PM
Servu on lähteny käyntiin ja opsuja on jo tehty. Laitetaan katsojien iloksi muutama loistava pakitus! :=)
http://travian-reports.net/fi/report/14164867ed2
http://travian-reports.net/fi/report/141647e4b39

Juu siis nämä nuijathan on tosi loistavia pakkeja varsinkin jos hyökkääjän sankari on hepalla varustettu ja buustit ängetty hyökki ja taistelu voimaan...

Sitähän tosin nää raportit ei kerro kun pakittaja on halunnut kertoa kansalle vain omat joukkonsa ja taitonsa pakittaa nuijilla. Keihäitähän tässä tilanteessa olis turha ollut käyttää kun nehän voi sitten pistää vaikka counttina menemään perään jos sattuu hyökkijälle jäämään vaikka henkiin muutama äijä.

-Pugi

:wink::lol:

Pugistara
12-21-2011, 11:52 AM

Lisää tuohon Over Poweredin ylivoimaisuutta koskevaan huhuun...

Viikon hyökkääjät
No. Pelaaja Pisteet
1. Apina 567
2. Over Powered 525
3. Made 452
4. ali 441
5. koiruli 381
6. Forza 361
7. GankPlank 351
8. Kuppaaja 341
9. Gallardo 339
10. NOKIA 329

No. Pelaaja Resurssit
1. Apina 448414
2. Over Powered 438111
3. NNR 290111
4. crusher 251306
5. Kuppaaja 228020
6. NOKIA 213927
7. ali 192439
8. Diipa 190124
9. koiruli 186853
10. Hämmentäjä 183427

Ei näytä kovin ylivoimaiselta...
Ja mitä tulee liittotouhuihin...

Hyökkääjät:
Sijoitus Liittouma Pisteet
1. Rain Y 1811
2. Rain X 1702
3. W 0 D ™ 888
4. U.F.T. 755
5. ODM 723
6. ABC 643
7. F.T.W 430
8. -HT- 391
9. NA 383
10. 420 364

Raidi:
Sijoitus Liittouma Resurssit
1. Rain Y 1264682
2. Rain X 1003958
3. U.F.T. 847058
4. ABC 815486
5. ODM 629177
6. W 0 D ™ 382799
7. OF 286799
8. NA 264562
9. -HT- 200957
10. F.T.W 196416

SIMS:
Sijoitus Liittouma Asuk.
1. Rain Y 1003
2. U.F.T. 982
3. Rain X 840
4. U.F.T.ll 604
5. NA 598
6. PIT 575
7. HL 542
8. F.T.W 524
9. WZ 507
10. 420 452

Pakki:
1. 420 238
2. ST 194
3. W 0 D ™ 184
4. LS 183
5. Rain X 174
6. C 170
7. Korjaamo 137
8. U.F.T. 122
9. G.O.W 121
10. F.T.W 114

Ei liene epäselvyyttä kuka vie ja kuka vikisee tällähetkellä.

-Pugi

Mizty
12-21-2011, 12:17 PM
Jos liittoumien raidilistaa katsoo, niin ABC liitolla vain 5 tiliä liitossa, kun taas U.F.T, Rain X ja Rain Y liitoumalla on kaikille se +35 tiliä, mutta siltikään ei olla jääty paljoa raideista top3 raidiliitoista. Onko tässä jo vähän todistetta serverin pask*sta tasosta? :D

-M

samakaiseo
12-21-2011, 12:25 PM

-Pugi

Ei liene epäselvyyttä kuka nauraa ja kenelle tällähetkellä.

Pugistara
12-21-2011, 01:45 PM
Ei liene epäselvyyttä kuka nauraa ja kenelle tällähetkellä.

Siinä oot kyllä tasan oikeessa...

Kova uho ilman kunnon tuloksia... Yks tili raidaa puolet liiton resuista... Ja hyökeissä muu liitto vetää vieläkin surkeemmin... Melkoisen naurettavaa kieltämättä jos noin niinkun liiton toimintaa kattoo...

-Pugi

:p;)

Pugistara
12-21-2011, 02:07 PM
Jos liittoumien raidilistaa katsoo, niin ABC liitolla vain 5 tiliä liitossa, kun taas U.F.T, Rain X ja Rain Y liitoumalla on kaikille se +35 tiliä, mutta siltikään ei olla jääty paljoa raideista top3 raidiliitoista. Onko tässä jo vähän todistetta serverin pask*sta tasosta? :D

-M

Mistäs sä ton UFT:n tohon repäisit... Ainiin... Tosiaan nekin vetää teitä paremmin... Ja noin BTW Ihan tiedoks vaan että Rain ja UFT ei ole minkäänlaisessa yhteistyössä keskenään kun sitähän tässä sä varmaan seuraavaks rupeet väittämään.

Ja sitten varmaan tulee jotai katkelmia jostain "sisäpiirin keskusteluista", mutta ihan tiedoksi vaan että sulla sattuu oleen vanhaa tietoa...

Totta kyllä on että UFT:n menestys on laskenut kun kissan häntä mutta ette kyllä näy oikeen niillekään pärjäävän...xD

-Pugi

ps. Ainiin mut tehän oottekin se ultimate Hardcore jengi missä on ehottomasti koko servun paraat pelaajat ja muut on täyttä shaissee... Sorry että nyt tässä provoon mutta jollakin taitaa nyt olla pikkuisen liian isot luulot itestään ja ton raidipippelin koon merkityksestä servulla.

samakaiseo
12-21-2011, 02:43 PM
Siinä oot kyllä tasan oikeessa...

Kova uho ilman kunnon tuloksia... Yks tili raidaa puolet liiton resuista... Ja hyökeissä muu liitto vetää vieläkin surkeemmin... Melkoisen naurettavaa kieltämättä jos noin niinkun liiton toimintaa kattoo...

-Pugi

:p;)
Mitäs tässä nyt on keretty uhoamaan? :D

Onko toi teidän yks kaveri raidaa kolmasosan resoista sitten hirveesti parempi? Jos väkeäkin sen 4 kertaa enemmän per siipi. Ehkä myös teutonien määrällä liitossa on jotain tekemistä noiden tulosten kannalta tällä hetkellä.

Se mikä mua tässä naurattaa on se, että kovasti uskot noiden tulosten jotenkin johtuvan siitä että ootte tehny kaiken tuplasti paremmin kun muut ja sen takia ootte joka listan kärjessä reilusti. Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.

Jos nyt servusta jotain vielä sanois niin aika heikolta tasolta kyllä näyttää mutta päästäämpähän helpommalla. Ei varmaan montaa sataa potentiaalista tiliä mukana pysy ja vahva veikkaus että niistäkin se 75% vielä samalle puolelle saadaan. Onneksi tosta Rainin ja UFT:n yhdistymisestä ei tullut mitään niin voidaan nähdä jopa jokunen hyvä sotakin, vai toivonko vaan?

Pugistara
12-21-2011, 04:13 PM
Mitäs tässä nyt on keretty uhoamaan? :D

Onko toi teidän yks kaveri raidaa kolmasosan resoista sitten hirveesti parempi? Jos väkeäkin sen 4 kertaa enemmän per siipi. Ehkä myös teutonien määrällä liitossa on jotain tekemistä noiden tulosten kannalta tällä hetkellä.

Se mikä mua tässä naurattaa on se, että kovasti uskot noiden tulosten jotenkin johtuvan siitä että ootte tehny kaiken tuplasti paremmin kun muut ja sen takia ootte joka listan kärjessä reilusti. Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.

Jos nyt servusta jotain vielä sanois niin aika heikolta tasolta kyllä näyttää mutta päästäämpähän helpommalla. Ei varmaan montaa sataa potentiaalista tiliä mukana pysy ja vahva veikkaus että niistäkin se 75% vielä samalle puolelle saadaan. Onneksi tosta Rainin ja UFT:n yhdistymisestä ei tullut mitään niin voidaan nähdä jopa jokunen hyvä sotakin, vai toivonko vaan?

Hetkinen...

Missäs kohdassa olen väittänyt että me ollaan tehty kaikki tuplasti paremmin kun muut Ja en myöskään oo väittänyt että kun Y-siiven yksi tili raidaa kolmasosan sen siiven tuloista olis yhtään sen parempi tulos...

Täällä vaan näkee aika ylimielistä asennetta erään liiton edustajilta muihin nähden ketä servulla pelaa...

Se mitä mä sen sijaan olen tehnyt ja tulen tekemään jatkossakin on että jauhan sitä samaa mitä muutkin täällä jauhaa eli 95% paskaa jotta saadaan täällä edes jotain eloa pidettyä vaikka tää nykyinen s2 ei juuri tasollansa vakuuta niinkuin Latttekin tuossa jo jossain vaiheessa totesi...

Loppuun silti katsotaan kun on leikkiin lähdetty oli taso sitten mikä oli...

Oppia ikä kaikki vai miten se meni.

-Pugi

;)

samakaiseo
12-21-2011, 04:39 PM
Hetkinen...

Missäs kohdassa olen väittänyt että me ollaan tehty kaikki tuplasti paremmin kun muut Ja en myöskään oo väittänyt että kun Y-siiven yksi tili raidaa kolmasosan sen siiven tuloista olis yhtään sen parempi tulos...

No kyllä näistä parista kommentista semmonen käsitys jäi että teillä aikapaljon paremmin asiat siellä on. :D

Jos nyt missasin pointin ja noi olikin jonkun sortin provoks tarkotettu niin selvä homma, mutta ehkä sitä koomikon uraa suosittelisin enemmän ;)

Pugistara
12-21-2011, 04:46 PM
No kyllä näistä parista kommentista semmonen käsitys jäi että teillä aikapaljon paremmin asiat siellä on. :D

Jos nyt missasin pointin ja noi olikin jonkun sortin provoks tarkotettu niin selvä homma, mutta ehkä sitä koomikon uraa suosittelisin enemmän ;)

Syytön mä siihen oon jos saat eri käsityksen kuin mun pointtini joka on vastata provoon provolla.

Ja mitä koomikon uraan tulee niin mitä voit oottaa entisen lehtimyyjän suusta kun läppää mikä paskuudessaankin on jo niin hyvää että et voi muuta kun itkee tai nauraa...

Näistä suosittelen jälkimmäistä koska nauru pidentää ikää.

-Pugi

;)

Snate
12-21-2011, 07:26 PM
Eiköhän odotella vielä pari viikkoa ennen näitä vertailuja että saadaan gallien ja romppujenkin pelit täysillä vauhtiin ja saattaapa tuolta muutama liittokin ehkä vielä syntyä.

Joo odotellaan toki pari viikkoo, niin mekin saadaan nuo loppu tilit raidaamaan :) Tällä hetkellä mitä kattelin niin vain kourallinen meidän pelaajista raidaa "aktiivisemmin", kun taas nää loput ei juurikaan minkäänsortin raidausta saa aikaiseksi :)

Aivan turhaan täällä vielä mitään hehkutusta liittoumista, on peräti jo toinen viikko serveriä käynnissä. Paljon muutoksia tapahtuu!

Tönssi
12-21-2011, 10:48 PM
No. Pelaaja Resurssit
1. Apina 448414
2. Over Powered 438111
3. NNR 290111
4. crusher 251306
5. Kuppaaja 228020
6. NOKIA 213927
7. ali 192439
8. Diipa 190124
9. koiruli 186853
10. Hämmentäjä 183427

Raidi:
1. Rain Y 1264682
2. Rain X 1003958
3. U.F.T. 847058
4. ABC 815486
5. ODM 629177
6. W 0 D ™ 382799
7. OF 286799
8. NA 264562
9. -HT- 200957
10. F.T.W 196416

-Pugi

Rainissakin yks hemmo raidannut 1/3 koko liiton raideista. Heikkoa myös siellä suunnalla.

Sitäpaitsi, sulla Pugi ei oo mitään sanottavaa tähän raidiasiaan, ku ite oo tehny mitään. Ilman Apinaa ootte täys 0, niinkun ABC olisi ilman meitä.

Lisäyksenä vielä se, että meitä on 5, teitä päälle 35. Teijän tuskin kannattaa leijua raidilla, jos 7 kertaa vähemmällä pelaajamäärällä päästään melkeen samaan.

Hewel
12-21-2011, 11:36 PM
Kuppaaja on tulevaisuuden lupaus. huhujen mukaan löysi tilille toisen pelaajan ja raidi alkoi pyöriin 24/7.. saa nähdä miten käy..

Pugistara
12-21-2011, 11:42 PM
Rainissakin yks hemmo raidannut 1/3 koko liiton raideista. Heikkoa myös siellä suunnalla.

Sitäpaitsi, sulla Pugi ei oo mitään sanottavaa tähän raidiasiaan, ku ite oo tehny mitään. Ilman Apinaa ootte täys 0, niinkun ABC olisi ilman meitä.

Lisäyksenä vielä se, että meitä on 5, teitä päälle 35. Teijän tuskin kannattaa leijua raidilla, jos 7 kertaa vähemmällä pelaajamäärällä päästään melkeen samaan.

Hei tsori vaan kun en taaskaan allekirjoita tota sun leijamaista provoos...

Mä en ole kehunutkaan raideillani eikä mulla oo tarvetta ruveta egoilemaan täällä kunhan provoon piruuttani jotta sun kaltasilla egoilijoilla olis vähän aivosoluille muutakin käyttöä kun kliksutella sitä raidilistan paria kohtaa sen miljoona kertaa päivässä. Ja ootko muuten sattunut huomaamaan että tili apina kuuluu Rainin Y-siipeen ja sitten on vielä X-Siipi(joka sekin on muuten teidän eellä).

Mut hei teidän tilihän rakentaa yksinään maailmanihmeenkin sitten varmaan vähintään tasolle 95 kun aika koittaa ne neljä muuta tiliä voi sponssaa loput eiks niin??? Ja sitä ootellessa voitte hakee jokaiselle teidän liiton tilille unefaktit ja pari pientä siihen päälle ihan vaan huvikseen kun ootte niin "yyberkovii" ettei kellään muulla koko servulla oo mitään jakoo teidän kanssa..

-Pugi

ps. Ja ainiin... BTW... Pikaisen laskutoimituksen jälkeen havaitsin et ilman apinan raidejakin Y on teidän eellä.

:D;)

Pugistara
12-22-2011, 12:25 AM

Ja tähän vielä kommentoidakseni ihan vaan piruuttani että tää on todistetusti paskapuhetta koska mä itse henkilökohtaisesti olen raidannut 22 resua ja just aion hakee toisen mokoman naapuri kylästä eli äläpäs käy vittuileen yhtään kun et tiedä faktoja...

-Pugi

:cool::D;)

wxkfa
12-22-2011, 05:30 AM
<snip>...ootko muuten sattunut huomaamaan että tili apina kuuluu Rainin Y-siipeen ja sitten on vielä X-Siipi(joka sekin on muuten teidän eellä).

SuMu ja T4. Hyvin alkaa.

Pugistara
12-22-2011, 07:51 AM
SuMu ja T4. Hyvin alkaa.

Sepä juuri...

Johan se nyt tässä vaiheessa pitää SuMu olla serverillä.

-Pugi

wxkfa
12-22-2011, 07:07 PM
Asiaahan ei tietystikään paranna se, että ainakin Rainin riveissä näyttäisi olevan pari selvää bottaajaa. TMbotin default arvojen muuttaminenhan on muutenkin aika työlästä. Mitä turhia vaivautua.
Eli kuinka paljon niitä pelaajia oikeasti on.

Renata_
12-22-2011, 08:45 PM
Laatu korvaa määrän vai määrä korvaa laadun, jokainen itse sitten päättäköön.

Larppa
12-22-2011, 09:04 PM
Jos joku kokenut on kiinnostunu duelista ni huuta hep minulle = pistää viestiä

Teutonit ja muun voi jo arvata , aika alku vaiheessa vielä mutta onhan sitä menestystä ennenki tullut !

fubar
12-23-2011, 08:56 PM
huh huh. huhujen perusteella mä tulen dominoimaan koko servua, mut en kerro millä tilillä pelaan ;D

Renata_
12-23-2011, 09:49 PM
Olemme kaikki kauhusta jäykkänä täällä.

anzabanza
12-24-2011, 11:08 AM
fubar todistappa tämä?

Mizty
12-25-2011, 07:25 AM
Ei sen tarvi todistaa mitää, kaikki nyt näkee et tossa kaveris on voittaja ainesta.

FFraser
12-25-2011, 02:56 PM
Qraa koko ukko...

Lattte-
12-29-2011, 10:47 AM
Rain näköjään jo kaatumassa liiton johdossa oleviin ristiriitoihin.. Sinänsä mikään yllätys, kun toisilleen ennestään tuntemattomat johtajat joilla ei liidauksesta juuri kokemusta ole saman liiton johtoon pistetään.
Innoalla odotamme, mitä tulevaisuus tuo tullessaan !

fubar
12-29-2011, 04:05 PM
nonniin. jätkät on jo näköjään pelannu jo koko servun täällä. ei järkeä jatkaa. tili delee.

anzabanza
12-29-2011, 06:44 PM
Rain näköjään jo kaatumassa liiton johdossa oleviin ristiriitoihin.. Sinänsä mikään yllätys, kun toisilleen ennestään tuntemattomat johtajat joilla ei liidauksesta juuri kokemusta ole saman liiton johtoon pistetään.
Innoalla odotamme, mitä tulevaisuus tuo tullessaan !

No puhutaan ehkä pikemminkin Rain X:stä...

Pugistara
12-30-2011, 08:31 AM
No ohan siinä vielä potentiaalia jos nyt vetäseevät Y:n kanssa rivit kasaan niin saadaan yks kova liitto servulle...

Itse näin ex-Liiduna tekisin näin mutta kun "kyvytön neuvoo halutonta tekemään mahdotonta niin epäonnistumisen mahollisuus on suuri" vai mite se meni...

Lattte vois kaikentietävänä varmaan keksii ratkaisun tähänkin pulmaan...

Kun mähän oon vaan se kyvytön ex-liidu ja Trollit jo on ajettu Qmoon...

-Pugi

Mizty
12-31-2011, 08:04 AM
Serverin kolme kovinta liittoumaa. SI, Rekry ja ODM. : D Muista liitoista en näe voittajiksi. : D

Saakohan nää rainit rivinsä kasaan? =D

anzabanza
12-31-2011, 12:06 PM
Kyllähän nuo rainit saa varmaan ton rain y pysymään kasassa... Noista kolmesta liittoumasta oon kyllä samaa mieltä. Servulle on noussut myös uusi liittouma LELO mitäs ootte tästä mieltä?

Pugistara
12-31-2011, 12:30 PM
Saakohan nää rainit rivinsä kasaan? =D

Paree ois saada koska potentiaalia saattaa vielä löytyy vaikka kovimmat pelaajat näkyy häippässeen aika suurelta osin muille maille mutta mene ja tiedä.

Allekirjoittaneelle oikeestaan tässävaiheessa melko yhdentekevää.

-Pugi

Mizty
12-31-2011, 12:38 PM
Ku pultit alkaa lentämään, niin se potentiaali alkaa raineilta mennä.. =D

DunDee
01-02-2012, 08:39 AM
Taidan jättää tän liitto politiikan teidän harteille ja lueskella näitä sitten ajankuluks tääl, mutta jos arvioitte liittoja niin arvioikaa vähän isommalla skaalalla kun 3 liittoa, koska potenttiaalisia liittoja on paljon ja esimerkiksi osa liitosta on sen takia korkeella, koska jäseniä on se 40+...

Tällä hetkellä SI jolla on 28 jäsentä on 5 sijalla pisteillä 10209 ja 4 sijalla on U.F.T 39 jäsentä pisteitä 10351.

Ja näitä liittoja on useampiakin top 20 joukossakin joillaon vähemmän jäseniä, mutta silti pärjää tuplamäärälle jäseniä.

Sija Liitto Jäsenet KA pisteet
1. Rain Y 42 263 11066
2. 420 45 243 10939
3. U.F.T. 39 265 10351
4. SI 28 365 10209
5. OF 38 244 9277
6. F.T.W 41 213 8715
7. NA 32 254 8141
8. PIT 35 225 7871
9. HGR 31 231 7165
10. HL 32 220 7051
11. P.P 33 208 6855
12. C 42 157 6597
13. WZ 27 206 5561
14. Korjaamo 31 179 5541
15. U.F.T.ll 27 199 5379
16. ST 28 176 4935
17. ODM 14 320 4485
18. SSS 28 154 4301
19. S.W.A.T 25 154 3857
20. Fight 14 247 3459

Sinä on top 20 lista tällä hetkellä, jokainen tehköön omat johtopäätöksensä :D, yksi asia on varma. Nimittäin mikään ei ole vielä varmaa! :D Muutenkin noissa muissa top 20 liitoissa on myös paljon porukkaa, joilla on paljon joukkoja ja raidauksissa pärjää aikasen hyvin =)

anzabanza
01-02-2012, 12:20 PM
No joo onhan tuol muuallaku top-20 ainaki kaks tosissaan otettavaa liittoumaa nimittäin Rekry ja LELO. Rekryssä 4 jäsentä ja LELOssa 7 jäsentä ja molemmat top-10 ryöstöis ja offis.

DunDee
01-02-2012, 12:29 PM
Jep, esimerkiksi rekryssa on 4 pelaaja joihin kuuluu pelin top hyökkääjä, puolustaja, ryöstöissä korkeel +simssit. LELO:n en oo perehtyny tarkemmin, mutta voisin veikata, että jossain vaiheessa jostain kärkiliitosta lähtee muutama top pelaaja ja ne perustaa oman liiton joka tulee olemaan kova sana pelin myöhemmässä vaiheessa... Tällä kaavalla on monilla servereilla usein menty :D

Mizty
01-04-2012, 04:21 PM
1. SI 4561599
2. ODM 2532097
3. OF 1962531
4. LELO 1594133
5. Maried 1532370
6. U.F.T. 1372162
7. HGR 1098440
8. Rekry 1094499
9. 420 923336
10. PIT 890172

Top raidi liitot ^^

Menossa mukana myös vale-420 liittouma xD, voiskos sitä servusta parempi tulla?

Mut eiköhä tosta jo ala nähdä miltä servu alkaa näyttämään...

Pugistara
01-05-2012, 08:51 AM
1. SI 4561599
2. ODM 2532097
3. OF 1962531
4. LELO 1594133
5. Maried 1532370
6. U.F.T. 1372162
7. HGR 1098440
8. Rekry 1094499
9. 420 923336
10. PIT 890172

Top raidi liitot ^^

Menossa mukana myös vale-420 liittouma xD, voiskos sitä servusta parempi tulla?

Mut eiköhä tosta jo ala nähdä miltä servu alkaa näyttämään...

Juu tottakai... Johan tässä on kuukausi melkein pelattu...

Mitäpäs muutoksia tässä nyt enää kerkeis tulemaan kun about 80% servusta enää jälellä...xD

-Pugi

piluhunt3r
01-07-2012, 05:59 PM
Pikkulinnut kertoivat että OF on jo voittanut. Ei tässä kannata enää yrittääkään

Thirtynine
01-08-2012, 08:06 PM
Liittouma Pelaajat Ø Pisteet
1. OF 51 352 17932
2. U.F.T. 48 365 17516
3. SI 30 503 15087
4. VC 38 395 15003
5. Maried 45 332 14926
6. F.T.W 43 273 11744
7. P.P 41 268 10982
8. HL 39 280 10913
9. HGR 36 295 10627
10. LELO 23 384 8823
11. C 45 190 8531
12. Korjaamo 33 232 7648
13. OFC 36 205 7391
14. ODM 16 449 7183
15. WZ 26 251 6516
16. FFF 29 208 6029
17. SSS 27 176 4758
18. NA 16 289 4623
19. Fight 13 329 4280
20. TMG 20 210 4206

Serverin tilanne liittoumien suhteen on muuttunut selvästi aivan loppuviikosta. Liittoumat NA, PIT ja 420 hajosivat, huhujen mukaan tyytymättömyydestä kunkin liittouman johtoon, mutta nyt pelaajat olisivat pienten ja vähän suurempienkin lintujen mukaan löytäneet joukostaan uuden, paremman johtajan. Siten muodostunut VC jatkaa peliä oletettavasti vahvempana, joka tuo ainakin allekirjoittaneen mielestä lisää mielenkiintoa kyseiseen serveriin, sillä potentiaalia liitosta kyllä löytyy.

Vauhtihirmu
01-10-2012, 10:14 PM
No joo onhan tuol muuallaku top-20 ainaki kaks tosissaan otettavaa liittoumaa nimittäin Rekry ja LELO. Rekryssä 4 jäsentä ja LELOssa 7 jäsentä ja molemmat top-10 ryöstöis ja offis.

Kyllähän tuolla serverillä pääsee top-ryöstäjiin suht. helposti. Ei se ole osaamisen tae.

Mizty
01-11-2012, 12:02 PM
Kyllähän tuolla serverillä pääsee top-ryöstäjiin suht. helposti. Ei se ole osaamisen tae.

Todista. Haluun faktat.

Hyvä Veli
01-11-2012, 10:56 PM
Quote Originally Posted by Vauhtihirmu View Post

Todista. Haluun faktat.

No mitä sitä todistamaan, ku seinäämällä joukkojaan urpona keitaisiin pääsee tonne listalle, eli sillä ei ole mitään tekemistä sen osaamisen kanssa! Raidit < 50% voittoa on täysin turhia! Se on todistettu jo monella servulla, mut eihän sillä enää ole merkitystä näillä noboservuilla!

piluhunt3r
01-12-2012, 01:19 AM
Faktahan on se että top-10:ssä ei ole vielä kuin pari edes mainitsemisen arvoista liittoumaa.

Von Gjylp
01-14-2012, 06:10 PM
Kinaajat voivat siirtyä yksityisviestittelyyn (tai irkkiin), kun ei asia edes liity millään tavoin käynnissä olevaan serveriin. ^^

Mizty
01-23-2012, 04:27 PM
Laitetaanpas tähän väliin tälläinen analyyzi servun liittoumista...

SI ja NL akseli

Hyvin potentiaalinen liitto, josta on voittaja ainesta. Hallitsee vielä raiditilastoja, mutta halitseeko enään, kun artet tulevat? SI:ssä käyneenä olen saannut liittoumasta hyvin toimivan kuvan.. Mielestäni hyvin turha ratkaisu laittaa yhden pelaajan liitto ja se liittolaiseksi SI:lle.

U.F.T ja Marine

Mielestäni täysin turhat. Liitot änketty täyteen, ja kerätty farmit liittoon. 3/4 liittoumasta on joko kokemattomia/farmeja. Puolet dellaa ja hyvät siirtyy parempaan...

VC

Taas yksi potentiaalinen liittouma. Liitossa muutama hyvä tili, riittäköö loppuun asti?

OF

Menee siellä keskivaiheilla, mutta riittääkö johdon taidot pitämään liiton kasassa?

LELO

Todella kova liittouma. Tilanne näyttää hyvältä, koska toiminta tissien ympäriltä on kadonnut. :D Aika näyttää...

ODM

Lupaava liittouma.. Pysyykö isot tilit mukana?

Rekry

Tasaista tahtia tavoitteisiin.. ;)

Tälläinen pieni analyysi :D

-M

piluhunt3r
01-26-2012, 01:44 PM
Tuosta U.F.T liitosta sen verran että ihmettelen jos on vielä kuukauden päästä pystyssä. Johtajilla ei kokemusta tai tietoa siintä mitä ovat tekemässä. Rekryävät kaikki maholliset pelaajat pitääkseen ykkössijansa...

Miksudude
01-26-2012, 04:14 PM
No sillon näyttää suurelta ja mahtavalta! Ps. En päässy sinne :(

Mizty
01-26-2012, 04:26 PM
No sillon näyttää suurelta ja mahtavalta! Ps. En päässy sinne :(

Niin eli eine vissiin ihan paskoi sinne rekryykkään? :D

Miksudude
01-26-2012, 07:11 PM
Juu kyl siel parempi taso on ku rekrys johon mua yritettiin pyytää mutta eipä tollanen nobojen liitto paljon kiinnostanu..;)

Mizty
01-27-2012, 04:41 AM
Juu kyl siel parempi taso on ku rekrys johon mua yritettiin pyytää mutta eipä tollanen nobojen liitto paljon kiinnostanu..;)

Kerro jätkä tilis nimi :D:D

Ja mistä tiiät onko siel parempi "taso", jos et oo siellä sisällä? =P

Miksudude
01-27-2012, 07:40 AM
Ota iisisti vaan :) En uskalla kertoo ku tuut ja satutat mua sit :(

Mizty
01-27-2012, 11:35 AM
Ota iisisti vaan :) En uskalla kertoo ku tuut ja satutat mua sit :(

V*tun nössö :D

Miksudude
01-27-2012, 09:36 PM
Jep se just :)

jaaho
01-31-2012, 02:35 PM
Serverillä tapahtunut todella kova liittoutuminen: Entinen LELO ja VC löivät kättäpäälle ja aloittivat serverin valloituksen intiaaniheimoina. Löytyykö koalitiolle haastajia?

Lattte-
01-31-2012, 06:25 PM
Serverillä tapahtunut todella kova liittoutuminen: Entinen LELO ja VC löivät kättäpäälle ja aloittivat serverin valloituksen intiaaniheimoina. Löytyykö koalitiolle haastajia?

Eiköhän nää kyseiset liitot tästä huolimatta haastaja asemassa ole.

Pugistara
02-12-2012, 10:21 PM
Mikäs ihmeen mykkäkoulu täällä on päällänsä???

Pitääkös mun taas ruveta provoomaan bannien jälkeen tänne jotain ihme skeidaa kun kukaa ei puhu yhtää mitää???

No joo...

Mutta servulla on näemmä jotain tapahtunutkin...

Näin viikon alkajaisiksi olen tässä humalaisessa tilassani havaiinnut jotain kiinnostavaa...

Viikon hyökkääjät
1. NWO 924
2. Maya 671
3. OFF™ 137
4. B-52 126
5. WP 92
6. Pro 32
7. ODM 30
8. V.V. 29
9. H.U.K 28
10. TMG 25

Mitäs ihmeen porukkaa nää on???

Voisko joku vähän heittää arvioo ja analyysiä näistä liitoista kun en nyt tässä "hieman" humalaisessa tilassani jaksa ruveta tutkimaan enkä hutkimaan?

BTW...

Ja Mizty vois nyt sit heittää jotain mielenkiintoista kanssa pienen bannin jälkeen...(mikäli oli yhtä pitkä kun allekirjoittaneella):D;)

-Pugi

something_wild
02-13-2012, 01:22 PM
tässä viikon hyökkääjät top6
1. Maya 2429
2. NWO 1276
3. U.D 1213
4. ODM 1125
5. SI 987
6. F.T.W 769

puolustajat top6
1. F.T.W 1312
2. WZ 948
3. SI 419
4. Maya 397
5. G•B™ 358
6. TMG 272

ryöstäjät top6
1. Maya 2124991
2. ODM 1975789
3. SI 1706883
4. Rekry 1454712
5. Aztec 1265638
6. F.T.W 598434

pientä pinta-analyysiä:

intiaaniheimot siis näiden perusteella suhteellisen hyvissä asemissa, SI vaikuttaa hyvältä mutta tuntuu olevan aika yksin.

ODM on uusi tuttavuus minulle, kertokoon joku siitä joka tietää asiasta enemmän, mutta vaikuttaa aika tehokkaalta.
Listoilla näyttäisi myös olevan uusi tuttavuus F.T.W jossa on ilmeisesti tapahtunut jonkinlaisia muutoksia lähiviikkojen aikana,
kun heitä ei aikaisemmin juuri listoilla näkynyt. jäljessä tuntuvat olevan vielä aika reippaasti mutta ei tiedä vaikka saavat
rivinsä kuntoon.
kuten on jo sanottu, U.F.T on mennyttä

Nössösetä
02-13-2012, 09:32 PM
Tässä mun pika-analyysi TOP10 raidaajaliitoista.
Raidisijoitus / liitto / resut
- Nössöanalyysi

1. Maya 3180222
- Kova liitto, joka tosin vetää serveriä kohti typeryyttä laajentumalla ja ottamalla haltuun atsteekkien kanssa koko itäisen pallon puoliskon. Tai siis littanan puoliskon.

2. ODM 3051248
- Kovan oloinen liitto, Kaakon Ruhtinas. Yksi neljästä vahvasta liitosta.

3. SI 2613910
- Ehdottomasti kova liitto, hajanaisen koillisen valtias, mutta ei niin suvereeni kuin ODM ja inkkarit suunnillaan. Ajaako inkkareiden sumutorvet jopa väleihin ODM:n kanssa?

4. Rekry 2222755
- Keskikoolla mitattuna oivallisen oloinen. Vähän pelaajia. Joku pienen kaveriporukan tiivis setti, jota ei kiinnosta mikään muu kuin hengailu ja hauskanpito, mihin harvoin kuuluu pelin voittaminen? Meneekö mukaan inkkareiden touhuihin? Pelaako omaa peliä nyt ja loppuun?

5. Aztec 1903328
- Kova liitto, joka tosin vetää serveriä kohti typeryyttä laajentumalla ja ottamalla haltuun maijojen kanssa koko itäisen pallon puoliskon. Tai siis littanan puoliskon.

6. F.T.W 895208
- Vähä hajallaan. Veikkaan hajoamista, isoimmat menee inkkareihin ja SI-liittoon tms. Toinen vaihtoheto on tiivistyä ja kumartaa SI-liiton puoleen.

7. HL 668964
- Tiivis ja kompakti paketti. Ajatutunee yhteistyöhön SI-liiton kanssa tai hajoaa sodassa tätä vastaan. Toisena vaihtoehtona visioin koilliseen HL-liiton johdolla laajempaa vastarintaa SI-liittoumaa vastaan, mutta tämä on epätodennäköistä.

8. WP 642829
- 7 pelaajaa, liitto sijalla 26, ryöstöissä sijalla 8! Tätä todellakin voi sanoa kovaksi liitoksi. Kenties taas joku tiivis kaveriporukka, joka pysyy mystreerinä pitkään. Ehkä ratkaisevat pelin valitsemalla joskus puolen idän ja lännen välillä? Kenties eivät tee mitään mikä vaikuttaisi serverin lopputulokseen? Tiedä näistä.

9. B-52 579160
- Hienoinen mysteeri. Rauha parin liiton kanssa, yhdessä ovat suht merkittävä tekijä kokonsa puolesta. Sijainti kuitenkin kokonaisuutena huono. Pelkään näitten ja rauhankumppaniensa hajoavan.

10. NWO 491476
- Hieman samaan kastiin HL-liiton kanssa - mutta hieman pienempi tekijä. Kuitenkin tiivis rykelmä tämäkin ja jälleen koillisessa. Kakkossiipi ei toistaiseksi vakuuta. Joka tapauksessa tähän sopii sama lause kuin HL-liittoon (ja periaatteessa kaikkiin koillisen liittoihin): Ajatutunee yhteistyöhön SI-liiton kanssa tai hajoaa sodassa tätä vastaan.

Yhteenveto:
- Itä on inkkareiden. Mitä muuta siellä tapahtuu? Fight X - levällään sekin eikä muutenkaan vakuuta. Onko se nyt näin. että inkkareita ei käy kukaan vastustamaan idässä. Vai onko nähtävissä merkkejä, että inkkarit vielä jäävät historiaan (sisäiset erimielisyydet voi aina muuttaa historiaa) ja sieltä nousee muuta?
- Kaakko on ODM:n. Mitäs muuta siellä sitten on!? ODM on alueensa herra ehkä kaiken selvimmin, minkä antaa loistavat mahdollisuudet hioa liittouma huippukuntoon.
- Koillinen on sekaisin. SI on alueen herra, kuten todettu, mutta siellä on ehdottomasti (tilastojen valossa) eniten muutakin varteenotettavaa ja muuttuvia tekijöitä. Koillisen kehityksen seuraaminen on nyt siis analysoijan kannalta mielenkiinoisin alue.

piluhunt3r
02-19-2012, 11:55 AM
Inkkareille näköjään hyökitty enemmänkin. Onko seinäyksiä vai ei?

piluhunt3r
03-01-2012, 01:04 AM
Roska on hiljentynyt.
Joku osaavampi voisi tehdä tämän hetken analyysin top10 liitoista.
Maya on hiljentynyt viime viikon hyökkikannan jälkeen? Asteekit jatkaa simssailuaan. Onko SI hommaamassa liittolaista? Entä mitä tekee ODM?

Asteroix
03-02-2012, 01:06 PM
Eikös niillä ole jo liittolainen :D ?

something_wild
03-04-2012, 06:26 AM
joo jonkulaista huhua on ollu että SI ois suhteillu itselleen pakkiliiton, tiedä häntä`? onko jollain tarkempaa tietoa?

Taalasmaa
03-09-2012, 09:16 AM
Joo pitää paikkaansa ko. pakkiliitto löytyy sims sijalta kahdeksan :cool:

Tällähetkellä tuntuu serverillä olevan aika rauhaisaa? Liitot eivät pahemmin sodi keskenään. Ainoastaan kivet lentelevät farmauskohteisiin.

piluhunt3r
03-09-2012, 11:20 AM
Aika rauhassa tosiaan "Big Four" olleet omalla alueellaan. Mitä nyt SI:n suunnalta mennyt Walluzille ilmeisimmin hyökkejä.
Ja Mayan sekä B-52 liiton väliltä odotan konflikteja, samalla alueella kun majailevat.

kiukkuli
03-30-2012, 04:40 AM
Aikaa artefaktien saapumiseen: 48:20:3

Saas nähä miten artet jakaantuu...

kolliman
03-31-2012, 12:03 PM
Kovin on fakteja odotettukin jo :D

kolliman
03-31-2012, 12:05 PM
Aika rauhassa tosiaan "Big Four" olleet omalla alueellaan. Mitä nyt SI:n suunnalta mennyt Walluzille ilmeisimmin hyökkejä.
Ja Mayan sekä B-52 liiton väliltä odotan konflikteja, samalla alueella kun majailevat.
No Maya joko imasee itselleen tai sitten Mayan täytyy tyytyä kohtaloonsa ;)

Hewel
03-31-2012, 06:02 PM
Älkää murehtiko, mie otan itelle kaikki faktit -.-

something_wild
04-09-2012, 11:07 PM
jokohan kivet lentelee

älä ati plz
04-10-2012, 04:24 PM
kuulin juttuu, et Marine Raiders -tili on hieno farmi

fubar
04-10-2012, 05:00 PM
joo tottakai on hieno farmi, jos farmiksi jätetään. en vaan ymmärrä sitä miks semmonen pidetään liitossa.

Bull
04-11-2012, 03:03 PM
Miettikää sitä naapureiden kannalta, sehän on hienoa että tuottavat tilit jakelevat muillekin.. se on sitä yhteishenkeä :D

Vai mitä poijjaat ;)

something_wild
04-24-2012, 04:50 PM
ovatko silmäni nähneet oikein, että B-52 ja mayat ovat ottaneet jo yhteen? jotain tuollaista liittoumien top-10 tilastot näyttäisivät, onko jollakulla tietoa tästä? ja miten muut ovat jääneet ryöstöissä noin pahoin jälkeen SI:tä? alkaako muilta into pelin suhteen loppua, toivottavasti tästä ei ole tulossa edellisen nelosen kaltaista leikkiserveriä...

piluhunt3r
04-25-2012, 10:26 AM
Näyttäisi ottaneen yhteen. Mayalta mennyt parit nyrkit B-52:sen seiniin.

something_wild
04-27-2012, 02:03 PM
taivas varjele mitä sielä nyt tapahtuu!!!! löytyykö raportteja?

Cutty
04-27-2012, 10:47 PM
Mayat ja B-52 ovat taistelleet jo useamman päivän luoteen herruudesta. Arvattavaahan se oli, sillä ei kaksi kunnollista liittoumaa mahdu samalle alueelle. B-52 vaikuttaisi olevan alakynnessä, mutta mikä mahtaa olla heidän taktiikkansa jatkossa? Koillisen liittoumat voisivat hyötyä yhteistyöstä heidän kanssaan.

SI:llä on tällä(kin) viikolla melkoiset hyökkäyspisteet, mutta keneltä he niitä ovat saaneet? Puollustuspisteitä heillä ei ole, joten ilmeisen rauhassa ovat saaneet olla. Onko kellään mitään valaisevaa tietoa SI:n tapahtumista?

Etelässäkin tapahtuu. ODM on avannut pelin Azteckia vastaan ja tuloksiakin on saatu. Muutama artefakti on vaihtanut omistajaa ja odotettavissa on täyden sodan alkaminen. Onko inkkareista vastusta? Näin viikonloppuna ei varmaan kummempia tapahdu, mutta mielenkiintoiseksi tilanne muuttuisi mikäli SI ottaisi osaa etelän tapahtumiin.

Jännät ajat ovat vihdoin alkaneet. Toivotaan, että saadaan pidettyä mielenkiintoa yllä pienelläkin porukalla!

something_wild
04-28-2012, 01:18 PM
hetken sai kaivella mutta huomioitavia seikkoja:

artefaktit ovat tosiaan vaihtaneet omistajia huomattavissa määrin, ODM:n ohella myös SI on napannut inkkareilta fakteja, sieltä hyökkipojot.

rallerakentaja
05-03-2012, 12:35 PM
Sen ainakin tiedän, että B-52 pelaajat käyttävät raukkamaista taktiikkaa ja farmaavat muiden omistamia keitaita. Oman kokemukseni perusteella tämä ei ole mitään muuta kuin raukkamaisuutta.

fubar
05-03-2012, 05:11 PM
siis on se hirveetä!! jos joku tosiaan hyökkäilee jonku TOISEN omistamaan keitaaseen. parempi et kaikki vaan hyökkäilis omiin keitaisiin.

faktamies
05-08-2012, 04:38 PM
Kuulin vähän juttua että intiaaneilta alkaa olla offit vähissä. :rolleyes:

kikka
05-09-2012, 07:10 PM
Propagandaa..
s2 btw down

Raikka
05-10-2012, 04:21 PM
Kuulin vähän juttua että intiaaneilta alkaa olla offit vähissä. :rolleyes:

No joitain tois arvosia lanoja on tainnu mennä seinille+fakteja menetetty, mutta kaikki on varmasti korjattavissa.
Ja sitä paitsi me katotaan lätkää ja on muutakin elämää kuin tää travian.

faktamies
05-10-2012, 07:39 PM
No joitain tois arvosia lanoja on tainnu mennä seinille+fakteja menetetty, mutta kaikki on varmasti korjattavissa.
Ja sitä paitsi me katotaan lätkää ja on muutakin elämää kuin tää travian.

Miksei niitä isompia sitten näy liikkeellä? Ei jaksa, viitsi, kerkee? :p Ei ne ainakaa raidaamas ole kun toplistalla ei nyt näy oikeen yhtäkään atsteekkia.
noh siinähän korjaavat ilman saappaita, sotiksia, capeja, jn.. jn.. ;)

ja; jos tää raiditopissakin melkoisia meriittejä kerännyt gallimela oli toisarvoinen, mä deleen heti, ei tätä kannata ees jatkaa :eek:
http://i47.tinypic.com/2dvuzk4.png

Raikka
05-11-2012, 03:02 PM
Miksei niitä isompia sitten näy liikkeellä? Ei jaksa, viitsi, kerkee? :p Ei ne ainakaa raidaamas ole kun toplistalla ei nyt näy oikeen yhtäkään atsteekkia.
noh siinähän korjaavat ilman saappaita, sotiksia, capeja, jn.. jn.. ;)

ja; jos tää raiditopissakin melkoisia meriittejä kerännyt gallimela oli toisarvoinen, mä deleen heti, ei tätä kannata ees jatkaa :eek:
http://i47.tinypic.com/2dvuzk4.png

No siis täähän on sotapeli. Lanoja lähetellään opsuissa sinne ja tänne, osa niistä aina seinäytyy, mutta se kuuluu pelin luonteeseen.
Ja sitäpaitsi kassu ja talli on olemassa, sieltä tulee aina uudet ulos.

Fakteja ei itellä ole ollut ikinä, mutta olen sitä mieltä että saappaat ja sotataito faktit aivan liian yli arvostettuja.
Itse hyvin pärjännyt ilmankin.

Toi kyseisen galli pelaajan offi kylän valtaus oli kyllä kieltämättä hieno suoritus ODM liitolta.

kiukkuli
05-11-2012, 03:45 PM
Toi kyseisen galli pelaajan offi kylän valtaus oli kyllä kieltämättä hieno suoritus ODM liitolta.

Onhan se hieno suoritus vallata kylä, jossa ei ole pakkeja paskan vertaa.

faktamies
05-11-2012, 04:20 PM
Onhan se hieno suoritus vallata kylä, jossa ei ole pakkeja paskan vertaa.

Mulla ainakin herää kysymys, että miksei ollut? ;)

kiukkuli
05-11-2012, 06:44 PM
Mulla ainakin herää kysymys, että miksei ollut? ;)

liikaa viljat miinuksil =(

Raikka
05-20-2012, 08:52 PM
Mikäs servun tän hetken tilanne?
Hiljaiseksi menny ainakin tämä foorumi....ei kellään olis mitään kommenttia servun nyky tilanteesta?

faktamies
05-21-2012, 10:48 PM
Saksasta kiirii huhuja seuraavan version uudistuksista. Peliin on kuulemma tulossa Aztecien Sotakirves -artefakti, jonka avulla tilit poistuvat deletessä 50% nopeammin. Saatavilla myös uniikki koko liittoon vaikuttava fakti!

kikka
05-22-2012, 03:00 AM
Sanoo mielensä pahoittanut Sol Invictus fani. Lähtikö fakti ? :D

wiliam
05-22-2012, 12:50 PM
Saksasta kiirii huhuja seuraavan version uudistuksista. Peliin on kuulemma tulossa Aztecien Sotakirves -artefakti, jonka avulla tilit poistuvat deletessä 50% nopeammin. Saatavilla myös uniikki koko liittoon vaikuttava fakti!
Toi oli tosi hyvä! :D

faktamies
05-23-2012, 06:02 AM
Vastahan tässä viime yönä eräskin pääkaupunki taisi taas räjähtää sen faktin viemisen lisäksi.. :cool:

Raikka
05-25-2012, 08:52 PM
Vastahan tässä viime yönä eräskin pääkaupunki taisi taas räjähtää sen faktin viemisen lisäksi.. :cool:

No toi on multa menny ihan ohi mistä puhut, etten ota siihen kantaa.
Viime aikoina ollaan järjestelty rivejä uuteen uskoon ja siirrelty pelaajia saman katon alle.
Kuitenkin kohta tarvii alkaa valmistautumaan ww kamppailuihin.:)
Itellä ainaskin tarkoitus tehdä sen luokan lana että kaatuu niin SI ja ODM liiton tornit.

kolliman
05-27-2012, 08:28 AM
No toi on multa menny ihan ohi mistä puhut, etten ota siihen kantaa.
Viime aikoina ollaan järjestelty rivejä uuteen uskoon ja siirrelty pelaajia saman katon alle.
Kuitenkin kohta tarvii alkaa valmistautumaan ww kamppailuihin.:)
Itellä ainaskin tarkoitus tehdä sen luokan lana että kaatuu niin SI ja ODM liiton tornit.

Sitä tässä odotellaan kovin mielenkiinnolla, voihan sekin olla että sitä lanaa ei koskaan tule tehtyä valmiiksi ;)

Bemarimies
05-27-2012, 10:41 PM
No joo...

Mitäpä tuossa olen kattellut niin aika heikoissa kantimissa on inkkarien pelit kun Mayat ottaa enemmän tai vähemmän turpaansa SI:ltä ja ODM taas paukuttaa Atsteekkeja turpaan ihan miten tahtoo...

Oma villi veikkaukseni on että inkkarit ei edes WW-taistoja näe tai ei ainakaan millään tavalla pysty haastamaan ODM tai SI:tä ei tornin raksauksessa sen enempää kuin WW-ajoissakaan...

Yksi villi kortti servulla kumminkin on...

Mikä on WP:n osuus tulevissa rähinöissä? Kenen puolelle he asettuvat vai vetävätkö itsekseen mustina hevosina lopputaistoihin???

Bemarimies jää seurailemaan tilannetta ja nöyryyttämään bensalenkkareita kauniin kesäisen Suomemme syrjäisillä mutkapätkillä.

faktamies
05-28-2012, 09:47 AM
http://tramppi.com/fis2/index.php?j=336

Ugh.

Ei mulla muuta. Oli aurinkoinen viikonloppu. :)

Bemarimies
05-29-2012, 10:07 AM
Aika tehdä pientä yhteenvetoa servun tilanteesta. Aloitetaan TOP 10 tilastoista:

Viikon hyökkääjät
1. ODM 34253
2. Maya 21390
3. SI 13149
4. WP 9656
5. VRS 5154
6. -GoD- 4571
7. Fight X 4392
8. OFF™ 4055
9. Aztec 3822
10. VR 3094

Viikon ryöstäjät
1. ODM 29751562
2. SI 23532187
3. Maya 23530750
4. WP 6077931
5. -GoD- 2435022
6. NWO 2398059
7. Aztec 1824140
8. VR 1764604
9. OFF™ 1380385
10. VRS 631972

Viikon nousijat
Sijoitus Liittouma Asuk.
1. Maya 5250
2. SI 4971
3. ODM 3144
4. NWO 2538
5. -GoD- 2065
6. OFF™ 1470
7. VRS 1258
8. LPK 945
9. WP 930
10. VR 706

Viikon puolustajat
1. NWO 14818
2. OFF™ 7574
3. Fight X 4837
4. Maya 2975
5. LPK 2852
6. Puuhis 2166
7. -GoD- 1419
8. [?] 1354
9. Mursut 1184
10. FoR 1175

ODM:
Tällä hetkellä ehdottomasti servun kovin liitto. Azteekkien kurmotus kannattaa... Offipojoja ja resuja tulee ovista ja ikkunoista

Maya:
Servun munattomin liitto ja simssariporukka. Ei näy olevan kanttia lähteä puolustamaan Azteekkeja ODM vastaan. Raidi näyttää vielä onnistuvan. Ilmeisesti odottavat milloin ODM kyllästyy Azteekkien kurmottamiseen ja siirtyvät heihin. Milloin tulee heidän vuoronsa ellei SI päätä pistää heitä lopullisesti lihoiksi aikaisemmin. Ainakin kivet lentävät puolin ja toisin.

SI
Tasaisen hyvää jälkeä raidi sekä hyökkirintamalla. Milloin lähtevät Mayojen kimppuun???(edit. Ovat paskoneet Mayaa jo jonkin aikaa hyvällä menestyksellä) FIksu veto olla rauhassa ODM:n kanssa. Sodassa Mayojen kanssa. Miinukset trampissa johtunevat poispotkituista pelaajista. SI näemmä tiivistää rivejään.

Aztec
ODM:n farmeja.

NWO
SI:n pakkiliitto loistaa omalla sarallaan eli pekituksessa... Ovatko Mayat ansainneet kenties osan offipisteistään täältä vai ovatko vain seinäilleet niinkuin heillä on tapana ollut servun ajan(esim. B52 seinäsi useamman lanan).

WP
Pieni ja kova porukka. Servun villikorrti jolla voi olla vielä snanasa sanottavana servun tapahtumiin.

Loppuun hiukan osumainfoa trampista:

SI: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=117
ODM: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=60
Maya: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=264
Aztec: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=33
NWO: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=458
WP: http://tramppi.com/fis2/index.php?j=27

Kuten edeltä voimme todeta niin serverillä tapahtuu. Kivet lentävät sinne sun tänne:
ODM---> Aztec
SI/NWO<--->Maya(Mayat tosin olleet otavana osapuolena)

WP on saanut olla rauhassa kokonaan... Saa nähdä milloin he lyövät lusikkansa jo hyvin sekaisin olevaan soppaan.

Bemarimies kuittaa ja päättää reportaasinsa tälläkertaa...

Kommentoikaa.
:cool::?

gambina
05-29-2012, 10:23 AM
joku ei tiiä kyllä yhtään mitään :D

Bemarimies
05-29-2012, 10:28 AM
joku ei tiiä kyllä yhtään mitään :D

Vähän jos tarkentaisit niin olis jotain havaintoarvoa kommentillas...

:confused:

Anonymous
05-29-2012, 11:15 AM
oli kyllä p***a reportaasi :D

faktamies
05-29-2012, 02:07 PM
No, herrat(?) osaavat varmaan itse tehdä paremman. ;)

Bemarimies
05-29-2012, 04:28 PM
oli kyllä p***a reportaasi :D

Saattaahan se siltä tietysti tuntua jos sattuu vielä pelaamaan inkkareiden riveissä...

Puolueetonhan tämä on jo siinä on vain se mitä tilastoista näkyy ja ne nyt sattuvat puhumaan sitä kieltä että inkkarit saa pataan.

Anyway... Tee itse parempi jos ei miellytä. Jään odottamaan mielenkiinnolla.

Anonymous
05-30-2012, 09:48 AM
Taitaa ittelläs vaa olla puolueelline kanta tän "reportaasin" perusteella ;)

Bemarimies
05-30-2012, 12:51 PM
Taitaa ittelläs vaa olla puolueelline kanta tän "reportaasin" perusteella ;)

Kuten sanottu... Odotan sitä sun reportaasias sitten vastineeksi.

;):D

Bemarimies
05-30-2012, 02:35 PM
Uutta inkkaririntamalla...

Mayat ovat ottaneet Azteekkirippeistä parhaat suojiinsa...

Huhu kertoo että Mayoille koittaa kovat ajat kun eräät tahot virittelevät jo katapulttejaan siihen suuntaan.

Onko tämä inkkareiden lopun alkua??? Sen tulemme todennäköisesti näkemään lähitulevaisuudessa.

:confused:;)

Vendetta
05-31-2012, 11:16 AM
Eipä tainnut inkkareiden loppu vielä tulla, pitäähän niiden vielä kerran sumuilla ja hoitaa pieni lihamuuri ympärilleen ;)

Nimittäin siis Maya ja OFF™ ovat liittoutuneet ja Fight X liitosta porukka siirtyy/siirtynyt OFF liittoon..

faktamies
06-01-2012, 04:40 PM
Serverillä tapahtuu jälleen. ODM:n Jutsbe on ottanut ensimmäisen maailmanihmeen, mutta top10-tilastot ovat vähintäänkin mielenkiintoiset. Kylän sijainti on myös hieman erikoinen. :confused:

Raikka
06-01-2012, 04:58 PM
Serverillä tapahtuu jälleen. ODM:n Jutsbe on ottanut ensimmäisen maailmanihmeen, mutta top10-tilastot ovat vähintäänkin mielenkiintoiset. Kylän sijainti on myös hieman erikoinen. :confused:

No siis ite olen sitä mieltä että oli vähän raukkamainen temppu vallata toisten jo valmiiksi putsaama ihmekylä.

Pyy
06-01-2012, 06:04 PM
Älkää sitten siivotko niitä kyliä ellette myös ota niitä haltuun.

Fedz
06-02-2012, 06:14 PM
No siis ite olen sitä mieltä että oli vähän raukkamainen temppu vallata toisten jo valmiiksi putsaama ihmekylä.

Ymmärtääkseni, jos putsaa WW-kylän, kannattaa ne pässit siihen perään ajottaa? Toisinsanoen, typerä veto teiltä, ODM käytti tilaisuuden, jonka annoitte.

kolliman
06-06-2012, 11:15 AM
Raukkamainen temppu ?? no mitens sitten toisen vaivalla ja kullalla rakentamat kylät, onhan sekin sitten raukkamaista tuhota niitä ;)
Kyllähän tämä sotapeliksi luokitellaan ja peliin hieman kuuluukin moinen toiminta, itse tosiaan pitäisi tajuta ja pitää huolta siitä että peli menee niin kuin on halunnut :D

Bemarimies
06-12-2012, 06:54 PM

Jos nyt oon ihan oikein käsittänyt niin homma meni kutakuinkin näin:

Henkilö A hyökkää WW-kylään tarkoituksenaan ajella sieltä joukot jolloin liitolle Y saataisiin vallattua WW-kylä... Joko henkilöllä A ei ollut itsellään tarpeeksi pässejä/unohti/ei tajunnut laittaa niitä hyökkiin mukaan/muu liitto kusi pässiem ajoituksen jonka seurauksena henkilö B liitosta X käytti vihujen tyhmyyttä/väärää ajoitusta/pässien puutetta hyväkseen ja valtasi kyseisen WW-kylän.

Korjatkaa jos olen väärässä asioiden kulun suhteen mutta ed. mainittu kuvio vain osoittaa henkilön A ja mahdollisesti myös liiton Y osaamattomuuden WW-kylän valtauksessa ja silloin henkilö B liitosta X on tehnyt niinkuin kukatahansa osaava pelaaja eli minimoi tappiot ja maksimoi hyödyt.

