PDA

View Full Version : Tehkää näin

Mutazombi
04-27-2007, 06:25 AM
UUDET IDEAT:

Mikäli laitatte äänestyksen, laittakaa sinne ainakin vaihtoehdot hyvä ja huono

Miettikää tarkkaan onko ideassanne mitään järkeä, ei aiheita tyyliin: "ois siistii jos mä saisin plasmatykin ja ionikilvet ja tappaisin kaikki".

Muotoilkaan ideanne huolella, ja jättäkää ainakin hymiölegioonat pois, ei kukaan voi ottaa ideaa vakavasti joka on kirjoitettu tyyliin "Ois tosi siistii jos vois rakentaa xxxxx *iso rivi hymiöitä* ja sit vois tehä xxx ja lisää hymiöitä.

IDEOIDEN KOMMENTOINTI:

Älkää kirjoittako paska idea, en oo ikin nähny paskempaa, ei v oot tyhmä... Tälläisia viestejä tulee parikymmentä putkeen, eivätkä ne auta ketään, kirjoittakaa mieluummin jotain kehittävää, tai sanokaa edes miksi se on niin huono. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa ja aiheessa on äänestys, äänestä ja jätä turha viesti laittamatta, kukaan ei iloitse yhden hymiön viesteistä.

Mikäli joku idea on selvästikkin pelkkä huono vitsi, ole hyvä ja älä kommentoi siihen, spämmiin vastaushan on tietenkin spämmiä ja rankaisun arvoinen teko.

Jin Hansson
04-27-2007, 07:04 AM
Älkää kirjoittako paska idea, en oo ikin nähny paskempaa, ei v oot tyhmä... Tälläisia viestejä tulee parikymmentä putkeen, eivätkä ne auta ketään

Sama koskien niitä "Ei koskaan tuu toteutumaan, nämä ideat eivät koskaan mene Saksaan asti." -kommentteja.

Mutazombi
04-27-2007, 09:31 AM
Juu tuokin on totta, ja mikäli joku on sattunut tuon ilmoituksen jo lukemaan, niin sitä on paranneltu, aamulla se oli "hieman" kummallinen.

hatluer
04-27-2007, 10:38 AM
Paras olisi pistää kehittävää kommenttia tai "itse en ideasta pitänyt" PS: huomatkaa uusi avatari.

Mutazombi
04-27-2007, 10:53 AM
Paras olisi pistää kehittävää kommenttia tai "itse en ideasta pitänyt" PS: huomatkaa uusi avatari.Huomataan :wink:

Hakaristit lähellä sydäntä?

hatluer
04-27-2007, 11:14 AM
Juuh... Vielä puuttuu rintamerkki jossa on hakaristi. Mutta olen avatareineni sotkenut jo kaksi aihetta joten ei puhuta siitä tässä.

Mutazombi
04-27-2007, 01:14 PM
Juu ei, ja sitten vielä tuosta itse aiheesta, jos tuohon mielestänne kuuluu jotain muutakin sanottavaa niin postatkaa tänne, voin sitten parannella. Nimeä tälle kanssa voisi parantaa:D pistin tuon kun ei ollut mitään mielessä ja heikko mielikuvitus.

leetxxx
04-27-2007, 01:18 PM
UUDET IDEAT:

Mikäli laitatte äänestyksen, laittakaa sinne ainakin vaihtoehdot hyvä ja huono

Miettikää tarkkaan onko ideassanne mitään järkeä, ei aiheita tyyliin: "ois siistii jos mä saisin plasmatykin ja ionikilvet ja tappaisin kaikki".

IDEOIDEN KOMMENTOINTI:

Älkää kirjoittako paska idea, en oo ikin nähny paskempaa, ei v oot tyhmä... Tälläisia viestejä tulee parikymmentä putkeen, eivätkä ne auta ketään, kirjoittakaa mieluummin jotain kehittävää, tai sanokaa edes miksi se on niin huono. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa ja aiheessa on äänestys, äänestä ja jätä turha viesti laittamatta, kukaan ei iloitse yhden hymiön viesteistä.

Ihan huono idea, ei mene koskaan saksaan asti...

Mutazombi
04-27-2007, 01:22 PM
Tämä ei ollut idea, vaan pikemminkin jonkinlainen muistutus käytöstavoista ja muusta mukavasta :oops:

Mad Zero
04-27-2007, 05:16 PM
Siinä oli Zombilta hyvät äänestysäännöt. :)

Kiitos, mutta olen jostain kumman syystä tiennyt jo nuo.

Voitte myös laittaa Kyllä ja Ei. 8)

hatluer
04-27-2007, 07:23 PM
Onko toi ionikilpi hieman yliampuva vertaus? No minusta kielteinen saa olla kunhan on teksti kauniisti kirjoitettu. Usein tunnen positiivisenkin palautteen ikäväksi, kun ei ole tekstissä merkit kohdallaan (tietysti vahinkoja sattuu). Ja näin offtopick: voiko liiallisesta kofeiinista mennä sekaisin koska itse olen tänään sen takia hyvin puhelias. :roll:

Mutazombi
04-27-2007, 07:41 PM
Ionikilpi valitettavasti ei ole täällä mitenkään normaalista päivästä poikkeava idea :wink:

Ja joissan äänestyksissä vaihtoehdot ovat tosiaan tyyliin "joo!!!" ja "kylläääh!". täällä ei voi minkään olettaa olevan itsestään selvää.

Kielteinen saa olla, mutta "paska idea" on silti melko turha viesti. "Idea on huono koska..." kuulostaisi jo paljon paremmalta.

Ja kofeiini tosiaan aiheuttaa ylienergisyyttä.

Runescape
04-28-2007, 10:06 AM
Hatluer jos pelaat saksan serverillä tolla avatarilla niin mahtaa ne suuttua sielä :D

Ozcar
04-28-2007, 10:54 AM
Itse en osaa mitenkään ottaa vakavasti porukkaa, joka käyttää foorumeilla pelkkää slangia tjs. Lisäksi alkukirjaimet ja välimerkit (sekä kappalejaot pitkissä viesteissä) tuovat selvästi asiallisemman vaikutelman kuin putkeen kirjoitettu sanamoska josta täytyy etsimällä etsiä sitä viestin tarkoitusta.
Ja miten vaikeaa voi olla oikolukea viesti ennen postaamista? Lukekaa viestinne kerran läpi ennen kuin postaatte ne, ja jos jokin kohta tuntuu takkuavan niin korjatkaa se! Ja katsokaa nyt, ettette laita niitä kolmoispisteitä joka lauseen loppuun, sillä piste toimii yleensä paljon tehokkaammin. Kolmoispisteet luovat kuvan, ettet ole itsekään varma siitä mitä puhut!
Ja tosiaan, se hymiöfloodi. Nyrkkisääntönä pidetään usein, että hymiöitä saa maksimissaan 2 peräkkäin ja vain niissä paikoissa, joissa haluat todella tehostaa sanomaasi tai ilmaista esimerkiksi sarkatisen kannan. Ja hymiöiden väärinkäyttökin on kaamean näköistä, ei ole mitään järkeä laittaa viestiä "loistava vitsi, nauroin katketakseni :evil: ".
Ei minulla tällä erää muuta.

hatluer
04-28-2007, 12:07 PM
Täysin samaa mieltä oskarin kanssa. Isäni kaveri heitettiin saksassa putkaan koska sanoi: heil hitler!

Buubbeli
04-28-2007, 03:01 PM
Hatluer jos pelaat saksan serverillä tolla avatarilla niin mahtaa ne suuttua sielä :D

Anteeksi offtopicista, mutta pakko korjata tähän väliin. Eli siis hatluerin avatar ei ole natsisaksan merkki, vaan Suomen ilmavoimien (vai mikä olikaan?). Hatluerilla oli alunperin natsisaksan symboli, mutta muutti sen, koska siitä valitettiin toisella threadilla.

hatluer
04-28-2007, 06:00 PM
Täysin näin. Eli älkää ihmetelkö näistä jutuista 8) .

Samulix
04-29-2007, 03:19 PM
juuu eii! =D

JRKS
04-30-2007, 02:18 PM
peilikuva Natsien hakarististä niile jotka ei vielä tajua.

Ozcar
04-30-2007, 02:34 PM
Voi sinua, hakaristi ei ole ainoastaan natsien symboli. Ja "peilikuvaa hakarististä" ei olekaan, se on aivan eri merkki.

JRKS
04-30-2007, 02:38 PM
Voi sinua, hakaristi ei ole ainoastaan natsien symboli. Ja "peilikuvaa hakarististä" ei olekaan, se on aivan eri merkki.

Meinasin niin että tyhmemmätkin tajuaa esim. pikku diilaaja (asterix) ne ei varmaankaan tienny et hakaristi on kutakuinkin vanha merkki,jota käytettiin aikoja sitten :? (mieleen ei muistu mikä yhteisö sitä käytti ,lolz)

Ja kutsu mua sokiaks,mut mun mielst toi sattuu olemaan peilikuva siit "Natsi" haksrististä :/

Jippajei
04-30-2007, 02:40 PM
Pientä lisäystä tohon noin: Jos ideat osastolla riehuu spämmäreitä, älä tee tyhmiä aiheita pilkataksesi heitä. Spämmerit nimittäin eivät ymmärrä sarkasmia. (Esimerkkinä progamer ja pikku asterix, jotka ovat molemmat bännättyjä.)

Jezebel
04-30-2007, 02:47 PM
Hakaristikeskustelua (jos siinä vielä jotain keskustelemista on) voi sitten jatkaa tuolla yleisen keskustelun puolella siinä natsikeskustelussa.

Edit: linkki (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=2334)

Jughu
05-01-2007, 04:28 PM
Juu tuokin on totta, ja mikäli joku on sattunut tuon ilmoituksen jo lukemaan, niin sitä on paranneltu, aamulla se oli "hieman" kummallinen.
ja jos siihen on jo vastattu niin ei itse tarvitse ruveta vastaamaan aivan turhaa sellaane.Joissakin kysymyksissä voi olla ainaki 10 samaa vastausta koska kaikki haluaa varmaan paremman arvonimen

Kalvotasku
05-03-2007, 04:37 PM
Hyvät säännöt sinulla. Kumpa kaikki alkaisivat noudattamaan niitä. Samalla spämmerit voisivat kadota. Kaikki ei vain ota opista vaaria.

mackara94
05-05-2007, 10:56 AM
Tulee bannit kait... laitan adminille tietoo

Commo
05-05-2007, 11:42 AM
ja jos siihen on jo vastattu niin ei itse tarvitse ruveta vastaamaan aivan turhaa sellaane.Joissakin kysymyksissä voi olla ainaki 10 samaa vastausta koska kaikki haluaa varmaan paremman arvonimen

Arvonimet pois = spämmi vähenee ½

JaPervo
05-12-2007, 09:56 AM
Niin ja se olis kans ihan kivaa jos on äänestys, jossa on vaihtoehtoina vaikka kyllä ja ei, niin et vastais siihen ensin että kyllä, ja sitte kirjoitat kommentin "kyllä".. eikö sun mielipitees pitäsi tulla selville siitä että äänestit oman kantas puolesta :>

JRKS
05-16-2007, 11:08 AM
Mutta ei siinä silti näy että sinä olisit vastannut kyllä,jos haluaa tehdä sen muillekin selvääksi että juuri sinä olet sen asian kannalla.

Jezebel
05-16-2007, 11:26 AM
Mutta ei siinä silti näy että sinä olisit vastannut kyllä,jos haluaa tehdä sen muillekin selvääksi että juuri sinä olet sen asian kannalla.
Jos haluaa tehdä kantansa selväksi muille, kannattaa myös perustella näkemystään. Pelkät kyllä- tai ei-vastaukset luokitellaan helposti turhaksi viestimääränkasvatukseksi.

JRKS
05-16-2007, 12:28 PM
Ajattelin että toi on itsestäänselvyys -.-

Perustelut on aina hyvä asia,varsinkin jos se on positiivista.

Khouli
05-31-2007, 10:46 AM

No kyllä ne varmaa suuttuis . Mut ketä se haittaa ei ainakaa mua ja sit onko -MUTAZOMBI- moderaattori. luulen tai oikeastaan tiedän että on mutta varmistan.
No hyvä että pistät noita juttujas -MUTAZOMBI- niin ei semmoset apinat ala värkkää kiitos.

Frankki
06-16-2007, 12:02 PM
oon liian tyhmä miettimään :lol:

Kakashi
06-20-2007, 10:16 PM
Itse en osaa mitenkään ottaa vakavasti porukkaa, joka käyttää foorumeilla pelkkää slangia tjs. Lisäksi alkukirjaimet ja välimerkit (sekä kappalejaot pitkissä viesteissä) tuovat selvästi asiallisemman vaikutelman kuin putkeen kirjoitettu sanamoska josta täytyy etsimällä etsiä sitä viestin tarkoitusta.
Ja miten vaikeaa voi olla oikolukea viesti ennen postaamista? Lukekaa viestinne kerran läpi ennen kuin postaatte ne, ja jos jokin kohta tuntuu takkuavan niin korjatkaa se! Ja katsokaa nyt, ettette laita niitä kolmoispisteitä joka lauseen loppuun, sillä piste toimii yleensä paljon tehokkaammin. Kolmoispisteet luovat kuvan, ettet ole itsekään varma siitä mitä puhut!
Ja tosiaan, se hymiöfloodi. Nyrkkisääntönä pidetään usein, että hymiöitä saa maksimissaan 2 peräkkäin ja vain niissä paikoissa, joissa haluat todella tehostaa sanomaasi tai ilmaista esimerkiksi sarkatisen kannan. Ja hymiöiden väärinkäyttökin on kaamean näköistä, ei ole mitään järkeä laittaa viestiä "loistava vitsi, nauroin katketakseni :evil: ".

Tässäkin viestissä puuttui parit välimerkit, joten älä sinä ala valittamaan ihmisille, jotka eivät osaa kirjoittaa kirjakieltä.. Opettelisit itse, ennenkuin alat muille valittamaan.

Miten se edes sinua liikuttaa, jos joku kirjoittaa jotain puhekieltä, ja häneltä vaikka puuttuisikin parit välimerkit, tai päättömerkit yms.

Ota rauhallisesti ja lue rauhassa, niin saat selvää. Taikka osta silmälasit, jos et tajua/jaksa lukea sellaista tekstiä, jossa olisi suoraa "tätä moskaa"...Mene valittamaan muualle, Kiitos!

Kakashi
06-20-2007, 10:19 PM
:oops: Eikö tälläinen ole osittainen spämmi? Jos laittaa yhden hymiön postauksen, viestilaskurin "parannukseksi". Voisit jotenkin edes laittaa tekstiä tähänkin viestiin? Vai olenko sokea, ja tässä postauksessa on kuin onkin tekstiä?

Laittakaapas yv:nä jos olen ollut sokea, ja sanokaa miten olen ollut sokea, ja jos on muuta asiaa, niin eikun kirjoittelemaan minulle yv:nä, Kiitos!

goddet
06-22-2007, 05:05 AM
hyvä idea mut.. en tiedä jotain vielä puuttuu minun mielestä. :P

shabil
06-23-2007, 09:18 PM
minkä takia osa porukasta heittää kaiken leikiksi, ja käyttäytyy kun lauma apinoita?? Jos joku sanoo jotain niin ei tarvitse mennä haukkumaan heti vaan voi sanoa että " tuo on hyvä mielipide, mutta itse olen tästä asiasta mieltä...". Ja sitten jos ei osaa sanoa asijoita asiallisesti voi olla hiljaa...

No ei mulla sit mitään muuta:D

(toivottavasti ketään ei ota henkilökohtaisesti)

slerba
06-24-2007, 11:44 PM
Olisiko mahdollista saada travianiin osio mistä näkisi kuinka paljon on mitäkin "heimoa" käytössä. En ole ainakaan löytänyt sellaista kohtaa :D

Zimppa
06-25-2007, 08:07 AM
Tästä näet. (http://www.tramppi.com/)

D13S3L
06-26-2007, 07:58 AM
Ois kyl hyvä homma jos kaikki turha spämmiminen yms. loppuisi ja foorumilla keskusteltaisiin asioista asiallisesti.

