PDA

View Full Version : Kylävahdin vallan säätely

Mazzu
02-27-2008, 05:29 PM
En tiedä onko se muista, mutta minusta ainakin on rasittavaa se, että sitteri voi tehdä melkein kaikkea. On monia asioita mitä haluaisin, että kylävahtini ei pystyisi tekemään.

Eli ideani siis on, että pystyisi profiilista-> tililtä muuttamaan kylävahti kohdan alla hänen valtaansa. Siis jos jäi epäselkeäksi, niin tarkoitan, että voisin ottaa kaikki muut vallat sitteriltä pois kuin joukkojen säätely. Näin hän ei pääsisi sohlaamaan kylään vääriä rakennuksia joita tarvitsisi itse poistaa, tehdä tyhmiä hyökkäyksiä.

Muutos ei olisi suuri ja tuskin vaikea toteuttaakkaan. Rakentavaa palautetta otetaan vastaan.

Anghemel
02-27-2008, 05:33 PM
Noh, voithan aina sanoo sitterille että et tee sitä ja tätä niin kyllä sen siitä pitäis tajuta.

totta
02-27-2008, 05:33 PM
Tai sitten voisit vain kertoa sille mitä pitää tehdä :) Itse haluaisin, että kylävahti voisi lähettää normihyökkäyksiä ja käyttää kultaa...

nokkapokka
02-27-2008, 05:34 PM
Tuo olisi erittäin hyvä!En keksi mitään negatiivista siitä.Minuakin ärsyttää se että, kylävahti ei osaa tehdä mitään kunnolla vaan jotain tyyliin parannampa kokoontumispistettä(siis mul ei oo pulttei)

Pitkästä aikaa hyvä aihe kaikkien sieni-tarinoiden ja spämmin joukossa :!:

Mazzu
02-27-2008, 05:35 PM
Tiedän, että voi pyytää, mutta ei kauhean usein niitä noudateta, ainakaan mulla.

Sitten vaan pois sieltä kylävahtien listasta :D. kultaa.

Nii, mutta rasittavaa aina etsiä uutta...

Anghemel
02-27-2008, 05:37 PM
Sitten vaan pois sieltä kylävahtien listasta :D. No mut oishan tuo ihan hyvä idea jos tuonne laitettais vaikka et normi asetus on nykynen ja sit sinne lisättäs että voi päättää voiko kylävahti hyökätä normaali hyökkäyksia tai käyttää kultaa.

TKK
02-27-2008, 06:24 PM
Mua kanssa häiritsee hirveästi, että kylävahti ei voi lähettää normihyökkejä. Mitäs sitten, jos liitolta tulee hyökkäyskäsky ajankohtana x, jolloin en itse pääsisi paikalle. Kylävahti lähettää nyrkin ryöstönä, jolloin pultit eivät tietenkään toimi.

Salasanan tietysti voisi kylävahdille antaa, mutta sepä onkin travianin säännöissä kiellettyä. :roll:

Iso epäkohta minusta.

€uroman
02-27-2008, 06:27 PM
Onko muuten totta, että kylävahti pystyy perustamaan uuden kylän? Jos pystyy, niin minä ainakin poistaisin sellaisen oikeuden, jos vaikka kylävahti möhlii ja perustaa kylän jonnekkin perämettään, vaikka sen pitikin tulla pääkylän viereen(harmi että sitä oikeutta ei voi laittaa pois kylävahdilta).

japan samurai
02-27-2008, 06:51 PM
juu olis hyvä idea kylÄ VAHTINI KÄYTTI RESOT TURHAAN....

tuhkamuna
02-27-2008, 07:03 PM
Paras idea kautta aikain! Olis hyvä ku tulis sellane että kylävahdilla olis kaikki samat oikeudet kuin tilin omistajalla, jos vaikka paras ja luotettava kaveri on kylävahti. Jos taas ei, Pystyisi tilin omistaja poistamaan kylävahdin oikeuksia.

Eli kannatan.

