Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 131 to 133 of 133

Thread: Älkää tehkö resonvonkaustopikkeja.

Mielestäni peliin voisi laittaa semmoisen roskapostisuodattimen, josska roskapostiksi luokitellaan "saanko" ja "resursseja" samassa lauseessa. Itseäni ainakin ärsyttää, kun harva se päivä tulee resonvonkaus viestejä. Pultannutkin niitä olen, mutta eihän niitä kaikkia jaksa.
    Olen varma, että yllä olevasta tekstistä 99% on pelkkää spämmiä!

Quote Originally Posted by juupeli6 View Post
    Mielestäni peliin voisi laittaa semmoisen roskapostisuodattimen, josska roskapostiksi luokitellaan "saanko" ja "resursseja" samassa lauseessa. Itseäni ainakin ärsyttää, kun harva se päivä tulee resonvonkaus viestejä. Pultannutkin niitä olen, mutta eihän niitä kaikkia jaksa.
    No mut sitte, jos on järkevä liittouman viesti, jossa vaikka pyydetään pakkeja, käyttäen ilmaisua: saanko pakkeja kylään XXX (0|0), 7 pulttiaaltoa tulossa. Samassa viestissä voidaan myös puhua esimerkiksi siitä, ettei resursseja saa raidia enään pelaajalta YYY (0|-1) niin sittenhän koko ally leimaantuu roskapostiksi...

Ei toimi, koska paljon liittoumien allyjä saattaisi joutua roskapostiksi turhaan. Sitäpaitsi ne resuvonkaaja kyllä alkaisivat käyttää slangi väännöksiä samoista sanoista, joten ei se oikeastaan edes poistaisi ongelmaa...

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Kannattaa olla aika tyytyväinen tilanteeseensa jos resursseja kerjäävien viestit on se suurin ongelma.
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314