Ugh... Olen puhunut(näin inkkareita lainatakseni=:p;)

Pallosalama
06-12-2012, 08:21 PM
Paitsi että intiaanit tapas sanoa howgh puheidensa päätteeksi, ei ugh. Ugh oli enemmänkin nyökkäys tai myötäily

faktamies
06-13-2012, 08:29 AM
Tulipa sekin testattua - ko. ww-kylä on tuhottu atomeiksi. :D

Muuta serverillä ei oikein tapahdukaan nyt sitten. Raidit kulkee ja lanat kasvaa. Mayakin näyttää saaneen jotain puhtia toimintaansa.

Bemarimies
06-13-2012, 12:25 PM
Paitsi että intiaanit tapas sanoa howgh puheidensa päätteeksi, ei ugh. Ugh oli enemmänkin nyökkäys tai myötäily

Ugh...

Kiitos tästä selventävästä tiedosta...

Tosin en kyllä tajunnut miten liittyy kommenttiini vallatusta WW-kylästä.:roll::confused:

Howgh... Olen puhunut jälleen.

Raikka
06-19-2012, 02:23 PM
Jutsben ihmekylä sitten pultattiin pois kartalta...
Näköjään ODM liitto hakenut kaksi uutta ihmekylää.

Bemarimies
06-19-2012, 04:53 PM
Jutsben ihmekylä sitten pultattiin pois kartalta...
Näköjään ODM liitto hakenut kaksi uutta ihmekylää.

Juu...

Jotkut sentään ymmärtävät laittaa pässitkin lanansa perään...

;)

faktamies
06-20-2012, 12:11 PM
Ihmeiden aika on siis alkanut.

Käynnistetään tulospalvelu :p

1. Nataarit - 0 -
2. Nataarit - 0 -
3. Remmy Maailmanihme MDO 0 -
4. Furious-T Maailmanihme MDO 0 -
5. Nataarit - 0 -
6. Nataarit - 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Nataarit - 0 -
10. Nataarit - 0 -
11. Nataarit - 0 -
12. Nataarit - 0 -

Bemarimies
06-27-2012, 01:52 PM
Pelaaja Nimi Liittouma taso
1. Kiksu Maailmanihme SI 0 -
2. altede Maailmanihme SI 0 -
3. Remmy Maailmanihme MDO 0 -
4. Furious-T Maailmanihme MDO 0 -
5. Hoplaa Maailmanihme Maya 0 -
6. hämärä Maailmanihme Maya 0 -
7. Nataarit - 0 -
8. Nataarit - 0 -
9. Nataarit - 0 -
10. RedRum_ Maailmanihme WPi 0 -

Serverillä tapahtuu kummia...

Ihmerintamalla on uusi haastaja. WPi on vallannut myös itselleen ihmekylän. Tässäkö on servun mustahevonen???

Saa nähdä miten käy ja kuinka paljon WPi:llä on tukijoita kun loppusodat alkavat...

Jopa Mayat ovat saaneet vallattua peräti kaksi ihmekylää joka ei kylläkään tarkoita että he olisivat millään tavalla kykenevä haastamaan SI:tä tai varsinkaan ODM:ää joka on jo iskukykynsä näyttänyt ajamalla inkkarien toisen puoliskon ales...

Jääkö ODM odottamaan että SI hoitaa Mayojen tuhoamisen siltä osin ketä on alkuperäisiä Mayoja muun sumun ohella...

Huhu kertoo että ODM olisi aikeissa purkaa rauhan SI:n kanssa johtuen SI:n kädettömyydestä Mayojen suhteen...

Loppuservu voi siis olla hyvinkin jännittävä...

Pistääkö SI päätteen inkkarien polulle vai jatkaako ODM Mayojen kanssa siitä mihin jäi Azteekkien kanssa???

Tuleeko WPi hämmentämään tätä soppaa ja millä lailla he sen tekevät??? Osallistuvatko kolmiodraamaan vai pysyvätkö taka-alalla ja kokoavat lapasiaan ja raksailevat ihmekylänsä infrat kuntoon kaikessa hiljaisuudessa?

Ohjeita odotellessa Bemarimies jää seuraamaan tilannetta.

Vendetta
06-27-2012, 03:38 PM
Huhu kertoo että ODM olisi aikeissa purkaa rauhan SI:n kanssa johtuen SI:n kädettömyydestä Mayojen suhteen...

Hehe, tarkistappas nuori mies faktasi ennenkuin tulet niitä täällä koko servulle laukomaan..

Kuulemani mukaan ODM, WP ja LPK tai -GoD- liitoilla olisi erittäin läheiset välit, taitaa se sumu löytyä jostain ihan muualta kuin inkkareiden suunnalta.. ;)

Bemarimies, ootkos muuten Pugistara kun tuo kirjoitustyylisi vähän vaikuttais siltä... :lol:

Bemarimies
06-27-2012, 04:19 PM
Bemarimies, ootkos muuten Pugistara kun tuo kirjoitustyylisi vähän vaikuttais siltä... :lol:

Tuntematon suuruus...

Mutta mitä tulee tohon SuMu kysymykseen niin ODM:ää et kyllä pääse sumuilusta syyttämään ja mites se nyt meni tää Mayojen viimosin veto???

Maya+ex-Aztec+OFF ja vielä ties mitä pikkuliittoja siihen päälle... Tossa muutamat postaukset taaksepäin siittä oli jotain puhetta eli katteleppa sieltä aikasemmilta sivuilta missä se tän servun sumu iha oikeesti on...

Eipä tainnut inkkareiden loppu vielä tulla, pitäähän niiden vielä kerran sumuilla ja hoitaa pieni lihamuuri ympärilleen ;)

Nimittäin siis Maya ja OFF™ ovat liittoutuneet ja Fight X liitosta porukka siirtyy/siirtynyt OFF liittoon..

Heh... No tässähän tää onkin ja ihan itte vielä oot hokannut...:wink:

Vendetta
06-27-2012, 05:20 PM
Huhuh, olipas paha servaus :(

Aikaisemmin oli pikku liittoja joo, mutta nykyisestä tilanteesta olikin puhe..

Mut juu, selvästikkin ODM pelaaja olet.. Täytyy vaan sanoa, että teille oli aikamoinen onnenpotku, että SI otti teidät suojiinne silloin aikaisemmin.. Tosin tuo tilanne tainnut kääntyä vähän toisinpäin nyt myöhemmässä vaiheessa, mutta jokatapauksessa, tuskin olisitte tuossa tilanteessa ilman kyseistä rauha/hyökkäämättömyyssopimusta..

Bemarimies
06-27-2012, 05:39 PM
Mut juu, selvästikkin ODM pelaaja olet.. Täytyy vaan sanoa, että teille oli aikamoinen onnenpotku, että SI otti teidät suojiinne silloin aikaisemmin.. Tosin tuo tilanne tainnut kääntyä vähän toisinpäin nyt myöhemmässä vaiheessa, mutta jokatapauksessa, tuskin olisitte tuossa tilanteessa ilman kyseistä rauha/hyökkäämättömyyssopimusta..

No jaa...

En tiiä minkä ihmeen vuoksi kuvittelet että oon ODM-pelaaja mutta anyway...

Tuohon en sano mitään kuka otti kenet suojiinsa mutta villi veikkaus on että tämän rauhansopimuksen tarkoituksena oli näyttää inkkareille kaapin paikka eli ODM vs. Azteekit ja SI vs. Mayat ja näistä asetelmista ODM on hoitanut Azteekit liittojen taivaaseen mutta taasen SI ei ole saanut Mayoilta kuin muutaman faktin tms.

Tiedä sitten kuinka kauan ODM odottaa että SI saa jotain aikaiseksi...

Mites se nyt olikaan se sanalasku???

"Pistä lapsi asialle jne."

;-)

Vendetta
06-27-2012, 06:49 PM
No, joko olet ODM pelaaja tai jonkun farmiliiton pelaaja, jolla on kauhea tarve päteä.

Turha sitä itsekkään lähteä mitään spekuloimaan, mutta SI hoitanut muutamien avainpelaajien capeja alas ja vienyt tärkeimmät faktit mayoilta. Täytyy kuitenkin sen verran puuttua, että Maya liitto taitaa kuitenkin olla hitusen kovempi kuin Azteecit olivat, ihan johtoa ja pelaajistoa verraten..

"Tiedä sitten kuinka kauan ODM odottaa että SI saa jotain aikaiseksi..."

En tuohon lauseeseen niinkän yhtyisi, en nimittäin jaksa uskoa että ODM olisi jotenkin niskanpäällä tuossa yhteistyössä..

Voisitko vähän valaista mua, että mitä ODM:n pakkiliitolle VRS:lle on tapahtunut ? Näyttäis olevan pelaajia siirtynyt sekä ODM että WP riveihin.. Ilmeisesti vaan joku hauska yhteensattuma? ;)

Bemarimies
06-27-2012, 07:18 PM
No, joko olet ODM pelaaja tai jonkun farmiliiton pelaaja, jolla on kauhea tarve päteä.

Voisitko vähän valaista mua, että mitä ODM:n pakkiliitolle VRS:lle on tapahtunut ? Näyttäis olevan pelaajia siirtynyt sekä ODM että WP riveihin.. Ilmeisesti vaan joku hauska yhteensattuma? ;)

Tohon ekaan senverran että en oo sen enempää farmi ku sinäkään...

Ja toiseen:

Mä kattelen vaan noin niinku yleisesti sivustakatsojan roolista tilannetta ja se nyt vaan sattuu näyttämään siltä että SI on kovista odotuksista huolimatta aika alisuorittaja ODM:ään verrattaessa.

:roll:

faktamies
06-27-2012, 08:33 PM
Nyt on pojilla faktaa liian vähän ja arvauksia senki eestä. :lol:

Bemarimies
06-27-2012, 09:47 PM
Nyt on pojilla faktaa liian vähän ja arvauksia senki eestä. :lol:

Kuten mainittu niin sivusta kattelen hommia mutta oli miten oli...

Edelleen sitä mieltä että ODM ja SI kassakaappi diili inkkareita vastaan kusi aika pahasti SI:n kädettömyyteen...

Aina voi tulla jotain Vendettoja siihen puolustelemaan mutta siltä se vain vaikuttaa...

Ja nämä on todellakin vain analyysejä jorka perustuu siihen miltä ulkopuolisesta näyttää...

Ei millään pahalla SI mutta olis jo pikkuhiljaa aika näyttää niitä tekoja.

faktamies
06-27-2012, 10:25 PM
Kuten mainittu niin sivusta kattelen hommia mutta oli miten oli...

Edelleen sitä mieltä että ODM ja SI kassakaappi diili inkkareita vastaan kusi aika pahasti SI:n kädettömyyteen...

Aina voi tulla jotain Vendettoja siihen puolustelemaan mutta siltä se vain vaikuttaa...

Ja nämä on todellakin vain analyysejä jorka perustuu siihen miltä ulkopuolisesta näyttää...

Ei millään pahalla SI mutta olis jo pikkuhiljaa aika näyttää niitä tekoja.

Lähinnä tarkotinkin Vendettaa. Itsehän pohjaat väitteesi siihen mitä servulla näkyy, mikä onkin ihan oikein. Kaikki ei kuitenkaan näy ulospäin. ;)

Bemarimies
06-28-2012, 12:04 PM
Lähinnä tarkotinkin Vendettaa. Itsehän pohjaat väitteesi siihen mitä servulla näkyy, mikä onkin ihan oikein. Kaikki ei kuitenkaan näy ulospäin. ;)

Ei näy ei ja siksihän täällä roskalla onkin niin hauska spekuloida näitä kaikenmaailman Vendettojen kanssa...

Mutta siis joo...

Edelleen oon sitä mieltä että on vain ajan kysymys milloin ODM<-->SI rauha katkeaa mikä tekisi servun tilanteesta mielenkiintoisen kun saataisiin kunnon titaanien taisto... Tällähetkellähän vain inkkarit ottavat turpaansa suunnalta sun toiselta...

Tuo WPi on myös mielenkiintoinen liitto. Kaverit ei oo pitäny meteliä ittestään ja siellä voi olla hyvinkin kova sotilaallinen voima takana vaikka pieni porukka onkin.:confused:

Vendetta
06-28-2012, 01:22 PM
WP tosi mielenkiintoinen kun otetaan ODM huomioon.. ;)

ODM+WP, Maya+OFF(+-GoD-) ja SI+NWO.. Odm ihan selkeesti etulyönti asemassa.. Ohan WP nyt selkeesti vahvempi kuin NWO ja OFF yhteensä. Reilu peli.

Fedz
06-28-2012, 01:24 PM
10. RedRum_ Maailmanihme WPi 0 -
Onkos tuossa kyseessä sama RedRum, mitä fix5?

Bemarimies
06-28-2012, 01:52 PM
ODM+WP, Maya+OFF(+-GoD-) ja SI+NWO.. Odm ihan selkeesti etulyönti asemassa.. Ohan WP nyt selkeesti vahvempi kuin NWO ja OFF yhteensä. Reilu peli.

Reilu peli on perseestä... Vai mite se oli...

;)

something_wild
06-29-2012, 12:21 PM
Empä kyllä sanoisi, että ODM olisi hoitanut asiat paremmin tuossa inkkariasiassa. ODM oli vähän nopsempi, laitto pari tiliä kasaan aztekkien puolelta ja sitte loput siirty maya-puolelle. eli yhtäkkiä SI:n olisi pitänyt hoitaa "molemmat" liittoumat, koska täällä on viisaasti sanottu, että Si:n pitää hoitaa mayat ku ODM hoiti aztekit maya-liittouman alle.

Bemarimies
06-29-2012, 01:55 PM
Empä kyllä sanoisi, että ODM olisi hoitanut asiat paremmin tuossa inkkariasiassa. ODM oli vähän nopsempi, laitto pari tiliä kasaan aztekkien puolelta ja sitte loput siirty maya-puolelle. eli yhtäkkiä SI:n olisi pitänyt hoitaa "molemmat" liittoumat, koska täällä on viisaasti sanottu, että Si:n pitää hoitaa mayat ku ODM hoiti aztekit maya-liittouman alle.

Tais niitä tilejä olla kummiskin enmpi ku "pari" plus sitten että ODM tyhjensi Azteekkien aarrekamiot aika perusteellisesti.

Plus sitten muut räjäytetyt kylät:

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?j=336 (huhu kertoo että lisää on tulossa Mayoille /ex-Azteekeille kylmää kyytiä ODM:n taholta)

Siinä vähän lisää nippelitietoa:

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?explist=336

Ja taasen SI vs Mayat vielä pitemmältä ajalta:

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?j=264&all=1

Näyttää kovasti meikäläisen silmään että siellä on populaa niitetty aika paljon vähemmän mitä ODM Azteekkien leirissä.

