View Poll Results: Äänestys.

Voters
1825. You may not vote on this poll
  • Kyllä.

547 29.97%
  • En.

1,186 64.99%
  • En edes halua.

92 5.04%
Page 262 of 263 FirstFirst ... 162212252260261262263 LastLast
Results 2,611 to 2,620 of 2626

Thread: Seurusteletko?

Kertokaas viisaat vähän neuvoja mitä tässä oikein voisi tehdä..
    Töissä on yks tyttö, johon mielelläni tutustuisin ja en tiedä tunteeko hän minua kohtaan myös tätä, (katselemme toisiamme paljon) mutta kun olen saamaton paska, en osaa ottaa sitä ensimmäistä askelta ja puhua hänen kanssaan.. Siis emme oikeastaan ole puhuneet yhtään, koska olenhan saamaton paska ja en osaa ALOITTAA keskustelua..
    Ja siksi kysynkin Teiltä, mitä minun tulisi tehdä? Onko se liikaa jos esim. pyydän häntä vaikka jäätelölle töiden jälkeen.
    Tai pyydän kaveriksi Naamakirjassa ja sitä kautta etenisi.

Kiitos ja näkemiin
    Eroon ette pääse.

Haeduaani Scapa's Avatar

Yksinkertaisin vastaus on yleensä se oikea. Kokeile sanoa "Hei," ja jatkaa sitä "mitä kuuluu" -kommentilla. Small talk ei ole sen vaikeampaa kuin toisen kuuntelua ja siihen vastaamista.

Katsos kun jäätelölle kysyminen voi olla melkoisen hämärää, jos ette ole edes puhuneet. Niin ja facebook.. toki se on yleisesti ihan hyväksyttävää lähetellä kaveripyyntöjä vaikka sille tarhasta tutulle nurkan Ville-Petterille, joka ei koskaan puhunut mitään, MUTTA.. tässä sun tapauksessa se on mun mielestä vaan plan B.
    Cmon, mitä sä menetät jos moikkaat aamulla? Toki jos sä oot jo 2 kuukautta tuijotellu, etkä ole edes "Hei":tä sanonut, on se ymmärrettävästi aika vaikeaa.

Mut joo, lycka till champ. Miehekkäästi vaan itseään niskasta kiinni ja puhumaan. Ei se sua tapa.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Muutenkin, hey cmon. Sä oot nuori vielä, mikä kiire täs on? Kyllä ne omalla ajallaan tulee.. tosin, joku viisas mies on sanonut, että "Ei voi saada kalaa, jos ei ole verkkoja vesillä." Jos sä oikeasti haluat muijan, niin jätä se tietokoneen hakkaaminen vähemmälle ja vietä aikaa kavereiden kanssa face-to-face. Sillä tavalla sä kehityt niin suorassa viestinnässä ja tässä sanattomassa viestinnässä (josta muijat diggaa oikeasti).
    Muuhun tekstiin ei ny jaksa alkaa kommentoimaan, mutta semmosta vaan, että ei sais yleistää täältäkään, varmaan tullut vietettyä enemmän aikaa ulkona kuin kotona kesäloman aikana. Ja ihan kavereiden kanssa. Kyseistä tyttökiin nähty suunnilleen joka päivä kesälomalla, aina ku kumpikin ollu kotona päin.

Mutta mutta, nyt oli hetken tauko sen kanssa kokonaan, ei puhuttu tai mitään, mutta tänään ja eilen puhuttu about 1h puhelimessa, tuntuu vaan siltä et ois siihen mahiksii, mutta ei taas voi enään edetä, kun ns. pakit saanu, että pallo on nyt periaatteessa sillä. Vai onko, voisko tosta enään edetä? Tiesin, että ainakin yhdessä vaiheessa tykkäs musta, mutta en tiiä tykkääkö enään...

FYI Im stone, meet vaan puhumaan päin naamaa, moikkaat, kysyt mitä kuuluu, yms. Helppoa se lopulta on, about puol vuotta sitten ei itekkään osannu puhuu yhtään tytöille, mutta sitten meni vaan rohkeesti puhumaan, ja oikeesti, itekkin huomasin ettei oo yhtään vaikeeta.

