Page 481 of 483 FirstFirst ... 381431471479480481482483 LastLast
Results 4,801 to 4,810 of 4824

Thread: FAQ + "Tyhmät" kysymykset

Quote Originally Posted by Kiukkuinen View Post
    Jees selkis miksi tuommoinen ei ollut tullut vastaan. Eli jos joku muukin ihmettelee niin pitää olla se 10 seikkailua suoritettuna, jotta saa oikeuden käyttää huutokauppaa ja silloin myös on mahdollista vaihtaa hopeaa kullaksi.

Sitä mietiskelin, että miten veteraanimitalin saa näkymään omassa profiilissa?
    Kyllä, rekisteröidyin samalla sähköpostilla kuin minne ko meili tuli. Ei, sitä ei näy.

Moderaattori Kadonnut's Avatar

Quote Originally Posted by Tompsoniitti View Post
    Sitä mietiskelin, että miten veteraanimitalin saa näkymään omassa profiilissa?
    Kyllä, rekisteröidyin samalla sähköpostilla kuin minne ko meili tuli. Ei, sitä ei näy.
    Mikäli sinulla on mahdollisuus laittaa veteraanimitali tilisi profiiliin, sen koodi näkyy profiilisi mitalivalikossa muiden mitaleiden tapaan, kuten liitteessä:

Name:  2c0ef6d0a7.png
Views: 28
Size:  932 Bytes

Veteraanimitalin saaminen edellyttää sitä, että olet käyttänyt samaa sähköpostiosoitetta tilisi rekisteröimiseen vähintään kolmen vuoden ajan. En osaa sanoa, kuinka pitkä tauko mahdollisesti sallitaan.

Forum Admin/Multihunter FA Sove's Avatar

Quote Originally Posted by Kadonnut View Post
    Mikäli sinulla on mahdollisuus laittaa veteraanimitali tilisi profiiliin, sen koodi näkyy profiilisi mitalivalikossa muiden mitaleiden tapaan, kuten liitteessä:

Name:  2c0ef6d0a7.png
Views: 28
Size:  932 Bytes

Veteraanimitalin saaminen edellyttää sitä, että olet käyttänyt samaa sähköpostiosoitetta tilisi rekisteröimiseen vähintään kolmen vuoden ajan. En osaa sanoa, kuinka pitkä tauko mahdollisesti sallitaan.
    Mitali ei tule automaattisesti, vaan niitä on jaossa ajoittain. Sallittu tauko on 60 päivää.

Siis mä olen nyt aivan sekaisin, voinko mä saada noita 50% keitaita?

Imperiaani Evil Doctor's Avatar

Quote Originally Posted by pingviiniq View Post
    Siis mä olen nyt aivan sekaisin, voinko mä saada noita 50% keitaita?

Tuosta omasta kylästäsi, et. Se on 3x3 alueella josta voi saada keitaat.
    Fix11 ForeverNeitsyt @ HM | Fix13 krasny/Marttyyrit @ O | fix14 Smurffit! @ BILL | fix17 Avast @ RPN | fix18 Wannabe @ I.T | Fix19 Baby Alice @ RuRo | fix22 Frozen @ Prinssit | tc3/2.5 royax @ TurVa | ts2 marse @ Sirkus | ts4 Ned Kelly @ FF | ts3 Taylor Swift @ -/lia | ts4 Victoria @ Kiira

Et voi, ne ovat neljän ruudun päässä kylästäsi, maksimietäisyys saa olla kolme ruutua.

Quote Originally Posted by Evil Doctor View Post
    Tuosta omasta kylästäsi, et. Se on 3x3 alueella josta voi saada keitaat.
    Aivan älyttömän ärsyttävä spawni, pakko kai se on uusiksi aloittaa, toivoin että se olisi tarpeeksi lähellä, tai että ruutujen laskenta alkaisi kylän ulkopuolelta. Ehkä voisi kuitenkin samalla vaihtaa teutoneiksi.

Tai sitten vain perustat kakkoskyläsi tarpeeksi lähelle.

Quote Originally Posted by FA Sove View Post
    Et voi, ne ovat neljän ruudun päässä kylästäsi, maksimietäisyys saa olla kolme ruutua.
    Eikös se vaihettu neljää ruutuu pari kierrosta sitte? Vai onko vaihettu takas?

Page 481 of 483 FirstFirst ... 381431471479480481482483 LastLast