PDA

View Full Version : Hakemukset liittoumiin

mosillan
05-02-2008, 07:00 PM
Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa, kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla(tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä jos kyseisen henkilön hakemus kiinnostaa.

Eli tähän alle hakemukset.

No Hemmo
08-31-2009, 11:20 AM
Moi!
Hakisin 11.9.09 alkavalle s2 serverille liittoumaa. Liittouma olisi hyvä perustaa siinä about viikon tai kahden pelaamisen jälkeen, jolloin alkaisi jo joukkojakin olla, jos hyvin käy niin jopa päälle 100 - 150

BTW vähän tietoa minusta:

Kokemusta on 2 ½ vuoden takaa ja servereistä:
Suomi: fi2, fi4, fi5 ja speed
Viro: speed
Ruotsi: speed (en ihan loppuun pelannut)

Ikää on 12, mutta asiallisuutta on kuitenkin sitäkin enemmän.
Niinkuin tuolla ylempänä mainitsinkin noista joukoista niin olen agressiivinen pelaaja.
Tavoitteeni on nyt parin vuoden pelaamisen jälkeen WW kamppailuihin päästä, ja maailmanihmeen rakentaminen. Ennemmin maailmanihmettä en ole saanut kuin tasolle 20.
Taukoa kerkesin pitää noin yhden kuukauden, joten saattaa vähän jäistä olla alussa ;)

No Hemmo / Kahvikuppi (travian)

X-non
10-25-2009, 05:48 PM
Jotain hyvää liittoumaa etsin s2:lle.
Asukkaita 36 ja nousee n. 5 päivässä.
Viimeksi pelasin n. vuosi sitten s4 ja speedissä
Sijainti -/+ alueella
Joka päivä n. tunnin välein käynkattoo kylää. Joukot koko ajan hyökkäämässä. (4 kpl)
Sain hyvän sijainnin, ympärillä vain alle 100 asukkaisia.

TomTom
10-27-2009, 03:25 PM
Elikkäs hakusessa liitto suunnasta -/+ (mielellään joku top 10 liittouma.)
Asukkaita tällä hetkellä 417.
Heimo gallialaiset.
Pelityyli pakittava.
Hevoset on keksitty ja käytössä (salamat, druidit ja hedut)
Kyliä on kaksi.
Pakittelen tarpeen tullen lähinaapureita kun vaan olen koneella.
Aktiivinen olen päivässä menee useampi tunti koneella useinmiten ja travian on aina päällä kun olen koneela.
Joukkoja riittävästi omiintarpeisiin (saa tarkistaa kylävahti toiminnolla paljonko niitä joukkoja on)
Kokemusta on muutaman vuoden takaa pelistä.
Tiimipelaaminen luonnistuu kyllä jos vain liitto on toimiva.
Osaan pelata peliä eli pitää omat resut iteselläni enkä anna naapurien niitä farmata.
Väkiluvun voin kasvattaa päälle 450 helposti jos on tarvis en kuitenkaan rakentele mitään lähetystöjä sun muita että asukasluku näyttäisi vaan isolta vaan käytän resot ennemmin hyödyllisiin kohteisiin.
Lisätietoja saa kysymällä pelissä.
Yhteyden otot muutenkin pelissä samalle nimimerkille kiitos.

Itse pelaajalla ikää reilusti yli 20 vuotta.
Rentoa pelaamista eikä mitään hiki otsalla väkertämistä.

Vaatimukset liitolta:
-toimiva johto
-toimiva irc kanava (miellään)
-aktiivinen
-toimiva foorumi
-lähellä minua
-rentoa meininkiä
(-mielellään siellä top 10 --->)

Jewels
10-28-2009, 03:29 PM
Moi Jewels ja kavelit ettii liittoumaa.

Hesssu
10-28-2009, 07:57 PM
SXäs ois paikkoi vapaana :)

bepe
11-04-2009, 10:15 AM
SXäs ois paikkoi vapaana :)

olisiko mahdollista liittyä kyläni on vielä aika aluillaan mutta minulla on kokemusta aika paljon
liittouman johdota jopa??