Ärsyttää muutenkin lukea kaikkea aiheetonta suunsoittoa :twisted:

*angst* :F

Nighthunter
07-16-2007, 05:51 PM
ok

sulkuu
07-22-2007, 05:49 PM
Laitahan zombi tuonne ohjeeseen myös se, että MYÖS äänestys vois olla asiallinen:

1.) kyllä, hyvä idea.
2.) En osaa sanoa.
3.) Ei, huono idea.

Nuo kolme riittää jo hyvin vaihtoehdoiksi.
Ei tarvii mitään:

1.) Siis super fantsu
2.) Aivan loistava.
3.) hyvä
4.) plääh.. enpä tiiä
5.) huono.
6.) p***a
7.) ihan v***n p***a.. Tämmösil pyyhitää perseit.
8.) Vois mennä Saksaan jos kaikki ois pilves.

Ainaki minun mielestä ideasta menee viimeinenki uskottavuus tuommosen äänestyksen takia.

Firebird
07-23-2007, 07:30 PM
Kuulkaapas nyt. On pakko vielä yksi Hakaristikeskusteluun liittyvä viesti laittaa. Tämä Hakaristi mikä Hatluerilla on Avatarina ei ole Natsien käyttämä hakaristi. Tuota Hakaristiä käyttettiin Suomen ilmavoimien symbolina aikoinaan ja punataustainen musta hakaristi jossa on pisteitä ympärillä on käsittääkseni Hindujen käyttämä uskonnollinen merkki. Sitten on vielä "Tursaansydän" jota runoilija Ilmari Kianto käytti tunnuksenaan. Natsien hakaristi on 45astetta vinossa oikealle päin ja siinä on punaisella taustalla oleva valkoinen ympyrä jossa on musta hakaristi. Myös Lotta Svärd- merkissä esiintyy hakaristi.

LÄHDE: www.wikipedia.org ja Meiän historian ope. :D

Jin Hansson
07-23-2007, 07:36 PM
Kuulkaapas nyt. On pakko vielä yksi Hakaristikeskusteluun liittyvä viesti laittaa. *loppu viesti*

Asia on jo puitu ja mainittu useaan otteeseen siellä topikissa, jonka linkin Jezebel laittoi edelliselle sivulle jo. ;)

Firebird
07-24-2007, 12:57 AM
Asia ymmärretty.. :roll:

Hupaisa
07-24-2007, 09:53 PM
Mägu luulin aina et se on Hail Hitler :S :P

Miko
07-29-2007, 03:00 PM
Mägu luulin aina et se on Hail Hitler :S :P

Hupsu taas spämmireissullaaan -,-

mysterio
08-03-2007, 01:36 PM
kannattaa ensimmäisenä kehittää kaivoksia ja sitten rakennuksia ja joukkoja.

Laku
08-04-2007, 01:53 PM
kannattaa ensimmäisenä kehittää kaivoksia ja sitten rakennuksia ja joukkoja.

Tää taas liittyy jotenkin johonkin.
Asiasta toiseen ,elikkä noi ohjeet on hyvät.

Judge
08-04-2007, 03:11 PM
Laitahan zombi tuonne ohjeeseen myös se, että MYÖS äänestys vois olla asiallinen:

1.) kyllä, hyvä idea.
2.) En osaa sanoa.
3.) Ei, huono idea.

Nuo kolme riittää jo hyvin vaihtoehdoiksi.
Ei tarvii mitään:

1.) Siis super fantsu
2.) Aivan loistava.
3.) hyvä
4.) plääh.. enpä tiiä
5.) huono.
6.) p***a
7.) ihan v***n p***a.. Tämmösil pyyhitää perseit.
8.) Vois mennä Saksaan jos kaikki ois pilves.

Ainaki minun mielestä ideasta menee viimeinenki uskottavuus tuommosen äänestyksen takia.

Täysin samaa mieltä. Minusta äänestyksiin on turhaa laittaa enempää vaihtoehtoja äänestykseen kuin nuo kolme. Sitäpaitsi tuollaiset vaihtoehdot, missä lukee "täysin paska" tai jotain sinnepäin johtavat yleensä äänestystilastoja. Kirosanat kun ovat niin hauskoja joidenkin mielestä.

