PDA

View Full Version : Travianin kansalliset juhlapäivät

Diina
04-30-2007, 08:23 AM
Kansalaiset medborgare!

Me Voluntasissa taistelemme kaiken iloisen puolesta. Siksi näin vappuaaton kunniaksi haluamme julistaa yleisen juhlinnan. Koska tänään on syntynyt maailman loistavin peli-idea liito-oravista ja heidän eloaan häiritsevistä mangusteista ehdotan tästä päivästä yleistä keksijöiden juhlapäivää, jonka kunniaksi jokainen sivistynyt pelaajaa pyörittää silmiään seitsemän kertaa vasempaan ja seitsemän kertaa oikeaan. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Lisäksi voi heittää menemään 100 viljaa ja lähettää ne tyypille, jonka kanssa olis kiva korkata skumppaa. :oops: :lol:

Gryptonick
04-30-2007, 08:26 AM
Juuh, ne kamikaze liito-oravat ois kyl aivan _Mahtava_ lisä tähän, ni voisihan sen puolesta juhliakkin! ;D
:roll:

FinnWarrior
04-30-2007, 08:30 AM
Oli ne liito-oravat hyvä idea.. :lol: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

m4Car0n!
04-30-2007, 08:36 AM
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Loistavia ideoita on kyllä tullut koko yön ajan! Kiitokset pikku asterixille, pr0g8merille ja kekripullalle!!! Bravo!

E: Lähetin Diinalle 100 viljaa :D

Kiavari
04-30-2007, 08:43 AM
Kansalaiset medborgare!

Me Voluntasissa taistelemme kaiken iloisen puolesta. Siksi näin vappuaaton kunniaksi haluamme julistaa yleisen juhlinnan. Koska tänään on syntynyt maailman loistavin peli-idea liito-oravista ja heidän eloaan häiritsevistä mangusteista ehdotan tästä päivästä yleistä keksijöiden juhlapäivää, jonka kunniaksi jokainen sivistynyt pelaajaa pyörittää silmiään seitsemän kertaa vasempaan ja seitsemän kertaa oikeaan. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Lisäksi voi heittää menemään 100 viljaa ja lähettää ne tyypille, jonka kanssa olis kiva korkata skumppaa. :oops: :lol:
Eijjeijjei, idea syntyi Sunnuntaina Huhtikuun 29. päivänä vuonna 2007 kello 20:05 m4Car0n!n minuutin armottomassa mietintätuokiossa. Mutta kun me tähän ollaan päästy, korkataan pois!

m4Car0n!
04-30-2007, 08:49 AM
Kansalaiset medborgare!

Eijjeijjei, idea syntyi Sunnuntaina Huhtikuun 29. päivänä vuonna 2007 kello 20:05 m4Car0n!n minuutin armottomassa mietintätuokiossa. Mutta kun me tähän ollaan päästy, korkataan pois!

Eijeiejiejei, idea on ollut päässäni jo vuosia, mutta nyt vasta löysin sanat sen julkaisemiseen Travian-foorumeilla! Toivottavasti sakemannit saavat kuulla tästä ideastani, johon olen tuhlannut vuosia!

Vuodet vierii liirum laarum, meille on vain liito-oravat *kippis*

tuoppi
04-30-2007, 09:20 AM
kippis! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: juhlat pystyyn!!!

ps. kannattaa lähettää vain tuntituotannon verran jos se on alle 100

m4Car0n!
04-30-2007, 09:22 AM
kippis! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: juhlat pystyyn!!!

ps. kannattaa lähettää vain tuntituotannon verran jos se on alle 100

Enpä usko, että kovin monella on enää tuntituotanto alle 100... :roll:

Kiavari
04-30-2007, 09:30 AM
Tehdäänpä kyseisestä aiheesta oikein kotisivu!!1!

m4Car0n!
04-30-2007, 09:38 AM
Tehdäänpä kyseisestä aiheesta oikein kotisivu!!1!