Ley
11-06-2009, 10:59 AM
Mulla on kasvava 2 päivää vanha kylä, koko 18 asukasta tällä hetkellä. Suunta +/-, heimo gallialaiset.
Olen joka päivä ainakin kerran online. :) (foorumin nimimerkistä puuttuu muuten a-kirjain lopusta, eli travian- nimeni on leya)

rulezman
11-30-2009, 03:46 PM
Joo elikkäs ettisin liittoumaa, suuntanani on -/-, galleilla pelaan ja päivittäin käyn kattomassa miten menee. Asukkaita on tällä hetkellä 168 ja armeijaakin on ihan mukavasti.
Samalla nimimerkillä olen kuin tässä, eli rulezman on nimi.

Roisto
12-08-2009, 04:16 PM
Jay
Haen liittoumaa -/+ suunnalla, ei siis ihan keskustassa. Liittouman tasolla ei niin ole väliä. Kunhan ei oo liian pieni/toimimaton ja kestää jos esittelen tyhmii kysymyksii..
On siis eka kerta tätä peliä, mut aktiivisesti (pari kertaa päivässä) opin uutta. Kylässä 60 asukkia, vähempi sotilaita.
Roiisto

mrallugaattori
12-10-2009, 04:46 PM
liitouma ois hakusessa (+|+) suunnalta.

asukkaita vasta 52 just alotin. oon nousiossa sialla 8. nyt.
kokemusta on paljon.
aktiivinen oon.
yv:llä ilmoitukset

IRx
12-16-2009, 06:20 PM
Liittouma hakusessa s2.

Paikkana +/+
Olen aika uusi mutta nopea oppimaan.
Tärkeimmät aiheet on foorumeista luettu ja taktiikkaa olen sunnittelemassa sen pohjalta.
Ikää 30.
Käyn tsekkaamassa kylän aina kun on jotain uutta on päivitettävää joten olen keskimääräistä aktiivisempi.

Kylässä noin 40 henk ja nopeasti on kasvussa.
Heimo gallialaiset.
Pelityyli taktinen ja nopeatahtinen mutta joustava.
Tiimipelaaminen luonnistuu.
com serverillä pelailen myös roomalaisilla.

Lähipelaajista kuuluu liittoumaan:
DW (1x)
KILPI (1x)
BARRACUD (2x)
HumM (1x)

Etsin aikuismaista ja melko suurta liittoutumaa.

Kiitos viesteistä etukäteen.

mrallugaattori
12-21-2009, 01:28 PM
hakisin liittoumaa s2. olin nousiossa 6. ja nyt on noin 110 asukasta. jokin hyökkii mutta laitan kätköt korkealle. suuntana (+|+). yhteyden otot yv:llä. tai gsm mrallugaattori

morgan
01-16-2010, 09:29 AM
Liitto hakuksessa s2

-Asukkaita on yli 112, viikko sitten aloitettu.
-Nousijoissa tili pyörii.
-Ei ole farmi.
-Ilmansuunta on Lounas (-|-)
-Heimo on teutonit.
-Ei ole paljon pahoja lähellä ;)

Liitosta vaadin

-Top100
-Ei ole farmeja, ainakaan paljoa.
-Pakitukset ja yhteishenki toimii.
-Omistavat IRC-kannun ( ei pakollista, mutta hyvä olisi olla )
-Pääilmansuunta olisi lounas.

Vähän itsestäni ja suunnitelmista ja taktiikasta.
-Ikää yli 14 ja henkistä yli 16.
-Pelityylini on agressiivinen.
-Päästä mahdollisimman hyvään liittoon, on suunnitelmani.
-Huumoria ja asiallisuutta löytyy.
-IRC löytyy, msn ja skype myös.

Jos haluatte minut mukaan ottakaa täällä yhteyttä, tai ircissä kunoon tai Nukeasd.