Mutta hyvät ohjeet olet väsännyt Muta. Toivottavasti kaikki lukevat tämän ja ottavat opikseen.

Jumis
08-04-2007, 05:56 PM
Täysin samaa mieltä!

Sauron
08-09-2007, 08:43 PM
Siinä oli Zombilta hyvät äänestysäännöt. :)

Kiitos, mutta olen jostain kumman syystä tiennyt jo nuo.

Voitte myös laittaa Kyllä ja Ei. 8)ei juma toi sun avataris :D oon kattonu ton videon se vähä raivostuu tossa :D cs on kova peli :D

Sauron
08-09-2007, 08:44 PM
heil hitler![/quote]HAHHAHAAHAHAH

Amnesia
08-12-2007, 11:59 AM
Mmm.. Mun mielestä törkeät vastaukset sais poistaa. Mutta saahan sitä tietty sanoa että idea on huono, mutta semmoiset törkeät vastaukset eivät ole kellekkään mukavia.

Jeplo
08-19-2007, 11:59 AM
Täysin samaa mieltä oskarin kanssa. Isäni kaveri heitettiin saksassa putkaan koska sanoi: *HEIL* hitler!

kirjotus virhe!! tossa missä on tähdet pitäs lukee hail eikä heil :roll:

Botti
08-22-2007, 04:54 PM
6000 lukija!!

DaKuSa
09-04-2007, 05:39 AM
olis aika mahtava.

vakiopeikko
09-11-2007, 02:36 PM
Älkää kirjoittako paska idea, en oo ikin nähny paskempaa, ei v oot tyhmä... teksti lainattu mutazombilta, vieläpä moderaattorilta :roll: (lainaus homma on hakusessa :oops: )

täällä käy pienempiäkin! esim. minä olen 11 v joten suosittelisin ¨hienompaa¨ puhetta :?

the worrior
09-11-2007, 03:43 PM
Tosta listasta puuttu et pitäis laittaa perustelut, koska, on tosi tyhmän näköstä ku lukee vaa (esim.)"surkee idea" ja yleensä niiden jotka sanoo tyyliin "surkee idea" on vaa äkkii keksiny jotain eikä oo edes lukenu huolella ideaa koska, jos ne ois lukenu huolel mitä jossai ehdotetaan niil ois myös PERUSTELUT

tulpo
09-25-2007, 03:01 PM
mun mieelestä kyllä natsi merkkin hakaristi on vähän vinossa. toi avatari on suomen ilma voimien käytössä

Adio
09-25-2007, 05:42 PM

Juuri tälläistä olen yrittänyt sanoa, että kirjottaisivat tai edes yrittäisivät kirjoittaa käsialaa, josta saa selvää.

J11P33
10-20-2007, 08:38 AM
moiAlä ala spämmäileen.Sori. Späm

vaketsu50
11-13-2007, 04:09 PM
toi oli muistutus ei idea :D

vaketsu50
11-18-2007, 03:38 PM
tämä on muistutus ei idea mutta hyvä silti

Danic
11-28-2007, 06:35 PM
Älkää kirjoittako paska idea, en oo ikin nähny paskempaa, ei v oot tyhmä... Tälläisia viestejä tulee parikymmentä putkeen, eivätkä ne auta ketään

Sama koskien niitä "Ei koskaan tuu toteutumaan, nämä ideat eivät koskaan mene Saksaan asti." -kommentteja.
Minkäs sille voi kun se vaan on karu fakta. :(

Fonillius
12-03-2007, 01:08 PM
Ehkä nimeks voisin suositella "Idea Foorumin Ohjeet" tai jotain vastaavaa.

Mielestäni tuo sinun ideasi ei pääse koskaan saksaan asti... HUONO IDEA! :twisted:

temetski
12-10-2007, 11:54 AM
mä oon tässä muuten miettinyt, että kannattaako täällä foorumeilla edes ehdottaa mitään muutoksia... kun yleensä kaikki ideat ovat... noh... huonoja, mutta mitä väliä sillä on jos olisikin hyvä idea, kun yleensä kaikki vaan sanoo että: "ihan hyvä idea mut ei tää mee saksaan." eli mitä järkee? kuinka monta ideaa jostain suomen travianin foorumeilta yleensäkkin lähtee saksaan? antakaas jotain esimerkkejä ideoista jotka ovat yltäneet saksaan? varmaan riittää yhden käden sormet sen laskemiseen... :roll:

E: painavaa sanaa...

