PDA

View Full Version : "Katso aiheet joihin ei ole vastattu"

vatas
02-28-2008, 04:16 PM
"Katso viestit joihin ei ole vastattu" haku ei nayttaisi viemarissa olevia aiheita.

mosillan
02-28-2008, 04:22 PM
Eli mitä yrität sanoa/kysyä?

vatas
02-28-2008, 04:22 PM
Mitä tää on? Spämmiä?

Ei vaan idea. Kun olet paavalikossa, sivussa foorumialuevalikon oikean ylareunan ylapuolella on hakuvaihtoehtoja joilla voi katso viime kaynnin jalkeen tuulleet, omat tai ei-vastatut viestit. Ideana oli etta viimeisn ei nayttaisi viemarissa olevia aiheita, joiden lapi joutuu kahlaamaan monta sivua etta loytaa kunnon aiheen johon ei ole vastattu.

Cannibal
02-28-2008, 04:23 PM

Luulen, että hän tarkoittaa sitä, että tulisi semmoinen, tavallaan haku, joka etsii aiheet joihin ei ole vastattu.

rohan
02-28-2008, 04:24 PM
Tämähän on loistava idea!

vatas
02-28-2008, 04:31 PM

Luulen, että hän tarkoittaa sitä, että tulisi semmoinen, tavallaan haku, joka etsii aiheet joihin ei ole vastattu.

Sellainen on mutta kun sen tuloksista 99% prosenttia on viemarissa olevai aiheita. Ideana olisi etta se ei nayttaisi niita.

Sori, tein aika sekavan aiheen. Eikohan se ala selvita...

Mosquito
02-28-2008, 04:32 PM
Ainoa vika että tätä ominaisuutta ei voi muuttaa, koska tämä on haku-toiminnon yksi komentosarja (kuten on "katso viimekäyntisi jälkeen tulleet uudet viestit"). Ja se miksi tätä ei voi muuttaa on se että jokaisella foorumilla on erilaiset kategoriat, esim. kaikkialla ei ole näitä lukittuja kategorioita jotka ovat roskakoreja. Näin ollet phpbb:n kehitystiimi ei ole viitsinyt tehdä (tiedä myös kuinka vaikeaa se on) kiertoa/estoa tuohon ettei hakua tapahtuisi lukitusta kategoriasta. Toki, jos taida PHP ja MySQL-kielet niin siitä vain tekemään.

Ainiin, ja tämä muuttaisi foorumin perusolemusta johon tarvittaisiin saksan poikia eli EI tule tapahtumaan.

Cannibal
02-28-2008, 04:44 PM

Sellainen on mutta kun sen tuloksista 99% prosenttia on viemarissa olevai aiheita. Ideana olisi etta se ei nayttaisi niita.

Sori, tein aika sekavan aiheen. Eikohan se ala selvita...

Tuohan olisi hyvä idea! Mutta tuleekohan se toteutumaan?

Prodigy
02-28-2008, 05:10 PM
Foorumi ideat ei vissii toteudu ja käyttäisitkö Ä: kirjainta? ;)

ikkuna1
02-28-2008, 06:22 PM
eikös se ollut niin että foorumiin ei saanut laittaa ehdotuksia(tarkoitan ettei parantaisi foorumia) vai puhunko ihan omiani?

japan samurai
02-29-2008, 11:27 AM
Foorumi ideat ei vissii toteudu ja käyttäisitkö Ä: kirjainta? ;)
niin mun tietääkseni mannet käyttää a:ta :lol:

vatas
02-29-2008, 05:42 PM
Mun sigissa lukee etta olem ulkomailla ja kaytossa olevassa koneessa ei ole kuin 26 aakkosta.