Loistava idea! Tekisin jos jaksaisin! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Diina
04-30-2007, 09:42 AM
Nää bileet on lähty ihan mahtavasti käyntiin! Hienoo et tulitte mukaan. :lol: Jos joku yhtään tykkää mun kaverista Nastista, niin lähettäis sille skumpan, kun se aika maissa, kun yks Cystis kävi sen kimppuun tosi pahasti. Se ei ilahdu, jos mä lähetän. Se vaan luulis, että mä säälistä...

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Kiphis

Diina

m4Car0n!
04-30-2007, 09:54 AM
Nää bileet on lähty ihan mahtavasti käyntiin! Hienoo et tulitte mukaan. :lol: Jos joku yhtään tykkää mun kaverista Nastista, niin lähettäis sille skumpan, kun se aika maissa, kun yks Cystis kävi sen kimppuun tosi pahasti. Se ei ilahdu, jos mä lähetän. Se vaan luulis, että mä säälistä...

Kiphis

Diina

Joo, mun täytynee peruutta vappumenot, kun ei koneen ääreltä viitsi lähteä kun täälläkin on näin hyvät bileet! Kippis ja kulaus!

Ps. Missä mun resot viipyy? Tässähän tulee ihan paha mieli :( Eikö kukaan todellakaan pidä minusta? Miksi te inhoatte minua? MIKSIIIIH???!?

Kiavari
04-30-2007, 10:05 AM
Joo, mun täytynee peruutta vappumenot, kun ei koneen ääreltä viitsi lähteä kun täälläkin on näin hyvät bileet! Kippis ja kulaus!

Ps. Missä mun resot viipyy? Tässähän tulee ihan paha mieli :( Eikö kukaan todellakaan pidä minusta? Miksi te inhoatte minua? MIKSIIIIH???!?
Me rrrakastetaan sua. Ja liito-oravia. Siis liito-oravia. Ei sua.

summoner
04-30-2007, 10:11 AM
Mitäs juomia täältä saa? Vai pitääkö vain jauhaa viljaa vai mussuttaa jauhoja tai tilata leipomosta taikinaa? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

origin
04-30-2007, 10:14 AM
Liito-oravat on suorastaan täydellinen idea! Näin vapun kunniaksi voisi lähettää vaikka kaikki resot kavereille :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Niile hyville kaveille joiden kanssa mennään vappuna keitoille :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

m4Car0n!
04-30-2007, 10:16 AM

Me rrrakastetaan sua. Ja liito-oravia. Siis liito-oravia. Ei sua.

Yääähhh!!! :cry: *viiltelee ranteitaan kirjastokortilla ja kuuntelee HIM:a*

rameZ
04-30-2007, 10:20 AM
lopettakaa toi pelleily. "kamikaze liito-orava" kuulostaa aika koomiselta.

Kiavari
04-30-2007, 10:26 AM
No tuo oli hyvä! :D

Spitfire
04-30-2007, 10:27 AM
No tuo oli hyvä! :Dtää idea topic on tarkotettu näköjää spämmereille...

m4Car0n!
04-30-2007, 10:28 AM

Eipäs! Vaan hurjille bilehirmuille!!1! Grrraaauuh! :lol:

Spitfire
04-30-2007, 10:29 AM

Eipäs! Vaan hurjille bilehirmuille!!1! Grrraaauuh! :lol:kyyllä kyyllä :D :D

LoRenzZ
04-30-2007, 11:36 AM

Eipäs! Vaan hurjille bilehirmuille!!1! Grrraaauuh! :lol:kyyllä kyyllä :D :D kippis ja kulaus, tämä oli munaus :lol:

JRKS
04-30-2007, 02:29 PM
Siis mitä vitun pelleilyy tääl puuhataa,vittu mun puolest kaikki paskaläppä tääl idea osios vois viedä syvimpään perseenreikään :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

toniko
04-23-2008, 05:43 PM

Ironder
04-24-2008, 05:03 AM
[wnbmod=Hymiöiden raiskausta ja spämmiä, aijai pojat, nyt tulee hirmuinen Delgrim ja antaa teille menoliput banaanisaarille.[/wnbmod]
Ihan turha. Voisi laittaa lukkoon.