Page 36 of 44 FirstFirst ... 263435363738 ... LastLast
Results 351 to 360 of 438

Thread: Hyviä elokuvia

Bannattu

Cube ja Hypercube. Pidin Hypercubesta itse huomattavasti enemmän kuitenkin, kannattaa katsoa.

Quote Originally Posted by Tuusula View Post
    Jep, Hollywood taas ampunut "vähän" yli ton SWATin kohdalla.
    Sehän kruunaa koko leffan

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Heh ja mun mielestä toi SWAT oli taas ihan perseestä Siis ihan oikeasti, sillon ku mä sen katoin, niin olin järkyttyny kuinka huono se oli :P
    Erittäin todennäköistä että se on suurimman osan mielest perseest
    @Fix2 T_uristi
    @Fix3 Billy the kid, Leader of MOFU
    "Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley

Kirvessoturi Stealther's Avatar

Quote Originally Posted by Kaani View Post
    Cube ja Hypercube. Pidin Hypercubesta itse huomattavasti enemmän kuitenkin, kannattaa katsoa.
    Kai kyseessä on se Tanskalaisesta hotellista kertova elokuva? Mielestäni elokuvan paras kohta oli eri nopeuksiset huoneet. Sellainen voisi olla kätevä yllättävissäkin tilanteissa. Cube oli todellakin roskaa, Hypercube oli parempi. Hypercubessahan ei jatkettu siitä mihin 1. osassa jäätiin kun ketään ei jäänyt eloon? En muista enää joten täytyy tarkistaa asia youtubesta.
    <Ima_KomilFo> Toi bme o iha vitu hot
    <Ima_KomilFo> tunkee niit nauloja mulkkuu
    <Ima_KomilFo> melkee tekis mieli itelki

Kirvessoturi

Tuli katottua tuo uusin Robin Hood elokuva, omasta mielestä ehkä onnistunein filmi ko. henkilöstä. Toisin kuin muut -Hood leffat, tämä perustuu aikaan ennen kuin hänestä tuli lainsuojaton.
    Omasta mielestä helvetin hyvää vaihtelua näille "varastetaan kulta" tai "kiusataan kuningasta" filmeille & sarjoille joita on aivan helvetisti.
    Tämäkin viesti todennäköisesti tullaan poistamaan "off-topicina"...

Legioonalainen pertuzi's Avatar

jop, oli toi uusin Robin Hood-leffa hyvä, vaikka se ei kyllä perustunut alkuperäiseen tarinaan, jota jotkut keltit kertoivat. mutta siinä kyllä oli vähän hyvää vaihtelua.

minkäköhän lainen on toi Prince of Persian, aion kattoo.

Quote Originally Posted by Stealther View Post
    Kai kyseessä on se Tanskalaisesta hotellista kertova elokuva? Mielestäni elokuvan paras kohta oli eri nopeuksiset huoneet. Sellainen voisi olla kätevä yllättävissäkin tilanteissa. Cube oli todellakin roskaa, Hypercube oli parempi. Hypercubessahan ei jatkettu siitä mihin 1. osassa jäätiin kun ketään ei jäänyt eloon? En muista enää joten täytyy tarkistaa asia youtubesta.
    Mielestäni topick on "Hyviä elokuvia" eikä "Elokuvien juonipaljastuksia"?

Quote Originally Posted by Tuusula
    Tuli katottua tuo uusin Robin Hood elokuva, omasta mielestä ehkä onnistunein filmi ko. henkilöstä. Toisin kuin muut -Hood leffat, tämä perustuu aikaan ennen kuin hänestä tuli lainsuojaton.
    Omasta mielestä helvetin hyvää vaihtelua näille "varastetaan kulta" tai "kiusataan kuningasta" filmeille & sarjoille joita on aivan helvetisti.
    Onhan se vaihtelu aina kivaa, mutta Robin Hoodin tarinan tarkoitus on just kertoa tuosta henkilöstä, joka varastaa rikkailta ja antaa köyhille. Siinä on pohtivaa ideaa. Tuo uuden elokuvan trailerin (joo tiiän) perusteella vaikutti vähän sellaselta Russel Crowe mätkinnältä.

