PDA

View Full Version : Rakennuksen tuhoaminen.

Maximilian
04-27-2007, 08:40 PM
Elikäs tämmönen, että kun saa päätalon tasolle 10, niin silloinhan voi alkaa tuhota taloja? :D Niin minulla olisi tämmönen ehdotus, että kun tuhoaa sen, niin miksei siitä saisi vähän resursseja takaisin? Kätkö tarvii 40|50|30|10 ja siitä saisi vaikka puolet vähemmän? :D

Mutazombi
04-27-2007, 08:46 PM
Idean ydin on hyvä, mutta siloin pitäisi hieman nostaa tuhoamis aikaa, kun resoja otetaan talteen, lisäksi pitäisi säilyttää perinteinen "nopeasti muussiksi" vaihtoehto.

ja puolet on mielestäni reippaasti liikaa, ehkä jonkin 10-30% riippuen rakennuksesta.

Maximilian
04-27-2007, 08:48 PM
Idean ydin on hyvä, mutta siloin pitäisi hieman nostaa tuhoamis aikaa, kun resoja otetaan talteen, lisäksi pitäisi säilyttää perinteinen "nopeasti muussiksi" vaihtoehto.

ja puolet on mielestäni reippaasti liikaa, ehkä jonkin 10-30% riippuen rakennuksesta.

hmm, tasolla 10 voi vain tuhota ja tasolla 20 tuhomalla saadaan ressuja? :P

Mutazombi
04-27-2007, 08:53 PM
Kävisi se niinkin, resojen saanti kuitenkin olisi jotenkin realistista, ei se oikeastikaan ole nii että "hei, tää lankku oli viime taloskin, ei tät voi käyttää, heitetään se pois"

Jos tason 15 päärakennus olisi 10% takaisin, ja sitten joka taso toisi 2% lisää. Joissain helposti kierrätettävissä rakennuksissa olisi sitten se 10% vielä lisää eli max 30%?

Unski
04-28-2007, 05:57 AM
Pojat ja tytöt, olette aivan hakoteillä. Eihän se ilmaista ole että rakennukset häviävät ;). Jos ei muuta, rakennusten tuhoamisen pitäisi maksaa ainakin viljaa, ja muita resoja voisi sitten ottaa tietyn määrän talteen.

hatluer
04-28-2007, 06:34 AM
Ei jos käyttäisi orjia...

Maximilian
04-28-2007, 08:07 AM
Kävisi se niinkin, resojen saanti kuitenkin olisi jotenkin realistista, ei se oikeastikaan ole nii että "hei, tää lankku oli viime taloskin, ei tät voi käyttää, heitetään se pois"

Jos tason 15 päärakennus olisi 10% takaisin, ja sitten joka taso toisi 2% lisää. Joissain helposti kierrätettävissä rakennuksissa olisi sitten se 10% vielä lisää eli max 30%?

Tuskin joku turhaan tuhoaisi talonsa. :P Minulle ainakin sopisi tuo, että aina kun päivittää päärakennusta, niin sitä enemän sitten saa ressuja tuhoamisesta.

Mad Zero
04-28-2007, 08:14 AM
En minä turhaan tuhoa talojani, ellei siihen ole syy. :wink:

Nipa
04-30-2007, 03:44 PM
En minä turhaan tuhoa talojani, ellei siihen ole syy. :wink:samaa miltä, tila ei lopu kesken ainakaan vielä :P

Jopetshow
04-30-2007, 05:21 PM
En minä turhaan tuhoa talojani, ellei siihen ole syy. :wink:samaa miltä, tila ei lopu kesken ainakaan vielä :P

Se tila vaan tuppaa loppumaan sitten myöhemmin...

Laita tuo tilannekuva mieluummin allekirjoitukseen kun se on turhan iso avatariksi!

Itse ideaan: olisihan se mukava saada hieman resoja rakennuksia tuhotessaan, ei kuitenkaan kovin isoa määrää.

Silmä
04-30-2007, 05:29 PM
Olisihan se kiva, että saisi jotain resursseja siitä tuhoamisesta, mutta tärkeämpää olisi saada tuhoutuminen tapahtumaan yhdellä napin painalluksella. Ei siinä mitään, että rakennuksen tuhoaminen kestää kauan, mutta kun jos haluaa vaikka eroon ylimääräisestä kätköstä, pitää se tuhota 10 kertaa. Itseltä meni kerran melkein viikko kätkön tuhoamisessa tuon takia...

Vaikka saisihan se rakennus nopeamminkin tuhoutua, vaikka välittömästi. Tai sitten voisi laittaa mahdollisuuden käyttää rakennuksia omien katapulttien harjoitusmaaleina...