Kiitos, kiitos ja vielä kiitos!
Laura aka Laurushka aka Fixie täällä. Tuli rekattua servulle ja teuskapakki-idea piti toteuttaa, kun rompuilla kaksi edellistä kierrosta tuli vedettyä. Rehellisesti sanottuna ei käynyt mielen vieressäkään, että ottaisin ww:tä itselleni. Itse asiassa taisin sanoa useampaankin kertaan, että no way, pitkää tunkkinne, ikinä ennää...
Alkukierros tuli tasaisesti väännettyä keppiä ja uusia kyliä perustaessa. Jossain kymmenisen päivää ennen fakteja tuli mieleen, että joku faktihan olisi mukava hakea. Tarkoitus oli tehdä puhtaasti pakkia koko servu, mutta yksi faktilapanen tuli jonoteltua, jolla sitten unearkki tarttui mukaan, tietenkin tulevaa raksausta silmällä pitäen. Siitä offista ei ole mitään tarinoita jälkipolville, kolme opsua ja kaksi seinää. Ennen ohjeita ei opsuja meillepäin juuri näkynyt, joten rauhassa sai idlaillakin. Ainoo osuma oli omien ragehööki juuri ennen fakteja. Liidun hommaa tuli kokeiltua tällä servulla lähinnä warekiertojen ja pakitusten merkeissä. Paikalla en ollut läheskään niin paljon kuin olisi ollut tarvista, mutta jotenkuten ne waretkin taisi kaikki kiertää.
Ww haettiin 31.3., joten kaksi viikko raksattiin infraa ja kaksi viikkoa itse ww:tä. Ihmeen haku ei niin sanotusti menny ihan nappiin, joten voisi sanoa, että ww saatiin haettua minusta huolimatta. Ohjeiden haku jäi myös minun vastuulleni järjestää. Kaksi ohjetta saatiin natuilta haettua kaikista vaikeuksista huolimatta. Itse ww-raksaus sen sijaan sujui. Origo-ww osottautui työlääksi pullaamisen suhteen. Pullakelloa sai päivittää tiuhaan ja joskus pullaa tuli vähän ja joskus se floodasi täysin yli äyräiden. Erityisemmin ww-boostereita ei tarvinnut perustaa, kun lähes kaikki liiton kylät oli 2h päässä ihmeestä, joten nopeasti saatiin paikattua pullavajetta ja järjestettyä pakituksia. Positiivista oli huomata, ettei tarvinnut edes kovin monta unetonta yötä viettää pullasta ressaten. Unearkki menetettiin ennen ensimmäistä tiputusta, mutta pitihän se vähän tasoitusta antaa muutenkin. Onneksi Darra-tililtä saatiin iso arkki paikkaamaan menetystä.
Varsinaiset ww-taistot jäivät lyhyiksi, kaksi pudotusta, jossa ww tippui ensin 87 ja toisella enää 91. Kaksi warea 20->11 ja muurikaan ei mennyt nolliin kertaakaan. Sinänsä harmi, kun olin laskenut sen varaan, että kerkeän vielä vaihtaa ww:n nimen.
Siinä varmaan tilistä olennaiset. Perustylsä ww-tili, jossa ei tullut kyllä mitään kovin kummoista tehtyä. Keppiäkään ei parhaimmillakaan ollut paljon, mutta hyviä pakkitehtaita meiltä onneksi löytyi.
Kiitokset <3
Neverlucky - Kiitos, kun jaksoit alkuservusta panostaa ja kerroit minullekin mitä tehdä! Ehkä enempi teit tilillä kv:nä kuin myöhemmin dualina, mutta kiitos kaikesta! <3
Zanttu - Kiitos, kun jaksoit liiduta meitä. Ei ole helppo homma, kun pelkkää flamee aina, mut kunnialla vedit meidät läpi servun. Ja kiitos kaikista niistä aamuvahtivuoroista. Ihana, ku voi luottaa, että homma toimii! <3
T0mbl - Kiitos ww-sittauksesta ja kiitos siitä, että sittasit silloin, kun kukaan muu ei voinut. Huikee tyyppi ja hyvät stoorit ollut täl servul. Älä unohda, ens servu sä ja mä. <3
Jabbe - Kiitos niistä kaikista öistä, ku sittasit ww, vaikka ei ollu ikinä helppo homma. <3
Pörri - Kiitos sittauksesta ja ehkä enempi vielä kiitos siitä, kun jaksoit pyöritellä faloja tarpeenmukaan ww:n ja pakitusten väliä, pelastit monta kertaa meidät pulasta.
Kiitos myös kaikille muille sitanneille jakeeee, maron ja razer, paikkasitte tarvittaessa!
Minnnie - Kiva kun tulit remmiin vielä lopussa. Korpipulla paras pulla. <3
Maikke&Mind - Parhaat pullaajat ja ne pretot. <3
Teddis - Huikee tyyppi, kiitos niistä kaikista päivän piristyksistä!
Pullakello-Icytower - Sun pitää ottaa ww joskus, että voin pyytää sinulta 99999x pullakellon päivitystä.
Suurin kiitos kuuluu kuitenkin koko liitolle ja kaikille meitä tukeneille! Harvoin saa holdaa ihmettä, missä taidettiin ihan täysin säästyä kannareilta. Pakkia oli lopussa parhaimmillaan 6,5M. Tiedän, että nalkutin, enkä ollu ikinä mihinkään tyytyväinen, mutta kiitos silti, kun jaksoitte loppuun asti rullata pullaa ja pakkeja! En varmasti puoliakaan kerenny tuntemaan niin hyvin, mutta ehkä vielä tulevilla servuilla pelataan kimpassa!
Koska pulla <3 niin erityismaininta viel pullauksesta jogo bonito, ragdoll, team wanker, joseph porta, triifiddy ja sohvi -tilit. Yhteensä servun aikana resoja tuli 1 100 miljoonaa ww:seen, huikeeta.
Sitten statsit:
Deff 1. 16722484
Off 64. 149047
Sims 81. 19 kylää, lopussa laiskotti.
Vielä oikein paljon kiitoksia, puss och kram kaikille! Myös vihuille, vaikka ette tehneet servusta kovin jännittävää. Peace and love!
Laura // Fixie