PDA

View Full Version : Post-countti pois

anttikristus
02-26-2007, 12:58 PM
Mitä tuolla oikeasti tekee? Eräät nimeltämainitsemattomat henkilöt ovat ymmärtäneet post-countin jonkinlaiseksi virtuaalipippelin pidennykseksi, eli mitä enemmän sinulla on viestejä sitä kovempi sälli olet. Tämä on väärä käsitys, varsinkin jos 4/5 viesteistä on turhaa paskaa mitä muut keskustelijat lähinnä pilkallisesti nauravat. Post-countin voisi jättää pois kokonaan, näin säästyisimme turhalta spämmiltä ja trollit rauhottuisivat edes hieman.

P.s.
Opetelkaa pojat(ja tytöt) ne yhdyssanat.

Dark Fade
02-26-2007, 01:16 PM
On tähän asti tullut kolme asiatonta, ja neljä sisällötöntä viestiä. You do the maths. Polliainen on kyllä jossain vaiheessa (ettei vaikka ihan alussa) sujahti raiteilta suoraan metikköön. Eikä edes tuo (teh magnificient) Ritarin arvon saavuttaminen vienyt hommasta makua. Jos taas katselee asiaa "siltä oikealta" kantilta, Polliainen on ratkaissu viitisenkymmentä ongelmaa, vaikka kaikki tähänastiset viestit olisi saanut ängettyä alle kolmeen sataan helpohkostikin. En ota kantaa varsinaiseen asiaan, laskuri on kyllä ihan hyvä kertoessaan jotain henkilöiden aktiivisuudesta ja luotettavuudesta.

juliuscaesar
02-26-2007, 01:38 PM
Sen voin polliaisen sukulaisena sanoa ettei häntä kiinnosta mikään Ritarin arvo taikka postien määrä.

Tuo nyt vaan tykkää pelata Traviania ja sen tähden postailee ja aktiivisena pysyy oli post-counttia tai ei.

[yhdellä foorumilla arvonimensä on Master Spämmer] :]

anttikristus
02-26-2007, 01:53 PM
On tähän asti tullut kolme asiatonta, ja neljä sisällötöntä viestiä. You do the maths. Polliainen on kyllä jossain vaiheessa (ettei vaikka ihan alussa) sujahti raiteilta suoraan metikköön. Eikä edes tuo (teh magnificient) Ritarin arvon saavuttaminen vienyt hommasta makua. Jos taas katselee asiaa "siltä oikealta" kantilta, Polliainen on ratkaissu viitisenkymmentä ongelmaa, vaikka kaikki tähänastiset viestit olisi saanut ängettyä alle kolmeen sataan helpohkostikin. En ota kantaa varsinaiseen asiaan, laskuri on kyllä ihan hyvä kertoessaan jotain henkilöiden aktiivisuudesta ja luotettavuudesta.
Eli suoraan laskurista katsottuna polliainen on mitä luotettavin ja hyvinkäyttäytyvin nuori veijari. Aktiivisuuden näkee jo seuraamalla foorumeita ja vilkaisemalla vaikka liittymispäivää jos haluaa nuuskia.

Nahjus
02-26-2007, 01:54 PM
Itse nään yleensä ainakin muilla foorumeilla kuinka uusi käyttäjä on viestien perusteella. Viestien määrä ei vaikuta mitenkään paremmuuteen. Tokihan jotkut käyttäjät yrittävät nostaa postilukuaan sisällöttömillä viesteillään, mutta heidät voisi suosiolla bänniä.

juliuscaesar
02-26-2007, 03:03 PM
Tähän mennessä vain kaksi spämmeribottia on ollut.

Kummastakin päästiin suosiolla eroon. Ja kukaan ei ole taitanut suoranaisesti "nostaa" posti määrää.

anttikristus
02-27-2007, 03:37 PM
Kuka täällä on boteista puhunut?

Kirvesmies
02-27-2007, 04:11 PM
itse pidän korkeamman arvon omaavaa hieman parempana, kuin alemman tason. lisäksi olen oppinut luottamaan tiettyihin kirjoittajiin, jotka ovat tähän asti olleet oikeassa :lol: juliuscaesar ja polliainen esimerkkeinä. on toki monia muita.. ja TheAncientin sana on laki :wink: en muuten lähetä enää "spämmiä", johon toi mun ja polliaisen yks juttu lipsahti :oops:

Rusty
02-27-2007, 04:59 PM
Kannatan todella postcountin poistamista vaikka tänään vasta rekisteröinkin forumeille onhan näitä silti tullut seurattua niin eräiden henkilöiden kohdalla spämmi menee naurettavaksi

EDIT: katos perskele eksyhän se polliainen tähänkin topicciin :D

polliainen
02-27-2007, 05:06 PM
mulle on ihan sama poistetaako se. mä en oo post countin perässä.

V-Nator
02-27-2007, 05:11 PM
Suora Mielipide:
Ei spämmiä, Suorat Vastaukset. :)
Ei tuota post-counttia tartte poistaa..