PDA

View Full Version : Spammaajat pois kokonaa.

Memnarch
05-01-2007, 05:13 PM
Eli nyt sitten kopioin LoRenSin idean tänne: Eli tehdään foorumeille sellanen osasto jonne pääsee vasta kun on osoittanut kelpoisuutensa. Aluksi sinne pääsisi nykyisistä käyttäjistä kaikki(paitsi siis Nuija_mies ja no moderaattorit saa päättää) Ja sen jälkeen sinne pääsisi vain jos joku arvostettu Jo "VIP" kanavalla oleva henkilö suosittelisi tai jos on ollut esim. viikon koeajalla näillä aloitus foorumeilla joihin spammaajat pääsevät nätisti käsiksi. Ja jos joku joka on "VIP" osastolle päässyt osoittautuu spämmääjäksi niin eiku bannit vaa ja se saa sitten vaikka yrittää uudestaan viikonpäästä :D

Ja jos se arvostettujen ihmisten suosittelu ei toimi (jos he suosittelevat spämmääjiä) niin poistetaan se sitten. Vaikka tuskin he sitä tekevät. Toivottavasti ei ollut paljoa kirjoitusvirheitä ja kaikki ymmärsivät pointtini ja moderaattorit toteuttaisivat tämän pian.

Carbungle
05-01-2007, 05:22 PM
Idea hyvä, toteutus puolitiessä. Jos lähtökohta olisi, että kaikki ovat riittävän hyviä sinne, niin silloinhan spämmeritkin pääsisivät sinne. Ja periaate "viikon koeaika" ei toimisi, sillä ottaen esimerkkiä pikku-asterixista ei siihen viikkoakaan tarvita pistääkseen koko homman pipariksi. Se suositteluperiaate voisi toimia mutta sitäkin varten tarvittaisiin aika reippaasti modejen apua, että saataisiin alku käyntiin (varmaan se toimisi kunhan alkukankeuksista pääsisi). Hyvä idea kyllä, mutta sitä tarvitsee hioa.

Memnarch
05-01-2007, 05:24 PM
Siis no äkkiähän sieltä spammajat poistaisi varmaan..ja sitten tuskin ne aina viikkoa jaksaa oottaa et pääsee yheks päiväks spammaa ja sit taas bannit ja ne joutuu tekee uuden käyttäjän jolla ne on asiallisesti sen yhen viikon ja sit taas hetken spammays kyllä se sillä loppus ja heti.

Edit: Ja sitte niin jos ideoita pulpahtelee mielen sopukoista ni tänne vaan jos parannuksia keksitte.

[WLB] ThaElf
05-01-2007, 06:10 PM
Sanoisin tuohon että kelpaisi minulle.
Varmaan monelle muullekin kelpaisi.

Toteutus olisi hankalaa ja vaivaisi ainakin alkuaikoina modejen päätä, mutta tuloksena olisi puhtaampi foorumi osio, jossa voitaisiin käydä keskustelua, jota ei kiusaa epämääräiset toiveajattelijat ja pätemään yrittävät.

Kannatan asiaa ja voisin mielelläni olla sen luomisessa osallisena. Tällä hetkellä voimme osallistua tähän hankkeeseen olemalla itse sortumatta spämmiseen ja turhaan fleimaamiseen.

Katsos.. Vain yksi "Ei!" vastaus... Sekin varmaan tullut joltain Nuija_mololta tai keneltä nyt onkaan.. :?
Ja nämä viestit kuuluvat yllä mainittuun kastiin. Ei mitenkään pahalla että juuri sinun esimerkin valitsin, mutta sattui olemaan juuri sopivasti kohdallaan.

Jeehaa
05-01-2007, 06:13 PM
Katsos.. Vain yksi "Ei!" vastaus... Sekin varmaan tullut joltain Nuija_mololta tai keneltä nyt onkaan.. :?

LoRenzZ
05-01-2007, 06:19 PM
näköjää mun säännöt oli hyvät? o_O :oops:

Wanda
05-01-2007, 06:21 PM
Ainoa mistä en pitänyt LoRenSin ideassa oli tuo vip-osio. Olen näet mieltynyt arvonimiin. Vaikkakin ne houkuttewlee joitakuita spämäämään

LoRenzZ
05-01-2007, 06:23 PM
Ainoa mistä en pitänyt LoRenSin ideassa oli tuo vip-osio. Olen näet mieltynyt arvonimiin. Vaikkakin ne houkuttewlee joitakuita spämäämään no joo, mut ei tääl oo ku 2 spammarii.. mut eikös tääl vois olla vaikka kysymykset & ideat sellaset, mistä ei sais niitä points, koska aika monet vastaa tänne ihan turhaa.