Santru
10-23-2010, 11:01 AM
Olen juuri aloittanut pelaamisen ja liittoa pitäisi saada serverille 2. Ajattelin, että mitä nopeammin sen hommaa niin sitä parempi. Teutoneilla pelaan ja käyn pelissä aktiivisesti. On vielä tuo hyökkäämättömyyssuoja päällä, joten ei tarvitse käydä tässä vaiheessa vielä kuin pari kertaa päivässä rakentamassa tarvittavia asioita. Sotilaallista voimaa alan hankkia ihan tässä piakkoin. Olen kerran aikaisemmin kokeillut Traviania ja silloin aloitin niin myöhään ettei ollut enään mitään saumoja. On tässä nytkin muut vajaat pari viikkoa edellä, mutta ei minulla nyt mikään top 1 pääseminen olekkaan tavoitteena vaan tutustua itse peliin.

Liiton ei siis tarvitse olla mitään huipputasoa, mutta olisi hyvä kuitenkin jotain aktiivisuutta ja yhteishenkeä löytyä. Irc tai jokin muu vastaava yhteydenpitokanava olisi varmaan myös aika suotavaa.

Pelailen käsittääkseni -/- suunnalla.

Mielellään pelin puolella ottakaa yhteyttä jos vain mahdollista.

-spede-
11-04-2010, 02:23 PM
Eli haen liitoutumaa 2 servuun, +/+ suunnalta. Kokemusta ei ole, mutta en mitään huippuliittoa tarvitsekaan. Väkeä kylässäni on 58, ja sotilaita muutama. Gallialaisilla pelaan ja käyn travianissa n.2 kertaa päivässä. Pelin puolella ottakaa yhteyttä mieluiten. =)

-spede-

leevi02
11-05-2010, 06:02 PM
voisko joku kutsua liittoutumaan

niin siis mun kylä on nimeltään Travian ja toi leevi02 käyttis

Jörkka
11-14-2010, 09:14 AM
Olen pelannut vasta vajaan viikon asukkaita on 58 ja joukkoja aika vähän. Ottaisiko joku tällaisen noviisin liittoumaan suojiin. Kaakosta ollaan ja roomalaisia ovat joukkoni, jos sillä on mrkitystä. Jostain on aloitettava.

protektor
11-14-2010, 09:26 AM
15.pojon vihje aloittelijoille..
Kysykää niistä liitoumiin liittymisistä igm.. eli siis henk.koht. liitoumien rekryiltä.
Täältä ette saa kuin rupia kämmeniinne.

Aurinkokarhu
01-06-2011, 01:57 PM
^ Kyselty on, siksi tänne seuraavaksi..

Eli: liittoumaa vailla olen!

Olen aloittanut jokin aika sitten, ja tähän asti melko aktiivisesti pelaillut. Olen valmis tukemaan liittouman jäseniä heidän tarvitessaan apua, mm. antamalla resursseja, jos oma tilanteeni sen sallii. Eli vastavuoroisesti.

Edit: Eli kylä on Istanul ja gallialaisia ollaan.

Arzka
01-24-2011, 01:08 PM
Aloitin vasta travianin. Kylässä on noin 60+ asukasta, koko ajan lisää.
Käyn Travianissa päivittäin.Roomalaisiin kuulun, eikä liittoutuman suhteen ole mitään ehtoja eli kaikki käy.

Meakwe
01-29-2011, 11:11 PM
Hetken aikaa on pelailtu. Liitto haussa +/- suunnalta. Roomalaisiin kuulutaan ja asukkaita tällä hetkellä 119ja lisää tulossa. Travianissa tulee käytyä lähes päivittäin.

Mighty Kid
02-04-2011, 02:28 PM
Olisin hakemassa liittoumaa S2:seen -/+ sijainnilta.
-Asukasluku 57
-Joukkoja on se 1 rotta, kun en oo tota kasarmia vielä hankkinu.
-Travian on abouttiarallaa koko päivän suurin piirtein auki.
Että viestiä tulemaan jos kiinnostaa.