85bri
02-27-2008, 07:18 PM
Itse voisin kieltää hyvin kylävahdilta oikeuden kirjoittaa viestejä ja jopa lukea saamiani viestejä.

lizgo
02-27-2008, 08:55 PM
mä kieltäisin kylä vahilta resujen lähettämisen omaan kyläänsä
eli mun kylä vahti lähetti mun resut ittellensä ilman minkään laista syytä
sit mä kysyin miks?
nii se vastas "mä tarvitsin resuja"

Motonki
02-27-2008, 10:00 PM
Hyvä idea! Oli tarkoituksena että olisin vallannut kaverille kylän tässä yön pikkutunteina, kun on vähän jouto aikaa, mutta homma kaatu siihen etä en saanut laittaa normi hyökkäyksiä. Minun mielestä kylänvahdin kyllä pitäisi voida laittaa tavallisiakin hyökkäyksiä.

GoNu
02-27-2008, 10:44 PM
mä kieltäisin kylä vahilta resujen lähettämisen omaan kyläänsä
eli mun kylä vahti lähetti mun resut ittellensä ilman minkään laista syytä
sit mä kysyin miks?
nii se vastas "mä tarvitsin resuja"

Tämä on muuten ihan säännöissä kiellettyä.

Asiaan, kannatan ehdottomasti. Olen niin monesti ihmetellyt, mitä varten vahti ei voi normihyökkiä lähettää.. Perstuntumalla luotettavuuden mukaan saisi sitten itse jaella niitä oikeuksia.

expove
02-28-2008, 06:51 AM
Oma kylävahti söhelsi tässä hiihtoloman aikaan oikein kunnolla. Hyökkäsi kaikilla joukoilla naapuriin jolla on reilusti enemmän asukkaita ja joukkoja. Sitten luki vanhat viestini ja juorusi niistä liittouman foorumilla :D

vatas
02-28-2008, 08:53 AM
Minusta loistava idea. Jos haluaa etta kylanvahti ei tee jotain, vaikka rakentaa tai tuhota rakennuksia, ei anna sille oikeuksia siihen.

reiskaseiska
02-28-2008, 09:00 AM
Huono idea! siinä menisi koko kylävahdin idea!

lizgo
02-28-2008, 09:04 AM
miteni menis idea???
no olisko ittestä haukss jos menisit viikon lomalle ja ko tuut nii sun joukot on kuollu isot pelaajat vihoissa sulle ja pultannu sun kylän matalaks
ja sit sun vahin kylä onkin kehittynny reilusti, koska se käytti sun resus omaan kehitykseen

vatas
02-28-2008, 03:58 PM
miteni menis idea???
no olisko ittestä haukss jos menisit viikon lomalle ja ko tuut nii sun joukot on kuollu isot pelaajat vihoissa sulle ja pultannu sun kylän matalaks
ja sit sun vahin kylä onkin kehittynny reilusti, koska se käytti sun resus omaan kehitykseen

Hyvin sanottu!

temezi
02-28-2008, 04:37 PM
Hyvä idea

Thunderstorm12
06-13-2008, 01:46 PM
Imekää lekaa :P

death hun
06-13-2008, 05:35 PM
Toteutukseen! :D

haha12
06-13-2008, 07:28 PM
Noh, voithan aina sanoo sitterille että et tee sitä ja tätä niin kyllä sen siitä pitäis tajuta.
__________________________________________________ ___

http://www.travian.fi/?uc=fi1_32929 Klikkaa ja rekisteröidy tuosta. Sitten lähetä minulle viestiä pelissä ja annan sinulle paljon resoja.

Humps
06-13-2008, 09:13 PM
Niin ja sitte kun pystyy kylävahtina tekemään kaikkea mahdollista niin ei tarvitte ku kerran viikossa käydä jossain kirjastossa travianilla niin saa "varsinaisen pelaajan ip:n" näkyviin multien logeihin...

Tämähän on ihan sen takia, ettei ole liian helppoa pelata kolmella tilillä 24/7... Tällä hetkellä joutuu jopa miettimään muutaman sekunnin, miten siinä onnistuu...

Tulihan sitä itsekkin kirottua monesti ku ei pystynyt tekemään sitattavan tilillä mitään järkevää... Ainoastaan kullan käyttöä pitäisi voida säädellä, eli voiko sitteri käyttää npc, välitöntä valmistumista, bonareita jne jne. Muihin toimintoihin on turha kajota.