WERTYLLE vielä, että en oo semmosta tyyppiä että ihastus unohtuu nopeasti ^^

Equites Caesaris Perkele's Avatar

Quote Originally Posted by Winha View Post
    tuntuu vaan siltä et ois siihen mahiksii, mutta ei taas voi enään edetä, kun ns. pakit saanu, että pallo on nyt periaatteessa sillä. Vai onko, voisko tosta enään edetä?
    Itse antaisin olla; pakkomielteiseltä vaikuttaminen ei ole hirveän hyvä asia. Ärsyttäähän se, että ei uskota kun on kerran sanottu.

Haeduaani Scapa's Avatar

Muuhun tekstiin ei ny jaksa alkaa kommentoimaan, mutta semmosta vaan, että ei sais yleistää täältäkään, varmaan tullut vietettyä enemmän aikaa ulkona kuin kotona kesäloman aikana. Ja ihan kavereiden kanssa. Kyseistä tyttökiin nähty suunnilleen joka päivä kesälomalla, aina ku kumpikin ollu kotona päin.
    Siihen perustan tuon "harkitse pc-käytön vähentämistä...", koska kysyt neuvoa nettipelin foorumeilla, et esimerkiksi.. suomi24, demi.fi tms. foorumeilla. Automaattisesti oletan, että aikaa vietetään suurimmaksi osaksi sisällä.

Anyway, itse asiaan.

Mutta mutta, nyt oli hetken tauko sen kanssa kokonaan, ei puhuttu tai mitään, mutta tänään ja eilen puhuttu about 1h puhelimessa, tuntuu vaan siltä et ois siihen mahiksii, mutta ei taas voi enään edetä, kun ns. pakit saanu, että pallo on nyt periaatteessa sillä. Vai onko, voisko tosta enään edetä? Tiesin, että ainakin yhdessä vaiheessa tykkäs musta, mutta en tiiä tykkääkö enään...
    Ensiksikin, pitäisi tietää enemmän taustoista, esim. mistä puhuitte. Mulla on sellanen huojuva nyrkkisääntö, et jos keskustelussa on flirttiä seassa, mennään hyvillä alueilla. Jos taas puhuitte puutaheinää, esim. kesätyöt, koulun alku, kuulumiset.. eli ns. casual talkkia, niin sitten oot jo turvallisesti friend zonen satamassa.

Toisekseen sitten Friend Zonesta, "kaverialueesta" näin tökerösti suomennettuna.. Se on suo. Sieltä HYVIN harvoin/ei koskaan pääse etenemään muijan kanssa mihinkään vakavempaan. Silloin kun sä joudut tuolle alueelle, niin kannattaa suosiolla lopettaa kyseisen naisen yrittäminen ja jatkaa elämää etsimällä uusi ihastus.
    - Huom. tosin, että sä voit käyttää tota hyväksikin. Naisten kautta pääsee yleensä helpommin uusiin naisiin kiinni, lisäksi jos vielä sun naispuolinen ystävä KEHUU sua, on sulla jo plussapisteitä siitä.
    FZ on kans aika katala vaihe miehelle, koska naiset tykkää halailla ja pussailla poskelle kavereita. Ne on vähän sellasia eleitä, että mies sekottaa ne ihastumisen merkeiks ja.. luultavasti sen ansiosta sä vielä elättelet toiveita sitä kohtaan.

Kolmannekseen, vaikka kyseinen nainen onkin sanonut tykkäävänsä sinusta, ei olla turvallisilla vesillä. Ehkä se tykkää susta vain kaverina? Niin joo ja jos kerran sait pakit, niin ehkä se vaan oppi tuntemaan sut ja et vaan sattunu olemaan sen "tyyppiä". Tough luck, move on fella. :/

Mä kehottaisin kuuntelemaan mua, unohda toi muija. Jos ja kun sä oot "pelkkä kaveri", on se niin helvetin piinaavaa aikaa jos sä tykkäät siitä. Entäs sitten kun se löytää jonkun toisen jätkän? Et sä voi oikein suuttuakkaan, koska ei se muija oo tehny mtn väärää. :P Itse olen oppinut tuon kantapään kautta. Toki voi tuntua rankalta ja masentavalta että "Taas torjunta", mut peliä ei saa lopettaa kesken. Joskus se menekki naisten kanssa alkaa myöhäisellä iällä, kaverilla se alko 25 vuotiaana yliopistossa. Tällä hetkellä vissiin 4-5 kappaletta "friends with benefits" -ystävätärtä.

WERTYLLE vielä, että en oo semmosta tyyppiä että ihastus unohtuu nopeasti ^^
    Pyyh, unohtuu se, kunhan löytyy uusi kohde. Silmät auki ja verkkoja vesille sanon minä.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Eiks se oo sittenkään niin, että ekaksi ollaan kavereita ja sitten seurustellaan =/ ? Itse tunnen yhtä henkilöä 6v, kuinka hyvät mahikset mulla on päästä seurustelemaan hänen kanssa =) ?

Kirvessoturi Rodi's Avatar

Quote Originally Posted by computer View Post
    Eiks se oo sittenkään niin, että ekaksi ollaan kavereita ja sitten seurustellaan =/ ? Itse tunnen yhtä henkilöä 6v, kuinka hyvät mahikset mulla on päästä seurustelemaan hänen kanssa =) ?
    Sanoisin, että unoha koko juttu nyt ainaki pariksi vuodeksi.

Equites Caesaris Perkele's Avatar

Quote Originally Posted by computer View Post
    Eiks se oo sittenkään niin, että ekaksi ollaan kavereita ja sitten seurustellaan =/ ?
    No ei. Ei ainakaan aina. Läheisimpiä naisia en edes yritä iskeä, koska jos asiat menevät kunnolla vituiksi (ja ollaan nyt ihan rehellisiä, nehän menevät), menettää sekä naisen että vanhan ystävän.

Itse tunnen yhtä henkilöä 6v, kuinka hyvät mahikset mulla on päästä seurustelemaan hänen kanssa =) ?
    Anna olla. Kiitä myöhemmin.

Jaa-a, tääl pitäs olla joku "mitä kuuluu" aihe, tai sit joku blogi. Nyt on asiat menny vähän oudosti, unohtanu ton kenelt pakit sain, MUT, en tiiä onko se parempi, koska tilalle tullu toinen jonka kanssa paljo "läheisemmät" välit.. En varmaankaan oo sitä iskemäs tai mtn, en haluu sen kohal välei pilaa.. Vai pilaisinko ne? Voisko ne mennä pilalle, jos kertoisin tunteist jossain vaihees?

Equites Caesaris shami's Avatar

Jaa-a, tääl pitäs olla joku "mitä kuuluu" aihe, tai sit joku blogi. Nyt on asiat menny vähän oudosti, unohtanu ton kenelt pakit sain, MUT, en tiiä onko se parempi, koska tilalle tullu toinen jonka kanssa paljo "läheisemmät" välit.. En varmaankaan oo sitä iskemäs tai mtn, en haluu sen kohal välei pilaa.. Vai pilaisinko ne? Voisko ne mennä pilalle, jos kertoisin tunteist jossain vaihees?
    Kerrompa erään "totuuden", jos et halua loppuelämääsi tämän kanssa viettää, en suosittele. Ns. syvempi ystävyys katoaa eron koittaessa, vaikka kuinka ja miten olisitte ja kokisitte molemmat haluavanne vielä ystävyyttä, menee asiat monimutkaisiksi. Ohan se tietty seurustelu tuollaisen ihmisen kanssa ihan erilaista kuin että jos vain iskisi jonkun, yhteys on syvä ja suhdekin aika vakava ensi askeleista lähtien. Kuitenkin sen tärkeän ystävän menettäminen, vieraantuminen tästä, se sattuu aika syvälle, enkä mä suosittele vain "hauskanpidon" vuoksi kokeilemaan. Tietysti jos koet, että kyseessä on se sun valittu, jota ilman et voi elää, niin anna palaa, mutta suosittelen harkitsemaan pari kolme kertaa ennen kuin mitään iskemistä kokeilet.
    Salis - Barbit/-/Påp @fix3, Nyoli! - Njah @fix4, Hunajamurnmeli - Lapset @fix5.
    Shami - Wolt @S5/1, Kaveli - Busters @S2/2, Beautiful Lies - PIT/BB @S1/3, Rebecca Black - NoMad @S4/4.
    Aaaaaah, after 250 days I`m free, it`s time to conquer forums!

Page 262 of 263 FirstFirst ... 162212252260261262263 LastLast