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?lvlog=117

Ja jos tain kumman syystä tuolla listalla ei näy niitä Maya/Aztek- kyliä...

Kun taas sitte:

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?lvlog=60

Tuolla onkin sitten vähä enemmän...

Mikä lie sitten syynä...

:p

Bemarimies
06-29-2012, 02:10 PM
Toisaalta...

Onhan se ihan fiksu veto SI:ltä antaa muiden hoitaa likainen työ.

;)

Kirveenheiluttaja
06-29-2012, 02:23 PM
No niin.

Tämä keskustelu saa vanhan veteraanin hymyilemään suuresti. Servun alkuasetelmista alkaen kaksi suurempaa sumuilijaa löytyvät SI&ODM puolelta + näiden pakkiliittojen suunnalta. Suomen servut valitettavasti menevät aina tähän, että pari aktiivista liittoa turvautuvat toisiinsa, jotta virtuaaliEgoihin ei vaan tulisi sitä suurtä säröä.

Toinen juttu on mikä meikäläisen saa hymyilemään, että tämän forgan keskustelijat on laskettavissa kahden käden sormilla. Kun muita ei vaan kiinnosta kasvatella näitä virtuaaliegojansa täällä.

Villit huhut sitäpaitsi kertovat, että on ne inkkarit jotain kopaneet kiinnikin, josta täällä ei yllätys yllätys kukaan koskaan puhu mitään. Jatkakaa toki niitä henkseleiden paukutteluita mun puolesta.

Mielenkiinnolla odottelen miten servu tästä etenee...matka on vielä pitkä, ennen lopullisia käänteitä.

Bemarimies
06-29-2012, 02:30 PM
No niin.

Tämä keskustelu saa vanhan veteraanin hymyilemään suuresti. Servun alkuasetelmista alkaen kaksi suurempaa sumuilijaa löytyvät SI&ODM puolelta + näiden pakkiliittojen suunnalta. Suomen servut valitettavasti menevät aina tähän, että pari aktiivista liittoa turvautuvat toisiinsa, jotta virtuaaliEgoihin ei vaan tulisi sitä suurtä säröä.

Toinen juttu on mikä meikäläisen saa hymyilemään, että tämän forgan keskustelijat on laskettavissa kahden käden sormilla. Kun muita ei vaan kiinnosta kasvatella näitä virtuaaliegojansa täällä.

Villit huhut sitäpaitsi kertovat, että on ne inkkarit jotain kopaneet kiinnikin, josta täällä ei yllätys yllätys kukaan koskaan puhu mitään. Jatkakaa toki niitä henkseleiden paukutteluita mun puolesta.

Mielenkiinnolla odottelen miten servu tästä etenee...matka on vielä pitkä, ennen lopullisia käänteitä.

No joo...

Voi olla että on laskettavissa kahden käden sormilla mutta nythän säkin oot taas yks sormi lisää...

Ja ketään ei yllätä jos inkkarit onkin saaneet pari koppia jostain... Mutta inkkarit nyt vaan ovat suvereenisti olleet se ottava osapuoli. Pari koppia ei siihen tilanteeseen paljon lohtua tuo. Ja mitä tulee niihin huhuihin niin ne myös kertovat inkkarien tuppaavan tykätä joukkojensa seinäämisestä SI:lle tasaisin väliajoin.

Ja mitä tulee tohon sumuun niin lasketaampas näitä tilejä taas vaihteeks...

ODM 52 tiliä

SI+NWO 71 tiliä

Maya+OFF 96 tiliä

Mikä näistä on se sumu???

ps. Näistä asetelmista en kyllä saa sumua mutta ehkä sulla on iha omat silmälasit minkä läpi asiaa katselet

jaaho
06-29-2012, 07:38 PM
No joo...

Voi olla että on laskettavissa kahden käden sormilla mutta nythän säkin oot taas yks sormi lisää...

Ja ketään ei yllätä jos inkkarit onkin saaneet pari koppia jostain... Mutta inkkarit nyt vaan ovat suvereenisti olleet se ottava osapuoli. Pari koppia ei siihen tilanteeseen paljon lohtua tuo. Ja mitä tulee niihin huhuihin niin ne myös kertovat inkkarien tuppaavan tykätä joukkojensa seinäämisestä SI:lle tasaisin väliajoin.

Ja mitä tulee tohon sumuun niin lasketaampas näitä tilejä taas vaihteeks...

ODM 52 tiliä

SI+NWO 71 tiliä

Maya+OFF 96 tiliä

Mikä näistä on se sumu???

ps. Näistä asetelmista en kyllä saa sumua mutta ehkä sulla on iha omat silmälasit minkä läpi asiaa katselet

Tääläki se bemari panikoi. SPÄM. - KUONA

Vendetta
06-29-2012, 09:58 PM
http://www.tramppi.com/fis2/index.php?lvlog=117

Ja jos tain kumman syystä tuolla listalla ei näy niitä Maya/Aztek- kyliä...

Kun taas sitte:

http://www.tramppi.com/fis2/index.php?lvlog=60

Tuolla onkin sitten vähä enemmän...

Mikä lie sitten syynä...

Sulla ei vissiin kaikki muumit oo laaksossa..

Satuitko vertailemaan kyseisten liittojen sijainteja ?

Azteeccien kylät nimittäin sattuivat olemaan lähellä ODM:n reviiriä, kun taas Mayojen kylät kaukana SI jäsenistä.. Mitä helkutin järkeä SI:n olis ollut vallata kyliä ihan eri puolelta karttaa ?!

Fedz
06-30-2012, 02:19 PM
Onkos tuossa kyseessä sama RedRum, mitä fix5?

Korviini kantautunut mahtavan irkin puolelta, että kyseinen RedRum olisi sama. Jos hän tekee yhtä mahtavasti, mitä fix5, niin ei kyllä taida olla heistä kovin paljoa harmia. Toki hän on varmasti ottanut oppia virheistään, uudella puhdilla uusia pettymyksiä kohti.

Dona
06-30-2012, 10:28 PM
Omalla tavallaan hauskaa vertailla serverin tilannetta tilien suhteen. Toki inkkari sumu omaa eniten tilejä. Toinen kysymy onkin, että vastaako laatu määrää. Ajatellaanpa esimerkiksi Si+Nwo kylät = bauttiarallaa 950. may +off 1050 tienoilla ja odm 600 tienoilla. Lisäillään tähän redrumin vaihtoehto niin tilanne saa omia mittasuhteita.

Käsittääkkseni inkkarit ovat olleet tähän mennessä vain vastaanottavana osapuolena. Meneekö täkin serveri normiin suomityyliin SI+odm mättäessä inkkarit maanrakoon= Tylsä serveri vai meneekö edes hieman mielenkiintoisempaan kolmiodraamaan Odm vs Si

Bemarimies
07-02-2012, 02:55 PM
Sulla ei vissiin kaikki muumit oo laaksossa..

Satuitko vertailemaan kyseisten liittojen sijainteja ?

Azteeccien kylät nimittäin sattuivat olemaan lähellä ODM:n reviiriä, kun taas Mayojen kylät kaukana SI jäsenistä.. Mitä helkutin järkeä SI:n olis ollut vallata kyliä ihan eri puolelta karttaa ?!

Jaa...

Muistan joskus nähneeni allyn jossa puhuttiin SI:n laajenemisesta niin siellä oli jotain mainintaa että ei kannata lähteä Mayojen alueelle kun siellä on liikaa tulivoimaa vastassa tai jtn.

Herää kysymys miksi ODM:llä on munaa lähteä valtaamaan inkkari alueelta kyliä ja SI:llä ei???

Vendetta
07-02-2012, 03:13 PM
Siis huhuh, etkö sä nyt tajunnut että inkkareilla (azteeceilla) oli satunnaisia kyliä ODM:n alueella, jotka sitten odm korjas parempaan talteen..

Ei ODM ole levittäytynyt tuon rajan yli ex-azteeccien alueelle, joten kyllä tässä nyt on kyse jostain ihan muusta kuin siitä kellä on munaa ja kellä ei..

Ja sanotaan vielä suomenkielellä tilanne Mayojen ja SI:n rajalla: Mayoilla ei ole kuin yksi-kaksi hassua ansasims kylää SI rajan puolella, joten niiden kylien valtaaminen tuskin vaikuttaa radikaalisti pelin kulkuun..

something_wild
07-02-2012, 07:25 PM
huhut kertoo rauhan purkautuneen ODM:än ja SI:n välillä

kolmiodraama on valmis

saattaahan olla jopa että serveri muuttuu mielenkiintoisemmaksi.

Vendetta
07-02-2012, 08:10 PM
huhut kertoo rauhan purkautuneen ODM:än ja SI:n välillä

kolmiodraama on valmis

saattaahan olla jopa että serveri muuttuu mielenkiintoisemmaksi.

SI perui rauhan liittouman ODM kanssa. 30.06.12 01:21

Joku taitaa tulla vähän jäljessä serverin tapahtumissa.. Ja eihän tuo mikään huhu ole, kun ihan kyseisten liittoumien profiilistakin sen näkee.. :roll:

faktamies
07-02-2012, 08:12 PM
Siis huhuh, etkö sä nyt tajunnut että inkkareilla (azteeceilla) oli satunnaisia kyliä ODM:n alueella, jotka sitten odm korjas parempaan talteen..

Ei ODM ole levittäytynyt tuon rajan yli ex-azteeccien alueelle, joten kyllä tässä nyt on kyse jostain ihan muusta kuin siitä kellä on munaa ja kellä ei..

Ja sanotaan vielä suomenkielellä tilanne Mayojen ja SI:n rajalla: Mayoilla ei ole kuin yksi-kaksi hassua ansasims kylää SI rajan puolella, joten niiden kylien valtaaminen tuskin vaikuttaa radikaalisti pelin kulkuun..

Itse asiassa, kun kartan historiaa katsoo, tuossa harmaan alueen eteläisellä reunalla on ODM - Aztec/Maya/OFF -raja siirtynyt huomattavastikin ja ODM on sinne melko väkivaltaisesti kyllä levittäytynyt...kappi solmuun ja kylät koriin, perussettiähän tän pitäis olla kaikille... ? :D

Ja nyt siellä tapahtuu taas jotain jännää vielä aavistuksen oudommassa paikassa. Katsokaa Hoplaan ww:stä hieman lounaaseen. :confused:

Vielä kopeista: käyttikset on seinättäväksi tehty, täh :rolleyes:

something_wild
07-23-2012, 05:17 PM
nonnii tornit nousee ja panokset kovenee, kellään mitään tyhjentävää reportaasia tai ennustusta mitä tulee tapahtumaan ja keiden välillä. kaikki ohjeet on jo löytäny ensimmäisen omistajansa

Bemarimies
07-24-2012, 03:04 AM
nonnii tornit nousee ja panokset kovenee, kellään mitään tyhjentävää reportaasia tai ennustusta mitä tulee tapahtumaan ja keiden välillä. kaikki ohjeet on jo löytäny ensimmäisen omistajansa

1. Kiksu Kwisatz Haderach SI X 19
2. Hoplaa Hujoppi Mayax 19
3. Remmy Skyscrap3r MDO 9
4. Furious-T Painava solmu MDO 9
5. hämärä La Danta Mayax 8
6. RedRum_ Maailmanihme WPi 7
7. altede Maailmanihme SI X 2

Rohkea rokan syö... Vai mite se oli....

SI on ottanut piikkipaikan mikä ei tietenkään tässä vaiheessa kerro mitään mutta kumminkin...

Maailmanihmeen rakennusohje
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Kiksu SI X
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä hipsu NWO
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Remmy MDO
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Gordon Gekko ODM
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Noz ODM
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä hämärä Mayax
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Raivottaret Maya
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Palindromi SI
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä altede SI X
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Furious-T MDO
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Gordon Gekko ODM
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä Hoplaa Mayax
Aarrekammio: 10, Vaikutus: Kylä RedRum_ WPi

Siinäpä miettimistä... ODM näytti odoteiussti(jälleen kerran) muille kaapin paikan hakemalla noin alkuun viisi ohjetta, SI/NWO tyytyi neljään, Mayatkin saivat kaikessa munattomuudessaan haalittua kaksi ohjetta, joista toisen luultavasti WPi tulee hakemaan heiltä pois jossain vaiheessa jotta saisivat torninsa korkeammalle kuin 50. Itse odotan WW taistoista SI:n ja ODM:n kamppailua siitä kumpi saa sen tornin sinne tappiin...

Tietysti WPi:n puolesta täytyy heittää muutama ropo koska heillä varmasti on myös tukijoita. Mayat... Heh... Tuskin.. Kun toinen ohje lähtee on tornitalkoot siinä. Tietysti on vaihtoehto että he sumuilevat vähän lisää ja hankkivat jostain sieltä usvan keskeltä pari lanaa joilla saattavat(ehkä) hyvällä tuurilla saada haettua NWO:n ohjeen jota kyllä sitäkin suuresti epäilen.

Sillä aikaa heiltä tietenkin haetaan loputkin faktit kun pakit ovat ihmeessä... Johan sieltä jo ODM kuluneena yönä kävi nappaamassa ison pullafaktin ja antoi esimakua siitä mitä tuleman pitää. Vinkkinä myöskin muille liitoille että faktien ALE-myynti on alkanut alkuasukasalueella.

Vaihdossa lienee hyvä tarjota pari tuhatta murkulaa ja "!lämmintä" kättä... Siinä vielä kaupanpäällisiksi saattaa irrota jokunen 10k resujakin. Tosin inkkarithan ovat jo aikojen alusta alkaen tottuneet siihen että loppujen lopuksi viedään tuhkatkin pesästä.

Bemarimies havaitsee kumminkin Mayojen räpellyksessä jotain positiivistakin...

Nyt on (ainakin) kolme osapuolta WW-taistoissa... Vaikkakin Mayat tyypilliseen tapaansa varmaankin ryssivät homman jollain tapaa niin jää vielä WPi joka voi sitten kun tasot lähenevät viittäkymppiä pistää viimeinkin lopun Mayojen WW haaveille hakemalla heiltä itselleen sen tarvittavan toisen ohjeen.

