PDA

View Full Version : Lisää valtaa modeille!

Wanda
05-02-2007, 05:51 AM
Siis: Jos modet voisivat antaa itse banneja eikä tarvitsisi kysyä aina admineilta lupaa niin uskoisin, että spämmäys loppuisi. Mitä mieltä olette?

Mutazombi
05-02-2007, 05:53 AM
Tätä yritän itse, jos ei onnistu on se onnistumatta, mutta tälläinen äänestys on turha, sillä se ei ole mitenkään käyttäjistä kiinni.

hatluer
05-02-2007, 05:55 AM
No toivottavasti mutazombi on aktiivinen. Ja tämä spammi puuska on kai väliaikainen.

Mutazombi
05-02-2007, 06:00 AM
kaikki terveet adminit nukkuvat tähän aikaan päivästä :wink:

Minä en noille juurikaan pärjää, voin lukita, siirtää tai poistaa heidän aiheensa, mutta ne tekevät vain uudet... Jos ette moista sotkua kestä katsoa, olkaa hyvä ja sulkekaa silmänne, ongelma tullaan hoitamaan heti kun havaitsen jonkun olevan hereillä.

hatluer
05-02-2007, 06:03 AM
Kiitos.

nuija_mies
05-02-2007, 06:22 AM
kannatan mode taattoreille laser pyssyt!!!!!! :D:D:D

pete11222
05-02-2007, 06:23 AM
Äänestyksen mukaan sulle kävis huonosti jos noin tehtäisiin :) .

Keisari Ceessari
05-02-2007, 06:24 AM
Ai ne jotka sä varastit multa?

Jezebel
05-02-2007, 07:46 AM
Valitettavasti vaihtoehdot on aika vähissä. Meillä on joko moderaattorin oikeudet, eli me ei voida tehdä oikein mitään, tai sitten adminin oikeudet, eli me voidaan tehdä ihan mitä vaan. En ole ollenkaan varma, luottavatko adminimme meihin niin paljon, että antaisivat meille täydet valtuudet - eli käytännössä vallan pistää koko paikka matalaksi muutamalla hiiren klikkauksella.

Mutazombi
05-02-2007, 07:49 AM
Onko noin?

Yleensä foorumeilla voi adminit muokata modejen oikeutta suunnilleen sellaisiksi kuin haluavat.

Saisivat antaa ne oikeudet vaikka muutamalle huippuluotetulle modelle, mieluummin vielä sellaisille joilla ei ole muuta elämää kuin istua vahtimassa täällä :wink:

Jezebel
05-02-2007, 07:51 AM
Ihan sataprosenttisen varmahan en ole, kun tietoni perustuu lähinnä ilmaiseen phpbb-foorumisoftaan.

Mutta olen kyllä samaa mieltä tuosta viimeisestä.

teutonipäällikkö
05-02-2007, 07:56 AM
Ehdottomasti pitäsi olla moderaattoreita joilla on suurpempia oikeuksia kuin muilla. Varsinkin jos adminit ovat inaktiivisia, spammereiden aaltoja vastaan taisteleminen voi olla hyvin vaikeaa.

jaaaja
05-02-2007, 07:57 AM
No toivottavasti mutazombi on aktiivinen. Ja tämä spammi puuska on kai väliaikainen.

etekö tajuu että mitä enemmän tästä jauhetaan sitä enemän spämärit saa aihetta antaa asian olla niin se menee ohi

hatluer
05-02-2007, 09:07 AM
Ei vain vastata spammi viesteihin. Luulen että kaikki tietävät minkälainen viesti se on.

Esimerkkejä:
"Miksi akatemiassa maksaa 2000 300 2010 3000 vaikka ohjeissa lukee 29 390 403 293?" -tähän tietysti voi vastata, mutta asiallisesti ja jos joku on vastannut lisää ei vastauksia ei tarvitse tulla.

"Olisi siisti sellanen super pommikone joka tuhoaisi kaiken ja ainoastaan mulla olisi se" -tämmöinen viesti omaan arvoonsa.

Spämmi vastauksia:
"mulla on parempi ränkki kun sulla! oot ihan noobi"

"noob noob haista v*ttu mun kaverin kylä tuhoaa sut"

boozehound
05-02-2007, 09:12 AM
Turhaa paskaa tälläset topicit.
Moderaattorien oikeudet ovat rajalliset tässä forum pohjassa - sille ei voi mitään.

Tossa yhdellä toisella forumilla missä olen modena on käytössä phpBB3 Beta5 - tuossa on moderaattoreilla huomattavasti enemmän mahdollisuuksia toimia.

TemeKK1
05-02-2007, 11:35 AM
Onkos se nyt niin hankalaa, voihan tänne asentaa bannausmodin, jolla moderaattori saa oikeuden bannata/unbannata käyttäjiä. Itsekkin olen airsoft-tiimin foorumille asentanut viidessä minuutissa kyseisen modin, eikä tulisi modeillekkään mahdollisuutta tuhota foorumia vain bannia :D
Phpbb.comista se modi tietty löytyy.

kuja pää
05-02-2007, 02:06 PM
no siis ei tää todellakkaa oo paskaa. oot aika roetG ku sanot noin tai tRök. mut siis tosiaanki jos tulee spämmäreitten iso hyökyaalto ni pitäs olla enemmän porukkaa antamassa bännejä! mä voisin ilmottautuu vapaaehtoseks bännien jakajaks

Mad Zero
05-02-2007, 02:12 PM
Turha tälläinen topic.
Moderaattorien oikeudet ovat rajalliset tässä forum pohjassa - sille ei voi mitään.

Tossa yhdellä toisella forumilla missä olen modena on käytössä phpBB3 Beta5 - tuossa on moderaattoreilla huomattavasti enemmän mahdollisuuksia toimia.

Et ainakaan sinä mahda.

Oletko aivan varma, että ne ovat rajalliset?

Diztictive
05-02-2007, 02:12 PM
En ole nyt aivan varma mutta muistaakseni me ei päästä sourceen käsiksi joten eipä saa näitä :P
Itsekin ehdotin taannoin moderaattorien hallintapaneelia.

LoRenzZ
05-02-2007, 02:14 PM
Valitettavasti vaihtoehdot on aika vähissä. Meillä on joko moderaattorin oikeudet, eli me ei voida tehdä oikein mitään, tai sitten adminin oikeudet, eli me voidaan tehdä ihan mitä vaan. En ole ollenkaan varma, luottavatko adminimme meihin niin paljon, että antaisivat meille täydet valtuudet - eli käytännössä vallan pistää koko paikka matalaksi muutamalla hiiren klikkauksella.voishan vaikka et sie tai mutazombi viel joku (?) voi lopettaa travianin ja bannata kaikki acot... mut en usko..

Oiva
05-04-2007, 08:46 PM
Mod edit: Multihuntterien tekemisiä ei ruodita julkisesti. Se lukee säännöissä.

hauki20
05-28-2007, 12:56 PM
OMASTA MIELESTÄNI tällä foorumilla on liian löysä kuri.
Modet älkää suuttukko älkääkä bännätkö mua pliis!