PDA

View Full Version : ideoiden vähyys

nuija_mies
04-30-2007, 07:58 PM
ideoita tarvittaisiin enemmän että pelistä tulisi parempi... nyt mielikuvitusta peliin ja lisää ideoita!!!!1 itse asiassa minulla olisi pari ideaa tässä:

1.luonto sudet jotka saattaisivat hyökätä johonkin kylään ja tappaa tämän asukkaita. luonto susia voisi kouluttaa itselleen eläinten kesyttäjällä.

2.villihmiset jotka ovat luonto ihmisiä joista saa tehtyä joukkoja

3.zeppeliini. ois ihan sika makeeta jos tähän sais semmoset natsi zeppeliinit :D:D:D:D:D vaa zeppeliiniä beisii ni kyllä lähtee

rameZ
04-30-2007, 08:06 PM
EI.
parempiakin on kuultu.
esimerkiksi herraoravalta on tullut muutama hyvä idea, tosin muutama huonokin...

wulz
04-30-2007, 08:08 PM
ideoita tarvittaisiin enemmän että pelistä tulisi parempi... nyt mielikuvitusta peliin ja lisää ideoita!!!!1 itse asiassa minulla olisi pari ideaa tässä:

1.luonto sudet jotka saattaisivat hyökätä johonkin kylään ja tappaa tämän asukkaita. luonto susia voisi kouluttaa itselleen eläinten kesyttäjällä.

2.villihmiset jotka ovat luonto ihmisiä joista saa tehtyä joukkoja

3.zeppeliini. ois ihan sika makeeta jos tähän sais semmoset natsi zeppeliinit :D:D:D:D:D vaa zeppeliiniä beisii ni kyllä lähtee

Mielestäni ideoita peliin ei tarvita paljoa lisää, kunhan ne ovat hyviä.
Huoh. Tälläisiä hulluja ideoita näkee päivittäin... Kaikki "ideasi" ovat varmaan keksitty pienistä aivoistasi, jotka on pelannu liikaa Age of Empiresii ja kattonu liikaa tv-ohjelmia natseista.
:arrow: Mietippä miten toteuttaa noi "ideat"...

vanchess
04-30-2007, 08:14 PM
juu se pikku asterix tais nää kaikki ideat mainita jo kertaalle meinaan noiden pohdinta on tainnu aika lyhyttä olla kun vaan ton susi jutunki se mainitsi ja myös ton ihme kouluttaja jutun toi zeppeliini kyl menee vähä liian pitkälle ku on jo muutenkin tiedustelijat keksitty

tuwe-mies
04-30-2007, 08:36 PM
anteeks vaa et tuun nyt kysyneeks et mikä on zeppeliini? mut noi ideat on ihan syvältä

nuija_mies
04-30-2007, 08:47 PM
aika nobo jätkä Q ei tiiä zeppeliinii :D:D:D:D:D:D

varmaa alle 10 vuotias....

summoner
04-30-2007, 09:01 PM
Hyvää iltaa pikku-asterixin kaltainen olento. Surkeita ideoita. Sry no bonus, life is hard

Skeletor!
04-30-2007, 09:01 PM
Zeppeliini ei oikein sovi travianin aikaan.

Jippajei
04-30-2007, 09:42 PM
Zeppeliinejä ei ollut rooman aikaan ja luontosudet ja -ihmiset eivät ole oikein järkeviä. Muuten sudet olisi ihan hyvä idea, jos keitaissa olevat eläimet päättäisivät välillä kyläillä pelaajien kylissä, mutta eläinten hyökkäyspisteet vaan on niin kovat, että pienet pelaajat saavat turpaan lepakoilta, joiden hyökkäys on 80.

anteeks vaa et tuun nyt kysyneeks et mikä on zeppeliini? mut noi ideat on ihan syvältäZeppeliini on yksinkertaisesti ilmalaiva. Wikipediasta lisää: http://fi.wikipedia.org/wiki/Zeppeliini

Saiko progamer ja pikku-asterix IP bännit? Entä jos ne/se (Kummiskin olivat sama henkilö tai sitten kaksi tyhmää veljestä/kaverusta) tekee uuden nimen ja sillä sitten kylvää kauhua?

Dna Kerma
04-30-2007, 09:49 PM
hohhoijaa mitä ideoita, olis kyllä hyvä jos porukat tietäis millaista koodi on tälläisissä peleissä ja kuinka 'helppoa' on sen muuttaminen ja etenki moottorin muuttaminen :P ennemmin ne mun "ehdottamat" t.A.T.u tytöt jotka hoilaa että "ROOBOT ROOBOT! PAKKATSIILI MITÄLIE!" sopis paremmin peliin ku jotku 1914 saksalaiszeppeliinit. : F roars

guuo
05-01-2007, 07:25 AM
Toi on pr0gramerin uus nimimerkki!!

antza_
05-01-2007, 07:30 AM
Samaa minäkin olen yrittänyt sanoa. Kakara varmaan nauraa kippurassa jossain noille teidän kommenteillenne.

teutonipäällikkö
05-01-2007, 07:35 AM
mä tiiän pr0 gamerin jostai counter stricestä se pelaa siel tai ainaskii joku tol nimel oon nähny :lol: :lol: vähä se oli ihan sika huono

SkuX
05-01-2007, 07:55 AM
mä tiiän pr0 gamerin jostai counter stricestä se pelaa siel tai ainaskii joku tol nimel oon nähny :lol: :lol: vähä se oli ihan sika huono

Sehän oli se varmasti?

Spitfire
05-01-2007, 08:01 AM
mä tiiän pr0 gamerin jostai counter stricestä se pelaa siel tai ainaskii joku tol nimel oon nähny :lol: :lol: vähä se oli ihan sika huono minäkii muuten oon nähny counter strikessä sen pelaavan.. ja huono oli. :!:

LoRenzZ
05-01-2007, 08:05 AM
huoh.. :roll:

SkuX
05-01-2007, 08:09 AM
Ainiin, ideoiden määrä ei ratkaise, vaan niiden laatu.
Esimerkiksi SINUN ideasi on aika syvältä, mutta niitä on paljon.