PDA

View Full Version : Uusi hyökkäys

odex
03-07-2008, 07:22 AM
Hei mitäs aattelisitte jos teutonit pystyis palauttamaan hyökkäykseen lähteneet soturit. Esimerkiksi minä olen teutoni. Hyökkään kylään se ja se. Kun hyökkäys tapahtuu minulle jää vaikka 1000 nuijamiestä yli eli säilyy hengissä. Sitten pystyn palauttamaan ne 1000 nuijamiestä siihen samaaan kylään. Tämä olisi liian epäreilua joten voisi hyökätä vain 1x uudestaan. Uudestaan hyökkäyksessä olisi myös aikaraja milloin niitä ei enää saa palauttaa. Eli vaikkapa aikaisintaan kun 1/4 matkasta ja viimeistään 2/4 matkasta. Eli jos hyökkäät 20:nen ruudun päähän voit palauttaa ne vielä kun he ovat 10:ruudun päässä mutta aikaisintaan 5:den ruudun päässä. Jos hyökkäät 2:den ruudun päähän aika on todella lyhyt joten kannattaa olla hereillä.

FinShark
03-07-2008, 07:25 AM
Siis, voisin hyökätä jollekkin, vaikka "1". Olen hyökännyt 1, ja joukot ovat tulossa takas päin, niin ennen kuin ne ovat kotona, hyökkään uudelleen samalle henkilölle?? :shock:
Jos näin on niin tämähän olisi mahtavaa!

odex
03-07-2008, 07:27 AM
Nii just tollee mä sen aattelin :lol:

-Jope-
03-07-2008, 07:38 AM
eli täh? mut se pitäis olla kaikilla heimoilla, ei vain teutoneilla

odex
03-07-2008, 07:41 AM
No joo seki vois toimia

FinShark
03-07-2008, 07:45 AM
Eli jos et ymmärtänyt tuota kuvausta niin lue tämä:
Asia koskee teutonien (ehkä muidenkin)hyökkäämistä, asialla halutaan helpottaa uudelleen hyökkäämistä, ennen kuin joukot ovat kotona. Eli voit hyökätä samalle henkilölle 2kertaa, ilman että joukkosi tulevat käymään omassa kylässäsi.

odex
03-07-2008, 07:47 AM
nii justii :lol:

-Jope-
03-07-2008, 07:49 AM
Eli jos et ymmärtänyt tuota kuvausta niin lue tämä:
Asia koskee teutonien (ehkä muidenkin)hyökkäämistä, asialla halutaan helpottaa uudelleen hyökkäämistä, ennen kuin joukot ovat kotona. Eli voit hyökätä samalle henkilölle 2kertaa, ilman että joukkosi tulevat käymään omassa kylässäsi.
No tätä juuri arvelinkin... ja kaikille heimoille sama, ettein vain teutoneille.

Mr. Silent
03-07-2008, 07:55 AM
Olisihan tuo ihan mielenkiintoinen lisä peliin, mutta minusta tuo saisi tulla jokaiselle heimolle.
Helpottaisi kyllä ehkä turhan paljon kylän valtaamista ja pulttaamista, paitsi jos olisi että pulttihykkejä ei voi kotimatkalta käännyttää uuteen hyökkiin eikä päällikköä. Olisi melkoista jos jos vuorokauden päästä aluksi tullut pulttaus toistuisi parin minuutin päästä, aika julmaa olisi, joten tältä osin en kannata.

odex
03-07-2008, 08:01 AM
no joo ehkä pulttei ja päälliköitä ei saa käännyttää takasi

legioonalainen
03-07-2008, 08:13 AM
Mitä hyötyä tästä muka on, sillä jos ukot saa täyspotin ja ne kääntyy takas ei ne voi viedä sieltä enää mitään. Vai ilmestyykö niille yhtäkkii vaunut ja skootteit joilla ne vetää ne resut kotiin? :?

odex
03-07-2008, 08:21 AM
Nii mutta ku ei ne aina saa täyttäpottia. Mä oon miettiny et noille galleille pitäis saada tollane joku puolustus et jos tää tuliski vaan teutoneille mut se ei oo yhtään varmaa

jackass
03-07-2008, 08:35 AM
tai vois tehä sellasen joukkomajan mis ne vois levätä ja lähtee uudellee sen joukkomajan vois tehä vaik sen hyökittävän pelaajan vieree

Botti
03-07-2008, 08:37 AM
Liian epäreilua teutoneille. :lol:

odex
03-07-2008, 08:57 AM
ehkäpä mut jos se tulis kaikille

FinShark
03-07-2008, 10:38 AM
Siis minähän laitoin "(ehkä muidenkin)".
Siis ehdottomasti tuo tulisi kaikille, ja katapultteja ja päälliköllä tuo ei onnistuisi.

-FinKing-
03-07-2008, 11:03 AM
Ei hyvä koska se pitäisi tulla kaikille heimoille.

Kuolema75
03-07-2008, 11:12 AM
Täytyy muistuttaa, että ne ei pysty kantamaan älyttömästi resursseja. :D

Kuolema75
03-07-2008, 11:20 AM
Mitä hyötyä tästä muka on, sillä jos ukot saa täyspotin ja ne kääntyy takas ei ne voi viedä sieltä enää mitään. Vai ilmestyykö niille yhtäkkii vaunut ja skootteit joilla ne vetää ne resut kotiin? :?
Nii mutta ku ei ne aina saa täyttäpottia. Mä oon miettiny et noille galleille pitäis saada tollane joku puolustus et jos tää tuliski vaan teutoneille mut se ei oo yhtään varmaa
Sehän johtuu siitä, että kylässä ei ollut tarpeeksi resursseja?
ja mistä tietäisi millon se on saanut täyden lastin ja millon ei. :lol:

odex
03-09-2008, 04:15 PM
Sehän johtuu siitä, että kylässä ei ollut tarpeeksi resursseja?
ja mistä tietäisi millon se on saanut täyden lastin ja millon ei. :lol:

No eihä sitä voikaa tietää mä en oikei tajunnu legioonalaisen ideaa

Nakki!
03-09-2008, 07:43 PM
Käyt pöllimässä äijien kantokyvyt täyteen resursseja, miksi mennä uudestaan kun yksikään ukko ei jaksa kantaa enempää.

Käyt pöllimässä kaiken irtisaatavan mitä kylässä on, miksi mennä uudestaan kun juuri ryöstit sen tyhjäksi?

Hyöty/vaiva prosentti?

keksisuklaa
03-10-2008, 11:43 AM
Käyt pöllimässä äijien kantokyvyt täyteen resursseja, miksi mennä uudestaan kun yksikään ukko ei jaksa kantaa enempää.

Käyt pöllimässä kaiken irtisaatavan mitä kylässä on, miksi mennä uudestaan kun juuri ryöstit sen tyhjäksi?

Hyöty/vaiva prosentti?

meinasin vastata juuri samanlaisesti :D laitoin muuten silti ihan hyvä.. Koska esim: sodassa hyökkäät pelaajan "x" kylään ryöstöllä etkä tapa kaikkia joukkoja ja haluat tappaa ne joten palaat takaisin.