EXEfan
02-08-2011, 01:50 PM
Liittoumaa etsiskelen, 58 asukasta ja kasvaa. Traviania jo jonkin verran pelaillut ja on auki sillion kun kone on auki.

rooney
02-20-2012, 05:10 PM
Aktiivista liittoumaa haetaan. Tänään aloittelin asukkaita vasta 43 mutta joukkoja jo muutama. Gallialaisilla pelataan. 3-4vuotta sitten oltiin lopputaistossa mukana. Edit: Kaakossa asustelen

fubar
02-27-2012, 03:26 PM
joo etsiskelen liittoa. joukkoja ei ole vielä, mutta tehtävänantajan armeija on tulossa :D

LUSSU1
04-22-2013, 10:39 AM
Päivää! Liittouma on haussa. Nimimerkki on pelkkä LUSSU ja kylä sijaitsee(-35/-19). Asukkaita 154 tällä hetkellä.
Aloitin vasta Travianin mutta peli kokemusta on muista peleistä liikaakin(esim. WOW, HOMM, settlers jne.). Ikää on 34v ja olen hyvin aktiivinen.

moukarimies
05-19-2013, 07:23 AM
Tervehdys, hakisin johonkin hyvään liittoutumaan.. Kyläni sijaitsee 69/36 paikalla ja tarkoitus olisi hakea liittoutumaa, missä olisi hiukan vanhempia ihmisiä ja olisi jonkinverran pelaajia.
Olen 28-vuotias mies, joka pelaa traviania suhteellisen aktiivisesti

famou5
07-09-2013, 04:53 PM
Tere! löytyykö päivittäin pelaavalle +parikymppiselle jantterille liittoumaa -/+ alueelta?
- peliä oon joskus ennenki pelannu
- tällä hetkellä kylä vasta alkuvaiheilla 52 asukkia
- nikki travianissa 2s famou5

pauuuu
07-19-2013, 03:59 PM
hei löytystö liittoumaa kylälle, nikki pauuuu, serveri 2 ja alue -/-?
-asukkaita tällä hetkellä 108
-olen pelannut aiemminkin ja kylä aluillaan tauon jälkeen, pelaan joka päivä
-roomalainen, joukot tällä hetkellä 14 legioonalaista ja 3 pretoriaania (tulee koko ajan lisää!!)

Tuuttimörkö
09-09-2014, 11:42 AM
Heido! Etsiskelen liittoutumaa, 34 asukasta vasta - nimittäin aloitin tänään - pelaan aktiivisesti JOKA PÄIVÄ, joskus illasta aamun ja toisinpäin. Nikki pelissä Tsiguana.

Chaza
02-22-2015, 11:14 AM
Hei,
Tarkoitus olisi etsiä liittoumaa 16.2.2015 alkaneelle servulle.
Kokemusta ei travianista löydy, niimpä haluaisinkin liittouman, joka on valmis neuvomaan.
Aktiivisuutta löytyy tällä hetkellä ihan kiitettävästi. Servu tuli aloitettua 18.2, eli 2 päivää alkamisen jälkeen.

Kuten mainitsin, kokemusta ei löydy travianista, joten en tässä voi alkaa kauheasti asettelemaan vaatimuksia liittoumalle. Jotain kuitenkin:
Liittoumassa pitää olla sujuva keskustelu, ja kunnioitus toinen toistaan kohtaan. Itse en lähde mihinkään liittoon, missä vain perseillään ja haukutaan toisia. Itse kuitenkin haluan oppia peliä, ja parhaiten se onnistuu (omasta mielestä) liittoumassa, missä ollaan valmiita auttamaan.

Pelissä heimo on gallialaiset, ja nickki sama kuin täällä foorumilla.

Vähän vaikuttaa foorumi kuolleelta, mutta jos näitä joku lukee ja on valmis neuvvomaan aloittelijaa, niin yhteyttä voi ottaa täällä tai pelissä Yv:n kautta.