PDA

View Full Version : Voittamattomat oliot.

Lollikop
04-30-2007, 09:58 PM
Siis mun mielestä noi kaikki lepakkomiehet ja leijonamiehet on oikein hyvä ideoita mutta sellanen idea puuttuu kuin VOITTAMATTOMIEN OLIOIDEN HEIMO

Siis ei noi leppakko miehet ja muut kummajaisetkaan mitään tyhmiä ole mutta niitä pitäis olla mahollista tehdä vaan täältä, ja sehän menee silleen että tässä heimossa kaikki on niin kallista ettei mihinkään voi riittää vaikka pelaisi nolife 24/7 10 vuotta.

Tää on sit tosissaan tehty et älkää vittikö pistää mitään kamalia whinetyksiä.

Jippajei
04-30-2007, 10:02 PM
Tämä EI ole tosissaan tehty ja sinä olet taas yksi progamerin tai pikku-asterixin seuraaja. (Tai sitten olet tehnyt vain uuden käyttäjänimen bännätyn tilalle)

Ja ylempi teksti selittikin mitä mieltä olen ideasta. Eli EI ja enkä laita mitään ehdotuksia, miten sitä voisi parannella.

Alfa
04-30-2007, 10:03 PM
Johan mä ehdotin Jack Baueria! Ja se on voittamaton jos joku.

mee pelaa runees vitunpaskaläjä joka ei osaa muutakun olla paskaläjä ja syödä perseensä lusikalla ja vetää pään sit siihen syötyyn perseeseen ja paskantaa sit se perse ulos perseestä, mutta koska sä oot jo syöny persees niin sä paskannat sen mahaas, koska se syötyprse on siellä ja sit sä paskannat sen taas mahaas ja jatkat sitä kunnes sun vatsahappos syövyttää sun persees olemattomiin ja sit sä alat oksentaa persettäs ja sit sä lopulta tukhedut siihen paskaan mikä valuu sun nenästäs (sun aivot) suuhus ja sit kaadut maahan tukehtuneena omaan perseesees ja paskaas

Mahdoitko ymmärtää pointtini? Eli ehdotan että sutkin bännättäis, tai sulle annettais lusikka jotta voisit tehä niinkun yläpuolella lukee.

Kiitos ja hyvää yön jatkoa kaikille.

Skeletor!
04-30-2007, 10:04 PM
lol

Alfa
04-30-2007, 10:08 PM
lol

lyhyesti ja ytimekkäästi.

Vesui
04-30-2007, 10:17 PM

mee pelaa runees vitunpaskaläjä .. ja muuta sellaista

Rajotahan vähä. Jos on huono päivä älä oura sitä foorumeil.

Muuten samaa mieltä Asiasta :D

rameZ
04-30-2007, 10:24 PM
taasko toi alko!!?? voi vitun *****
lopettakaa jo toi bätmän spaidermän touhu ja opetelkaa pelaamaan :S

Alfa
04-30-2007, 10:25 PM

Menee vaan hermo näihin spämmäreihin -.-, ja kun nyt löysin sopivan kohteen niin en malttanut olla kertomatta mielipidettäni :)

LoRenzZ
04-30-2007, 10:46 PM
ilmasta banaania koht saadaan :lol: :lol: pikku-asterixin ja pr8g. seuraaja...

Rambo_
04-30-2007, 11:29 PM

Eiku samantien MacGyver, vois räjäyttää kokonaisen teutonilauman käpypommilla ja korjata lentokoneen linkkuveitsellä ja ruohonkorsilla.

aleks1
05-01-2007, 06:30 AM
Mun mielestä suomalaiset ei voi muuttaa traviania ??
Vai voiko ?

teutonipäällikkö
05-01-2007, 06:59 AM
kyl varmaa voi muuttaa travii jos sillee postaa niille pelin kehittäjille et haluu jotai uusii ukkoi tai kylii sillee et kyl ne varmaa lukee tät foorumii tai ainaki tota idea osastoo

hatluer
05-01-2007, 07:12 AM
No ensinnäkin idean pitää olla erittäin hyvä (ellei täydellinen 8) ) Ja sitten hayin:in pitää lähettää se saksaan ja he päättävät sitten pistetäänkö vai eikö ja sitten menee puolisen vuotta kun ammatti koodarit homman tekee. Seuraavaksi päivitetään serverit joka ei ole suuri homma. tunti korkeintaan.

Näin teoriassa. :roll:

petse
05-01-2007, 07:20 AM
Mielestäni banneja saisi jaella herkemmin. Itse olisin laittanut asterixin ja kumppanit kahden viikon jäähylle!

antza_
05-01-2007, 07:31 AM
ei banni auta, tekevät uuden tunnuksen

Spitfire
05-01-2007, 08:09 AM
ei banni auta, tekevät uuden tunnukseneipä siinä muu auta ku hajotetaa niitten kone..

Lollikop
05-01-2007, 03:46 PM
Miks heti pitää alkaa jotain banni juttuja ja sellassia, miks ei vois vaan sanoa että ei toimi ja ei enään uutta samallaista.

Sitäkään en myöskään ymmärrä että kun joku tekee tälläisen älyttömän idean niin heti syytetään että se ois joku pikku-asterix tai joku muu himo spammeri, voihan se olla joku wnb pikku-asterix myös.

LoRenzZ
05-01-2007, 03:50 PM
ei banni auta, tekevät uuden tunnukseneipä siinä muu auta ku hajotetaa niitten kone..ip-ban, virus. 8)

virtanen
05-01-2007, 03:56 PM
Siis mun mielestä noi kaikki lepakkomiehet ja leijonamiehet on oikein hyvä ideoita mutta sellanen idea puuttuu kuin VOITTAMATTOMIEN OLIOIDEN HEIMO

Siis ei noi leppakko miehet ja muut kummajaisetkaan mitään tyhmiä ole mutta niitä pitäis olla mahollista tehdä vaan täältä, ja sehän menee silleen että tässä heimossa kaikki on niin kallista ettei mihinkään voi riittää vaikka pelaisi nolife 24/7 10 vuotta.

Tää on sit tosissaan tehty et älkää vittikö pistää mitään kamalia whinetyksiä.

Ei ikinä tällästä!!! Mietippäs ketkä kaikki vahlihtis ton heimon???

-Fekes-
05-01-2007, 04:01 PM

Menee vaan hermo näihin spämmäreihin -.-, ja kun nyt löysin sopivan kohteen niin en malttanut olla kertomatta mielipidettäni :)

Ei millään pahalla jo jo mut sulla ei oikeestaan oo kauhiasti varaa puhua. Ideasta oon samaa mieltä ku kaikki muutkin eli mee vaa pelaa sitä runees.

Buubbeli
05-01-2007, 04:25 PM
ei banni auta, tekevät uuden tunnuksen

IP-banni auttaisi tähänkin ongelmaan.

JA ASIAAN:

Huono idea, ja jos väität tehneesi tosissasi, oot naurettavan lapsellinen!

Wanda
05-01-2007, 04:27 PM
[

Et itsekkään ole mikään puhtoinen pulmunen.

webrator
05-01-2007, 06:46 PM
siis nää on näitä turhia ideoita jonka laittajille pitäs antaa IP-bannii!!!

hmmmmm... banniiii...

Nightstalker
05-02-2007, 05:35 AM
Millonkohan seuraavan kerran admin tulee paikalle?

Mutazombi
05-02-2007, 05:37 AM
Admineita on tönitty jo mutta tosiaan, heitä on muutama ja jokaisella on oikea elämä, toisinkuin minulla.