PDA

View Full Version : Kaverilista!

Ryssät
03-03-2008, 05:21 PM
ois aika kätevä jos tähän sais semmosen ystävät valikon johon vois lisätä kavereita tietenkin toiselle osapuolelle tulisi joku ystäväpyyntö... ei minun mielestä aivan mahdoton modata? :) :wink:

zed-2
03-03-2008, 05:28 PM
Sori vaan tätä on ehdotettu jo monta monta monta... kertaa, mutta se ei ole ainakaan vielä tietääkseni Saksassa toteutunut.

Perusjuntti
03-03-2008, 05:32 PM
Hyvä uudistus olisi joo. En kuitenkaan sitä välttämättömäksi koe :)

Underpants Off
03-03-2008, 05:35 PM
Kannatan ajatusta :wink:

meizi
03-03-2008, 05:49 PM
Aika turhaa.. Jos pelissä kavereita on niin nehän voi merkata profiiliin... :roll:

heppuli
03-03-2008, 05:55 PM
Se olis hyvä et näkis kartalla kaverit erivärisinä jos ne ei vaikka olis samassa liitossa tai liiton liitossa.

xx 33
03-03-2008, 05:56 PM
Ja olisiko näiden pelaajien kanssa sitten rauhassa ettei kumpikaan voi hyökätä toiselle??? voisit selittää hieman lisää mitä tämä hyödyttäisi

jos tämä olisi niinkuin henkilökohtaisia liittosopimuksia varten niin jotkuthan lähettäisi kaikille kutsun...

werty13
03-03-2008, 05:59 PM
ehdotettu on jo. esimekiksi tässä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=24535&highlight=kaverilista). Viimeine viesti on minun, jossa on sitten myös kolmen muun tälläisen foorumin osoite.

Itse pidän tätä aika turhana.

crabby
03-03-2008, 07:08 PM
ei siit oo oikee hyötyy. ku muutenki voi jutella oikees elämäs kavereille tai itse ainakin teen kmaujen kanssa ku pelaan että soitan niille ja siin rupattelen tai sitten jotein ei kiireistä postitan sille. tai ainakin jotain sinne päin :roll: ....

Youhouzer
03-03-2008, 07:28 PM
Se ei toisi mitään mullistavaa peliin. Kyllähän kaikki omat kaverinsa tietää vai? Ja jos sillä haluttaisiin nähdä ketä on onlinessa jotta voit pistää viestejä niin mese takaa saman asian.

Ryssät
03-04-2008, 08:26 AM
crabby Lähetetty: Ma Maa 03, 2008 8:08 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

ei siit oo oikee hyötyy. ku muutenki voi jutella oikees elämäs kavereille tai itse ainakin teen kmaujen kanssa ku pelaan että soitan niille ja siin rupattelen tai sitten jotein ei kiireistä postitan sille. tai ainakin jotain sinne päin ....

Nii että tuntemattomille rupeet soittelee tääl travianis? :D meinaan et vois pikkuhiljaa tutustua tääl toisiin jita ei tunne.. mut sit se kaverilista mikä on nii niiltä voi pyytää apua esim pakkeihin ja resurssiapuihin, mutta liittohan toimii samalla tsydeemillä nii ei tää ehk tulis onnistuu.. huomasin äsken..

Ryssät
03-04-2008, 08:31 AM
Ja olisiko näiden pelaajien kanssa sitten rauhassa ettei kumpikaan voi hyökätä toiselle??? voisit selittää hieman lisää mitä tämä hyödyttäisi

jos tämä olisi niinkuin henkilökohtaisia liittosopimuksia varten niin jotkuthan lähettäisi kaikille kutsun...
----------------------------------------------------
Tottakai kaverit voi hyökätä toistensa kimppuun jos niitä huvittaa mutta siitä seurais vaan sotaa ja potkut kaverilistalta ainakin luulisin ;D Kaverilistassa olisi joku maksimi rajoitus? 10-20? kyl tää saatas jotenkin ehkä toimii

Ryssät
03-04-2008, 08:33 AM
Se ei toisi mitään mullistavaa peliin. Kyllähän kaikki omat kaverinsa tietää vai? Ja jos sillä haluttaisiin nähdä ketä onlinessa niin mese takaa saman asian. kaikki ei ehkä halua jaella omia sähköposteja travianis? eihän sitä mitään isoo siistiä mullistavaa tarviikkaan kun kerää näitä pieniä tsydeemejä nii sen jälkee niistä tulee yhteensä iso ja mullistava :)

Ryssät
03-04-2008, 08:36 AM
ehdotettu on jo. esimekiksi tässä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=24535&highlight=kaverilista). Viimeine viesti on minun, jossa on sitten myös kolmen muun tälläisen foorumin osoite.

Itse pidän tätä aika turhana. Pahoitteluni, en jaksa hirveästi lueskella näitä foorumeita ;D

Kuolema75
03-04-2008, 08:36 AM
Olis kyllä pieni kätsä uudistus toi. Ärsyttää aina etsiä se kamu jolle meinaa postata. :(

Kaani
03-04-2008, 01:30 PM
Aapelissa on jo kaverilista :wink:

Ipavaiva
03-04-2008, 06:57 PM
Kannatan. Ei tarvis laittaa tietoihin sellasta:
'Henkilökohtaset liitot:'
'Muna-pää10'
'Muna-pää11'
'Muna-pää12'
'Muna-pää13'

Siel vois samantien näkyy reilusti että: