View Poll Results: pelaatko World Of Warcraftia

Voters
1059. You may not vote on this poll
  • olen pelannut

285 26.91%
  • pelaan

230 21.72%
  • en ole pelannut

506 47.78%
  • en ole kuullut koko pelistä

38 3.59%
Page 186 of 188 FirstFirst ... 86136176184185186187188 LastLast
Results 1,851 to 1,860 of 1874

Thread: World Of Warcraft

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Perusraidaajasta eroan siinä, että olen meidän serverin allypuolen top10-tunnetut listalla. Tosin en varmaan depsin takia, vaikka sekin on yleensä hiukan tavallista isompi. :P
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

Kirvessoturi Joope's Avatar

Quote Originally Posted by Equardo View Post
    Perusraidaajasta eroan siinä, että olen meidän serverin allypuolen top10-tunnetut listalla. Tosin en varmaan depsin takia, vaikka sekin on yleensä hiukan tavallista isompi. :P
    No maget on muutenkin niin rikki dps puolelta, 50k arcane blastit = balanced.

Mut joo saisivat kyllä korjata ne mountit, omat draket lentävät vain liito muodossa kun taas muut lentomountit lentävät normaalisti. En tiedä tekeekö muilla tuota...

Juu mul on kans lentohommeli. En tiiä vaihteleeko ton nopeuden mukaan...

Muthei, raidissa olin viimeksi ennen pätsiä, tosin taisin mä voat ja weeklyn vetää sen jälkeen. Mut lähinnä meinasin ennen tätä sekotusta. :P

Teutoniritari edverkka's Avatar

ja sitten sitä apua tähän suuntaan perkele..

Rekisteröidyin aikoinaan battle.nettiin mutta en saanut sitä koskaan wörkkimään. Asennan tässä woweja, mutta battle.net ilmoittaa minulle ettei minulla ole wow-accounttia siellä. Toki antaa logata sisään, mutta CD-Keyt on käytetty johonkin toiseen accoon, enkä koskaan ole niitä käyttänyt muutakun sen yhden kerran blizzardin sivuilla joskus vuonna nakki.

Eli pitääkö mun nyt sit ostaa kaikki WoWit että pääsen vihdoinkin pelaamaan vai saaks tän handlattuu niin et saan nää kaikki kolme jotka mulla on wörkkimään.
    PS. Ne ilmottaa et mun accountti on siirretty kuulemma toiselle accountille, mut se taas kusee koska mä oon käyttäny samaa s-postii AINA :/
    Last edited by edverkka; 12-08-2010 at 07:51 PM.
    http://img229.imageshack.us/img229/8499/bombah.jpg
    I hope that there really is light, in end of the tunnel..
    <@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa

Battlenet-accoja pystyi kai joskus yhdistelemään, käytännön toiminnasta ei hajuakaan.

Vanhan Battlenet-accosi salasanan jos muistat, niin voit sitä kautta käydä asentamassa wowit, kunhan itse acco on luotuna ja kunhan sille on joskus laitettu cd-keyt, jolloin se on "päivittynyt" uudempiin lisäosiin.

Blizzardin sivuilla luulis olevan jotain linkkiä tai sähköpostiosoitetta tollaseen liittyen.

Jaja serveriksi sitten Dragonmaw ja alliancen puolelle. (:

Noh se taas on vähän hankalaa ku pääsen mun accountille mut siel ei oo woweja ja TBC:ssä on CD key käytetty originalissa kanssa. WOTLKkia en oo viel kokeillu mut kyll seki mun accountilla on.. Sit kumminki hakannu yhen charrun siihe 80 joskus iha innoissaa ja muutenki ni alkaa ärsyttää..

En mä tiedä. Mä en ees tajunnu kunnol, mut katotaan. Ei Blizzardin sivuil lukee et accountti ei oo enää niillä vaa battle.netissä ja battle.net sanoo ettei siellä oo accounttii itse wowiin D__d greit.

Wowiacco piti lisätä sinne battlenettiin, kun battlenet-tunnus tehtiin. Koita sitä "Add game"-toimintoa ja painele randomilla jotain jos ei onnistu.

You cannot reset the password for this account because it is bound to a Blizzard Account.

Greeiit. Mitäköhän sit seuraavaks?

Sähköpostis oli viesti, selittääks tää sit kaiken?

Greetings,

It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s). As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

Muistaakseni noita on tullu aikasemmi mut enmä koskaan niitä oo lukenu, oisko ne jäädyttäny mun tilin! <3

Haeduaani Scapa's Avatar

Helvetti, mulla on kauhea kuumotus ostaa battle chest ja tehdä lvl 70 pvp-twinkkejä. Ei oo pitkään aikaan ollu näin kauheat tärinät.

Ei se end game kiinnosta yhtään, mut ton lvl pvp ja ownage alterac valleyssä 61-69 pelaajia vastaan kyllä (jos ei ole WotLK niin pysyy 70 forever ja voi mennä kys. pelaajia vastaan. )
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Kirvessoturi Joope's Avatar

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Ei se end game kiinnosta yhtään, mut ton lvl pvp ja ownage alterac valleyssä 61-69 pelaajia vastaan kyllä (jos ei ole WotLK niin pysyy 70 forever ja voi mennä kys. pelaajia vastaan. )
    BG:t on muuttunu hieman :P

Nykysin 69 levuset tappelee 65-69 levusten kanssa ja voi pelata WoTLK BG:itä myös. Spriestinä oon 69levulla nyt jonkin verran pelaillu BGtä ja hauskaahan se on kun näkee 3k shadow blastejä pelaajiin :P
    Ainut ongelma on roguet jotka voi one shotata melkein kenet tahansa :S

Page 186 of 188 FirstFirst ... 86136176184185186187188 LastLast