Aste
12-30-2008, 08:12 AM
Mahtava idea vaikka harvoin käytänkin kylävahtia. Ite meinasin ruveta nyt vasta tekemään aihetta mutta tää olikin tehty jo. Onneksi jaksoin käyttää hakua :)

Tai sitten voisit vain kertoa sille mitä pitää tehdä :) Itse haluaisin, että kylävahti voisi lähettää normihyökkäyksiä ja käyttää kultaa...

Mitäs sitten sanoisit, kun kylävahtisi on ostanut juuri tilaamillasi 600 kullalla puolustusbonusta seuraaviksi 3 vuodeksi ja 305 päiväksi tai ajellut kaikki pakkisi hyökkäyksellä servun parhaalle pelaajalle?

Latesgaan
12-30-2008, 07:43 PM
Loistavaa, kerrankin hyvä idea. Itsekkin olen asian kannalla, koska jos lähdet viikoksi pois ja siteeri jatkaa farmausta ja hyökkää gallin kimpuun ja joukkoja jää ansoihin, niin mites siteeri ne sieltä vapautaa ja varsinkin kultaa ei saisi antaa toisen käyttöön, koska itseltäni meni 15kultaa siteerin toimesta Plus-tiliin( joka on turha mielestäni), vaikka olin ajatellut käyttää niitä puun ja saven +25% tuotannon kohotukseen.

onnex
01-04-2009, 08:13 AM
Hyvä idea. Olen miettinyt tuota itsekin ja päätynyt tällaiseen tulokseen:

Olisi hyvä, jos siellä "Profiili -> Tili -> Tilin kylävahdit"-kohdassa olisi sellainen linkki, jossa lukisi "Rajoita kylävahdin oikeuksia", tai "Kylävahtien oikeudet".
Tuosta linkistä painaessa tulisi näkyviin lista oikeuksia, kuten: "lupa käyttää kultaa", "lupa lähettää normaaleja hyökkäyksiä", "lupa laajentaa resurssikenttiä", "lupa rakentaa uusia rakennuksia", "lupa päivittää rakennettuja rakennuksia", "Lupa kouluttaa joukkoja", "lupa lukea viestejä/raporteja" ym. Näiden edessä olisi pieni laatikko johon voi laittaa ruksin, tai ottaa sen pois. Aivan niin kuin viesteissäkin, (viesteissä se vaaan tarkoittaa viestin poistamista).
Normiasetus olisi oletuksena, ja sitä voi muokata halunsa mukaan. Jos omistaa 2 kylävahtia, olisi molemmille omat valinnat.

cntrl
01-04-2009, 08:30 AM
"lupa lukea viestejä/raportteja"
Olisi parempi jos olisi

"Lupa lukea viestejä"
"Lupa lukea raportteja"

Nimittäin antaisin kylävahtini lukea rapsoja, mutta en viestejä.

Mitäs sitten sanoisit, kun kylävahtisi on ostanut juuri tilaamillasi 600 kullalla puolustusbonusta seuraaviksi 3 vuodeksi ja 305 päiväksi tai ajellut kaikki pakkisi hyökkäyksellä servun parhaalle pelaajalle?
Irl kamut ftw :)

onnex
01-04-2009, 08:45 AM
Olisi parempi jos olisi

"Lupa lukea viestejä"
"Lupa lukea raportteja"

Nimittäin antaisin kylävahtini lukea rapsoja, mutta en viestejä.

No juu. Samaa mieltä olen itsekin. Laitoinkin siihen perään "ym." että näitä oikeuksien nimiä voi muuttaa ja oikeuksia tietenkin olla lisää. Kyllähän minäkin vain korkeintaan rapsoja kv:n antaisin lukea, en viestejä.

Aste
01-05-2009, 05:38 PM
Typerää kylävahtihommassa on tällä hetkellä se, että kylävahti voi lähettää niitä viestejä vahdittavan nimissä. Pitäisi tulla myös uudistus, että vahdin lähettämät viestit menevät hänen nimellään.

henrik779
01-05-2009, 07:31 PM
hyvä idea! nimittäin on kokemusta että kylävahti sählää "vähän"

Die World
01-08-2009, 04:47 PM
Tuo käyttöön!! ;D Kun haluat vaikka että kylä vahti tekee pelkkiä resupeltoja niin voit määrittää sen sille.