PDA

View Full Version : Kirvessoturi pitäisi muuttaa kirvesmieheksi

Kirvesmies
02-25-2007, 03:17 PM
Kirvessoturi pitäisi muuttaa kirvesmieheksi, koska on nuijamies ja keihäsmies.. luonnollinen jatkohan olisi kirvesmies :) itse olen koko ajan laittamassa miestä soturin tilalle

V-Nator
02-25-2007, 03:20 PM
Kirvessoturi pitäisi muuttaa kirvesmieheksi, koska on nuijamies ja keihäsmies.. luonnollinen jatkohan olisi kirvesmies :) itse olen koko ajan laittamassa miestä soturin tilalle

Onko tällä soturin nimellä peliin suuri vaikutus?
Enpä usko.

Kirvesmies
02-25-2007, 03:22 PM

Enpä usko.

tottakai sillä on :) no tänne oli pakko laitta, mutta onhan tääkin idea, vieläpä liittyen peliin. valitukset osion ei oikeen sopis

dt_
02-25-2007, 03:26 PM
Enpä usko.
Eipä kyllä.
Minun mielestä kirvesmies kuulostaisi enemmänkin vaikka rakentajalta kuin sotilaalta (vrt. IRL), jolloin muutos hämmentäisi taas lisää aloittelijoita, jonka takia he tekisivät tänne laudalle ~10 keskustelua tuosta aiheesta.

polliainen
02-25-2007, 03:39 PM
hyvä hämäys sitte sanotaa aloittelijalle että lähetän 100 kirvesmiestä rakentaan sen kylää :wink:

juliuscaesar
02-25-2007, 03:48 PM
Loistava nimihän tuo Kirvessoturi on. Miksi nyt muuttamaankaan?

Darktimes
02-25-2007, 06:03 PM
Niin kirvesmies kuulostaisi enemmän jonkin sortin työläiseltä...Ennemmin vaihtaisi nuija-ja keihäsmiehen nuija-ja keihässotureiksi... :roll:

Orccu
02-25-2007, 06:47 PM
Tuo tosiaan muuttaa sanan merkitystä, itse ainakin miellän kirvesmiehen metsään puita pilkkomaan :P

HML
02-25-2007, 08:06 PM
Niin kirvesmies kuulostaisi enemmän jonkin sortin työläiseltä...Ennemmin vaihtaisi nuija-ja keihäsmiehen nuija-ja keihässotureiksi... :roll:
Nuijamies pitäisi vaihtua pikemminkin nuijapääksi :lol:

Dark Fade
02-26-2007, 01:21 PM

Aivan oikeessa oot ;).

Ite käytän kans kirvesmiestä puheessa, mutten kannata nimen vaihtoa. Paladiinit pitäs sillo muuttaa mestarinikkaroijiksi ja keihäsmiehet lautapojiksi :D

Nahjus
02-26-2007, 01:30 PM
Näin. Kun miettii tarpeeksi sekavasti, nuijamies tuntuu tyhmältä mieheltä ja keihäsmies keihään tekijältä. :P

Jezebel
02-28-2007, 09:18 AM
*köh* Minun käsittääkseni "kirvesmies" on sellainen, joka rakentaa taloja. Termi ei siis aivan hirveän perusteellisesti kuvaisi nykyisiä kirvessotureita.

Eli enpä oikein kannata tuota muutosta.

Edit: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirvesmies

MiGu
04-01-2007, 05:54 PM
Enpä usko.
Eipä kyllä.
Minun mielestä kirvesmies kuulostaisi enemmänkin vaikka rakentajalta kuin sotilaalta (vrt. IRL), jolloin muutos hämmentäisi taas lisää aloittelijoita, jonka takia he tekisivät tänne laudalle ~10 keskustelua tuosta aiheesta.

Eikös kirvesmies ookki joku rakentajan tapane vai oonko nyt iha hakoteillä??? :roll:

Agantas
04-01-2007, 06:50 PM
Näin. Kun miettii tarpeeksi sekavasti, nuijamies tuntuu tyhmältä mieheltä ja keihäsmies keihään tekijältä. :P

Kirvesmies on vakiintunut termi talonrakentajalle, mutta nuijamies ei ole vakiintunut termi tyhmälle miehelle eikä keihäsmies keihääntekijälle, vaan pikemminkin sotilaalle. Ei, kyllä tässä äänestyksessä on ihan siitä kyse, että Kirvesmies haluaa teutoniyksikölle oman nimensä. ;D

Kurihana
04-04-2007, 02:46 PM
Eikös kirvesmies ookki joku rakentajan tapane vai oonko nyt iha hakoteillä??? :roll:

Mun mielestä kirvesmies on mies joka hakkaa puita kirveellä. :?

petse
04-04-2007, 03:20 PM

Mun mielestä kirvesmies on mies joka hakkaa puita kirveellä. :?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirvesmies

Temezki
04-04-2007, 06:16 PM
Minun mielestä Kirvesmies on mies jolla on kirves, mutta Kirvessoturi on soturi jolla on kirves.

Ja kuulostaahan kirvessoturi paljon kohtalokkaammalta kuin joku kirvesmies 8)

skellu
04-05-2007, 12:16 PM

Mutta aloittelijathan voivat sekoitaa tämän sitten sammakon poikaseen ja kuvittevat rakentavansa jotain sammakkofarmia :D

Edit: onko sammakon poikanen yhdyssana? :oops:

Tarquillentte
04-08-2007, 01:07 PM
Kirvesmies = Puunhakkaaja/Rakentaja
Kirvessoturi = Mightiest warrior!

Hyttinen
09-02-2007, 08:21 PM
Kirvessoturi on sotilas ja kirvesmies on työntekiä.
Joten ei kiitos

Ollimus
09-03-2007, 04:25 AM
Nekroa... Ensimmäinen viesti helmikuulta..