MattiTeppoSeppo
12-10-2007, 02:01 PM
Mun tietääkseni ei oo viel lähteny koskaa yhtäkää. Voin olla väärässä...

Keinonen
12-10-2007, 02:04 PM
Mun tietääkseni ei oo viel lähteny koskaa yhtäkää. Voin olla väärässä...Ideat-foorumi on sitä varten että muualla olisi vähemmän spämmiä. Ihmiset ehdottavat samat ideat joka tapauksessa, oli niille osiota tai ei.

Deeb
12-10-2007, 02:19 PM
Mun tietääkseni ei oo viel lähteny koskaa yhtäkää. Voin olla väärässä...Ideat-foorumi on sitä varten että muualla olisi vähemmän spämmiä. Ihmiset ehdottavat samat ideat joka tapauksessa, oli niille osiota tai ei.
Hyvä sun on puhuu spämmistä.

MattiTeppoSeppo
12-10-2007, 02:22 PM
Hyvä sun on puhuu spämmistä.

Niimpä :D Mut ihme kyl nii toi oli asiallinen kommentti. Eli totta se ois, et sit niit ideoit ois jokapuolel.

rik_ik
12-20-2007, 05:24 PM
ei tuu toteutumaa

rik_ik
12-20-2007, 05:57 PM
en varmastikaan tee

Ra-W
01-11-2008, 06:28 PM
Haahaahh.. :mrgreen: Plasmatykki :lol: Modet on joskus hauskoi..

Mansikka
01-20-2008, 04:29 PM
Mun mielestä ne on tyhmii jotka vihaa Traviania tai ne jotka fanittaa sitä ihan kamalasti. Mut kaikkein tyhmimpii on ne jotka luulee että se oma tekemä idea on ihan PARAS :roll:

Cedric
02-21-2008, 01:07 PM
Ja noita äänestysvaihtoehtoja olis parempi ku ei olisi monta kuten: hyvä, erittäin hyvä, kyllähän se menee, juu hyvä on; Ja siihen malliin, ettei mene vaikeaksi kattoa, että onko se nyt muiden mielestä hyvä vai huono idea.

LassEE
03-14-2008, 06:52 AM
Jep, samaa mieltä.

ZoboZ
03-28-2008, 07:59 PM
Hyödyllinen topicki

suammoo
05-10-2008, 04:05 PM
tehkää näin ja klikatkaa tosta ja tehkää ukko speedii se auttoo pelii:
http://www.travian.fi/

Hyötylinkkien levittäminen spämmiviesteillä tai ylimääräisenä lisänä viestien ohessa on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Hyötylinkit kuuluvat allekirjoitukseen. Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - TemeK1

Soxudaa
05-23-2008, 02:20 PM
Suosittelen lukea tämän:
www.google.fi

Hyötylinkkien levittäminen spämmiviesteillä tai ylimääräisenä lisänä viestien ohessa on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Hyötylinkit kuuluvat allekirjoitukseen. Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Kaito Kid

pyöreä omena
06-03-2008, 01:07 PM
jaajaa. :D

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - LCHawk

Noob-Player
06-15-2008, 11:22 AM
Niin, mutta kannattaa muistaa että mikään ideoista ei toteudu. Saksan foorumeilla tehkää ideoita, niin on 5% mahdollisuudet että onnistuu. ;)

jepe67
06-17-2008, 12:11 AM
:twisted: 8) Niinpä niin 8) :twisted:

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Tag

bvc
06-28-2008, 07:04 PM
:twisted: 8) Niinpä niin 8) :twisted:

jaajaa. :D
Niin juuri näitä viestejä ei kaivata.

Spämmäys eli asiattomien/turhien viestien kirjoittelu on kielletty foorumin säännöissä (tutustu niihin täällä (http://forum.travian.fi/viewtopic.php?t=353)). Tästäkin tapauksesta on annettu käyttäjälle huomautus/virallinen varoitus. - Tag

L4Dex
03-02-2009, 10:23 AM
Mun mielesetä travianis sais olla sillee et näkis taistelut ja et ne kestäis joku 15min ja sitte siin taistelu areenal vois käskee tyyppien iskee katapultilla tai vetäytymään jne...

anttu123
05-23-2009, 07:55 PM
Meinasin niin että tyhmemmätkin tajuaa esim. pikku diilaaja (asterix) ne ei varmaankaan tienny et hakaristi on kutakuinkin vanha merkki,jota käytettiin aikoja sitten :? (mieleen ei muistu mikä yhteisö sitä käytti ,lolz)

se oli must hindut ketä sitä käytti/käyttää

Yian kut-ku
05-28-2009, 03:13 PM
Minun mielestä toi ''Ei mene Saksaan asti'' on yksi tapa saada idean tekijä turhautumaan=S. Tein esim. uuden heimoehdotuksen ja kuinkas ollakaan: Sieltä löyty ainakin 6 ''Ei mene Saksaan asti'' spämmiä. Se tosiaan turhauttaa, mutta kun saa positiivista palautetta turhautuminen katoaa.
Koetan varmaan tehdä kaksi uutta samanveroista heimoehdotusta, mitä tuo ensimmäinen oli myös ja lähettää ne Saksaan. Yritän tehdä sitten sellaiset, jotka toimivat kivi-sakset-paperi-menetelmällä.;)
Käykää muuten kattomassa toi mun heimoehdotus, jos se rupesi tässä replyn aikana kiinnostamaan.
Sen nimi on pohjanmaalaiset.

forumisti
05-28-2009, 06:04 PM
Täältä on aika heikot mahdollisuudet päästä Saksaan, koska tarvitaan a) kielitaitoa tai b) joku joka viitsii kääntää saksan kielelle ja postata uudestaan sen foorumeilla.

Jälkimmäiset lienevät harvemmassa.

Yian kut-ku
05-29-2009, 10:31 AM
Täältä on aika heikot mahdollisuudet päästä Saksaan, koska tarvitaan a) kielitaitoa tai b) joku joka viitsii kääntää saksan kielelle ja postata uudestaan sen foorumeilla.

Jälkimmäiset lienevät harvemmassa.

Kyllä minä osaan kääntää jotenkin ne.
Kyllä ne englantiakin varmasti ymmärtää.(Aikaa vieväähän se on, mutta ei ainakaan tule tylsää)

jepeteus
11-29-2009, 04:50 PM
Mun mielesetä travianis sais olla sillee et näkis taistelut ja et ne kestäis joku 15min ja sitte siin taistelu areenal vois käskee tyyppien iskee katapultilla tai vetäytymään jne...

niin munkin mielestä :D todella hyvä omasta mielestä vedetty aihe :D

Raider
05-08-2010, 01:04 PM
Voisiko joku kertoa minulle, että onko tuo äänestys mahdollisuus poistettu kokonaan foorumeilta tms.? Koska ei sitä vissiin enään missään ole joka on sinänsä harmi, koska näet esim. ideasi kannatushaarukan, monet ovat vastaan ja monet ovat puolesta

Equardo
05-08-2010, 01:38 PM
Äänestysmahdollisuus on poistettu tietyiltä alueilta turhien äänestysten karsimiseksi. Äänestysoikeutta käytettiin väärin, joten se poistettiin osittain.

Raider
05-09-2010, 07:05 AM
No, kyllä travianin keski-ikä on sitä luokkaa, että nämä eivät toimi ikinä, mutta ainakin asiasta on tiedoitettu niin ei nyt voi valittaa, että en tiennyt :)

The Heat
06-27-2010, 06:08 PM
Hyvä että nämä laitettiin tänne, ihme ettei jo valmiiksi tajuta mikä on rakentavaa kommenttia ja mikä turhaa spämmäystä

Tuuttimörkö
09-09-2014, 05:23 PM
Kuten tässä topicissakin on jo mainittu, taistelut ja sodat olisi mukava nähdä jotenkin 'reaaliajassa' ja ne voisivat kestää hetken - eikä se välttämättä vaatisi sitä, että pitäisi itse määrätä iskut vaan voisi vaan katsella ja nauttia voitosta/häviöstä.