OT: Tänään tulee Casablanca ja Menetetty maa, katso jos et ole nähnyt.

Kirvessoturi Oranki-Bumba's Avatar

Quote Originally Posted by agbu View Post
    Epic Movie
    Mun mielestä Epic Movie on niin täyttä kuraa et huhhuh. Huumori on sitä amerikkalaista (niin, tyhmimmän luokan) huumoria jota toistetaan siinä leffassa kunnolla. Juoni on muistaakseni melkeen olematon koska joka minuutti on mixattu pätkä jostain leffasta, toisin kuin Scary Movieissa niitä on kohtuudella.

300 ja Pimeä ritari on hyviä, Friday the 13th on paras kauhuleffa jonka oon nähny Kannattaa kattoo. (tosin ärsyttää ku tappaja teleporttaa AINA taakse) :P

Scary Moviet on hyvää komediaa ja Läskipäät yks ihan hauska elokuva

Teutateksen Salama figu's Avatar

Quote Originally Posted by Oranki-Bumba View Post
    Mun mielestä Epic Movie on niin täyttä kuraa et huhhuh.
    300 ja Pimeä ritari on hyviä, Friday the 13th on paras kauhuleffa jonka oon nähny Kannattaa kattoo. (tosin ärsyttää ku tappaja teleporttaa AINA taakse) :P
    Scary Moviet on hyvää komediaa ja Läskipäät yks ihan hauska elokuva
    Itse en ole nähnyt Epic Movieta, mutta loppujen lopuksi ei oikein kiinnostakaan. Pimeä Ritari=Dark Knight? Siis tarkoitatko uusinta Batmania? Oma mielipiteeni Yön Ritarista on hiukan ristiriitainen: pidän paljon alusta, mutta keski-ja loppuosa karkaa jotenkin käsistä. Lisäksi Jokerin teot jäivät jotenkin epäselviksi, esim. mistä se repi ne panttivangit siihen kerrostaloon jne. Piti katsoa pätkä myöhemmin uudestaan, kun jäi vähän epäselväksi... Mutta sitten onkin se vika kohtaus, jossa Dent on juuri kuollut ja Gordon alkaa puhua <3<3.

Sitten Scary Moviet. Eli itse olen nähnyt ykkösen ja kolmosen. Ykkösessä huumori oli ihan liian alapääpainotteista, ei sellaista jaksa katsoa. Pari suht hyvää läppää oli, mutta niiden varaan ei elokuvaa voi vain jättää. Kolmonen taas oli parempi, vaikka vielä oli monta tekohauskaa kohtausta, oli joukossa myös helmiä... esim. sen mustan naisen hautajaiset tai rap -kilpailu... putosin sohvalta katsoessani hautajaiskohtausta . Tosin väsymys näyttää huonoimmankin pieruhuumorin aivan erilaisessa valossa, joten se saattoi johtua siitäkin.

Uskoisin, että saattaisit tykätä sellaisesta elokuvasta, kuin Tenaciuos D: in the Pick of Destiny tai Tenacious D: the Pick of Destiny (en muista miten nimi kirjoitetaan... just too long name ). Siinä Jack Black perustaa bändin jne. jne. Itse en liiemmin pitänyt, mutta mietin jos sinä sattuisit pitämään. Löytyi tuosta pari ihan oikeastikin hauskaa kohtausta mm. Jack Black sienimetsässä... Enempää en kuitenkaan paljasta...
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Asukas Rixer's Avatar

Pirates of The Caribeanit o haukoi

Hauskaa toimintaa.

Kirvessoturi

Unthinkable oli kyllä omasta mielestä yksi parhaita terroristielokuvia, kannattaa kattoa. Ei ole tälläinen "sankari tulee, tappaa terroristit ja pelaastaa ihmiset"-elokuva...onneksi =)
    Tämäkin viesti todennäköisesti tullaan poistamaan "off-topicina"...

Page 36 of 44 FirstFirst ... 263435363738 ... LastLast

Tags for this Thread