:D:cool:

Jepe
07-24-2012, 04:33 PM
"Mayatkin saivat kaikessa munattomuudessaan haalittua kaksi ohjetta" Bemari hallitsee yhteenlaskut onneksi esimerkillisesti :)

"Johan sieltä jo ODM kuluneena yönä kävi nappaamassa ison pullafaktin ja antoi esimakua siitä mitä tuleman pitää" Ihme kun en itse tuollaista ole huomannut, eikä ole tainnut kukaan muukaan ;)

-j

Bemarimies
07-24-2012, 07:05 PM
"Mayatkin saivat kaikessa munattomuudessaan haalittua kaksi ohjetta" Bemari hallitsee yhteenlaskut onneksi esimerkillisesti :)

"Johan sieltä jo ODM kuluneena yönä kävi nappaamassa ison pullafaktin ja antoi esimakua siitä mitä tuleman pitää" Ihme kun en itse tuollaista ole huomannut, eikä ole tainnut kukaan muukaan ;)
-j
Oho...

Juu olihan niitä kolme mutta mikäli nyt en vallan väärin muista niin Muumio-tilillä oli vielä jokin aika sitten pullafakti...

Saattaa olla kyllä että muistan väärin.

gambina
07-24-2012, 08:18 PM
unepulla vietii hämärältä vuonna nakki ja juustosämpylä :P

Jepe
07-24-2012, 08:20 PM
unepulla vietii hämärältä vuonna nakki ja juustosämpylä :P

Bemari taisi tarkoittaa muumion faktia joka siirrettiin eteenpäin?

Bemarimies
07-25-2012, 12:00 AM
Bemari taisi tarkoittaa muumion faktia joka siirrettiin eteenpäin?

No joo...

Saattoi ne sen siirtääkin mutta oletin että joku on käyny hakee sen...

Ei pitäs olettaa mutta minähän oletin ja oletan...

:p:confused:

Pyy
07-28-2012, 11:21 AM
Ehee, ODM haukkaa liian ison palan kahdella ihmeellä, ei riitä pakit eikä vilja.

Bemarimies
07-31-2012, 06:40 PM
Ehee, ODM haukkaa liian ison palan kahdella ihmeellä, ei riitä pakit eikä vilja.

Kyllä se vaan on niin että eiköhän ODM:n suunnalta sitä off-voimaa löydy sen verran että sieltä kaiken maailman Inkkari/SI ihmeet tippuu sitä mukaa kun tarvetta tulee...

Ja eiköhän niitä pakkejakin löydy sen verran että inkkarien lanat(sikäli kun niitä edes on) seinätään mennen tullen.

Tosin en kyllä epäile SI:n lanojakaan kun siellähä ne on saaneet niitä kasvatella kaikessa rauhassa kun eivät ole niitä ihan ymmärrettävästä syystä viitsineet uhrata Mayojen kyliin...

Kuka sinne nyt jaksaa mitään tässä vaiheessa ajella ylimääräsiä... Onhan se nyt ihan selvää että Mayoilla ei paljoa sanomista ole näissä kekkereissä... Saa nähä kumpi sen tornin sinne tappiin saa, SI vai ODM...

Ei myöskään pidä unohtaa WPi:tä jolla offivoimaa myös suurella todennäköisyydellä piisaa. Se kenen torniin ajelevat jää nähtäväksi mutta pari tiputusta tulee varmasti olemaan myös heidän käsialaa. Eivät ehkä voita mutta ainakin iso sana on sanottavana ainakin siinä kuka ei voita.

;)

Olen oikeassa
08-01-2012, 10:33 AM
Lasten pelihän tämä alkaa nykyisin vahvastiolemaan, jota tosin myös hieman isommat sekä ihan aikaihmisetkin pelaavat. Ikävä kyllä lapsukaisten kynänjälki näkyy servu servulta selvemmin, joka myös heikentää osaltaan servujen mielekkyyttä sekä pelattavuutta sekä syynä jatkuvaan pelaaja katoon. Kaukana ovat kultaiset travi-muistot, jotka eivät ole ajan kultaamia..
Seuraavalla servullako jo nähtäneen 1 liiton lopputaisto nataareja vastaan.. Kaikki munat samaan koriin jo kk ennen servun avautumista..
Jään odottelemaan polvenkorkuisten avautumisia..

gambina
08-02-2012, 04:30 AM
kyl bommeja löytyy mustiltalampailtaki, en usko et töttöröt menee tappii ykösellä ;)

Pyy
08-03-2012, 06:03 PM
Elähän bemarimies sano, viidakkorumpu kertoo massiivisesta viljapulasta ja inaktiivisuudesta ODM-liiton keskuudessa. En tosin osaa sanoa varmaksi mutta tämmöistä olen kuullut.

Nibbon
08-04-2012, 01:01 PM
Joutuuko mayat ja SI nostelemaan infrastruktuuria kun ei ole vielä edes valmista ww kylässä vai annetaanko vain aikaa ottaa kiinni? Eikö pakit riitä? Ajeliko mehukas hämärälle? Niin monta kysymystä.
Ps. myyräys on hyvin inhottava tapa.

kolliman
08-04-2012, 07:30 PM
Joutuuko mayat ja SI nostelemaan infrastruktuuria kun ei ole vielä edes valmista ww kylässä vai annetaanko vain aikaa ottaa kiinni? Eikö pakit riitä? Ajeliko mehukas hämärälle? Niin monta kysymystä.
Ps. myyräys on hyvin inhottava tapa.
EI ja Ei ja RIITTÄÄ ja EI ja on se.

Raikka
08-11-2012, 11:44 AM
1. Hoplaa Hujoppi Mayax 62 -
2. Remmy Skyscrap3r MDO 61 -
3. Kiksu Kwisatz Haderach SI X 59

Hyvältä näyttää, johdossa ollaan:D

gambina
08-11-2012, 12:41 PM
eiköhän noi tuosta vielä nollaannu :(

Pyy
08-20-2012, 06:43 AM
Nollaantuu varmasti, yhtävarmasti kuin nollaantuu mayojen loputkin kylät ennenkuin maailma loppuu.

Bemarimies
08-20-2012, 11:38 AM
Nollaantuu varmasti, yhtävarmasti kuin nollaantuu mayojen loputkin kylät ennenkuin maailma loppuu.

Hmm...

Mayoista en tiiä enkä niistä nollaantumisista mutta jostain olen saanut kummallisia raportteja jotka kertoo että SI:n suunnalla olis rytissyt oikeen urakalla...

Crusherin capia on runnottu jonkinverran solmuun. Uniikki arkkitehdinsalaisuuskin näkyy vaihtaneen omistajaa. Ja SI on vielä lisäksi yhden nyrän köyhempi...

Tornihuhu kertoo ODM:n ja WPi:n suorittaneen "pienen" opsun ja yllänähtyjen vahinkojen lisäksi myös jokunen muukin kylä olisi ottanut osumaa...

Tilanne muuttuu mielenkiintoisemmaksi...

Enää ei tyydytä ODM-leirissä vain inkkarien paskomiseen...

Ymmärtäähän sen ettei inkkareissa nyt kovin paljoa haastetta ole ollut paitsi SI:lle. SI:lle on vielä näemmä sitä haastetta tarjolla lisääkin...

Bemarimies jää mielenkiinnolla odottelemaan mitä tuleman pitää...

:grin:;)

faktamies
08-20-2012, 09:23 PM
Viimeaikainen toiminta vaatii kyllä melkoisesti säkkejä ODM:ltä. Onhan siellä yksi raksaohjekin näköjään lähtenyt vaeltelemaan. Vaan jos inkkareista ei ole vastusta, jostainhan sitä kai pitää mielenkiinto tähän jauhamiseen hankkia..

Mutta kuka ampui ensin? ODM, vanhaan tyyliinsä, vai tökkäsikö SI väärään ampiaispesään? :confused:

Raikka
08-22-2012, 03:02 PM
Turhaan ODM-jätkät leveilette.
Meillä nyt tässä semmonen koalitio pystyssä että taitaa se voitto tulla sittenkin meille.
SI,Maya,OFF™,-GoD- 159 pelaajaa...:D

Nibbon
08-22-2012, 05:04 PM
^ http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/applause/smileys-applause-806131.gif (http://www.picgifs.com/smileys/)

Bemarimies
08-22-2012, 07:55 PM
Meillä nyt tässä semmonen koalitio pystyssä että taitaa se voitto tulla sittenkin meille.

Eiku tehääs poijaat niin että olaan kaikki kavereita ja katotaan saako natskut meitin tornit ales...

:p

Reijo
08-23-2012, 01:12 PM

Mitä järkeä suht tasapäisestä 1 vs 1 vs 1 tilanteessa ruveta rakentamaan sumuja???
Joku voisi Maya ja Si rintamalta vähän valottaa tätä tilannetta.

Onko tarkoitus kimpassa tykittää ODM liitolta voiton mahdollisuudet ja sen jälkeen sotia toinen toisiaan vastaan?
Jossa kyllä Maya jää aivan varmasti toiseksi, eli toisin sanoen meni tässä viimosetkin voiton mahdollisuudet Mayoilta.
Ellei nyt tarkoitus jatkaa näin loppuun asti ja laittaa "sulka voitosta hattuun".

Mutta oli miten oli, niin ODM liitto pelannut selvästi omalla tasollaan koko servun lasketaan se sitten varastetuissa fakteissa tai vallatuissa offi kylissä.

Pyy
08-24-2012, 02:16 PM
Ja silti häviävät. Aika koomista vaikka en naurakkaan.

Travian Setä
08-24-2012, 02:19 PM
Kyllähän se nyt vain niin menee, että aina jos "sodassa" on kolme suhteellisen tasapuolista osapuolta, niin jokainen osapuoli pyrkii kyttäämään sivusta, että kaksi näistä osapuolista hoitelee toisensa ja sitten viimeistelee itse koko jutun.

Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, niin silloin pyritään solmimaan väliaikainen liitto kahden osapuolen välillä ja hoitelemaan kolmas osapuoli pois pelistä.

Melkein yksinkertaisinpia ja vanhimpia strategioita ja täällä vaan puhutaan sontaa sumutuksista sun muista...

noh ehkäpä tämä serveri loppuu jouluun mennessä tällä pelillä, ellei joku osapuoli lopeta pelaamista sitä ennen...

Reijo
08-24-2012, 06:32 PM
Kyllähän se nyt vain niin menee, että aina jos "sodassa" on kolme suhteellisen tasapuolista osapuolta, niin jokainen osapuoli pyrkii kyttäämään sivusta, että kaksi näistä osapuolista hoitelee toisensa ja sitten viimeistelee itse koko jutun.

Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, niin silloin pyritään solmimaan väliaikainen liitto kahden osapuolen välillä ja hoitelemaan kolmas osapuoli pois pelistä.

Melkein yksinkertaisinpia ja vanhimpia strategioita ja täällä vaan puhutaan sontaa sumutuksista sun muista...

noh ehkäpä tämä serveri loppuu jouluun mennessä tällä pelillä, ellei joku osapuoli lopeta pelaamista sitä ennen...

Sun yksinkertainen ja vanhin strategiasi vie vaan kunnon loppu väännöt ja ekassa virkkeessä mainitun taktisen puolen kokonaan pois, jolloin olisi kaikilla ollut suht tasapäiset mahdollisuudet voittoon riippuen ihan siitä miten sen olisi johto osannut taktikoida.

Mikä kiire lopettaa servu äkkiä? jotkut haluaisi ehkä pelata ihan kunnollakin loppuun...

Travian Setä
08-24-2012, 07:54 PM
Sun yksinkertainen ja vanhin strategiasi vie vaan kunnon loppu väännöt ja ekassa virkkeessä mainitun taktisen puolen kokonaan pois, jolloin olisi kaikilla ollut suht tasapäiset mahdollisuudet voittoon riippuen ihan siitä miten sen olisi johto osannut taktikoida.

Mikä kiire lopettaa servu äkkiä? jotkut haluaisi ehkä pelata ihan kunnollakin loppuun...

Näin ensin se on lähes poikkeuksetta aina 2 vastaan 1 jossakin vaiheessa, kun on 3 osapuolta.
taktikoinilla voit mahdollisesti vaikuttaa siihen, että et ole se jonka kimppuun käydään.

Näin pienellä pelaajamäärällä ei tule mitään kunnollisia loppuvääntöjä, koska isot pakitukset eivät ole mahdollisia pelkästään senkin takia, että vilja ei voi riittää millään (erittäin helppo laskea) vaikka pakkeja jopa olisi kohtuullisesti (mitä ei ole tällä serverillä).

Se taas johtaa siihen, että ihmeet tulevat tippumaan monta kertaa ja tämä tulee turhauttamaan pelaajia ja venyttää serveriä tarpeettomasti.

Parempi lopettaa serveri ajoissa, kun turhauttaa kaikki pelaajat ja heittää arvalla missä on se vihonviimeinen tiputuslana kun kaikki muut on jo ajettu ja missä vaiheessa ihmeet silloin ovat.

Ei missään määrin kiinnostavaa, pelkkää arpapeliä.

Reijo
08-24-2012, 08:45 PM
Näin ensin se on lähes poikkeuksetta aina 2 vastaan 1 jossakin vaiheessa, kun on 3 osapuolta.
taktikoinilla voit mahdollisesti vaikuttaa siihen, että et ole se jonka kimppuun käydään.

Näin pienellä pelaajamäärällä ei tule mitään kunnollisia loppuvääntöjä, koska isot pakitukset eivät ole mahdollisia pelkästään senkin takia, että vilja ei voi riittää millään (erittäin helppo laskea) vaikka pakkeja jopa olisi kohtuullisesti (mitä ei ole tällä serverillä).

Se taas johtaa siihen, että ihmeet tulevat tippumaan monta kertaa ja tämä tulee turhauttamaan pelaajia ja venyttää serveriä tarpeettomasti.

Parempi lopettaa serveri ajoissa, kun turhauttaa kaikki pelaajat ja heittää arvalla missä on se vihonviimeinen tiputuslana kun kaikki muut on jo ajettu ja missä vaiheessa ihmeet silloin ovat.

Ei missään määrin kiinnostavaa, pelkkää arpapeliä.

No mutta eihän tässä ole edes kukaan kerenny lanan lanaa ajella yhteenkään ihmeeseen niin sitä ollaan jo lopettamassa servua???

Pyy
08-25-2012, 10:28 AM
Tai sitten primus piluksen lana oli ainoa mikä si:n tallista löytyi.

