PDA

View Full Version : Foorumin siivous idea..

FinnWarrior
05-02-2007, 02:00 PM
Noniin elikkäs.. Moderaattoreillahan on kiireitä (ehkä) niin tässäpä ois idea: Elikkä jos nyt joku Asterixin kaltainen idiootti sattuis tekemään ihan ihme Topicceja/threadeja/viestiketjuja niin ne vois poistaa jos vaikka 25 foorumillaliikkujaa näin äänestäisi. Ja yksittäisen viestin vois poistaa vaikka 15 äänellä.

Elikkä jossain olis linkki jossa lukee: "Äänestä poistettavaksi." Ja jossain lukee että äänestetty 24/25.

Luvut olivat esimerkillisiä!

cugros
05-02-2007, 02:03 PM
Asia on näin, että jos näytetään muiden äänet, syntyy ryhmäpaineita. Eli ei muiden ääniä näkyviin.
Lisäksi, jos jollakulla on MONTA nickiä foorumilla...

Jeehaa
05-02-2007, 02:39 PM
Miksi tänne laitetaan vaihtoehto: "Jos et osaa lukea niin äänestä tätä vaihtoehtoa!" Minä ainakin laitoin sen koska se tuntui niin mukavalta...

Wanda
05-02-2007, 03:50 PM
Ihan hyvä idea, mutta määrä saisi olla jotain 100 accoo äänestäis puolesta.

Jippajei
05-02-2007, 04:35 PM
Ihan hyvä idea, mutta määrä saisi olla jotain 100 accoo äänestäis puolesta.Sillon ei yksikään tunnus sais banneja. Kyllä se 25 on ihan hyvä, mutta sen pitäisi olla niin, että vain yksi ääni per IP, silloin spammerit ei voi tehdä montaa tunnusta ja bannailla muiden tunnuksia.

Wanda
05-02-2007, 04:45 PM
Ei mitään 25. Vähintään 50 ettei joku viaton joudu salaliiton uhrina banniin.

FinnWarrior
05-02-2007, 04:47 PM
Ei mitään 25. Vähintään 50 ettei joku viaton joudu salaliiton uhrina banniin.

Kukaan ei puhu banneista vaan viestiketjunpoistosta! :wink: Ja luvut ovat edelleen esimerkillisiä.

SkuX
05-02-2007, 04:48 PM
Banneja ei millään votella saisi antaa.
Mutta topickit on jo toinen juttu. ;)

FinnWarrior
05-02-2007, 04:49 PM
Miksi tänne laitetaan vaihtoehto: "Jos et osaa lukea niin äänestä tätä vaihtoehtoa!" Minä ainakin laitoin sen koska se tuntui niin mukavalta...

Se on niitä pentuja varten.. Eli tämmösiä Asterixeja varten.. Se katsos säästää siltä vaivalta että ei tarvi postailla ketjuun mitään älyttömyyksiä..

virtanen
05-02-2007, 04:49 PM
Siivotaan vaa tämä koko roska täältä! Nii sitten uudestaa jaettas ne alueet ja jos joku napero tulee siihe pottuilee nii bänniä vaa... Lol

TheAncient
05-02-2007, 08:09 PM
En pidä ainakaan itse kyseisestä ideasta. Vaikkakin nämä spämmerit tunnistaa varmasti jokainen, silti foorumin valvominen on vain admineiden ja moderaattoreiden työtä.

Mikäli käyttäjät huomaavat sääntöjen rikkomista, ilmoittakoot suoraan moderaattoreille tai admineille, sen sijaan kun huutavat apua spämmerin tekemässä topicissa.

Dart
05-05-2007, 11:57 AM

Etkös tajua huumoria? Oli hyvä idea, enkä keksinyt mitään syytä sanoa ei.