PDA

View Full Version : Muutama ehdotus

Mister C
05-02-2007, 10:39 AM
Niin valitettavan moni valittaa mm.raidauksista ja niiden määrästä ikävä kyllä :cry:
Mielestäni jos kokoontumispisteen koko määräisi hyökkäysten määrän niin eipä pääsisi teutonit alussa juhlimaan gallien ja roomalaisten verellä. esim kokoontumis piste taso 2 niin 2 hyökkäystä voisi samaan aikaan suorittaa ja taso 3 niin 3 ja niin edes päin.
aloittelevat travianistit varmasti pitäisivät ideasta (itse en pidä enkä ymmärrä miksi edes moista ehdotan)
toinen parannus koskee markettia ..sehän toimii tätä nykyä luxus kätkönä.vihollinen hyökkää ja kätkö ei riitä niin ei muuta kuin resurssit merkettiin myyntiin ja vihollisten mennessä poistetaan myynnistä
mielestäni rangaistavaa.. joten mahdollisesti aika raja ? eli laitat myyntiin ja pois saa vasta xx päivän päästä jos ei kukaan osta. niin ei pääse hyötymään siitä..
siinä minun muutama pennini suomen travianille :twisted:
ja tehkää suomen 3 servusta kultavapaa !!! :wink:

Wanda
05-02-2007, 10:41 AM
Et itsekään pitänyt ideasta, joten miksi ehdotat? Kokoontumispiste idea on syvältä, mutta marketti ihan ok.

Mister C
05-02-2007, 10:46 AM
en pidä ideasta mutta se pakottaisi pikkusen taktikoimaan..ja se että itse en pidä siitä ei tarkoita etteikö sitä esille voisi tuoda
ja jos se koskisi vain taistelevia joukkoja se korostaisi tiedustelun tärkeyttä (täh mitä ne on? :D )

hatluer
05-02-2007, 10:52 AM
Teutoneiden erikoisuus on nimen omaan päästä niskanpäälle alussa. Tasavertaisuus menisi.

Mister C
05-02-2007, 10:59 AM
menisikö ? pelin halvimmat joukot.. itse olen noin 4 päivää raidannu iloisesti ja 99% prosenttia kokemastani vastarinnasta on ollut teutonikylistä lähtöisin 1 roomalainen on vastaan tullut jolla on ollut sotilaita?
se vain pakottaisi miettimään että tekeekö 50 teutonia ja kokoontumispisteen tasolle 5 vai 100 teutonia.. ja jos oikein ajattelee sama sääntö koskee roomalaisia ja galleja joten kun he myöhässä tekevät ns laadukkaammat sotilaat hekin joutuvat kokoontumispistettä laajentamaan ennen kuin he voivat ruveta kunnolla raidaamaan
sekä katapulttien käyttö tulee tärkeemmäksi samalla :)

Wanda
05-02-2007, 11:09 AM
Katojen käyttö on hyödutöntä raidatessa. Ellet sitten ole pikku kylien kiusaaja.

Hujoppi
05-02-2007, 11:14 AM
toinen parannus koskee markettia ..sehän toimii tätä nykyä luxus kätkönä.vihollinen hyökkää ja kätkö ei riitä niin ei muuta kuin resurssit merkettiin myyntiin ja vihollisten mennessä poistetaan myynnistä
mielestäni rangaistavaa.. joten mahdollisesti aika raja ? eli laitat myyntiin ja pois saa vasta xx päivän päästä jos ei kukaan osta. niin ei pääse hyötymään siitä.. :wink:

Marketti ei suojaa resoja ryöstelyltä. Eli vaikka heittäisit kaikki resurssisi markettiin myyntiin juuri ennen tulevaa hyökkäystä, niin ne ovat edelleen ryöstettävissä. Ellei sitten joku ole hyväksynyt tarjoustasi ja kauppiaat ovat lähteneet liikkeelle.

Mister C
05-02-2007, 11:17 AM
miksi liitouma on olemassa ellei sitä varten ?
auttamassa eli osta ja peru
mutta siis ihan sama tuo oli minun ehdotukseni ja
mielestäni se ei edes veisi teutonien alussa olevaa ylivoimaa mihinkään

Mad Zero
05-02-2007, 11:20 AM
mutta siis ihan sama tuo oli minun ehdotukseni ja
mielestäni se ei edes veisi teutonien alussa olevaa ylivoimaa mihinkään

Miksi liittoutuma on olemassa?

Tiedä syy.

samaa mieltä olen Mister C kanssa.

hatluer
05-02-2007, 11:49 AM
jos oikein ajattelee sama sääntö koskee roomalaisia ja galleja joten kun he myöhässä tekevät ns laadukkaammat sotilaat hekin joutuvat kokoontumispistettä laajentamaan ennen kuin he voivat ruveta kunnolla raidaamaan

Tietysti :oops: . Unohdin että myös roomalaisilla/gallialaisilla on sama. Mutta sitten pitäisi gallien ansoja muuttaa samalla tavalla, koska gallien raidaus kävisi aivan liian mahdottomaksi.

Hujoppi
05-02-2007, 11:58 AM

Tarkoitatko tuolla "osta ja peru" systeemillä, että ensin myyt jotain liittolaisellesi ja sitten kun kauppiaat on matkanneet sinne niin ostat resot takaisin? Siinähän kuluu myös aikaa "hukkaan" aivan kuten ehdotukseesasikin: "eli laitat myyntiin ja pois saa vasta xx päivän päästä jos ei kukaan osta." Tosin sinun ehdotuksessa resot ovat koko ajan alttiina ryöstelylle.

Ja toisaalta miksi näin pitäisi tehdä oman vain liiton kanssa. Voithan sinä esim ostaa joltain puuta saveen 1:1 ja sen jälkeen joltakin toiselta pelaajalta saman verran mutta juuri toisinpäin.