PDA

View Full Version : Erilaiset sankarit

Jonez111
03-15-2008, 08:47 PM
Eli ajattelin että ois joku sellanen että sankarit vois rupea tekemään jotai taikoja esim ku ne ois 5 levelisii.

Muutama esimerkki:

Joku meteoriittisade joka vaurioittasi kaikkia rakennuksia vähän. Latautuu tosi hitaasti

Sitte vaikka se perus Blizzard (Lumimyrsky) joka vaikka vähentäis vihollisten puolustus kykyä. (Koska niille tulee vilu :D )

Sitte joku hommeli millä vois tuhota tiettyjä yksiköitä vihollisen tukkarista (Esim valitset et se tappais equites Cesariksia. Epävarmaa kun et tiedä varmasti mitä vihollisella on)

Älkää pliis olko liian ankaria mulle. :roll:

Fuz^^
03-15-2008, 08:54 PM
Käytännössä tämä voisi toimia, mutta mitä ismompi sankari on, sitä parempia taikoja se voi tehdä. :]
Lihavoitu virhe :D

Edit:Siis juu, tämähän ehkä pilaisi tämän pelin tunnelman, ja Travianiin ei tarvitaa paljoa lissää uudistuksia, mutta tämä voisi toimiakkin sen jälkeen kun/jos Temppeli tulee. Onhan monia pelejä missä on taikoja, kuten nähä WoWit, runet ja Tessit, mutta silti mikä estää niitä tulemasta Travianiin? No ihan sama... Olen tyytyväinen nykyiseen Travianiin, eikä niitä uudistuksia ainakaan plajoa tarvita, ainakaan jos ne ovat rakennuksia. Juups.

nikotiini
03-15-2008, 08:57 PM
Ei helevetti mitä kuraa. WoW, RunEscape ym. on taikoja täynnä. Pelaa poika niitä :wink:

Heswe
03-15-2008, 08:57 PM
Ei tuo aivan toivoton idea minun mielestä ole.
Tosin Travian henkeen "loitsujen" lataamisen täytyisi tietysti maksaa resursseja.

Ipavaiva
03-15-2008, 09:03 PM
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!
Tää on peli, joka perustuu juttuihin, joita oikeasti vois tapahtuu(ainakin melkein). Ei mitään taikoja.

Dr.Goatse
03-15-2008, 09:29 PM
Voi vittu että on paska aihe. Mee mättää joitain diabloa tjs.

Haploo
03-15-2008, 09:35 PM
Aika turha ominaisuus.
Ensinnäkin, traviani käsittääkseni laskee automaattisesti optimaalisen tavan teurastaa puolustavia joukkoja. Sinun puolestasi siis lasketaan jo nyt, mitä joukkoja kannattaa tappaa ensimmäisenä ja missä suhteessa, jotta hyökkäyksesi tuottaa parasta mahdollista tulosta.
Tietty joku sankari haluu käydä lahtaamassa naapurin hyvinpakitetusta kylästä pelkät katapultit, mutta nepä ovatkin syvällä kylän keskustassa jemmassa, joten sinun on syytä tappaa oikea puolustus ensin..

Tommoset ihme loitsut vie pois sen hienouden, mikä travianissa on tähän asti ollut: laskelmoitavuus. Jos yhtäkkiä peliin ilmestyy jotain mustaa magiaa, niin se vie kaiken järjen pelistä. En kiellä, etteikö joku vois keksiä hyviäkin loitsuja, joista jopa minä innostun, mutta tähänastiset esimerkit oli aika onnettomia.

famousgrill
03-15-2008, 09:38 PM
no mitä te valitatte kyllä tänne see laittaa melkee mimmosii aiheit vaa. :?

famousgrill
03-15-2008, 09:39 PM
kirjotusvirhe: see = saa :lol:

Perusjuntti
03-15-2008, 09:53 PM
Luulen, että taikoa voit muuallakin. Muistammehan kuitenkin hyvät kansalaiset, (ja spämmerit), että travian pysyy suurinpiirtein tällaisena aina. (Luulisin 96% varmuudella) :D

E: Muunnoksia voidaan tehdä, jos joku viitsii, ja grafiikkapakkauksia. Itse en osaa grafupakkeja tehdä, joten minulta on sitten turha kysyä mitään..