Bemarimies
08-25-2012, 12:29 PM
No mutta eihän tässä ole edes kukaan kerenny lanan lanaa ajella yhteenkään ihmeeseen niin sitä ollaan jo lopettamassa servua???

No jaa...

Eipä tästä nyt tarvii kauas s.2 servujen historiassa mennä kun yksi liitto niputti sumun.

:-D

Vendetta
08-25-2012, 12:41 PM
Tai sitten primus piluksen lana oli ainoa mikä si:n tallista löytyi.

Lana !? Sulla taitaa poika olla vähän hukassa nää käsitteet.. :confused: :cool:

Pyy
08-31-2012, 02:47 PM
Käsineet on tallessa. Enkä ole sun poikas. revi siitä.

kolliman
09-03-2012, 05:45 PM
Jahhas ilmeisesti aloitamme pelin :D

romulo
09-05-2012, 05:44 PM
Nyt tapahtunut, ODM parempi ihme on tippunut nollille, ja tällä hetkellä näyttää mayoille vahvaa jatkoa!

-romulo kuittaa

Zikkara
09-08-2012, 02:00 PM
Kylläpä on hiljaista täällä vaikka servulla on vihdoin alkanut tapahtua. ODM capit ottanut näköjään melko vahvasti osumaa ja ilmeisesti siksi ODM:n oli ajettava suurin osa lanoistaan nyt jo SI:n ihmeisiin?

Maya tainut saada kasailla pakkeja, nyrkkejä ja torneja melko rauhassa ja taitavatkin tällähetkellä olla suurin voittajasuosikki ehjien ihmeiden kanssa.

Muutenkin varsin mielenkiintoinen tilanenne, sillä SI:llä ei ole ohjeita raksaamiseen, ODM:llä olis ohjeita mutta ei pakkeja(vai miksi eivät rakenna?). Ainoastaan Mayalla siis tällähetkellä mahdollisuus nostaa ihmettä, mutta todennäköisesti joku vielä mayatkin nollaa jossain vaiheessa ja sitten on taas uusi tilanne.

Vendetta
09-08-2012, 03:06 PM
Joo o.. Tällä menolla servulla pelataan vielä jouluna, ihan turha vielä miettiä servun loppumista.. Mutta joo, fakta on se että ODM:ltä on pakit loppu..

romulo
09-08-2012, 03:21 PM
Veikkaan että ODM:lt ei ole pakit vielä loppu, mutta suunnittelevat jotain suurempaa ehkäpä? SI on luovuttanut, ajelee mihin sattuu. Ja kyllä mayaltakin vedetään ihme alas vielä, että ei siinä mitään, mutta SI ja ODM pelaa järkevästi ja antaa heidän rakentaa vielä.

Zikkara
09-08-2012, 03:33 PM
ODM suunnittelee kenties pakkien siirtämistä WP:lle? vai onko tämä suuri juttu mitä suunnittelevat massadelete, sillä luovuttamishuhuja on kuulunut myös ODM suunnalta.

SI:n ajoista en muutamaa lukuunottamatta tarkemmin tiedä, mutta mielestäni kohtuu hyvin ovat onnistuneet kun ovat saaneet ODM:n ajelemaan hätäratkaisuna WW-kyliin ilman kunnon suunnittelua. Mutta jos joku tietää näistä SI:n "luovutusajoista" niin mielelläni kuulisin lisää.

romulo
09-08-2012, 04:45 PM
Tuo reijoin ajo oli kaippa sen takia mitä olen kuullut, että lana kylä paskottiin, ja oli pakko ajella.

Zikkara
09-08-2012, 05:13 PM
Mitäs nämä SI:n ajot ovat, jotka ovat luovutukselta vaikuttaneet. Halautko selventää hieman tätä?

kolliman
09-08-2012, 06:05 PM
Mitäs nämä SI:n ajot ovat, jotka ovat luovutukselta vaikuttaneet. Halautko selventää hieman tätä?
No mistään luovuttamisesta ei ole kysymys, ainoastaan annoimme reppanoille mahdollisuuden ja aloitamme kivan piirileikin tässä kohta puoliin ;)

gambina
09-08-2012, 06:36 PM
oisko ajoista rapsaa... : D

romulo
09-08-2012, 07:01 PM
Tuollanen löytyy.
http://travian-reports.net/fi/report/1801547a874

gambina
09-08-2012, 07:21 PM
harmi ettei enempää pakkeja ollu ku loput lanasta vissii kuoli vilja puutteesee :(

romulo
09-08-2012, 08:07 PM
Lana kylä paskottiin.

Nibbon
09-09-2012, 02:16 AM
No mistään luovuttamisesta ei ole kysymys, ainoastaan annoimme reppanoille mahdollisuuden ja aloitamme kivan piirileikin tässä kohta puoliin ;)

Eli siis remmyn ihmeen ajaminen alas oli täysin järkevää alle 80 tasolta? :cool:

Zikkara
09-09-2012, 12:39 PM
Eli siis remmyn ihmeen ajaminen alas oli täysin järkevää alle 80 tasolta? :cool:

Jos tuota pidetään merkkinä luovuttamisesta, niin mitäs nämä ODM ajot sitten olivat? 5(?) nyrkkiä alle 80 tason ihmeisiin. Siellä tuhottiin infraa, vaikka edes ohjetta ei ole. Järkevää?

romulo
09-09-2012, 12:51 PM
Osat ajoista johtui siitä kaippa, että kylät olivat häviämässä :> Parempihan se johonkin on ajaa, kun antaa lanan mennä kylän mukana? :O

kolliman
09-09-2012, 07:07 PM
;) no katsokaa poijjaat kun punakone jyrää :D

seuraaja
09-10-2012, 05:05 PM
No punakone jyrää...mutta ohjeet silti hukassa

kolliman
09-10-2012, 07:05 PM
No punakone jyrää...mutta ohjeet silti hukassa

Toistaiseksi juu on, tai ei hukassa, tallessahan ne ;)

Fedz
09-11-2012, 09:40 PM
Kuullu huhuu, että majojen torni olis tippunu niiden oman liittolaisen avulla. En sitten tiedä totuutta.
http://travian-reports.net/fi/report/180666cc9e1
Viikon hyökkääjät
No. Pelaaja Pisteet
1. marse 40130 (<- tili pelasi majois)

gambina
09-11-2012, 09:49 PM
inkkareilt loppunu vastustajat ni pelaavat itteensä vastaa ;)

Vendetta
09-13-2012, 12:16 PM
inkkareilt loppunu vastustajat ni pelaavat itteensä vastaa ;)

Kirjota samantein vitsikirja, tuntuu vitsejä löytyvän ;)

Ps. Punakone todellaki jyrää :cool:

Pyy
09-16-2012, 10:48 AM
Pyy sanoi; "Ehee, ODM haukkaa liian ison palan kahdella ihmeellä, ei riitä pakit eikä vilja."

ehhehee, nyt kävi näin.

Makaveli
09-25-2012, 01:07 PM
Väännöt sen kuin jatkuuu

Don Arto
10-06-2012, 07:34 AM
Huhupuheet kertovat, että saatettas kohta päästä tämänkin servun osalta lukemaan lopputekstejä. :)

romulo
10-07-2012, 09:26 AM
Nooh, eipä sitte päästykkä. Maya ja SI vetelee toistensa torneja alas urakalla..

Don Arto
10-07-2012, 11:26 AM
Jotain rotii tähän nyt. Koitetaan nyt lopettaa ees ennen ykköstä. ;)

Bemarimies
10-07-2012, 11:33 AM
Pyy sanoi; "Ehee, ODM haukkaa liian ison palan kahdella ihmeellä, ei riitä pakit eikä vilja."

ehhehee, nyt kävi näin.

Jaa...

En nyt menis vannomaan...

Jostain kumman syystä Unepulla löytyy nykyään ODM-liitolta ja satuimpa ohimennen Vilkasemaan ko. rapsojakin niin ihan kivasti siellä meni Unepullan pakit nollille niin ettei tehny ees tiukkaa eli kellähän ne pakit onkaan vähissä???

Ei siinä etteikö niitä olis ollut mutta eipä ollut tarpeeksi.

Vendetta
10-08-2012, 04:07 PM
Eipä taida tuosta unepullasta olla mitään hyötyä jos ei ole tarpeeksi pakkeja siellä ODM:n suunnassakaan ;)

Ja eiköhän se ihan selvä oo että SI:n pakit on lopussa, koska sekä Maya että ODM sinne koko ajan opsuilee..

Edelleenkin väittäisin että SI on silti parhaimman mahdollisuuden omaava liitto.. :cool:

gambina
10-08-2012, 04:17 PM
3 tasavahvaa liittoa niin jännäähän tämä tämmöinen on :3 pisteet SI ja odm suuntaan etteivät pelanneet yhteen ja vieneet helppoa voittoa

Olen oikeassa
10-25-2012, 08:10 PM
Tää on kyllä ihan tavattoman jännää. On jääny kaikki lukuisat harrastukset, sillä olen satsannut tähän kaiken aikani sekä viikkorahani.

gambina
10-26-2012, 08:57 AM
mikä tilanne

romulo
10-29-2012, 03:12 PM
Tillanne että taas tippu mayoje ihme.

Olen oikeassa
10-30-2012, 08:47 AM
tillane o selane etä kaikien tronit tipuu , kunes setä saksassa laitaa natrit voitamaa.

Zikkara
10-30-2012, 07:01 PM
tillane o selane etä kaikien tronit tipuu , kunes setä saksassa laitaa natrit voitamaa.

Oikeassa olet. Loppua ei ole näköpiirissä..

kolliman
11-01-2012, 04:26 PM
Nooh eihän tässä muu auta kun lopettaa sitten tämäkin serveri :D

Don Arto
11-02-2012, 07:21 PM
Massadele?

Vendetta
11-03-2012, 04:18 PM
Eiköhän viimeyön jälkeen taas ole selvää että kuka servua vie ;)

romulo
11-03-2012, 06:14 PM
Eiköhän viimeyön jälkeen taas ole selvää että kuka servua vie ;)

Beibehei jaa tietos <3

faktamies
11-04-2012, 04:20 AM
Siellä näyttäisi deffin toplistoilla olevan kaksi ei-ww tiliä melko reiluilla pisteillä.

Samat kaverit löytyvät myös offilistalta vieläkin jäätävämmin pistein.

Asukaslukuja myös tippunut molemmin puolin, ja pääkaupungit vaihtuneet. Liekö länkkärityyliin ampuneet toisiaan..? :shock:

Reijo
11-09-2012, 05:28 AM
Mayat ja ODM liittoutumassa...vai mitä helkkaria?
Joku voisi vähän valasta tätä asiaa...pelaajia tuntuu ainakin pomppivan liitosta toiseen ja liittojen nimet vaihtunu.

kolliman
11-09-2012, 01:50 PM
Joop melkoista sumplimista tuolla tuntuu olevan...
Miksei ne alunperin menneet sellaiseen liittoon että pärjäisivät ;)
Tosiaan siellä nyt koitetaan sumua saada aikaseksi SI liittoa vastaan mutta toivottavasti nyt saisivat äkkiä hommansa hoitoon kun meillä nyt alkaa hyökkisormia syyhyttään, ja sitte ei kohta kelpaa enää mihinkään kun ei kylillä tee mitään :D

Timanentus
11-10-2012, 12:25 PM
Mayat ja ODM liittoutumassa...vai mitä helkkaria?
Joku voisi vähän valasta tätä asiaa...pelaajia tuntuu ainakin pomppivan liitosta toiseen ja liittojen nimet vaihtunu.

Heh, joo tuli näköjään mayoista ja odm:stä sirkusapinoita. :D Nyt kyl pitäs jätkien saaja jtn aikaanki :D

kolliman
11-10-2012, 03:02 PM
Heh, joo tuli näköjään mayoista ja odm:stä sirkusapinoita. :D Nyt kyl pitäs jätkien saaja jtn aikaanki :D
Jaa a onks ne nyt saanu tähänkään asti muuta aikaan kun sekaannusta :D
Noh toivottavasti tästä nyt alkais loppuserverin ajaksi jonkunlaista taisteluntynkää, muutenkin päin kuin SI liiton osalta.
Tosin suomen servereiden historiassa ensimmäisen kerran nataarit ykkösellä suivaantuivat pelaajien saamattomuuteen, epäilen että tätä menoa kakkosella tapahtuu sama :D

Vendetta
11-11-2012, 08:00 AM
Siis ei huhuh.. Kuinka naurettavaks tää touhu voi enää mennä :D Kovat oli puheet ODM:llä ja Mayalla sillon alkuaikoina mut kuinkas kävikään xD

Reijo
11-15-2012, 02:22 AM
No niin...Urheat Apina-päälliköt päättivät sitten käydä tiputtamassa itsenäisen 13 pelaajan WPi liiton tornin.

On tää vaan niin hanurista että servut menee tähän että se liitto joka lopuksi vahvoilla onkin se häviävä osapuoli.
Kun muut ei niin hyvin korttinsa pelanneet tai työtä liiton eteen tehneet vievätkin voiton sumuilemalla.
Eihän tää servu ihan taputeltu vielä ole, mutta tilannehan on nyt se että SI liitto saa pelata ihan kybällä jos meinaa voittaa, samaan aikaan Apina ryhmälle riittää että saavat 30% pelaajistaan irti...
Eli "paskaa jauhamalla ircissä voittoon", ei haittaa vaikka vähän alipakitellaan tai seinäillään lanoja.
En lähtis hirveesti hehkuttamaan moista voittoa.

Mayoillakin ilmeisesti hirveät kasat pakkia ja jotain lanojakin kun ovat saaneet niitä jonkun aikaa tehdä rauhassa, eli olisivat ihan ominkin voimin voineet viedä voiton...kun vaan olisivat alkaneet vihdoin pelaamaan kunnolla.

Tossa nyt joutunut tekemään oikeesti duuniakin liiton eteen ja ottamaan pelaajista sen 100% irti että ollaan saatu tornia nosteltua omin voimin.

Mutta tulipahan todistettua että tornia mahdollista nostella ja pakitella niinkuin muutkin ihan pienellä porukallakin.
Ei tarvita mitään monen liiton koalitioita moiseen...

Myyriä ei mun tietääkseni ole ollut yhdelläkään liitolla, eikä niistä onneksi ihan niin suurta apuakaan ole kuin aeimmilla versioilla.

Mutta kiitti ja kuitti, katellaan jaksaako tota enään lähteä raksailemaan.

-Reijo/WPi