View Poll Results: Paras metalli laji?

Voters
104. You may not vote on this poll
  • Alternative metal

9 8.65%
  • Black metal

9 8.65%
  • Death metal, Doom metal

28 26.92%
  • Folk metal

4 3.85%
  • Kristillinen metalli

4 3.85%
  • Industrial metal

4 3.85%
  • Power metal

18 17.31%
  • Thrash metal

20 19.23%
  • Nu metal

8 7.69%
Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 101 to 108 of 108

Thread: Paras Metalli -musiikin alalaji

Asukas Mr. A.A's Avatar

Trash Metal on kyllä ylivoimaisesti paras laji.
    [20:49] <houhou> olavi virta
    [20:49] <@slaagiman> WTF
    [20:49] <@slaagiman> kuka se on
    [20:49] <@slaagiman> O__o

Miksei tuolla ole Melodista Death Metallia:O no jaa varmaan sit toi Death/Doom Metal...

Kirvessoturi Oranki-Bumba's Avatar

Quote Originally Posted by Tuttibobii View Post
    Miksei tuolla ole Melodista Death Metallia:O no jaa varmaan sit toi Death/Doom Metal...
    Voisihan sitten sanoa miksei ole esimerkiksi progressiivista extreme power metallia:O Jokaista vaihtoaehtoa ei tietenkään voi laittaa, nehän täyttäis koko sivun yksin.

Omasta mielestä heavy metal on paras, mutta sitä kun ei ole.

nu metal on minun makuuni en oikein muista alalajeista pidä mutta nu metal on vaan hyvää kuuneltavaa
    käykää lukemassa (toivottavasti kommentoimassaki) minun uusi tarina sarja Gordon, kiitän!

Legioonalainen

Quote Originally Posted by bungala View Post
    nu metal on minun makuuni en oikein muista alalajeista pidä mutta nu metal on vaan hyvää kuuneltavaa
    Heitetään kysymys että oletko edes kuullut mitään muita alalajeja, vai oletko vain tuota mieltä koska tämä mainstream-slipknot on numetallia?

Ite tykkään joistain death metalli lauluista (esim.death on hyvä yhtye). Progressiivinen metalli (devin townsend etunenässä) on myös ihan jees, vaikka siinäkin on näitä bändejä mistä en pidä(vaikka moonsorrow). Black metalli on ihan jees kanssa välillä.

P.S.Genreperseily metallimusiikissa on perseestä...
    Last edited by jumbaa; 10-07-2010 at 01:11 PM.

Quote Originally Posted by jumbaa View Post
    Heitetään kysymys että oletko edes kuullut mitään muita alalajeja, vai oletko vain tuota mieltä koska tämä mainstream-slipknot on numetallia?
    tietenkin olen kuullut muita alalajeja en hän muuten voisi edes tulla puhumaan tähän topikkiin. Mutta nyt kun kun otit tämän puheeksi niin on Industrial metal myös vielä ihan menevää.

Mutta black metallista en ainakaan tykkää.
    käykää lukemassa (toivottavasti kommentoimassaki) minun uusi tarina sarja Gordon, kiitän!

Hauskasti Death Metal ja Doom Metal yhdistetty....
    Mutta niin... Tällä hetkellä varmaan parhaimmat metallin suuntaukset ovat Death, Thrash ja Industrial. Niihin tykästynyt, mutta heti perään tulee Black Metal erittäin vahvana.
    Mä en oo vielä valmis.

Equites Caesaris Anti-K's Avatar

Noo, melodeath, death/thrash, industrial (joissain määrin, Pain hyvänä esimerkkinä), melodic metal, hieman power metallia ja hitusen blackia..
    Kunnon death ei ole oikein iskenyt 1½ vuoteen, mutta onhan siellä muutama bändi, jotka soittaa ihan deathia, mistä olen tykästynyt (melkein kukaan ei tiedä Kalmistoa, mutta Bloodbath pitäisi olla tuttu, nämä(kin) vain esimerkkinä).

Hieman päivitystä edelliseen viestiin, joka on vuodelta nakki ja muusi.

Juhannusgaalassa (2010) 2. paras nimi, RPG-osion Joulugaalassa paras lauluntekijä
    Anti-K Mikserissä | Anti-K YouTubessa | Punish My Heaven (Dark Tranquillity) | The Rain Of Fears
    <+Kadonnut> Anti-Kristuksen reinkarnaatio kuulostaa yllättävän realistiselta.

Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011

Tags for this Thread