PDA

View Full Version : Foorumeiden kuri

Mossberger
04-24-2007, 06:52 PM
Kyllä nyt kaikkien moderaattoreiden täytyisi ottaa se vanha kunnon pajunvitsa käteen ja vitsoa kaikki turhat aiheet mäkeen! HAKU ON KEKSITTY

E: voipi olla väärä alue..

Phvli
04-24-2007, 07:10 PM
Muuten hyvä idea, mutta itse kannattaisin modernimpaa lähestymistapaa. PhpBB tarjoaa moderaattoreille lukuisia työkaluja keskustelun rauhoittamiseen ja halutun tason säilyttämiseen. Ne tarjoavat hienostuneemman keinon halutunlaisen tilanteen saavuttamiseen brutaalin elävästä puusta revityllä oksalla huitomisen sijasta. (Moderaattorin oma asia tietysti on, käyttääkö hän näitä työkaluja. Itsekin olen huomannut, kuinka lukuisat trollit saavat riehua täällä lähes vapaasti. Se on hämmästyttävää ja surullista.)

novalan
04-25-2007, 01:17 PM
Molemmat 100% oikeassa.

Buubbeli
04-25-2007, 01:27 PM
Myös oikeastaan, tuo sivussa oleva viestilaskuri aiheuttaa ylimääräisiä ja turhia viestejä. Jollain foorumilla (en nyt muista yhtään millä, voi olla ettei ole enää olemassa, joskus oli) oli vähän erilainen systyeemi. Siellä oleva laskuri toimi jotenkin, että laskuri määräytyi tekstin asiallisuuden ja pituuden mukaan. En sitten tiedä, miten tämä toteutettiin.

Mossberger
04-25-2007, 05:55 PM
Itse olen luonteeltani 100% galli ja brutaali väkivalta tehoaa aina... Häiritsee lukea näitä foorumeita kun näkee 100 turhaa aihetta. Airsoft harrastajat varmaan jo tuntevatkin Lekan mallikkaat foorumit, poistetuille ketjuille on oma osio.

E: Oho onhan täälläkin viemäri, se ei vaan näe tarpeeksi käyttöä. :(

E: No anteeksi että olen näin jyrkkä nyt hävettää. :oops: