View Poll Results: Äänestys.

Voters
1825. You may not vote on this poll
  • Kyllä.

547 29.97%
  • En.

1,186 64.99%
  • En edes halua.

92 5.04%
Page 261 of 263 FirstFirst ... 161211251259260261262263 LastLast
Results 2,601 to 2,610 of 2626

Thread: Seurusteletko?

Nuijamies Secret~'s Avatar

No miksi seurustella vain seurustelun vuoksi? Kyllä minä mieluummin odottaisin sitä "oikeaa", kuin harrastaisin näitä parin viikon juttuja. Tässä nyt olen itse seurustellut yli vuoden ekan kanssa, enkä varmaan eroais ilman erittäin painavia syitä. Kyllä hyvää kannattaakin odottaa, kunhan se ei mene säälittäväksi perään kuolaamiseksi.

Quote Originally Posted by Secret~ View Post
    No miksi seurustella vain seurustelun vuoksi? Kyllä minä mieluummin odottaisin sitä "oikeaa", kuin harrastaisin näitä parin viikon juttuja. Tässä nyt olen itse seurustellut yli vuoden ekan kanssa, enkä varmaan eroais ilman erittäin painavia syitä. Kyllä hyvää kannattaakin odottaa, kunhan se ei mene säälittäväksi perään kuolaamiseksi.
    Oot kyl ihan oikees. Mun käsitys oli se et sanotaan kaikille muille ei. Ei kauheen fiksua, vai?

Nuijamies Secret~'s Avatar

No riippuu siitä, että mitä itse tuntee. Jos tietää/tuntee ihmisen, eikä tunne lämpiävän sille sitten yhtään, niin voi ihan hyvällä omatunnolla sanoa ei. Kuitenkin kaikkiin kannattaa tutustua edes vähäsen ennen kuin tyrmää suoralta kädeltä. Sitähän ei ikinä itedä mitä tapahtuu...

Equites Caesaris Perkele's Avatar

Quote Originally Posted by pahis View Post
    Joten välttäkää baareja tai toimikaa niin ettete jää kiinni..
    Tai sitten toimii niin, ettei ole mitään mistä jäisi kiinni?

Quote Originally Posted by Secret~ View Post
    No riippuu siitä, että mitä itse tuntee. Jos tietää/tuntee ihmisen, eikä tunne lämpiävän sille sitten yhtään, niin voi ihan hyvällä omatunnolla sanoa ei. Kuitenkin kaikkiin kannattaa tutustua edes vähäsen ennen kuin tyrmää suoralta kädeltä. Sitähän ei ikinä itedä mitä tapahtuu...
    Aivan. No en mäkään sitä et lähet vaan ihan kenen tahansa matkaa. Kyl siin pitää jotain "erikoista" olla mukana kans...

Se oli cs joka minun sydämeni vei, kunnes tajusin et traviankin on ihan okei.
    *Hyötylinkit ovat kiellettyjä. -Ylläpito*

Falangi radioaktiivinen jänö's Avatar

Quote Originally Posted by EemeliKissa View Post
    Se oli cs joka minun sydämeni vei, kunnes tajusin et traviankin on ihan okei.
    Onnea siis oikeesti.

Ja joo en seurustele, yksi suhde ollut joka loppui parin kuukauden kuluttua .. Sitä oikeeta odotelles.

Tällä hetkellä vaan semmonen fiilis et tekis mieli lukittautua neljän seinän sisään loppuelämäksi ettei tarvii aina vaan uudestaan saada pakkeja yms. Tuntuu etten osaa tehä mitään oikein, aluks näissä ihastusten kanssa en ajattele yhtään, ja lopulta ihan liikaa..
    Ehkä tää ei oo vaan mun elämän paras tilanne alkaa mitään säätämään, mut ei voi mitään, minkä sille luonteelle ja tunteille voi.
    No mut, semmost se on, ja elämä jatkuu.

Niin, ja lisäks vituttaa se että alan tavallaan tunteilla vielä roikkumaan ihastusten perässä, aina toivoo et kävis jotain toisin yms. Mut, ei sille kai voi mitään et on tämmönen saamaton paska, ei vaa loppuelämää jaksais sinkkuna viettää. Lisäks en enään tiedä yhtään tiedä mitä vittua teen, amis alkaa kohta ja sitä ennen muutto kauas kaikist läheisist ja perheestä. Sekin vituttaa, ei voi alkaa mitään säätää koska ei jaksais kaukosuhdetta, ja muutenkin vähän sekava elämäntilanne täl hetkel -.-

Pitäsköhä pitää taukoo ihastuksesta siihen asti et tunteet kokonaan lähteny siitä, koska nyt vaan tuntuu et ois ihan turhaa roikkumista sen perässä, et pystyis jatkaa normaalisti. Nyt vaan tekis mennä mieli mennä takasin ruinaamaan, mutta ei vaan voi.

E: Tulipas pitkä avautumis posti, ei voi mitään, angst angst viils viils.
    Last edited by Winha; 07-23-2011 at 02:48 AM.

Imperiaani werty13's Avatar

Jos kerran vasta amikseen olet menossa, ei sinun mielestäni kannattaisi vielä kovin aktiivisesti edes etsiä seurustelukumppania. Kyllä niitä suhteita tulee sitten kun on tullakseen.

Olet vielä nuori, jolla on koko elämä edessään, joten ei välttämättä kannata asennoiutua saamattomaksi paskaksi.

Lisäksi ihastumisia tulee ja menee. Varsinkin sinun iässäsi. Niiden eteen ei välttämättä ole kuitenkaan pakko tehdä mitään, sillä suurin osa ihastuksista unohtuu hyvinkin nopeasti.

Haeduaani Scapa's Avatar

Pitäis pitää taukoa siihen asti, että on oikeasti valmis johonkin säätöön. Yläasteen säätäminen on vielä.. noh.. säätämistä, niistä suhteista voin sanoa omakohtaisten kokemusten pohjalta noin 99.99% loppuvan vuoden / kahden sisällä.

Muutenkin, hey cmon. Sä oot nuori vielä, mikä kiire täs on? Kyllä ne omalla ajallaan tulee.. tosin, joku viisas mies on sanonut, että "Ei voi saada kalaa, jos ei ole verkkoja vesillä." Jos sä oikeasti haluat muijan, niin jätä se tietokoneen hakkaaminen vähemmälle ja vietä aikaa kavereiden kanssa face-to-face. Sillä tavalla sä kehityt niin suorassa viestinnässä ja tässä sanattomassa viestinnässä (josta muijat diggaa oikeasti).

Mut joo, tsemppiä. Naisia ei voi ymmärtää, mut niiden kaa voi oppia elämään. : )
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Page 261 of 263 FirstFirst ... 161211251259260261262263 LastLast