PDA

View Full Version : Kulttuuri pisteitä kullalla.

Vilberi^
02-18-2008, 11:31 AM
Eli ideani olisi seuraavanlainen:

Kulttuuripisteitä voisi tilata kullalla, tai suoraan kortilla/SMS viestillä. Kuten minulla on juuri nyt sellainen patti tilanne että olisi 3 tonttua kylässä, mutta kult.pist. vasta n. 6H päästä, ja se vaikeuttaa asiaa, jos vaikka joku hyökkää kylääni sillä aikaa kun niitä pisteitä kertyy. Jos kult.pist. voisi tilata SMS/ kortilla, niin ongelmaa ei olisi, samoin kullan kanssa. tilaat vaikka kultaa, ja sitten kultaa käyttäen tilaat kult. pist. tai vaihdat ne kult. pisteiksi.
Mitäs mieltä olette? :)

E: Ensimmäinen ideani :lol:

barbie
02-18-2008, 11:34 AM
En pitänyt ideasta.. tosin itselläni ei ole koskaa ollut moista tilannetta :D Alussa tietysti jos haluaa nopeasti tehdä kyliä.. mutta sitten loppupeleissä saa kyllä aika nopeasti kulttuuripisteitä. ;)

Jampsu48
02-18-2008, 11:37 AM
Tämähän on minusta vähän pelin ideaa, ei aina tarpeeksi kult. pisteitä

Jerry
02-18-2008, 11:38 AM
Ei. Taas yksi idea, joka helpottaisi joidenkin pelaajien elämää liikaa.

tulpo
02-18-2008, 11:41 AM
ei, ei sillä kullalla nyt ihan kaikea sentään voi ostaa.(pikku vinkkinä kaupungin talo on keksitty)

Vilberi^
02-18-2008, 11:44 AM
ei, ei sillä kullalla nyt ihan kaikea sentään voi ostaa.(pikku vinkkinä kaupungin talo on keksitty)
Niin onhan se, mutta mullaki menee nyt 6H ennekuin saan tontut matkaan.. :S Kaupungin talossa tasolla 1 kestää pieni juhla 16H

E: korjatkaa jos olen väärässä.

glötz2
02-18-2008, 11:47 AM
kaupungintalot on kulttuuripisteitä varten

Jingle Bells
02-18-2008, 11:53 AM
Erittäin hyödytön/huono idea. Kullan kayttö painottuisi vielä enemmän, vaikkakin kyllä ne kulttuuripisteet useasti riittää.

Jonzku92
02-18-2008, 11:55 AM
Ei yhtään hyvä idea.

Joku miljonääri, saisi perustettua yli 50 kylää normiservulla.

E: Kaupungintalo riittää kulttuuripisteiden hankintaan.

mortal
02-18-2008, 12:15 PM
En pitänyt ideasta.. tosin itselläni ei ole koskaa ollut moista tilannetta :D Alussa tietysti jos haluaa nopeasti tehdä kyliä.. mutta sitten loppupeleissä saa kyllä aika nopeasti kulttuuripisteitä. ;)

Jep, loppupeleissä saa nopeasti kulttuuripisteitä, mutta katso ihan huviksesi, paljonko niitä pisteitä tarvitaan esim. 15. kylän tekemiseen...

Ja kyllä minäkin olen joutunut odottamaan kulttuuripisteiden tulemista noin viikon, mutta lähetin jo valmiiksi tehdyt tontut ystäväni (gallin) ansoihin, jossa ne olivat niin pitkään kunnes olin saannut tarpeeksi juhlia pidettyä ;)

nokkapokka
02-18-2008, 12:33 PM
Siinä kävis silleesä ,että kullan ostajat ois vielä ylivoimaisempia kuin mitä ne nyt ovat.Minä en kultaa ole koskaan ostanut joten en puolla ideaa.

mijummi
02-18-2008, 03:02 PM
Parantele vähän niin sitten...