Karaja
03-15-2008, 10:37 PM
kirjotusvirhe: see = saa :lol:
Muokkaa nappulaa saa käyttää!

Ei mitään taikoja, koska tämä on hyäv peli tälläisenään

FinShark
03-15-2008, 10:54 PM
Siis Famousgrill. Nämä aiheet laitetaan tänne ARVOSTELTAVIKSI, ja jos aiheesta ei pidä, niin sen saa ilmaista kukin omalla tavallaan. :twisted:

Itse en halua mitää "taikoja". Aivan turhaa.

mooku4
03-16-2008, 04:39 AM
Ei helevetti mitä kuraa. WoW, RunEscape ym. on taikoja täynnä. Pelaa poika niitä :wink:

samat sanat :!: :!: :!: :!:

duffmann
03-16-2008, 05:03 AM
N00B!
huono idea

Big J
03-16-2008, 05:04 AM
Tää on peli, joka perustuu juttuihin, joita oikeasti vois tapahtuu(ainakin melkein). Ei mitään taikoja.

Niin, oikeassa elämässähän on sellaisia sankareita jotka pystyy tappamaan yksin tuhansia sotilaita.

duffmann
03-16-2008, 05:47 AM
mun kaveril on speedil tason 17 sankari

viper gts
03-16-2008, 05:54 AM
ihan paska ehdotus sanon mä runes on niit vammasii loitsuja ite oon pelannu runee ja iha paska :evil: :twisted:

balikka
03-16-2008, 05:57 AM
jaa a vois toisaalta olla iha hyvä... mut se vähä epäilyttää että kuinka paljon esimerkiksi toi lumimyrsky huonontaa vihollisen puolustusta

vatas
03-16-2008, 06:10 AM
Ois ihan hyvä mutta ei tähän mitään hokkuspokkuksia tartteta...

Teuton
03-16-2008, 06:39 AM
Minusta on parempi kun se on sellainen kuin aina ennenkin, eli ei taikoja. Eihän taikoja ole olemassakaan mutta Tutonit, Gallialaiset ja Roomalaiset ovat olleet oikeasti.

Cartman
03-16-2008, 08:02 AM

Niin, oikeassa elämässähän on sellaisia sankareita jotka pystyy tappamaan yksin tuhansia sotilaita.

Se onkin paljon todennäköisempää, kuin joku hiton taikuriluttinen tulee ja taikoo kaikki sammakoksi!

Eikö sinusta? :?

Jonez111
03-18-2008, 04:18 PM

Se onkin paljon todennäköisempää, kuin joku hiton taikuriluttinen tulee ja taikoo kaikki sammakoksi!

Eikö sinusta? :?

Oookooo pistetään lukkoon, kiitos... meni perille

japan samurai
03-18-2008, 04:19 PM
ihan jees

kotkis13
03-18-2008, 05:17 PM
Tämä peli ei ole mikään sellainen peli missä heilutellaan taikasauvaa ja kutsutaan lohikäärmeitä!

Töpö
03-18-2008, 05:47 PM
hiukan tasoa ehdotuksiin mm. asiallisuus kiitos... :? Idea oli kohtalainen, mutta jos hiukan jäsentelisit vastausta esim. tasokohtaiseksi ja selität tarkemmin kyvyistä niin saattais onnistua.

Vesseli
03-19-2008, 12:15 PM
tää vois olla ihan toimiva idea... Mutta tätä en lähtis tohon traviaaniin tunkemaan, ellei sit sillain et muut servut pysyis samana ja tulis uus servu s7.magic.travian.fi :D